Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Anton Rubinstein je veljal za enega največjih pianistov svojega časa z več kot sto objavljenimi skladbami, vključno z operami, simfonijami in klavirskimi koncerti. Njegov slog je bil svetovljanski. Oblikovalci okusa v Rusiji pa so bili nacionalni skladatelji. Zgodovina pripoveduje zgodbo o junakih, mogočni petorki, ki je rusko glasbo pomikala naprej, na Rubinsteina pa gledala kot na pianista, ki je pisal obrtniško in zato upravičeno pozabljeno glasbo.
Anton Rubinstein je veljal za enega največjih pianistov svojega časa z več kot sto objavljenimi skladbami, vključno z operami, simfonijami in klavirskimi koncerti. Njegov slog je bil svetovljanski. Oblikovalci okusa v Rusiji pa so bili nacionalni skladatelji. Zgodovina pripoveduje zgodbo o junakih, mogočni petorki, ki je rusko glasbo pomikala naprej, na Rubinsteina pa gledala kot na pianista, ki je pisal obrtniško in zato upravičeno pozabljeno glasbo.
Marijo Veniaminovo Judino so opisovali kot veliko, poglobljeno, genialno. Toda obseg in pomen njene osebnosti nista omejena na njeno glasbeno delo: bila je človek z enciklopedičnim znanjem in neverjetnim pogumom, ki so ga številni sodobniki enačili z norostjo. Njen prispevek k ruski kulturi je neprecenljiv, saj je svojim rojakom odprla vrata v glasbo Paula Hindemitha, Arthurja Honeggerja, Olivierja Messiaena in Igorja Stravinskega.
Marijo Veniaminovo Judino so opisovali kot veliko, poglobljeno, genialno. Toda obseg in pomen njene osebnosti nista omejena na njeno glasbeno delo: bila je človek z enciklopedičnim znanjem in neverjetnim pogumom, ki so ga številni sodobniki enačili z norostjo. Njen prispevek k ruski kulturi je neprecenljiv, saj je svojim rojakom odprla vrata v glasbo Paula Hindemitha, Arthurja Honeggerja, Olivierja Messiaena in Igorja Stravinskega.
Judina je med študijem spoznala Evgenijo Otten, religiozno književnico, pozneje obsojeno na 20 let izgnanstva. Predstavila jo je svojemu versko–filozofskemu krogu, imenovanem Vstajenje. Tam je spoznala filozofa Mihaila Bahtina. Še pred diplomo je bila Judina krščena v pravoslavno vero. Njen krstni boter je bil literarni kritik Leo Pumlianski. Od takrat so se pianistkine smernice korenito spremenile: odela se je v dolga, črna oblačila ter se posvetila verskemu življenju. Duhovnost je postala ena njenih vodilnih življenjskih motivov. V svoj dnevnik zapiše: "Poznam samo eno pot do Boga - skozi umetnost."
Judina je med študijem spoznala Evgenijo Otten, religiozno književnico, pozneje obsojeno na 20 let izgnanstva. Predstavila jo je svojemu versko–filozofskemu krogu, imenovanem Vstajenje. Tam je spoznala filozofa Mihaila Bahtina. Še pred diplomo je bila Judina krščena v pravoslavno vero. Njen krstni boter je bil literarni kritik Leo Pumlianski. Od takrat so se pianistkine smernice korenito spremenile: odela se je v dolga, črna oblačila ter se posvetila verskemu življenju. Duhovnost je postala ena njenih vodilnih življenjskih motivov. V svoj dnevnik zapiše: "Poznam samo eno pot do Boga - skozi umetnost."
V glasbeni zgodovini sovjetske Rusije bomo težko našli pianistko, ki bi vzbudila toliko zanimanja, domnev, zgodb in občudovanja kot Marija Judina. Lahko rečemo, da je sodila med posvečene ljudi, saj se je odpravila na pot pianistke, umetnice, neustrašne znanilke božje besede in svetnice. S svojo navzočnostjo je odstirala najgloblje resnice, tako v umetnosti kot v življenju samem, ter pustila globoko sled v zavesti ruske umetnosti in njenih ljudi.
V glasbeni zgodovini sovjetske Rusije bomo težko našli pianistko, ki bi vzbudila toliko zanimanja, domnev, zgodb in občudovanja kot Marija Judina. Lahko rečemo, da je sodila med posvečene ljudi, saj se je odpravila na pot pianistke, umetnice, neustrašne znanilke božje besede in svetnice. S svojo navzočnostjo je odstirala najgloblje resnice, tako v umetnosti kot v življenju samem, ter pustila globoko sled v zavesti ruske umetnosti in njenih ljudi.