Pojdite na vsebino Pojdite v osnovni meni Iščite po vsebini
Po belih in črnih tipkah

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu

Po belih in črnih tipkah

O največjih klavirskih virtuozih sedanjega in (pol)preteklega časa. Spoznavamo njihova življenja, glasbeno-estetske nazore in interpretacijske poglede na integralna dela pianistične literature.

Avtor: Klemen Golner

Režiser: Mihael Kozjek

Zadnje

Po belih in črnih tipkah

Poletne melodije 4

14. 8. 2025

Če objektivno primerjamo priljubljenost Chopinove glasbe – tako med izvajalci kot med poslušalci – in čas, ki ji ga namenimo v naših oddajah, je takoj očitno, da ji posvečamo manj pozornosti, kot bi bilo primerno glede na njeno popularnost.

83 min

Če objektivno primerjamo priljubljenost Chopinove glasbe – tako med izvajalci kot med poslušalci – in čas, ki ji ga namenimo v naših oddajah, je takoj očitno, da ji posvečamo manj pozornosti, kot bi bilo primerno glede na njeno popularnost.

Po belih in črnih tipkah

Po belih in črnih tipkah

7. 8. 2025

Oddaja Po belih in črnih tipkah – veliki pianisti in mojstri klavirske igre je namenjena največjim klavirskim virtuozom sedanjega in (pol)preteklega časa, spoznavanju njihovega življenja, glasbeno-estetskih nazorov in interpretacijskih pogledov na integralna dela pianistične literature.

83 min

Oddaja Po belih in črnih tipkah – veliki pianisti in mojstri klavirske igre je namenjena največjim klavirskim virtuozom sedanjega in (pol)preteklega časa, spoznavanju njihovega življenja, glasbeno-estetskih nazorov in interpretacijskih pogledov na integralna dela pianistične literature.

Po belih in črnih tipkah

Pianisti skladatelji - Sergej Rahmaninov, 2. del

31. 7. 2025

Sergej Rahmaninov je bil eden zadnjih velikih pianistov-skladateljev v dolgi tradiciji, ki sega vse do Mozarta, Beethovna, Liszta, Brahmsa in drugih. Vedno je trdil, da mora »skladateljeva glasba izražati deželo njegovega rojstva, njegove ljubezenske zadeve, vero, knjige, ki so vplivale nanj, in slike, ki jih ima rad ... Moja glasba je izdelek mojega temperamenta ...« V umetniškem samoljubju je pogosto doživljal veliko duhovno bolečino, pogosto brez posebnega razloga. Toda njegovo hrepenenje brez hrepenenja je treba obravnavati kot filozofsko melanholijo in ne kot bolezen. Zelo malo ljudi ga je videlo in slišalo smejati se, celo nasmehnil se je le redko. Čeprav resen, je razkril tudi zdrav cinizem in hudomušen humor. Slišali boste ponovitev 43. oddaje cikla Pianisti skladatelji, ki je hkrati 2. oddaja iz niza, posvečenega Rahmaninovu.

83 min

Sergej Rahmaninov je bil eden zadnjih velikih pianistov-skladateljev v dolgi tradiciji, ki sega vse do Mozarta, Beethovna, Liszta, Brahmsa in drugih. Vedno je trdil, da mora »skladateljeva glasba izražati deželo njegovega rojstva, njegove ljubezenske zadeve, vero, knjige, ki so vplivale nanj, in slike, ki jih ima rad ... Moja glasba je izdelek mojega temperamenta ...« V umetniškem samoljubju je pogosto doživljal veliko duhovno bolečino, pogosto brez posebnega razloga. Toda njegovo hrepenenje brez hrepenenja je treba obravnavati kot filozofsko melanholijo in ne kot bolezen. Zelo malo ljudi ga je videlo in slišalo smejati se, celo nasmehnil se je le redko. Čeprav resen, je razkril tudi zdrav cinizem in hudomušen humor. Slišali boste ponovitev 43. oddaje cikla Pianisti skladatelji, ki je hkrati 2. oddaja iz niza, posvečenega Rahmaninovu.

Po belih in črnih tipkah

Pianisti skladatelji – Camille Saint-Saëns, 4. del

24. 7. 2025

Ob začetku leta 1870 se je Saint-Saëns mudil v Weimarju, kjer je na dveh klavirjih z Lisztom igral priredbe madžarske glasbe izpod peresa velikega mojstra, v juniju pa ga je na drugem klavirju spremljal ob počastitvi stote obletnice rojstva Ludwiga van Beethovna. Na koncertih z Lisztom se je počutil samozavesten, ko pa je v pismu materi izrazil strah, da bo primerjan z mladim pianistom Theodorjem Ratzenbergerjem, Lisztovim učencem v Weimarju, mu je ta odgovorila v tonu, ki jo razkriva v ostrejši luči vodnika sinove kariere. Ponovitev oddaje, ki je bila premierno predvajana 27. oktobra 2022.

81 min

Ob začetku leta 1870 se je Saint-Saëns mudil v Weimarju, kjer je na dveh klavirjih z Lisztom igral priredbe madžarske glasbe izpod peresa velikega mojstra, v juniju pa ga je na drugem klavirju spremljal ob počastitvi stote obletnice rojstva Ludwiga van Beethovna. Na koncertih z Lisztom se je počutil samozavesten, ko pa je v pismu materi izrazil strah, da bo primerjan z mladim pianistom Theodorjem Ratzenbergerjem, Lisztovim učencem v Weimarju, mu je ta odgovorila v tonu, ki jo razkriva v ostrejši luči vodnika sinove kariere. Ponovitev oddaje, ki je bila premierno predvajana 27. oktobra 2022.


Čakalna vrsta

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine