Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Leta 1967 je bil premierno prikazan film Elvira Madigan švedskega režiserja Boja Widerberga. Tragična zgodba o ljubezni med vojaškim poročnikom plemiškega rodu in vrvohodko Elviro Madigan je vizualni umetniški dosežek, podprt z glasbo Vivaldija in Mozarta. Na festivalu v Cannesu je prejel zlato palmo, Pia Degermark pa nagrado za najboljšo igralko. Drugi stavek Mozartovega Klavirskega koncerta v C-duru, ki ga je Widerberg uporabil v filmu, je izvajal pianist in dirigent Geza Anda. Ob uspehu filma se je koncerta oprijelo ime Elvira Madigan.
Leta 1967 je bil premierno prikazan film Elvira Madigan švedskega režiserja Boja Widerberga. Tragična zgodba o ljubezni med vojaškim poročnikom plemiškega rodu in vrvohodko Elviro Madigan je vizualni umetniški dosežek, podprt z glasbo Vivaldija in Mozarta. Na festivalu v Cannesu je prejel zlato palmo, Pia Degermark pa nagrado za najboljšo igralko. Drugi stavek Mozartovega Klavirskega koncerta v C-duru, ki ga je Widerberg uporabil v filmu, je izvajal pianist in dirigent Geza Anda. Ob uspehu filma se je koncerta oprijelo ime Elvira Madigan.
Poletni meseci so tukaj in času primerna naj bo glasba, blagozvočna, nežnejša, mogoče malo razgreta, lahko bi rekli tudi lahkotnejša. Vprašamo se: "Zakaj ne bi bilo tako ves čas? Ali so potrebne vse tiste temačnosti, dvomi in samoizpraševanja?" Potrebne ali nepotrebne, vedno bodo prišle. In za njimi bo prišla nova vedrina, vsaj tako upamo. Prva oddaja iz letošnjega poletnega niza Poletne melodije je v znamenju glasbe Ernesta Lecuone, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Isaaca Albéniza.
Poletni meseci so tukaj in času primerna naj bo glasba, blagozvočna, nežnejša, mogoče malo razgreta, lahko bi rekli tudi lahkotnejša. Vprašamo se: "Zakaj ne bi bilo tako ves čas? Ali so potrebne vse tiste temačnosti, dvomi in samoizpraševanja?" Potrebne ali nepotrebne, vedno bodo prišle. In za njimi bo prišla nova vedrina, vsaj tako upamo. Prva oddaja iz letošnjega poletnega niza Poletne melodije je v znamenju glasbe Ernesta Lecuone, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Isaaca Albéniza.
Kopica misli, spominov in zaključkov se rojeva, ko življenjsko pot sklene umetnik, ki je živel bogato, dolgo in izpolnjeno življenje. 17. junija je odšel Alfred Brendel, pianist, ki je globoko zaznamoval obdobje, v katerem je živel, in čigar umetniška zapuščina bo brez dvoma navdihovala tudi v prihodnosti.
Kopica misli, spominov in zaključkov se rojeva, ko življenjsko pot sklene umetnik, ki je živel bogato, dolgo in izpolnjeno življenje. 17. junija je odšel Alfred Brendel, pianist, ki je globoko zaznamoval obdobje, v katerem je živel, in čigar umetniška zapuščina bo brez dvoma navdihovala tudi v prihodnosti.
Skladbe za klavir in orkester. Pianisti lahko izbirajo v velikem bazenu del različnih obdobij in oblik. Najpopularnejši in najpomembnejši je klavirski koncert. Samo v tako imenovanem železnem repertoarju jih z lahkoto naštejemo od 50 do 60, ki so središče svetovnega odrskega dogajanja, kar zadeva to glasbeno obliko. Okolico tega središča bomo poimenovali kar predmestje, tisto predmestje, kjer marsikje uvidimo precenjenost centra in se zavemo prednosti in vrednosti okolice. Na sporedu glasba Cesarja Francka in Hansa Bronsarta von Schellendorffa.
Skladbe za klavir in orkester. Pianisti lahko izbirajo v velikem bazenu del različnih obdobij in oblik. Najpopularnejši in najpomembnejši je klavirski koncert. Samo v tako imenovanem železnem repertoarju jih z lahkoto naštejemo od 50 do 60, ki so središče svetovnega odrskega dogajanja, kar zadeva to glasbeno obliko. Okolico tega središča bomo poimenovali kar predmestje, tisto predmestje, kjer marsikje uvidimo precenjenost centra in se zavemo prednosti in vrednosti okolice. Na sporedu glasba Cesarja Francka in Hansa Bronsarta von Schellendorffa.
V zadnjih letih življenja se je Judina posvečala sodobnim, pa tudi klasičnim skladateljem. Koncertirala je z največjimi domačimi in gostujočimi dirigenti tistega časa, kot so na primer Genadij Roždestvenski, Dmitrij Mitropulos, Kurt Sanderling, Hermann Scherchen, Otto Klemperer in številni drugi. Umrla je 19. novembra 1970 v Moskvi. Obvestilo o njeni smrti, datum in kraj pogreba so bili ročno napisani na majhnem listu, ki je bil pripet na vratih komorne dvorane moskovskega konservatorija. Dovoljenje za žalno slovesnost na konservatoriju so odobrili le na prošnjo Šostakoviča; priredili so jo v preddverju velike dvorane Moskovskega konservatorija. Ob krsti sta med drugim igrala Svjatoslav Rihter in Marija Grinberg.
V zadnjih letih življenja se je Judina posvečala sodobnim, pa tudi klasičnim skladateljem. Koncertirala je z največjimi domačimi in gostujočimi dirigenti tistega časa, kot so na primer Genadij Roždestvenski, Dmitrij Mitropulos, Kurt Sanderling, Hermann Scherchen, Otto Klemperer in številni drugi. Umrla je 19. novembra 1970 v Moskvi. Obvestilo o njeni smrti, datum in kraj pogreba so bili ročno napisani na majhnem listu, ki je bil pripet na vratih komorne dvorane moskovskega konservatorija. Dovoljenje za žalno slovesnost na konservatoriju so odobrili le na prošnjo Šostakoviča; priredili so jo v preddverju velike dvorane Moskovskega konservatorija. Ob krsti sta med drugim igrala Svjatoslav Rihter in Marija Grinberg.