Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Spremljali smo 28. Festival slovenskega filma Portorož, na katerem so predvajali kar 101 film. Predstavili bomo prejemnike nagrad vesna in med drugim preverili, katere filme je občinstvo najbolje sprejelo, v kakšni formi je slovenski film ter kje so pomanjkljivosti in prostor za izboljšave. Ogledali smo si gledališko predstavo Medejini otroci, pretresljivo, drzno in čustveno nabito reinterpretacijo klasične tragedije o Medeji. V Cankarjevem domu je namreč gostoval provokativni švicarski režiser Milo Rau, znan po družbenokritičnih predstavah, ki nemalokrat prepletajo resnične dogodke in fikcijo. V Kinu Šiška smo prisluhnili pionirki elektronske in ambientalne glasbe Suzanne Ciani, ki je močno vplivala na sceno elektronike. Med drugim smo se z njo pogovarjali o razvoju te glasbene zvrsti, o vplivu okolja in pokrajin na njeno ustvarjanje ter iskanju novih zvokov. Srečali smo se s še enim vrhunskim glasbenikom. Alexej Gerassimez velja za enega najboljših tolkalcev vseh časov. V Gallusovi dvorani Cankarjevega doma je nastopil na koncertu, ki je bil zasnovan kot poklon ameriškemu predstavniku glasbenega minimalizma Philipu Glassu, sicer pa se njegov repertoar razteza od klasične in nove glasbe do jazza in minimalistične glasbe, nadgrajuje pa ga tudi z lastnimi kompozicijami.
Spremljali smo 28. Festival slovenskega filma Portorož, na katerem so predvajali kar 101 film. Predstavili bomo prejemnike nagrad vesna in med drugim preverili, katere filme je občinstvo najbolje sprejelo, v kakšni formi je slovenski film ter kje so pomanjkljivosti in prostor za izboljšave. Ogledali smo si gledališko predstavo Medejini otroci, pretresljivo, drzno in čustveno nabito reinterpretacijo klasične tragedije o Medeji. V Cankarjevem domu je namreč gostoval provokativni švicarski režiser Milo Rau, znan po družbenokritičnih predstavah, ki nemalokrat prepletajo resnične dogodke in fikcijo. V Kinu Šiška smo prisluhnili pionirki elektronske in ambientalne glasbe Suzanne Ciani, ki je močno vplivala na sceno elektronike. Med drugim smo se z njo pogovarjali o razvoju te glasbene zvrsti, o vplivu okolja in pokrajin na njeno ustvarjanje ter iskanju novih zvokov. Srečali smo se s še enim vrhunskim glasbenikom. Alexej Gerassimez velja za enega najboljših tolkalcev vseh časov. V Gallusovi dvorani Cankarjevega doma je nastopil na koncertu, ki je bil zasnovan kot poklon ameriškemu predstavniku glasbenega minimalizma Philipu Glassu, sicer pa se njegov repertoar razteza od klasične in nove glasbe do jazza in minimalistične glasbe, nadgrajuje pa ga tudi z lastnimi kompozicijami.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Ogledali smo si razstavo ob osemdesetletnici delovanja Arhiva Republike Slovenije, ki je postal osrednji varuh slovenske arhivske dediščine in s tem tudi kolektivnega spomina. Z razstavo v Arhivu med drugim poudarjajo ključno, a velikokrat prezrto vlogo te ustanove v sodobni družbi. V studiu bomo gostili filmskega montažerja Janeza Briclja, ki bo na prihajajočem Festivalu slovenskega filma v Portorožu prejel nagrado Milke in Metoda Badjure za življenjsko delo. Ogledali smo si tudi prvi lutkovni animirani celovečerni film za otroke, ki ima slovenskega režiserja in producenta. Zgodbe iz čarobnega vrta je film, ki skozi magične pripovedi predstavi tematiko izgube in žalovanja. Nastal je v sodelovanju čeških, slovaških in francoskih avtorjev, mi pa smo se o zanimivem procesu ustvarjanja, ki je prikazan tudi na razstavi v Slovenski kinoteki, pogovarjali s slovenskimi ustvarjalci. Pogovarjali smo se še z enim od najpomembnejših evropskih avtorjev, ki ustvarjajo na področju stripa in animacije, Benjaminom Rennerjem. Lahkotnost, iskren humor in sposobnost, da z otroško igrivostjo med drugim nagovori odrasle, odlikujejo tudi njegov najbolj znani animirani celovečerni film Ernest in Celestina, ki je prejel nagrado cezar in nominacijo za oskarja.
Ogledali smo si razstavo ob osemdesetletnici delovanja Arhiva Republike Slovenije, ki je postal osrednji varuh slovenske arhivske dediščine in s tem tudi kolektivnega spomina. Z razstavo v Arhivu med drugim poudarjajo ključno, a velikokrat prezrto vlogo te ustanove v sodobni družbi. V studiu bomo gostili filmskega montažerja Janeza Briclja, ki bo na prihajajočem Festivalu slovenskega filma v Portorožu prejel nagrado Milke in Metoda Badjure za življenjsko delo. Ogledali smo si tudi prvi lutkovni animirani celovečerni film za otroke, ki ima slovenskega režiserja in producenta. Zgodbe iz čarobnega vrta je film, ki skozi magične pripovedi predstavi tematiko izgube in žalovanja. Nastal je v sodelovanju čeških, slovaških in francoskih avtorjev, mi pa smo se o zanimivem procesu ustvarjanja, ki je prikazan tudi na razstavi v Slovenski kinoteki, pogovarjali s slovenskimi ustvarjalci. Pogovarjali smo se še z enim od najpomembnejših evropskih avtorjev, ki ustvarjajo na področju stripa in animacije, Benjaminom Rennerjem. Lahkotnost, iskren humor in sposobnost, da z otroško igrivostjo med drugim nagovori odrasle, odlikujejo tudi njegov najbolj znani animirani celovečerni film Ernest in Celestina, ki je prejel nagrado cezar in nominacijo za oskarja.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Obiskali smo Dneve nemega filma v Pordenonu, enega največjih in najpomembnejših festivalov, kjer so v središču nemi filmi z živo glasbeno spremljavo. Ogledali smo si tako klasike kot filmske raritete iz arhivov in kinotek z vsega sveta, osrednja retrospektiva z naslovom Chaplin-mania pa je preučevala vpliv Charlieja Chaplina, njegove vzornike ter številne imitatorje. Letos je tam ponovno nastopil Andrej Goričar, avtor partiture za film Our hospitality Busterja Keatona. Z živo izvedbo njegove glasbe, ustvarjene posebej za to prireditev, se je letošnji festival tudi sklenil. Ogledali smo si prve tri dele nove družinske nadaljevanke Takšno je življenje, ki je nastala v igranem programu naše televizije. Z ustvarjalci smo se med drugim pogovarjali o izzivih pri uresničitvi tako obsežne produkcije, ki zajema kar 48 polurnih epizod, o nastajanju scenarija, zasnovi likov ter prepletu tem, ki so namenjene vsem generacijam. Preverili smo tudi, kakšna je naša avdiovizualna kultura ter kako občinstvo sprejema novosti na naših ekranih. Ljubljano je obiskal Goran Marković, srbski režiser, pisatelj ter oster kritik družbenega dogajanja v Srbiji. V obsežnem opusu izredno produktivnega avtorja (podpisuje se pod okoli 50 dokumentarcev in 13 celovečernih igranih filmov) najdemo pronicljive opise družbenega dogajanja tudi v literaturi. Njegov roman Doktor D. je pred kratkim izšel v slovenskem prevodu. Vsakdanji Beograd in socialne, urbane in politične vidike mestnega življenja pa raziskuje fotografski kolektiv Belgrade Raw. Na vprašanje, kako v poplavi podob sploh pritegniti pozornost, odgovarja s surovo, neobdelano fotografijo banalnosti vsakdana. V Galeriji Photon smo si ogledali njegovo razstavo z naslovom Bolj ko gledam, bolj neumno je.
Obiskali smo Dneve nemega filma v Pordenonu, enega največjih in najpomembnejših festivalov, kjer so v središču nemi filmi z živo glasbeno spremljavo. Ogledali smo si tako klasike kot filmske raritete iz arhivov in kinotek z vsega sveta, osrednja retrospektiva z naslovom Chaplin-mania pa je preučevala vpliv Charlieja Chaplina, njegove vzornike ter številne imitatorje. Letos je tam ponovno nastopil Andrej Goričar, avtor partiture za film Our hospitality Busterja Keatona. Z živo izvedbo njegove glasbe, ustvarjene posebej za to prireditev, se je letošnji festival tudi sklenil. Ogledali smo si prve tri dele nove družinske nadaljevanke Takšno je življenje, ki je nastala v igranem programu naše televizije. Z ustvarjalci smo se med drugim pogovarjali o izzivih pri uresničitvi tako obsežne produkcije, ki zajema kar 48 polurnih epizod, o nastajanju scenarija, zasnovi likov ter prepletu tem, ki so namenjene vsem generacijam. Preverili smo tudi, kakšna je naša avdiovizualna kultura ter kako občinstvo sprejema novosti na naših ekranih. Ljubljano je obiskal Goran Marković, srbski režiser, pisatelj ter oster kritik družbenega dogajanja v Srbiji. V obsežnem opusu izredno produktivnega avtorja (podpisuje se pod okoli 50 dokumentarcev in 13 celovečernih igranih filmov) najdemo pronicljive opise družbenega dogajanja tudi v literaturi. Njegov roman Doktor D. je pred kratkim izšel v slovenskem prevodu. Vsakdanji Beograd in socialne, urbane in politične vidike mestnega življenja pa raziskuje fotografski kolektiv Belgrade Raw. Na vprašanje, kako v poplavi podob sploh pritegniti pozornost, odgovarja s surovo, neobdelano fotografijo banalnosti vsakdana. V Galeriji Photon smo si ogledali njegovo razstavo z naslovom Bolj ko gledam, bolj neumno je.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Predstavljamo zanimive zgodbe podjetja, ki je na različne načine zaznamovalo več generacij prebivalcev pokrajine ob Muri. V Murski Soboti so namreč pripravili razstavo, posvečeno 100. obletnici nekdanje tekstilne tovarne Mura. Bogat arhiv razkriva vse od začetkov prek nacionalizacije in obdobja razcveta pa do zadnjih let in praznih Murinih stavb. Še posebej dragocene so osebne zgodbe šivilj – Murinih žensk, ki so bile srce tovarne. V Slovenski kinoteki smo si ogledali retrospektivo Františka Čapa: češko obdobje, izbor začetnih del tega režiserja in scenarista, ki so nastala v njegovi domovini. Kasneje je deloval tudi v Nemčiji in Jugoslaviji, slovenskim gledalcem pa se je leta 1953 predstavil z nepozabno komedijo Vesna. Za filme japonske režiserke Momoko Seto velja, da povezujejo znanost, fantastiko in eksperimentalnost. Avtorica v njih na inovativen način opozarja na okoljsko problematiko, glavni protagonisti pa so narava in naravni procesi, ki so prostemu očesu pogosto nevidni. Z režiserko smo se srečali na nedavnem festivalu kratkega filma FeKK. Med poletno evropsko turnejo smo se pogovarjali z Billom Evansom, jazzovskim glasbenikom, ki je zelo zadržan do kakršnegakoli opredeljevanja v glasbi. "Glasba je glasba, je dobra in slaba," pravi saksofonist, ki mu je sodelovanje z Milesom Davisom omogočilo začetek uspešno kariere, v kateri je posnel kar šestindvajset samostojnih albumov.
Predstavljamo zanimive zgodbe podjetja, ki je na različne načine zaznamovalo več generacij prebivalcev pokrajine ob Muri. V Murski Soboti so namreč pripravili razstavo, posvečeno 100. obletnici nekdanje tekstilne tovarne Mura. Bogat arhiv razkriva vse od začetkov prek nacionalizacije in obdobja razcveta pa do zadnjih let in praznih Murinih stavb. Še posebej dragocene so osebne zgodbe šivilj – Murinih žensk, ki so bile srce tovarne. V Slovenski kinoteki smo si ogledali retrospektivo Františka Čapa: češko obdobje, izbor začetnih del tega režiserja in scenarista, ki so nastala v njegovi domovini. Kasneje je deloval tudi v Nemčiji in Jugoslaviji, slovenskim gledalcem pa se je leta 1953 predstavil z nepozabno komedijo Vesna. Za filme japonske režiserke Momoko Seto velja, da povezujejo znanost, fantastiko in eksperimentalnost. Avtorica v njih na inovativen način opozarja na okoljsko problematiko, glavni protagonisti pa so narava in naravni procesi, ki so prostemu očesu pogosto nevidni. Z režiserko smo se srečali na nedavnem festivalu kratkega filma FeKK. Med poletno evropsko turnejo smo se pogovarjali z Billom Evansom, jazzovskim glasbenikom, ki je zelo zadržan do kakršnegakoli opredeljevanja v glasbi. "Glasba je glasba, je dobra in slaba," pravi saksofonist, ki mu je sodelovanje z Milesom Davisom omogočilo začetek uspešno kariere, v kateri je posnel kar šestindvajset samostojnih albumov.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
V oddaji pripravljamo intervju s francoskim sociologom, filozofom in esejistom Didierjem Eribonom, ki je bil nedavno častni gost festivala Mesto knjige v Novi Gorici. Pogovarjali smo se o njegovem odraščanju v delavskem razredu in preboju v intelektualno elito, o tem, zakaj domove za starejše razume kot prostore sistemskega nasilja, kako izguba fizične avtonomije vpliva na izgubo političnega glasu posameznika in o tem, zakaj je naloga mislecev, da glas ranljivih skupin prenesejo v javno sfero. Predstavljamo zgodovino festivala Mesto žensk, ki že dvajset let ustvarja prostor za ustvarjalke in teoretičarke, opozarja na težave, s katerimi se spoprijemajo, pa tudi na njihovo neenakopravnost in zapostavljenost, ki je na več področjih še vedno prisotna. O pomenu festivala in njegovi viziji bomo v studiu govorili s programsko vodjo Ivo Kovač. Prenova postaja vedno bolj pomembna naloga arhitektov in zato jo vidijo kot del krožnega gospodarstva. To je bila tudi osrednja tema mednarodne konference, ki je potekala na Fakulteti za arhitekturo in na kateri so razpravljali o tem, da lahko tudi v Sloveniji oživljanje opuščene nepremične kulturne dediščine s prilagodljivo ponovno uporabo pomembno prispeva k doseganju ciljev trajnostnega razvoja in k zelenemu prehodu.
V oddaji pripravljamo intervju s francoskim sociologom, filozofom in esejistom Didierjem Eribonom, ki je bil nedavno častni gost festivala Mesto knjige v Novi Gorici. Pogovarjali smo se o njegovem odraščanju v delavskem razredu in preboju v intelektualno elito, o tem, zakaj domove za starejše razume kot prostore sistemskega nasilja, kako izguba fizične avtonomije vpliva na izgubo političnega glasu posameznika in o tem, zakaj je naloga mislecev, da glas ranljivih skupin prenesejo v javno sfero. Predstavljamo zgodovino festivala Mesto žensk, ki že dvajset let ustvarja prostor za ustvarjalke in teoretičarke, opozarja na težave, s katerimi se spoprijemajo, pa tudi na njihovo neenakopravnost in zapostavljenost, ki je na več področjih še vedno prisotna. O pomenu festivala in njegovi viziji bomo v studiu govorili s programsko vodjo Ivo Kovač. Prenova postaja vedno bolj pomembna naloga arhitektov in zato jo vidijo kot del krožnega gospodarstva. To je bila tudi osrednja tema mednarodne konference, ki je potekala na Fakulteti za arhitekturo in na kateri so razpravljali o tem, da lahko tudi v Sloveniji oživljanje opuščene nepremične kulturne dediščine s prilagodljivo ponovno uporabo pomembno prispeva k doseganju ciljev trajnostnega razvoja in k zelenemu prehodu.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Nedavno je v Ljubljani na Festivalu Grounded gostovala Budur Hasan, pravnica in raziskovalka pri Amnesty International, nevladni organizaciji, ki je dejanja Izraela decembra lani označila za genocid. V zadnjem poročilu, ki je izšlo pred kratkim, pa ga je obtožila tudi namernega stradanja Palestincev. Z njo smo se pogovarjali o razmerah v Gazi, apatiji mednarodne skupnosti in upanju. Z raziskovalko in aktivistko Emino Bužinkić pa smo iskali povezave med genocidoma v Srebrenici in Gazi. Simfonični orkester RTV Slovenija letos zaznamuje 70 let . Ustanovljen je bil leta 1955 kot orkester Radia Ljubljana in skozi desetletja postal eden od osrednjih slovenskih glasbenih ansamblov. Ob obletnici ustanovitve smo pogledali v njegovo bogato zgodovino. V studiu bomo gostili umetniško vodjo orkestra Majo Kojc, ki nam bo med drugim predstavila nove projekte, s katerimi se med drugim ohranja slovenska glasbena dediščina. Obiskali smo odprtje velike razstave Gotski modernizem v muzeju Albertina na Dunaju. Razstava več kot 200 del prikazuje, kako so modernistični umetniki med letoma 1875 in 1925 ustvarjalni navdih iskali v srednjeveški gotski umetnosti. Primerjava modernističnih mojstrovin in del starih mojstrov pokaže, da modernizem ni bil popoln odmik od preteklosti, ampak ustvarjalno nadaljevanje dialoga z gotsko estetiko.
Nedavno je v Ljubljani na Festivalu Grounded gostovala Budur Hasan, pravnica in raziskovalka pri Amnesty International, nevladni organizaciji, ki je dejanja Izraela decembra lani označila za genocid. V zadnjem poročilu, ki je izšlo pred kratkim, pa ga je obtožila tudi namernega stradanja Palestincev. Z njo smo se pogovarjali o razmerah v Gazi, apatiji mednarodne skupnosti in upanju. Z raziskovalko in aktivistko Emino Bužinkić pa smo iskali povezave med genocidoma v Srebrenici in Gazi. Simfonični orkester RTV Slovenija letos zaznamuje 70 let . Ustanovljen je bil leta 1955 kot orkester Radia Ljubljana in skozi desetletja postal eden od osrednjih slovenskih glasbenih ansamblov. Ob obletnici ustanovitve smo pogledali v njegovo bogato zgodovino. V studiu bomo gostili umetniško vodjo orkestra Majo Kojc, ki nam bo med drugim predstavila nove projekte, s katerimi se med drugim ohranja slovenska glasbena dediščina. Obiskali smo odprtje velike razstave Gotski modernizem v muzeju Albertina na Dunaju. Razstava več kot 200 del prikazuje, kako so modernistični umetniki med letoma 1875 in 1925 ustvarjalni navdih iskali v srednjeveški gotski umetnosti. Primerjava modernističnih mojstrovin in del starih mojstrov pokaže, da modernizem ni bil popoln odmik od preteklosti, ampak ustvarjalno nadaljevanje dialoga z gotsko estetiko.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Spremljali smo mednarodni literarni festival Vilenica, ki letos slavi svojo 40. obletnico in poteka pod geslom Krasni novi svet – nova pravila bivanja. Pogovarjali smo se z osrednjimi gosti in nagrajenci festivala Georgijem Gospodinovom, Majo Haderlap, Ano Svetel. Med drugim so nam pojasnili tudi svoj pogled na osrednjo temo festivala. Obiskali smo 13. Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije, ki je potekal v Mariboru. Poleg najboljših slovenskih lutkovnih predstav preteklih dveh sezon je bila letos v ospredju lutkovna tehnologija, ki je tako umetnost kot obrt in je ključna za lutkovno ustvarjanje. Ob koncu bienala so podelili Klemenčičevo nagrado za življenjsko delo na področju lutkovne ustvarjalnosti, prejel jo je Silvan Omerzu. Vsestranski lutkovni in likovni ustvarjalec, scenograf in režiser bo tudi gost v studiu. Po 85 letih se odtujena slika Marija z detetom na prestolu s svetniki Vittoreja Carpaccia iz Padove vrača v piransko samostansko cerkev sv. Frančiška. Gre za zgodovinski trenutek, za katerega sta se tako diplomacija kot stroka zavzemali več desetletij. Predstavljamo ozadje nastanka slike, zakaj so jo odpeljali v Italijo in njeno pot nazaj v Piran.
Spremljali smo mednarodni literarni festival Vilenica, ki letos slavi svojo 40. obletnico in poteka pod geslom Krasni novi svet – nova pravila bivanja. Pogovarjali smo se z osrednjimi gosti in nagrajenci festivala Georgijem Gospodinovom, Majo Haderlap, Ano Svetel. Med drugim so nam pojasnili tudi svoj pogled na osrednjo temo festivala. Obiskali smo 13. Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije, ki je potekal v Mariboru. Poleg najboljših slovenskih lutkovnih predstav preteklih dveh sezon je bila letos v ospredju lutkovna tehnologija, ki je tako umetnost kot obrt in je ključna za lutkovno ustvarjanje. Ob koncu bienala so podelili Klemenčičevo nagrado za življenjsko delo na področju lutkovne ustvarjalnosti, prejel jo je Silvan Omerzu. Vsestranski lutkovni in likovni ustvarjalec, scenograf in režiser bo tudi gost v studiu. Po 85 letih se odtujena slika Marija z detetom na prestolu s svetniki Vittoreja Carpaccia iz Padove vrača v piransko samostansko cerkev sv. Frančiška. Gre za zgodovinski trenutek, za katerega sta se tako diplomacija kot stroka zavzemali več desetletij. Predstavljamo ozadje nastanka slike, zakaj so jo odpeljali v Italijo in njeno pot nazaj v Piran.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Obiskali smo 31. Sarajevski filmski festival, največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi. Tudi letos ga je zaznamovala udeležba slovenskih ustvarjalcev, celovečerni film Fantasy režiserke Kukle se je uvrstil v tekmovalni program, svetovno premiero je tam doživel film Belo se pere na devetdeset Marka Naberšnika. Preverili smo utrip mesta med festivalom ter se pogovarjali s številnimi gosti festivala. Na festivalu Dnevi poezije in vina smo se srečali s častnima gostoma, pesnico iz Nikaragve Giocondo Belli in makedonskim pesnikom Nikolo Madžirovom. Gioconda Belli velja za pristni "ženski glas" poezije, v njenih delih namreč ne najdemo klasičnih feminističnih vsebin, temveč jo odlikuje pristen politični, socialni in kulturni glas pesnice. Poezija makedonskega književnika Nikole Madžirova pa je še vedno močno zaznamovana z globoko zgodovinsko tradicijo, razpad Jugoslavije pri njegovih 18 letih je namreč močno vplival na njegov občutek identitete. Intermedijski umetnik Marko Peljhan, ki v okviru EPK razvija projekt Isolabs, pravi, da nam reka Soča ponuja odgovore na vprašanja v kontekstu estetike. V okviru projekta ustvarja digitalni dvojček doline Soče v izredno visoki ločljivosti. Obiskali smo ga v Vipavi, kjer deluje v enem od tamkajšnjih vodilnih razvojnih projektov. Gorico pa je obiskala priznana švicarska režiserka Barbara Miller, ki je posnela verjetno zadnji intervju z dalajlamo. V dokumentarnem filmu Modrost sreče nam 90-letni vodja tibetanskih budistov in Nobelov nagrajenec za mir predstavi ključne izzive življenja v 21. stoletju.
Obiskali smo 31. Sarajevski filmski festival, največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi. Tudi letos ga je zaznamovala udeležba slovenskih ustvarjalcev, celovečerni film Fantasy režiserke Kukle se je uvrstil v tekmovalni program, svetovno premiero je tam doživel film Belo se pere na devetdeset Marka Naberšnika. Preverili smo utrip mesta med festivalom ter se pogovarjali s številnimi gosti festivala. Na festivalu Dnevi poezije in vina smo se srečali s častnima gostoma, pesnico iz Nikaragve Giocondo Belli in makedonskim pesnikom Nikolo Madžirovom. Gioconda Belli velja za pristni "ženski glas" poezije, v njenih delih namreč ne najdemo klasičnih feminističnih vsebin, temveč jo odlikuje pristen politični, socialni in kulturni glas pesnice. Poezija makedonskega književnika Nikole Madžirova pa je še vedno močno zaznamovana z globoko zgodovinsko tradicijo, razpad Jugoslavije pri njegovih 18 letih je namreč močno vplival na njegov občutek identitete. Intermedijski umetnik Marko Peljhan, ki v okviru EPK razvija projekt Isolabs, pravi, da nam reka Soča ponuja odgovore na vprašanja v kontekstu estetike. V okviru projekta ustvarja digitalni dvojček doline Soče v izredno visoki ločljivosti. Obiskali smo ga v Vipavi, kjer deluje v enem od tamkajšnjih vodilnih razvojnih projektov. Gorico pa je obiskala priznana švicarska režiserka Barbara Miller, ki je posnela verjetno zadnji intervju z dalajlamo. V dokumentarnem filmu Modrost sreče nam 90-letni vodja tibetanskih budistov in Nobelov nagrajenec za mir predstavi ključne izzive življenja v 21. stoletju.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.