Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Predstavljamo zanimive zgodbe podjetja, ki je na različne načine zaznamovalo več generacij prebivalcev pokrajine ob Muri. V Murski Soboti so namreč pripravili razstavo, posvečeno 100. obletnici nekdanje tekstilne tovarne Mura. Bogat arhiv razkriva vse od začetkov prek nacionalizacije in obdobja razcveta pa do zadnjih let in praznih Murinih stavb. Še posebej dragocene so osebne zgodbe šivilj – Murinih žensk, ki so bile srce tovarne. V Slovenski kinoteki smo si ogledali retrospektivo Františka Čapa: češko obdobje, izbor začetnih del tega režiserja in scenarista, ki so nastala v njegovi domovini. Kasneje je deloval tudi v Nemčiji in Jugoslaviji, slovenskim gledalcem pa se je leta 1953 predstavil z nepozabno komedijo Vesna. Za filme japonske režiserke Momoko Seto velja, da povezujejo znanost, fantastiko in eksperimentalnost. Avtorica v njih na inovativen način opozarja na okoljsko problematiko, glavni protagonisti pa so narava in naravni procesi, ki so prostemu očesu pogosto nevidni. Z režiserko smo se srečali na nedavnem festivalu kratkega filma FeKK. Med poletno evropsko turnejo smo se pogovarjali z Billom Evansom, jazzovskim glasbenikom, ki je zelo zadržan do kakršnegakoli opredeljevanja v glasbi. "Glasba je glasba, je dobra in slaba," pravi saksofonist, ki mu je sodelovanje z Milesom Davisom omogočilo začetek uspešno kariere, v kateri je posnel kar šestindvajset samostojnih albumov.
Predstavljamo zanimive zgodbe podjetja, ki je na različne načine zaznamovalo več generacij prebivalcev pokrajine ob Muri. V Murski Soboti so namreč pripravili razstavo, posvečeno 100. obletnici nekdanje tekstilne tovarne Mura. Bogat arhiv razkriva vse od začetkov prek nacionalizacije in obdobja razcveta pa do zadnjih let in praznih Murinih stavb. Še posebej dragocene so osebne zgodbe šivilj – Murinih žensk, ki so bile srce tovarne. V Slovenski kinoteki smo si ogledali retrospektivo Františka Čapa: češko obdobje, izbor začetnih del tega režiserja in scenarista, ki so nastala v njegovi domovini. Kasneje je deloval tudi v Nemčiji in Jugoslaviji, slovenskim gledalcem pa se je leta 1953 predstavil z nepozabno komedijo Vesna. Za filme japonske režiserke Momoko Seto velja, da povezujejo znanost, fantastiko in eksperimentalnost. Avtorica v njih na inovativen način opozarja na okoljsko problematiko, glavni protagonisti pa so narava in naravni procesi, ki so prostemu očesu pogosto nevidni. Z režiserko smo se srečali na nedavnem festivalu kratkega filma FeKK. Med poletno evropsko turnejo smo se pogovarjali z Billom Evansom, jazzovskim glasbenikom, ki je zelo zadržan do kakršnegakoli opredeljevanja v glasbi. "Glasba je glasba, je dobra in slaba," pravi saksofonist, ki mu je sodelovanje z Milesom Davisom omogočilo začetek uspešno kariere, v kateri je posnel kar šestindvajset samostojnih albumov.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
V oddaji pripravljamo intervju s francoskim sociologom, filozofom in esejistom Didierjem Eribonom, ki je bil nedavno častni gost festivala Mesto knjige v Novi Gorici. Pogovarjali smo se o njegovem odraščanju v delavskem razredu in preboju v intelektualno elito, o tem, zakaj domove za starejše razume kot prostore sistemskega nasilja, kako izguba fizične avtonomije vpliva na izgubo političnega glasu posameznika in o tem, zakaj je naloga mislecev, da glas ranljivih skupin prenesejo v javno sfero. Predstavljamo zgodovino festivala Mesto žensk, ki že dvajset let ustvarja prostor za ustvarjalke in teoretičarke, opozarja na težave, s katerimi se spoprijemajo, pa tudi na njihovo neenakopravnost in zapostavljenost, ki je na več področjih še vedno prisotna. O pomenu festivala in njegovi viziji bomo v studiu govorili s programsko vodjo Ivo Kovač. Prenova postaja vedno bolj pomembna naloga arhitektov in zato jo vidijo kot del krožnega gospodarstva. To je bila tudi osrednja tema mednarodne konference, ki je potekala na Fakulteti za arhitekturo in na kateri so razpravljali o tem, da lahko tudi v Sloveniji oživljanje opuščene nepremične kulturne dediščine s prilagodljivo ponovno uporabo pomembno prispeva k doseganju ciljev trajnostnega razvoja in k zelenemu prehodu.
V oddaji pripravljamo intervju s francoskim sociologom, filozofom in esejistom Didierjem Eribonom, ki je bil nedavno častni gost festivala Mesto knjige v Novi Gorici. Pogovarjali smo se o njegovem odraščanju v delavskem razredu in preboju v intelektualno elito, o tem, zakaj domove za starejše razume kot prostore sistemskega nasilja, kako izguba fizične avtonomije vpliva na izgubo političnega glasu posameznika in o tem, zakaj je naloga mislecev, da glas ranljivih skupin prenesejo v javno sfero. Predstavljamo zgodovino festivala Mesto žensk, ki že dvajset let ustvarja prostor za ustvarjalke in teoretičarke, opozarja na težave, s katerimi se spoprijemajo, pa tudi na njihovo neenakopravnost in zapostavljenost, ki je na več področjih še vedno prisotna. O pomenu festivala in njegovi viziji bomo v studiu govorili s programsko vodjo Ivo Kovač. Prenova postaja vedno bolj pomembna naloga arhitektov in zato jo vidijo kot del krožnega gospodarstva. To je bila tudi osrednja tema mednarodne konference, ki je potekala na Fakulteti za arhitekturo in na kateri so razpravljali o tem, da lahko tudi v Sloveniji oživljanje opuščene nepremične kulturne dediščine s prilagodljivo ponovno uporabo pomembno prispeva k doseganju ciljev trajnostnega razvoja in k zelenemu prehodu.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Nedavno je v Ljubljani na Festivalu Grounded gostovala Budur Hasan, pravnica in raziskovalka pri Amnesty International, nevladni organizaciji, ki je dejanja Izraela decembra lani označila za genocid. V zadnjem poročilu, ki je izšlo pred kratkim, pa ga je obtožila tudi namernega stradanja Palestincev. Z njo smo se pogovarjali o razmerah v Gazi, apatiji mednarodne skupnosti in upanju. Z raziskovalko in aktivistko Emino Bužinkić pa smo iskali povezave med genocidoma v Srebrenici in Gazi. Simfonični orkester RTV Slovenija letos zaznamuje 70 let . Ustanovljen je bil leta 1955 kot orkester Radia Ljubljana in skozi desetletja postal eden od osrednjih slovenskih glasbenih ansamblov. Ob obletnici ustanovitve smo pogledali v njegovo bogato zgodovino. V studiu bomo gostili umetniško vodjo orkestra Majo Kojc, ki nam bo med drugim predstavila nove projekte, s katerimi se med drugim ohranja slovenska glasbena dediščina. Obiskali smo odprtje velike razstave Gotski modernizem v muzeju Albertina na Dunaju. Razstava več kot 200 del prikazuje, kako so modernistični umetniki med letoma 1875 in 1925 ustvarjalni navdih iskali v srednjeveški gotski umetnosti. Primerjava modernističnih mojstrovin in del starih mojstrov pokaže, da modernizem ni bil popoln odmik od preteklosti, ampak ustvarjalno nadaljevanje dialoga z gotsko estetiko.
Nedavno je v Ljubljani na Festivalu Grounded gostovala Budur Hasan, pravnica in raziskovalka pri Amnesty International, nevladni organizaciji, ki je dejanja Izraela decembra lani označila za genocid. V zadnjem poročilu, ki je izšlo pred kratkim, pa ga je obtožila tudi namernega stradanja Palestincev. Z njo smo se pogovarjali o razmerah v Gazi, apatiji mednarodne skupnosti in upanju. Z raziskovalko in aktivistko Emino Bužinkić pa smo iskali povezave med genocidoma v Srebrenici in Gazi. Simfonični orkester RTV Slovenija letos zaznamuje 70 let . Ustanovljen je bil leta 1955 kot orkester Radia Ljubljana in skozi desetletja postal eden od osrednjih slovenskih glasbenih ansamblov. Ob obletnici ustanovitve smo pogledali v njegovo bogato zgodovino. V studiu bomo gostili umetniško vodjo orkestra Majo Kojc, ki nam bo med drugim predstavila nove projekte, s katerimi se med drugim ohranja slovenska glasbena dediščina. Obiskali smo odprtje velike razstave Gotski modernizem v muzeju Albertina na Dunaju. Razstava več kot 200 del prikazuje, kako so modernistični umetniki med letoma 1875 in 1925 ustvarjalni navdih iskali v srednjeveški gotski umetnosti. Primerjava modernističnih mojstrovin in del starih mojstrov pokaže, da modernizem ni bil popoln odmik od preteklosti, ampak ustvarjalno nadaljevanje dialoga z gotsko estetiko.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Spremljali smo mednarodni literarni festival Vilenica, ki letos slavi svojo 40. obletnico in poteka pod geslom Krasni novi svet – nova pravila bivanja. Pogovarjali smo se z osrednjimi gosti in nagrajenci festivala Georgijem Gospodinovom, Majo Haderlap, Ano Svetel. Med drugim so nam pojasnili tudi svoj pogled na osrednjo temo festivala. Obiskali smo 13. Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije, ki je potekal v Mariboru. Poleg najboljših slovenskih lutkovnih predstav preteklih dveh sezon je bila letos v ospredju lutkovna tehnologija, ki je tako umetnost kot obrt in je ključna za lutkovno ustvarjanje. Ob koncu bienala so podelili Klemenčičevo nagrado za življenjsko delo na področju lutkovne ustvarjalnosti, prejel jo je Silvan Omerzu. Vsestranski lutkovni in likovni ustvarjalec, scenograf in režiser bo tudi gost v studiu. Po 85 letih se odtujena slika Marija z detetom na prestolu s svetniki Vittoreja Carpaccia iz Padove vrača v piransko samostansko cerkev sv. Frančiška. Gre za zgodovinski trenutek, za katerega sta se tako diplomacija kot stroka zavzemali več desetletij. Predstavljamo ozadje nastanka slike, zakaj so jo odpeljali v Italijo in njeno pot nazaj v Piran.
Spremljali smo mednarodni literarni festival Vilenica, ki letos slavi svojo 40. obletnico in poteka pod geslom Krasni novi svet – nova pravila bivanja. Pogovarjali smo se z osrednjimi gosti in nagrajenci festivala Georgijem Gospodinovom, Majo Haderlap, Ano Svetel. Med drugim so nam pojasnili tudi svoj pogled na osrednjo temo festivala. Obiskali smo 13. Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije, ki je potekal v Mariboru. Poleg najboljših slovenskih lutkovnih predstav preteklih dveh sezon je bila letos v ospredju lutkovna tehnologija, ki je tako umetnost kot obrt in je ključna za lutkovno ustvarjanje. Ob koncu bienala so podelili Klemenčičevo nagrado za življenjsko delo na področju lutkovne ustvarjalnosti, prejel jo je Silvan Omerzu. Vsestranski lutkovni in likovni ustvarjalec, scenograf in režiser bo tudi gost v studiu. Po 85 letih se odtujena slika Marija z detetom na prestolu s svetniki Vittoreja Carpaccia iz Padove vrača v piransko samostansko cerkev sv. Frančiška. Gre za zgodovinski trenutek, za katerega sta se tako diplomacija kot stroka zavzemali več desetletij. Predstavljamo ozadje nastanka slike, zakaj so jo odpeljali v Italijo in njeno pot nazaj v Piran.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Obiskali smo 31. Sarajevski filmski festival, največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi. Tudi letos ga je zaznamovala udeležba slovenskih ustvarjalcev, celovečerni film Fantasy režiserke Kukle se je uvrstil v tekmovalni program, svetovno premiero je tam doživel film Belo se pere na devetdeset Marka Naberšnika. Preverili smo utrip mesta med festivalom ter se pogovarjali s številnimi gosti festivala. Na festivalu Dnevi poezije in vina smo se srečali s častnima gostoma, pesnico iz Nikaragve Giocondo Belli in makedonskim pesnikom Nikolo Madžirovom. Gioconda Belli velja za pristni "ženski glas" poezije, v njenih delih namreč ne najdemo klasičnih feminističnih vsebin, temveč jo odlikuje pristen politični, socialni in kulturni glas pesnice. Poezija makedonskega književnika Nikole Madžirova pa je še vedno močno zaznamovana z globoko zgodovinsko tradicijo, razpad Jugoslavije pri njegovih 18 letih je namreč močno vplival na njegov občutek identitete. Intermedijski umetnik Marko Peljhan, ki v okviru EPK razvija projekt Isolabs, pravi, da nam reka Soča ponuja odgovore na vprašanja v kontekstu estetike. V okviru projekta ustvarja digitalni dvojček doline Soče v izredno visoki ločljivosti. Obiskali smo ga v Vipavi, kjer deluje v enem od tamkajšnjih vodilnih razvojnih projektov. Gorico pa je obiskala priznana švicarska režiserka Barbara Miller, ki je posnela verjetno zadnji intervju z dalajlamo. V dokumentarnem filmu Modrost sreče nam 90-letni vodja tibetanskih budistov in Nobelov nagrajenec za mir predstavi ključne izzive življenja v 21. stoletju.
Obiskali smo 31. Sarajevski filmski festival, največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi. Tudi letos ga je zaznamovala udeležba slovenskih ustvarjalcev, celovečerni film Fantasy režiserke Kukle se je uvrstil v tekmovalni program, svetovno premiero je tam doživel film Belo se pere na devetdeset Marka Naberšnika. Preverili smo utrip mesta med festivalom ter se pogovarjali s številnimi gosti festivala. Na festivalu Dnevi poezije in vina smo se srečali s častnima gostoma, pesnico iz Nikaragve Giocondo Belli in makedonskim pesnikom Nikolo Madžirovom. Gioconda Belli velja za pristni "ženski glas" poezije, v njenih delih namreč ne najdemo klasičnih feminističnih vsebin, temveč jo odlikuje pristen politični, socialni in kulturni glas pesnice. Poezija makedonskega književnika Nikole Madžirova pa je še vedno močno zaznamovana z globoko zgodovinsko tradicijo, razpad Jugoslavije pri njegovih 18 letih je namreč močno vplival na njegov občutek identitete. Intermedijski umetnik Marko Peljhan, ki v okviru EPK razvija projekt Isolabs, pravi, da nam reka Soča ponuja odgovore na vprašanja v kontekstu estetike. V okviru projekta ustvarja digitalni dvojček doline Soče v izredno visoki ločljivosti. Obiskali smo ga v Vipavi, kjer deluje v enem od tamkajšnjih vodilnih razvojnih projektov. Gorico pa je obiskala priznana švicarska režiserka Barbara Miller, ki je posnela verjetno zadnji intervju z dalajlamo. V dokumentarnem filmu Modrost sreče nam 90-letni vodja tibetanskih budistov in Nobelov nagrajenec za mir predstavi ključne izzive življenja v 21. stoletju.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
V Ljubljani naj bi zrasla 100 metrov visoka stolpnica po načrtih arhitekturnega biroja pokojne Zahe Hadid. Stolp Severnica bo 21-nadstropna poslovna zgradba blizu že stoječe stanovanjske stavbe Spektra v Šiški. Tudi kompleks Emonika ob ljubljanski železniški in avtobusni postaji, za katerega je temeljni kamen že položen, bo visok 100 metrov. Ker je Ljubljana potresno območje, se sprašujemo, kje v glavnem mestu je smiselno graditi visoke stavbe tako z vidika potresne varnosti kot z estetskega vidika. Na 29. glasbenem festivalu Pohoda v slovaškem mestu Trenčín, ki ga je Evropsko združenje festivalov predlani razglasilo za najboljši srednje veliki festival, so med drugimi nastopili Iggy Pop, Queens of the Stone Age, The Kills in Africa Express z Damonom Albarnom. Glede na oddaljenost od Slovenije in bogat program ga lahko primerjamo z Exitom ali Szigetom. Naša ekipa je preverila, zakaj je Pohoda tako priljubljena tudi med domačini. Ptuj so ponovno preplavili umetniki z vsega sveta. 11. julija se je začel 23. mednarodni festival sodobne umetnosti Art Stays. Letošnji tematski naslov je Prah – kajti prah si in v prah se povrneš. V ospredju festivala so poleg biblično zaznamovane teme minljivosti tudi ekološke teme. Po odmevni in dobro obiskani razstavi baročnega kiparstva in slikarstva v Narodni galeriji v Ljubljani je od junija v Narodnem muzeju Slovenije na ogled drugi del projekta Barok v Sloveniji, ki predstavlja še cerkveno in posvetno arhitekturo ter uporabno umetnost iz tega obdobja.
V Ljubljani naj bi zrasla 100 metrov visoka stolpnica po načrtih arhitekturnega biroja pokojne Zahe Hadid. Stolp Severnica bo 21-nadstropna poslovna zgradba blizu že stoječe stanovanjske stavbe Spektra v Šiški. Tudi kompleks Emonika ob ljubljanski železniški in avtobusni postaji, za katerega je temeljni kamen že položen, bo visok 100 metrov. Ker je Ljubljana potresno območje, se sprašujemo, kje v glavnem mestu je smiselno graditi visoke stavbe tako z vidika potresne varnosti kot z estetskega vidika. Na 29. glasbenem festivalu Pohoda v slovaškem mestu Trenčín, ki ga je Evropsko združenje festivalov predlani razglasilo za najboljši srednje veliki festival, so med drugimi nastopili Iggy Pop, Queens of the Stone Age, The Kills in Africa Express z Damonom Albarnom. Glede na oddaljenost od Slovenije in bogat program ga lahko primerjamo z Exitom ali Szigetom. Naša ekipa je preverila, zakaj je Pohoda tako priljubljena tudi med domačini. Ptuj so ponovno preplavili umetniki z vsega sveta. 11. julija se je začel 23. mednarodni festival sodobne umetnosti Art Stays. Letošnji tematski naslov je Prah – kajti prah si in v prah se povrneš. V ospredju festivala so poleg biblično zaznamovane teme minljivosti tudi ekološke teme. Po odmevni in dobro obiskani razstavi baročnega kiparstva in slikarstva v Narodni galeriji v Ljubljani je od junija v Narodnem muzeju Slovenije na ogled drugi del projekta Barok v Sloveniji, ki predstavlja še cerkveno in posvetno arhitekturo ter uporabno umetnost iz tega obdobja.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Spremljali smo premiero enega od najbolj priljubljenih muzikalov na svetu Fantom iz opere, ki je bil to poletje prvič uprizorjen v Sloveniji. V oddaji bomo analizirali glasbeni fenomen Marka Perkovića Thompsona, ki že leta razdvaja občinstvo in politiko. Nekateri ga slavijo kot domoljubnega glasbenika, drugi pa opozarjajo na nevarno prepletanje njegove glasbe z nacionalistično retoriko in zgodovinskim revizionizmom. V prispevku tudi o tem, kako je družbena kriza v ZDA odmevala na 66. jazz festivalu Ljubljana. Svoja prizadevanja za bolje uglašeno prihodnost skupnosti so z nami delili starosta, saksofonist David Murray; bobnar Nasheet Waits in basistka Meshell Ndegeocello, ki pripadata srednji generaciji; in pesnica ostrega jezika in očarljivega glasu Aja Monet. Na koncu objavljamo še intervju z mednarodno priznanim fotografom Paolom Pellegrinom, ki je v svoj objektiv ujel prizore iz najhujših kriznih območij sveta. Njegova razstava Antologija je na ogled v ljubljanski Galeriji Jakopič.
Spremljali smo premiero enega od najbolj priljubljenih muzikalov na svetu Fantom iz opere, ki je bil to poletje prvič uprizorjen v Sloveniji. V oddaji bomo analizirali glasbeni fenomen Marka Perkovića Thompsona, ki že leta razdvaja občinstvo in politiko. Nekateri ga slavijo kot domoljubnega glasbenika, drugi pa opozarjajo na nevarno prepletanje njegove glasbe z nacionalistično retoriko in zgodovinskim revizionizmom. V prispevku tudi o tem, kako je družbena kriza v ZDA odmevala na 66. jazz festivalu Ljubljana. Svoja prizadevanja za bolje uglašeno prihodnost skupnosti so z nami delili starosta, saksofonist David Murray; bobnar Nasheet Waits in basistka Meshell Ndegeocello, ki pripadata srednji generaciji; in pesnica ostrega jezika in očarljivega glasu Aja Monet. Na koncu objavljamo še intervju z mednarodno priznanim fotografom Paolom Pellegrinom, ki je v svoj objektiv ujel prizore iz najhujših kriznih območij sveta. Njegova razstava Antologija je na ogled v ljubljanski Galeriji Jakopič.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
V oddaji predstavljamo nov studijski album skupine Salamander. Potem ko je Tomaž Pengov leta 1974 izdal kultni album Odpotovanja, sta s pesnikom in pianistom Milanom Deklevo ustanovila skupino Salamander. Pol stoletja pozneje so na novo zazveneli nostalgični zvoki v ljubljanski Švicariji. O tem, kako umetna inteligenca vpliva na naše dojemanje telesa, pa razmišljajo v projektu Brezmejno telo, ki ga je v okviru umetniškega programa letošnje Evropske prestolnice kulture Nova Gorica - Gorica pripravil naš vodilni sodobni plesni par Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. O tem, zakaj je bosanska serija Vem, kako dihaš, navdušila mednarodno občinstvo, smo se pogovarjali s scenaristkama Jasmilo Žbanić in Elmo Tataragić. Dramska serija, ki je prejela kar sedem nagrad na sarajevskem filmskem festivalu, odpira teme družinskih odnosov, vrstniškega nasilja, korupcije in nepotizma, ki so se zažrli v vsako poro sodobne družbe. Predvsem pa zastavlja vprašanje o tem, kako dobro poznamo svoje otroke in koliko jim lahko verjamemo. V oddaji objavljamo tudi intervju z belgijskim ustvarjalcem Fabricem du Weltzem, ki je na Grossmanovem festivalu predstavil svoj novi film Maldoror.
V oddaji predstavljamo nov studijski album skupine Salamander. Potem ko je Tomaž Pengov leta 1974 izdal kultni album Odpotovanja, sta s pesnikom in pianistom Milanom Deklevo ustanovila skupino Salamander. Pol stoletja pozneje so na novo zazveneli nostalgični zvoki v ljubljanski Švicariji. O tem, kako umetna inteligenca vpliva na naše dojemanje telesa, pa razmišljajo v projektu Brezmejno telo, ki ga je v okviru umetniškega programa letošnje Evropske prestolnice kulture Nova Gorica - Gorica pripravil naš vodilni sodobni plesni par Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. O tem, zakaj je bosanska serija Vem, kako dihaš, navdušila mednarodno občinstvo, smo se pogovarjali s scenaristkama Jasmilo Žbanić in Elmo Tataragić. Dramska serija, ki je prejela kar sedem nagrad na sarajevskem filmskem festivalu, odpira teme družinskih odnosov, vrstniškega nasilja, korupcije in nepotizma, ki so se zažrli v vsako poro sodobne družbe. Predvsem pa zastavlja vprašanje o tem, kako dobro poznamo svoje otroke in koliko jim lahko verjamemo. V oddaji objavljamo tudi intervju z belgijskim ustvarjalcem Fabricem du Weltzem, ki je na Grossmanovem festivalu predstavil svoj novi film Maldoror.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.
Osrednja mozaična oddaja Uredništva oddaj o kulturi. Osmi dan je kozmopolitska oddaja, v kateri najdejo prostor vse oblike klasičnega in sodobnega umetniškega ustvarjanja, humanizem, kulturna dediščina, fenomenološko in sociološko obravnavanje tem in kulturna politika.