Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Rojstvo glasovnih eksperimentov in zvočne poezije iz duha fonografije. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. V fokusu zadnjega pogleda v najbližje obdobje in hkrati zaključka celotne serije sta glas in zvočna poezija v zadnjem desetletju domače ustvarjalnosti. O svoji glasbi razmišljajo Irena Z. Tomažin, Tomaž Grom in Blaž Božič alias SsmKOSK.
Rojstvo glasovnih eksperimentov in zvočne poezije iz duha fonografije. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. V fokusu zadnjega pogleda v najbližje obdobje in hkrati zaključka celotne serije sta glas in zvočna poezija v zadnjem desetletju domače ustvarjalnosti. O svoji glasbi razmišljajo Irena Z. Tomažin, Tomaž Grom in Blaž Božič alias SsmKOSK.
Skozi šestdeseta leta nazaj v prihodnost. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na ponovna odkrivanja ter nova premišljevanja rabe modularnih sintetizatorjev ter na drugi strani poseganja v elektronska vezja naprav.. O svoji glasbi razmišljajo Robertina Šebjanič, Ida Hiršenfelder, Jaka Berger, Staš Vrenko, Vitja Balžalorsky in Domen Gnezda.
Skozi šestdeseta leta nazaj v prihodnost. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na ponovna odkrivanja ter nova premišljevanja rabe modularnih sintetizatorjev ter na drugi strani poseganja v elektronska vezja naprav.. O svoji glasbi razmišljajo Robertina Šebjanič, Ida Hiršenfelder, Jaka Berger, Staš Vrenko, Vitja Balžalorsky in Domen Gnezda.
Vračamo se v zvočna okolja, terensko snemanje. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na današnje kreativne premisleke zvoka prostora. O svoji glasbi razmišljajo Jaka Berger, Staš Vrenko, Boštjan Leskovšek, Robertina Šebjanič in Ida Hiršenfelder.
Vračamo se v zvočna okolja, terensko snemanje. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na današnje kreativne premisleke zvoka prostora. O svoji glasbi razmišljajo Jaka Berger, Staš Vrenko, Boštjan Leskovšek, Robertina Šebjanič in Ida Hiršenfelder.
Od žive elektronike in akademije do glasbil v stiku z zvočnim in družbenim okoljem. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na pojem instrument – kako so skladatelji v zadnjem desetletju širili zven glasbil, izvedbo, performans z njimi, kako so instrument presegali in ga vtkali v širši kontekst elektronskih zvokov, algoritemskih situacij in najdene zvočnosti. O svoji glasbi razmišljajo Matej Bonin, Vasja Progar, Petra Strahovnik, Simon Penšek, Mauricio Valdés, Primož Sukič in Nina Dragičević.
Od žive elektronike in akademije do glasbil v stiku z zvočnim in družbenim okoljem. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe povzema zadnje desetletje zvočnih iskanj v štirih tematskih podkastih. Tokrat se osredotočamo na pojem instrument – kako so skladatelji v zadnjem desetletju širili zven glasbil, izvedbo, performans z njimi, kako so instrument presegali in ga vtkali v širši kontekst elektronskih zvokov, algoritemskih situacij in najdene zvočnosti. O svoji glasbi razmišljajo Matej Bonin, Vasja Progar, Petra Strahovnik, Simon Penšek, Mauricio Valdés, Primož Sukič in Nina Dragičević.
Elektroakustika v novem tisočletju. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe tokrat nadaljujemo ob koncu devetdesetih let in pri skladateljih, ki se v času dostopnih digitalnih avdio delovnih postaj niso več soočali z izzivi sestavljanja lastne opreme, kot je to veljalo za prejšnjo ustvarjalno generacijo. V kratkem času so lahko preizkusili različne tehnike od skladanja fiksiranih del do dela z živo elektroniko, instalacijske in performativne forme ali elektroakustično improvizacijo. O svojem delu v tem času razmišljajo Gregor Pirš, Mihael Paš, Bojana Šaljić Podešva, Klemen Veber, Brane Zorman, Peter Šavli, Vito Zuraj, Tao G. Vrhovec Sambolec, Miha Ciglar, Maja Osojnik in Tomaž Grom.
Elektroakustika v novem tisočletju. Cikel Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe tokrat nadaljujemo ob koncu devetdesetih let in pri skladateljih, ki se v času dostopnih digitalnih avdio delovnih postaj niso več soočali z izzivi sestavljanja lastne opreme, kot je to veljalo za prejšnjo ustvarjalno generacijo. V kratkem času so lahko preizkusili različne tehnike od skladanja fiksiranih del do dela z živo elektroniko, instalacijske in performativne forme ali elektroakustično improvizacijo. O svojem delu v tem času razmišljajo Gregor Pirš, Mihael Paš, Bojana Šaljić Podešva, Klemen Veber, Brane Zorman, Peter Šavli, Vito Zuraj, Tao G. Vrhovec Sambolec, Miha Ciglar, Maja Osojnik in Tomaž Grom.
Elektroakustična glasba med popularno glasbeno kulturo in zvočno umetnostjo Dokumentarni cikel oddaj o slovenski elektroakustični in eksperimentalni glasbi tokrat usmerjamo k mejam elektroakustike - od alternativne popularne muzike osemdesetih do vmesja zvoka in podobe v klubski kulturi, od vpeljevanja glasbe v večmedijsko umetnost do koncpetualnega prodiranja v poslušanje nas vodijo Marko Košnik, Borut Krzisnik, Borut Savski, Luka Prinčič, Brane Zorman, Tao G. Vrhovec Sambolec in Maja Osojnik.
Elektroakustična glasba med popularno glasbeno kulturo in zvočno umetnostjo Dokumentarni cikel oddaj o slovenski elektroakustični in eksperimentalni glasbi tokrat usmerjamo k mejam elektroakustike - od alternativne popularne muzike osemdesetih do vmesja zvoka in podobe v klubski kulturi, od vpeljevanja glasbe v večmedijsko umetnost do koncpetualnega prodiranja v poslušanje nas vodijo Marko Košnik, Borut Krzisnik, Borut Savski, Luka Prinčič, Brane Zorman, Tao G. Vrhovec Sambolec in Maja Osojnik.
Skladatelji se elektroakustični glasbi posvetijo v obsežnejših opusih, se redno vračajo v studie in iščejo možnosti za takšno snovanje. Sogovorniki četrtega dela pregleda šestih desetletij slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe so Bor Turel, Boštjan Perovšek, Marjan Šijanec, Brina Jež Brezavšček, Uroš Rojko in drugi. Podkast je prilagojena oblika radijskih dokumentarnih oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov.
Skladatelji se elektroakustični glasbi posvetijo v obsežnejših opusih, se redno vračajo v studie in iščejo možnosti za takšno snovanje. Sogovorniki četrtega dela pregleda šestih desetletij slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe so Bor Turel, Boštjan Perovšek, Marjan Šijanec, Brina Jež Brezavšček, Uroš Rojko in drugi. Podkast je prilagojena oblika radijskih dokumentarnih oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov.
V tretjem delu cikla o slovenski elektroakustični in eksperimentalni glasbi bomo po pregledu začetkov in prvih velikih dosežkov elektroakustične glasbe danes razmišljali o eksperimentalnem potencialu, kot se je uresničil v glasbi in deloma v večmedijski umetnosti na Slovenskem. Podkast različica oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov je dostopna daljše časovno obdobje.
V tretjem delu cikla o slovenski elektroakustični in eksperimentalni glasbi bomo po pregledu začetkov in prvih velikih dosežkov elektroakustične glasbe danes razmišljali o eksperimentalnem potencialu, kot se je uresničil v glasbi in deloma v večmedijski umetnosti na Slovenskem. Podkast različica oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov je dostopna daljše časovno obdobje.
V drugi iz cikla oddaj Oscilacije o zgodovini slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe spoznavamo zgodne mojstrovine, nastale v režiji slovenskih avtorjev v studiih za elektroakustično glasbo od Pariza, Utrechta do Beograda, od Freiburga do Sydneya. Podkast različica oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov je dostopna daljše časovno obdobje.
V drugi iz cikla oddaj Oscilacije o zgodovini slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe spoznavamo zgodne mojstrovine, nastale v režiji slovenskih avtorjev v studiih za elektroakustično glasbo od Pariza, Utrechta do Beograda, od Freiburga do Sydneya. Podkast različica oddaj Oscilacije brez posluašnja skladb ali njihovih daljših odlomkov je dostopna daljše časovno obdobje.
Se zametki domače elektroakustične glasbe skrivajo v poskusih z radijsko zvočnostjo, v šumih frekvenc, v eksperimetnih radijskih iger, v širjenju zvočnosti glasbil z zvoki s trakov ali v prvih obiskih slovenskih skladateljih v tujih studijih? V podkastu se bo v sedmih delih bo do konca leta odvil radiofonski pregled zgodovine elektroakustične in eksperimentalne glasbe z analizami del, intervjuji z več kot 30 ustvarjalci, teoretskimi razmisleki in glasbenimi primeri. Oscilacije pripravlja glasbeni urednik, muzikolog Primož Trdan.
Se zametki domače elektroakustične glasbe skrivajo v poskusih z radijsko zvočnostjo, v šumih frekvenc, v eksperimetnih radijskih iger, v širjenju zvočnosti glasbil z zvoki s trakov ali v prvih obiskih slovenskih skladateljih v tujih studijih? V podkastu se bo v sedmih delih bo do konca leta odvil radiofonski pregled zgodovine elektroakustične in eksperimentalne glasbe z analizami del, intervjuji z več kot 30 ustvarjalci, teoretskimi razmisleki in glasbenimi primeri. Oscilacije pripravlja glasbeni urednik, muzikolog Primož Trdan.