Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Sprehajamo se po zvočnem izročilu različnih delov sveta in se posvečamo značilnim, hkrati pa tudi izjemnim in nenavadnim glasbenim svetovom, ki se iz dneva v dan bolj izgubljajo in jih v vsakdanjem življenju vse redkeje srečujemo. Poslušamo petje z Grenlandije, Madagaskarja, Papue - Nove Gvineje, ljudstva Sami s severa naše celine, Dogonov iz Malija, za konec pa še glasbo iz Dominike v Malih Antilih in značilne različice kitar iz Kolumbijskih Andov.
Sprehajamo se po zvočnem izročilu različnih delov sveta in se posvečamo značilnim, hkrati pa tudi izjemnim in nenavadnim glasbenim svetovom, ki se iz dneva v dan bolj izgubljajo in jih v vsakdanjem življenju vse redkeje srečujemo. Poslušamo petje z Grenlandije, Madagaskarja, Papue - Nove Gvineje, ljudstva Sami s severa naše celine, Dogonov iz Malija, za konec pa še glasbo iz Dominike v Malih Antilih in značilne različice kitar iz Kolumbijskih Andov.
V vrsti srečanj z zvočnimi zapisi s plošč na 78 obratov iz jugovzhodne Azije se tokrat srečujemo z izročilom Indonezije. Glede na različnost in obširnost tako dežele kot oblik kulture znotraj nje gre tokrat res samo za drobce, ki pa so zaradi časa, iz katerega izvirajo, toliko bolj zanimivi in dragoceni. Kratek vpogled v občutje drugega časa in prostora, torej.
V vrsti srečanj z zvočnimi zapisi s plošč na 78 obratov iz jugovzhodne Azije se tokrat srečujemo z izročilom Indonezije. Glede na različnost in obširnost tako dežele kot oblik kulture znotraj nje gre tokrat res samo za drobce, ki pa so zaradi časa, iz katerega izvirajo, toliko bolj zanimivi in dragoceni. Kratek vpogled v občutje drugega časa in prostora, torej.
Tokratne Oddaljene zvočne svetove posvečamo glasbi avstralskih staroselcev aboriginov.
Tokratne Oddaljene zvočne svetove posvečamo glasbi avstralskih staroselcev aboriginov.
Tajska je dežela z barvito zgodovino številnih kraljestev, ki so v različnih obdobjih obsegala različna področja na Indokitajskem polotoku. Tudi nekateri jeziki sosednjih ljudstev spadajo v tajsko jezikovno skupino, zato ni čudno, da se v tajski kulturi prelivajo mnogi vplivi. Tajska sicer ni bila pod kolonialno oblastjo, so pa tajske oblasti od druge polovice devetnajstega stoletja v okviru modernizacije države zavestno sprejemale zahodne vplive, kar lahko prepoznamo tudi v nekaterih glasbenih primerih.
Tajska je dežela z barvito zgodovino številnih kraljestev, ki so v različnih obdobjih obsegala različna področja na Indokitajskem polotoku. Tudi nekateri jeziki sosednjih ljudstev spadajo v tajsko jezikovno skupino, zato ni čudno, da se v tajski kulturi prelivajo mnogi vplivi. Tajska sicer ni bila pod kolonialno oblastjo, so pa tajske oblasti od druge polovice devetnajstega stoletja v okviru modernizacije države zavestno sprejemale zahodne vplive, kar lahko prepoznamo tudi v nekaterih glasbenih primerih.
V vietnamski glasbi so prisotni elementi kitajske in južnoazijskih kultur, glasbeno gledališče se je izoblikovalo na podlagi kitajske opere, pozneje pa so vsebine zgodb izvirale tudi iz francoske literature, kar je bilo posledica razvoja dogodkov po 16. stoletju, ko so najprej v te kraje prišli misijonarji, nato pa je Francija z vojaško kampanjo zavzela Indokitajski polotok. Poslušamo predvsem primere v prvi polovici dvajsetega stoletja prevladujočega žanra »cai luong«, v katerem so poleg vplivov klasičnih gledališč prisotni tudi vplivi ljudske glasbe.
V vietnamski glasbi so prisotni elementi kitajske in južnoazijskih kultur, glasbeno gledališče se je izoblikovalo na podlagi kitajske opere, pozneje pa so vsebine zgodb izvirale tudi iz francoske literature, kar je bilo posledica razvoja dogodkov po 16. stoletju, ko so najprej v te kraje prišli misijonarji, nato pa je Francija z vojaško kampanjo zavzela Indokitajski polotok. Poslušamo predvsem primere v prvi polovici dvajsetega stoletja prevladujočega žanra »cai luong«, v katerem so poleg vplivov klasičnih gledališč prisotni tudi vplivi ljudske glasbe.