Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Spored koncerta, ki je bil 11. oktobra lani v veliki koncertni dvorani Filharmonije na Labi v Hamburgu, sta sestavljali dve obsežni deli, Koncert za klavir in orkester št. 3 v c-molu, op. 37 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 4 v f-molu, op. 36 Petra Iljiča Čajkovskega. Solist koncertnega večera je bil v Taškentu rojen izraelsko-ameriški pianist Yefim Bronfman, ki je osrednjemu koncertantnemu delu dodal še počasni stavek Largo e mesto iz Beethovnove Klavirske sonate št. 7 v D-duru, op. 10/3. Igral je še Orkester Severnonemškega radia Filharmonije na Labi, dirigiral je orkestrov šef dirigent Alan Gilbert.
Spored koncerta, ki je bil 11. oktobra lani v veliki koncertni dvorani Filharmonije na Labi v Hamburgu, sta sestavljali dve obsežni deli, Koncert za klavir in orkester št. 3 v c-molu, op. 37 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 4 v f-molu, op. 36 Petra Iljiča Čajkovskega. Solist koncertnega večera je bil v Taškentu rojen izraelsko-ameriški pianist Yefim Bronfman, ki je osrednjemu koncertantnemu delu dodal še počasni stavek Largo e mesto iz Beethovnove Klavirske sonate št. 7 v D-duru, op. 10/3. Igral je še Orkester Severnonemškega radia Filharmonije na Labi, dirigiral je orkestrov šef dirigent Alan Gilbert.
Tokrat se podajamo na področje komorne glasbe, in sicer na sloviti švicarski Festival Verbier, kjer so 30. julija lani gostovali odlični komorni muziki – Kvartet Ébène in japonski pianist mlajše generacije Mao Fujita. Na koncertu v verbierski cerkvi so člani kvarteta – violinista Pierre Colombet in Gabriel Le Madagure, violistka Marie Chilemme in violončelist Yuya Okamoto – najprej izvedli Godalni kvartet št. 21 v D-duru, K. 575 Wolfganga Amadeusa Mozarta in 3. Godalni kvartet Alfreda Šnitkeja, v drugem delu pa je zvenel še obsežni, s češkim ljudskim melosom prežeti Klavirski kvintet v A-duru, op. 81 Antonína Dvořáka.
Tokrat se podajamo na področje komorne glasbe, in sicer na sloviti švicarski Festival Verbier, kjer so 30. julija lani gostovali odlični komorni muziki – Kvartet Ébène in japonski pianist mlajše generacije Mao Fujita. Na koncertu v verbierski cerkvi so člani kvarteta – violinista Pierre Colombet in Gabriel Le Madagure, violistka Marie Chilemme in violončelist Yuya Okamoto – najprej izvedli Godalni kvartet št. 21 v D-duru, K. 575 Wolfganga Amadeusa Mozarta in 3. Godalni kvartet Alfreda Šnitkeja, v drugem delu pa je zvenel še obsežni, s češkim ljudskim melosom prežeti Klavirski kvintet v A-duru, op. 81 Antonína Dvořáka.
Predvajamo posnetke s koncerta pianista Pavla Kolesnikova, Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra in dirigentke Susanne Mälkki, ki so 18. januarja lani nastopili v Koncertni hiši Danskega radia v Københavnu. Spored je obsegal le dve deli – Klavirski koncert št. 1 v b-molu, op. 23 Petra Iljiča Čajkovskega, v katerem se je solist Kolesnikov ob tej priložnosti zatekel k skladateljevi izvirni, nekoliko intimnejši različici omenjenega dela, in pa eno največjih del nemškega skladatelja Paula Hindemitha – simfonijo Slikar Mathis.
Predvajamo posnetke s koncerta pianista Pavla Kolesnikova, Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra in dirigentke Susanne Mälkki, ki so 18. januarja lani nastopili v Koncertni hiši Danskega radia v Københavnu. Spored je obsegal le dve deli – Klavirski koncert št. 1 v b-molu, op. 23 Petra Iljiča Čajkovskega, v katerem se je solist Kolesnikov ob tej priložnosti zatekel k skladateljevi izvirni, nekoliko intimnejši različici omenjenega dela, in pa eno največjih del nemškega skladatelja Paula Hindemitha – simfonijo Slikar Mathis.
Filharmonični orkester Francoskega radia je 27. maja letos nastopil v v Dvoržakovi dvorani praškega Rudolfinuma, v sklopu tamkajšnjega priznanega mednarodnega glasbenega festivala Praška pomlad. Orkestru je dirigiral eden najopaznejših predstavnikov slovite finske dirigentske šole Mikko Franck, spored pa je z eno izjemo sestavljala glasba francoskih glasbenih ustvarjalcev. Najprej je zvenela Uvertura v Es-duru, op. 24 Louise Dumont Farrenc. Sledilo je novo delo sodobnega češkega skladatelja Kryštofa Mařatke z naslovom Svetišča – v globinah jamskih slikarij, ki je v svojem bistvu koncert za violino in orkester. Delo, za katero je med Parizom in Prago razpet skladatelj našel navdih v prazgodovinskih jamskih slikah, sta pri njem družno naročila festival Praška pomlad in Francoski radio. Posvečeno je violinistu Amauryju Coeytauxu, ki ga je kot solist tudi krstno izvedel. Spored sta zaokrožili še skladbi Mauricea Ravela – suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa ter La Valse.
Filharmonični orkester Francoskega radia je 27. maja letos nastopil v v Dvoržakovi dvorani praškega Rudolfinuma, v sklopu tamkajšnjega priznanega mednarodnega glasbenega festivala Praška pomlad. Orkestru je dirigiral eden najopaznejših predstavnikov slovite finske dirigentske šole Mikko Franck, spored pa je z eno izjemo sestavljala glasba francoskih glasbenih ustvarjalcev. Najprej je zvenela Uvertura v Es-duru, op. 24 Louise Dumont Farrenc. Sledilo je novo delo sodobnega češkega skladatelja Kryštofa Mařatke z naslovom Svetišča – v globinah jamskih slikarij, ki je v svojem bistvu koncert za violino in orkester. Delo, za katero je med Parizom in Prago razpet skladatelj našel navdih v prazgodovinskih jamskih slikah, sta pri njem družno naročila festival Praška pomlad in Francoski radio. Posvečeno je violinistu Amauryju Coeytauxu, ki ga je kot solist tudi krstno izvedel. Spored sta zaokrožili še skladbi Mauricea Ravela – suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa ter La Valse.