Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Predvajamo posnetke s koncerta Simfoničnega orkestra Zahodnonemškega radia iz Kölna, ki je 15. maja letos nastopil na Klavirskem festivalu Ruhr in sicer v Zgodovinski mestni dvorani v Wuppertalu, ki se nahaja v nemškem Porurju - med Essnom na severu, Düsseldorfom na zahodu in Kölnom na jugu. Na koncertu je Simfonike WDR iz Kölna vodil Axel Kober, od leta 2009 glasbeni direktor Nemške opere na Renu. Spored je bil v celoti v znamenju francoske glasbe; uvodoma je zvenela občuteno orkestrirana suita Pelleas in Melisanda, op. 80 Gabriela Fauréja, sledil je Ravelov Klavirski koncert v G-duru, v katerem je kot solist nastopil kanadski pianist Bruce Liu, program pa je zaokrožila še Simfonija v d-molu, op. 48 Césarja Francka, ki sodi med temeljna dela francoskega romantičnega simfonizma.
Predvajamo posnetke s koncerta Simfoničnega orkestra Zahodnonemškega radia iz Kölna, ki je 15. maja letos nastopil na Klavirskem festivalu Ruhr in sicer v Zgodovinski mestni dvorani v Wuppertalu, ki se nahaja v nemškem Porurju - med Essnom na severu, Düsseldorfom na zahodu in Kölnom na jugu. Na koncertu je Simfonike WDR iz Kölna vodil Axel Kober, od leta 2009 glasbeni direktor Nemške opere na Renu. Spored je bil v celoti v znamenju francoske glasbe; uvodoma je zvenela občuteno orkestrirana suita Pelleas in Melisanda, op. 80 Gabriela Fauréja, sledil je Ravelov Klavirski koncert v G-duru, v katerem je kot solist nastopil kanadski pianist Bruce Liu, program pa je zaokrožila še Simfonija v d-molu, op. 48 Césarja Francka, ki sodi med temeljna dela francoskega romantičnega simfonizma.
Komorni orkester Festivala Verbier je 30. julija letos nastopil v dvorani Combins v Verbieru, v sklopu tamkajšnjega slovitega festivala v švicarskem kantonu Valais. Festivalski orkester je na koncertu vodil ugledni madžarski dirigent Gábor Takács-Nagy, ki se je marca letos uspešno predstavil tudi v Ljubljani kot gostujoči dirigent Orkestra Slovenske filharmonije. Najprej je zazvenela Simfonija št. 101 v D-duru z vzdevkom 'Ura' Josepha Haydna. Sledil je nekoliko redkeje izvajani Dvojni koncert za klarinet in violo v e-molu, op. 88 Maxa Brucha, v katerem sta kot solista nastopila klarinetist Pierre Génisson in violist Antoine Tamestit, spored pa je zaokrožila še 2. simfonija Roberta Schumanna.
Komorni orkester Festivala Verbier je 30. julija letos nastopil v dvorani Combins v Verbieru, v sklopu tamkajšnjega slovitega festivala v švicarskem kantonu Valais. Festivalski orkester je na koncertu vodil ugledni madžarski dirigent Gábor Takács-Nagy, ki se je marca letos uspešno predstavil tudi v Ljubljani kot gostujoči dirigent Orkestra Slovenske filharmonije. Najprej je zazvenela Simfonija št. 101 v D-duru z vzdevkom 'Ura' Josepha Haydna. Sledil je nekoliko redkeje izvajani Dvojni koncert za klarinet in violo v e-molu, op. 88 Maxa Brucha, v katerem sta kot solista nastopila klarinetist Pierre Génisson in violist Antoine Tamestit, spored pa je zaokrožila še 2. simfonija Roberta Schumanna.
Švicarski pianist Francesco Piemontesi je s svojimi glasbenimi prijatelji 31. avgusta lani nastopil v dvorani kolegija Papio v Asconi, kraju, ki leži ob Velikem jezeru v kantonu Ticino v italijanski Švici. Koncert je sodil v sklop festivala Asconski glasbeni tedni, na sporedu pa sta bila Godalni kvintet v C-duru, D. 956 Franza Schuberta in Klavirski kvintet v f-molu, op. 34 Johannesa Brahmsa. Na "Družinskem koncertu", kot so dogodek poimenovali organizatorji, so poleg Piemontesija nastopili še violinistka Melina Mandozzi in njen brat Orfeo Mandozzi z violončelom, violončelist Mattia Zappa in njegova sestra Daria Zappa na violini ter violist Ivan Vukčević. Schubert, plodovit ustvarjalec komorne glasbe, občutljiv orkestrator in mojster samospevov, ki je to obliko iz salonske glasbe povzdignil ob bok preostalim "vélikim" glasbenim formam, je ustvarjalne vrhove v instrumentalni glasbi dosegel prav v zadnjih letih svojega sicer razmeroma kratkega življenja. Med njegova najboljša instrumentalna dela poleg zadnjih dveh simfonij, poznih kvartetov in klavirskih sonat sodi tudi Godalni kvintet v C-duru, nastal v zadnjem letu skladateljevega življenja, leta 1828. Medtem pa Brahmsov Klavirski kvintet v f-molu nekateri označujejo za “kronski dosežek skladateljeve komorne glasbe”.
Švicarski pianist Francesco Piemontesi je s svojimi glasbenimi prijatelji 31. avgusta lani nastopil v dvorani kolegija Papio v Asconi, kraju, ki leži ob Velikem jezeru v kantonu Ticino v italijanski Švici. Koncert je sodil v sklop festivala Asconski glasbeni tedni, na sporedu pa sta bila Godalni kvintet v C-duru, D. 956 Franza Schuberta in Klavirski kvintet v f-molu, op. 34 Johannesa Brahmsa. Na "Družinskem koncertu", kot so dogodek poimenovali organizatorji, so poleg Piemontesija nastopili še violinistka Melina Mandozzi in njen brat Orfeo Mandozzi z violončelom, violončelist Mattia Zappa in njegova sestra Daria Zappa na violini ter violist Ivan Vukčević. Schubert, plodovit ustvarjalec komorne glasbe, občutljiv orkestrator in mojster samospevov, ki je to obliko iz salonske glasbe povzdignil ob bok preostalim "vélikim" glasbenim formam, je ustvarjalne vrhove v instrumentalni glasbi dosegel prav v zadnjih letih svojega sicer razmeroma kratkega življenja. Med njegova najboljša instrumentalna dela poleg zadnjih dveh simfonij, poznih kvartetov in klavirskih sonat sodi tudi Godalni kvintet v C-duru, nastal v zadnjem letu skladateljevega življenja, leta 1828. Medtem pa Brahmsov Klavirski kvintet v f-molu nekateri označujejo za “kronski dosežek skladateljeve komorne glasbe”.
Orkester italijanske Švice je na koncertu 14. novembra lani v Avditoriju Stelia Mola radijske hiše italijanske Švice v Luganu vodil Heinz Holliger, vsestranski glasbenik, ki je večkrat gostoval tudi v Sloveniji in ga poznamo kot umetnika, ki na sporedih pogosto združuje repertoarne stalnice starejših obdobij s sodobnejšo glasbo. Tak je bil tudi spored novembrskega koncerta v Luganu, ki je v prvem delu ponudil Dva stavka za sedem trobilnih instrumentov leta 2017 preminulega švicarskega skladatelja Klausa Huberja ter Šest pesmi za sopran in orkester dirigenta skladatelja Heinza Holligerja, v drugem pa še Schubertovo obsežno 9. simfonijo z vzdevkom 'Velika'.
Orkester italijanske Švice je na koncertu 14. novembra lani v Avditoriju Stelia Mola radijske hiše italijanske Švice v Luganu vodil Heinz Holliger, vsestranski glasbenik, ki je večkrat gostoval tudi v Sloveniji in ga poznamo kot umetnika, ki na sporedih pogosto združuje repertoarne stalnice starejših obdobij s sodobnejšo glasbo. Tak je bil tudi spored novembrskega koncerta v Luganu, ki je v prvem delu ponudil Dva stavka za sedem trobilnih instrumentov leta 2017 preminulega švicarskega skladatelja Klausa Huberja ter Šest pesmi za sopran in orkester dirigenta skladatelja Heinza Holligerja, v drugem pa še Schubertovo obsežno 9. simfonijo z vzdevkom 'Velika'.