Musica noster amor

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

Musica noster amor

Najboljši koncerti iz EBU-jevske ponudbe, svetovno znani orkestri, solisti in dirigenti. Magistralne izvedbe klasičnih mojstrovin.

Avtor: Mihael Kozjek

Zadnje

Musica noster amor

Simfonični koncert Prokofjeva in Simfonični plesi Rahmaninova v Frankfurtu

16. 3. 2025

Predvajamo posnetke s koncerta, ki je bil izveden 22. novembra lani v Veliki dvorani Stare opere v Frankfurtu. Nastopili so Simfonični orkester Frankfurtskega radia, violončelist Kian Soltani in dirigent Petr Popelka. Glasbeniki so tam najprej izvedli Simfonični koncert v e-molu, op. 125 Sergeja Prokofjeva, nato pa še Simfonične plese Sergeja Rahmaninova.

88 min

Predvajamo posnetke s koncerta, ki je bil izveden 22. novembra lani v Veliki dvorani Stare opere v Frankfurtu. Nastopili so Simfonični orkester Frankfurtskega radia, violončelist Kian Soltani in dirigent Petr Popelka. Glasbeniki so tam najprej izvedli Simfonični koncert v e-molu, op. 125 Sergeja Prokofjeva, nato pa še Simfonične plese Sergeja Rahmaninova.

Musica noster amor

Víkingur Ólafsson, orkester Tonhalle iz Züricha in Paavo Järvi z glasbo Johna Adamsa in Gustava Mahlerja

9. 3. 2025

Eden najbolj vročih pianistov ta hip, Islandec Víkingur Ólafsson, je 24. januarja letos v züriški dvorani Tonhalle združil moči s slovitim istoimenskim orkestrom Tonhalle. Izvedla sta novo delo ameriškega skladatelja Johna Adamsa – Klavirski koncert, imenovan After the Fall, ki je svojo krstno izvedbo doživel lani v Združenih državah Amerike. Spored je dopolnila Simfonija št. 1, ‘Titan’, Gustava Mahlerja. Za dirigentskim pultom je bil Paavo Järvi.

100 min

Eden najbolj vročih pianistov ta hip, Islandec Víkingur Ólafsson, je 24. januarja letos v züriški dvorani Tonhalle združil moči s slovitim istoimenskim orkestrom Tonhalle. Izvedla sta novo delo ameriškega skladatelja Johna Adamsa – Klavirski koncert, imenovan After the Fall, ki je svojo krstno izvedbo doživel lani v Združenih državah Amerike. Spored je dopolnila Simfonija št. 1, ‘Titan’, Gustava Mahlerja. Za dirigentskim pultom je bil Paavo Järvi.

Musica noster amor

Luzernski simfonični orkester, Francesco Piemontesi in Michael Sanderling na Luzernskem festivalu

2. 3. 2025

Predvajamo posnetke s koncerta, ki je bil 22. avgusta lani izveden v Koncertni dvorani Kulturnega in kongresnega centra v Luzernu v sklopu tamkajšnjega poletnega glasbenega festivala. V Beethovnovem Klavirskem koncertu št. 5 v Es-duru, op. 73 z vzdevkom ‘Imperator’ se je kot solist predstavil Francesco Piemontesi. Simfonični orkester iz Luzerna, ki ga je vodil šef dirigent Michael Sanderling, je v drugem delu koncerta izvedel še Simfonijo št. 9 v C-duru, D. 944, ‘Veliko’, Franza Schuberta. S 5. klavirskim koncertom se je končalo Beethovnovo izjemno plodno, t. i. "heroično" srednje ustvarjalno obdobje. Njegov sluh je vse bolj pešal in prisiljen se je bil odpovedati svoji pianistični karieri. Še zlasti na angleškem govornem območju se je koncerta oprijel vzdevek 'Imperator', ki se ga drži še danes. Nastal je po skladateljevi smrti in kaže na junaško in plemenito naravo dela, še zlasti obeh krajnih stavkov, ki oklepata brezčasni Adagio un poco mosso, ne izraža pa skladateljeve politične drže. Beethoven je bil namreč nad Napoleonovim nasiljem močno razočaran. Nekemu francoskemu oficirju naj bi nekoč pripomnil: "Če bi bil general in bi o vojaških strategijah vedel toliko, kot vem o kontrapunktu, bi vas z lahkoto premagal!"

115 min

Predvajamo posnetke s koncerta, ki je bil 22. avgusta lani izveden v Koncertni dvorani Kulturnega in kongresnega centra v Luzernu v sklopu tamkajšnjega poletnega glasbenega festivala. V Beethovnovem Klavirskem koncertu št. 5 v Es-duru, op. 73 z vzdevkom ‘Imperator’ se je kot solist predstavil Francesco Piemontesi. Simfonični orkester iz Luzerna, ki ga je vodil šef dirigent Michael Sanderling, je v drugem delu koncerta izvedel še Simfonijo št. 9 v C-duru, D. 944, ‘Veliko’, Franza Schuberta. S 5. klavirskim koncertom se je končalo Beethovnovo izjemno plodno, t. i. "heroično" srednje ustvarjalno obdobje. Njegov sluh je vse bolj pešal in prisiljen se je bil odpovedati svoji pianistični karieri. Še zlasti na angleškem govornem območju se je koncerta oprijel vzdevek 'Imperator', ki se ga drži še danes. Nastal je po skladateljevi smrti in kaže na junaško in plemenito naravo dela, še zlasti obeh krajnih stavkov, ki oklepata brezčasni Adagio un poco mosso, ne izraža pa skladateljeve politične drže. Beethoven je bil namreč nad Napoleonovim nasiljem močno razočaran. Nekemu francoskemu oficirju naj bi nekoč pripomnil: "Če bi bil general in bi o vojaških strategijah vedel toliko, kot vem o kontrapunktu, bi vas z lahkoto premagal!"

Musica noster amor

Leonidas Kavakos, Yo-Yo Ma in Emanuel Ax na festivalu BBC Proms

23. 2. 2025

Na 54. koncertnem dogodku lanskega poletnega festivala BBC Proms, ki je bil 31. avgusta v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu, so združili moči trije imenitni glasbeniki našega časa - violinist Leonidas Kavakos, violončelist Yo-Yo Ma in pianist Emanuel Ax. Izvedli so Klavirski trio št. 2 v C-duru, op. 87 Johannesa Brahmsa in Klavirski trio št. 7 v B-duru, op. 97, z vzdevkom ‘Nadvojvoda’ Ludwiga van Beethovna.

95 min

Na 54. koncertnem dogodku lanskega poletnega festivala BBC Proms, ki je bil 31. avgusta v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu, so združili moči trije imenitni glasbeniki našega časa - violinist Leonidas Kavakos, violončelist Yo-Yo Ma in pianist Emanuel Ax. Izvedli so Klavirski trio št. 2 v C-duru, op. 87 Johannesa Brahmsa in Klavirski trio št. 7 v B-duru, op. 97, z vzdevkom ‘Nadvojvoda’ Ludwiga van Beethovna.

Musica noster amor

Lorin Maazel, Simfonični orkester Bavarskega radia in Brucknerjeva 8. simfonija

16. 2. 2025

Sklepamo niz štirih oddaj, v katerih predvajamo izbrane koncertne posnetke, ki jih je lani – ob 10. obletnici smrti dirigenta Lorina Maazela – v ponudbo Evropske zveze radijskih postaj posredoval Bavarski radio. Veliki ameriški dirigent je bil namreč umetniški vodja oziroma šef dirigent tega orkestra v letih od 1993 do 2002. Prejšnja oddaja je bila v znamenju zadnjih treh Mozartovih simfonij, tokrat pa bomo predvajali eno samo delo – Brucknerjevo kolosalno, uro in pol trajajočo 8. simfonijo, ki sta jo Simfonični orkester Bavarskega radia in dirigent Lorin Maazel izvedla 5. marca leta 1993 v dvorani münchenske Filharmonije Gasteig. Simfonija št. 8 je Brucknerjevo zadnje dokončano simfonično delo. Skladatelj sam je sklepni Finale označil za »najpomembnejši stavek mojega življenja« in zagotovo predstavlja vrhunec bogate kariere, morda celo dobe: glasba »tleče umirjenosti« in »neslutene veličine«, v kateri pretresljiva groza uvodnega stavka simfonije vendarle najde ne le razrešitev, temveč tudi transcendenco.

102 min

Sklepamo niz štirih oddaj, v katerih predvajamo izbrane koncertne posnetke, ki jih je lani – ob 10. obletnici smrti dirigenta Lorina Maazela – v ponudbo Evropske zveze radijskih postaj posredoval Bavarski radio. Veliki ameriški dirigent je bil namreč umetniški vodja oziroma šef dirigent tega orkestra v letih od 1993 do 2002. Prejšnja oddaja je bila v znamenju zadnjih treh Mozartovih simfonij, tokrat pa bomo predvajali eno samo delo – Brucknerjevo kolosalno, uro in pol trajajočo 8. simfonijo, ki sta jo Simfonični orkester Bavarskega radia in dirigent Lorin Maazel izvedla 5. marca leta 1993 v dvorani münchenske Filharmonije Gasteig. Simfonija št. 8 je Brucknerjevo zadnje dokončano simfonično delo. Skladatelj sam je sklepni Finale označil za »najpomembnejši stavek mojega življenja« in zagotovo predstavlja vrhunec bogate kariere, morda celo dobe: glasba »tleče umirjenosti« in »neslutene veličine«, v kateri pretresljiva groza uvodnega stavka simfonije vendarle najde ne le razrešitev, temveč tudi transcendenco.


Čakalna vrsta

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine