Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Od skladateljeve smrti letos mineva 50 let. Svojo samospevno glasbo je največkrat osnoval na poeziji treh največjih ruskih pesnikov – Puškina, Lermontova in Dolmatovskega, a tudi drugih, kot boste lahko kmalu slišali. V svoje pesmi je vnašal elemente ruske ljudske glasbe in drugih kultur, na primer španske in grške. Njegovi samospevi imajo v primerjavi z njegovimi drugimi deli precej manj politične konotacije, mnogi so napisani v preprostejšem in neposrednem glasbenem jeziku, daleč od kompleksne in moderne komorne ter simfonične glasbe, po kateri je skladatelj najbolj znan. Tako razkrivajo manj znano stran skladateljevega genija.
Od skladateljeve smrti letos mineva 50 let. Svojo samospevno glasbo je največkrat osnoval na poeziji treh največjih ruskih pesnikov – Puškina, Lermontova in Dolmatovskega, a tudi drugih, kot boste lahko kmalu slišali. V svoje pesmi je vnašal elemente ruske ljudske glasbe in drugih kultur, na primer španske in grške. Njegovi samospevi imajo v primerjavi z njegovimi drugimi deli precej manj politične konotacije, mnogi so napisani v preprostejšem in neposrednem glasbenem jeziku, daleč od kompleksne in moderne komorne ter simfonične glasbe, po kateri je skladatelj najbolj znan. Tako razkrivajo manj znano stran skladateljevega genija.
Od skladateljeve smrti letos mineva 100 let. Čeprav se ga danes spominjamo predvsem kot Debussyjevega prijatelja ter popravljalca njegovih kompozicij, ki jih je izčiščeval ali tudi orkestriral v času Debussyjevih potovanj, raziskovalci njegove glasbe vedno pogosteje ugotavljajo visoko kakovost njegovih skladb. Vsekakor je njegova glasba usmerjena zelo vokalno, je močno osebna, impresionistično obarvana, v sebi pa tu in tam nosi tudi pridih improvizacije. Skladatelj je danes najbolj poznan in cenjen po svojih religioznih skladbah ter po pesmih.
Od skladateljeve smrti letos mineva 100 let. Čeprav se ga danes spominjamo predvsem kot Debussyjevega prijatelja ter popravljalca njegovih kompozicij, ki jih je izčiščeval ali tudi orkestriral v času Debussyjevih potovanj, raziskovalci njegove glasbe vedno pogosteje ugotavljajo visoko kakovost njegovih skladb. Vsekakor je njegova glasba usmerjena zelo vokalno, je močno osebna, impresionistično obarvana, v sebi pa tu in tam nosi tudi pridih improvizacije. Skladatelj je danes najbolj poznan in cenjen po svojih religioznih skladbah ter po pesmih.
Letos mineva 100 let od rojstva švedskega tenorista Nicolaia Gedde. Bil je predvsem operni pevec, čeprav je vseskozi nastopal tudi na koncertnih odrih in se proslavil z obsežnim repertoarjem francoskih, nemških, skandinavskih in ruskih pesmi oz. samospevov. Večkrat je poustvaril tudi lahkotnejšo vokalno-instrumentalno glasbo Johanna Straussa mlajšega in Roberta Stolza, pel in snemal pa je sakralno glasbo, med drugim rusko liturgično glasbo. Ker je bil jezikovno zelo spreten, je z lahkoto pel v francoščini, ruščini, nemščini, italijanščini, angleščini, češčini, švedščini in latinščini.
Letos mineva 100 let od rojstva švedskega tenorista Nicolaia Gedde. Bil je predvsem operni pevec, čeprav je vseskozi nastopal tudi na koncertnih odrih in se proslavil z obsežnim repertoarjem francoskih, nemških, skandinavskih in ruskih pesmi oz. samospevov. Večkrat je poustvaril tudi lahkotnejšo vokalno-instrumentalno glasbo Johanna Straussa mlajšega in Roberta Stolza, pel in snemal pa je sakralno glasbo, med drugim rusko liturgično glasbo. Ker je bil jezikovno zelo spreten, je z lahkoto pel v francoščini, ruščini, nemščini, italijanščini, angleščini, češčini, švedščini in latinščini.
Slovita sopranistka Jessye Norman, ena prvih Afroameričank, ki je uspela v opernem svetu, pa tudi kot interpretka samospevov, bi letos praznovala 80. rojstni dan, a se je poslovila že leta 2019 . Njen širok glasbeni repertoar je vključeval tudi samospeve. »Poslušati Jessye Norman, kako najde pot v pesem, je kot opazovati z začudenjem, kako lepo jutro doseže vrhunec poldneva,« so nekoč zapisali pri časopisu The Washington Times. Enako dobro se je počutila pri izvedbah črnskih duhovnih pesmi, francoskih šansonov in nemškega samospeva.
Slovita sopranistka Jessye Norman, ena prvih Afroameričank, ki je uspela v opernem svetu, pa tudi kot interpretka samospevov, bi letos praznovala 80. rojstni dan, a se je poslovila že leta 2019 . Njen širok glasbeni repertoar je vključeval tudi samospeve. »Poslušati Jessye Norman, kako najde pot v pesem, je kot opazovati z začudenjem, kako lepo jutro doseže vrhunec poldneva,« so nekoč zapisali pri časopisu The Washington Times. Enako dobro se je počutila pri izvedbah črnskih duhovnih pesmi, francoskih šansonov in nemškega samospeva.