Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ena največjih mladih upov, 30-letna poljska dirigentka Anna Sułkowska-Migoń, je na koncertu 3. aprila dirigirala Simfoničnemu orkestru iz Berna. Na programu je bila Tretja simfonija francoske skladateljice Louise Farrenc, ki je kljub vsem oviram uspešno nadaljevala svojo skladateljsko kariero ter postala prva profesorica klavirja na Pariškem konservatoriju. Njena dela so bila izvedena, pozitivno ocenjena in objavljena – toda po njeni smrti so utonila v pozabo in se šele pred kratkim vrnila na koncertni repertoar. Violinski koncert v a-molu Antonína Dvořáka je nastal natanko tako, kot si je želel Fritz Simrock, skladateljev založnik: »Precej izviren, bogat s kantilenami in za dobre violiniste.« Češki violinist Josef Špaček, zmagovalec več mednarodnih tekmovanj, je eden takih umetnikov in ga bo tokrat izvedel kot solist. S Katamorfozo islandske skladateljice Anne Thorvaldsdottir lahko slišimo eno najvznemirljivejših partitur v novejši glasbeni zgodovini.
Ena največjih mladih upov, 30-letna poljska dirigentka Anna Sułkowska-Migoń, je na koncertu 3. aprila dirigirala Simfoničnemu orkestru iz Berna. Na programu je bila Tretja simfonija francoske skladateljice Louise Farrenc, ki je kljub vsem oviram uspešno nadaljevala svojo skladateljsko kariero ter postala prva profesorica klavirja na Pariškem konservatoriju. Njena dela so bila izvedena, pozitivno ocenjena in objavljena – toda po njeni smrti so utonila v pozabo in se šele pred kratkim vrnila na koncertni repertoar. Violinski koncert v a-molu Antonína Dvořáka je nastal natanko tako, kot si je želel Fritz Simrock, skladateljev založnik: »Precej izviren, bogat s kantilenami in za dobre violiniste.« Češki violinist Josef Špaček, zmagovalec več mednarodnih tekmovanj, je eden takih umetnikov in ga bo tokrat izvedel kot solist. S Katamorfozo islandske skladateljice Anne Thorvaldsdottir lahko slišimo eno najvznemirljivejših partitur v novejši glasbeni zgodovini.
Rotterdamski filharmonični orkester pod taktirko Rodericka Coxa je na koncertu 14. marca v TivoliVredenburgu v Utrechtu izvedel simfonično pesnitev Don Juan Richarda Straussa, Klavirski koncert v a-molu Edvarda Griega in Negro Folk Symphony Williama Levija Dawsona. Solist je bil pianist Aleksander Gavriljuk.
Rotterdamski filharmonični orkester pod taktirko Rodericka Coxa je na koncertu 14. marca v TivoliVredenburgu v Utrechtu izvedel simfonično pesnitev Don Juan Richarda Straussa, Klavirski koncert v a-molu Edvarda Griega in Negro Folk Symphony Williama Levija Dawsona. Solist je bil pianist Aleksander Gavriljuk.
Edinstvena simfonična pesnitev Richarda Straussa Junakovo življenje, op. 40 je ultimativna glasbena avtobiografija. Skladatelj sam je junak, a ne brez iskrice v očeh, in nekaj njegove najokusnejše in razkošne glasbe. Glasbeni večer Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra se je 20. marca v Københavnu začel s še enim glasbenim spominom – Beethovnovim briljantnim klavirskim koncertom št. 1 v C-duru. Solist je bil poljski pianist Piotr Anderszewski.
Edinstvena simfonična pesnitev Richarda Straussa Junakovo življenje, op. 40 je ultimativna glasbena avtobiografija. Skladatelj sam je junak, a ne brez iskrice v očeh, in nekaj njegove najokusnejše in razkošne glasbe. Glasbeni večer Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra se je 20. marca v Københavnu začel s še enim glasbenim spominom – Beethovnovim briljantnim klavirskim koncertom št. 1 v C-duru. Solist je bil poljski pianist Piotr Anderszewski.
Ko je na stopničkah, pravi Joana Mallwitz, želi občinstvo prevzeti "že od prve note". Ta pristop ji je že prinesel izjemno uspešno kariero. Potem ko je bila generalna glasbena direktorica v Erfurtu in Nürnbergu, je od leta 2023 šefinja dirigentka Orkestra Koncertne hiše iz Berlina. Na svojem debiju z Berlinskimi filharmoniki 7. marca v Berlinski filharmoniji je občinstvo popeljala skozi zelo različne svetove zvoka z deli Prokofjeva, Hindemitha in Ravela. Ana Vinicka je bila solistka v Rahmaninovem klavirskem koncertu št. 3, delu, polnem sanjave melanholije in pianističnega sijaja.
Ko je na stopničkah, pravi Joana Mallwitz, želi občinstvo prevzeti "že od prve note". Ta pristop ji je že prinesel izjemno uspešno kariero. Potem ko je bila generalna glasbena direktorica v Erfurtu in Nürnbergu, je od leta 2023 šefinja dirigentka Orkestra Koncertne hiše iz Berlina. Na svojem debiju z Berlinskimi filharmoniki 7. marca v Berlinski filharmoniji je občinstvo popeljala skozi zelo različne svetove zvoka z deli Prokofjeva, Hindemitha in Ravela. Ana Vinicka je bila solistka v Rahmaninovem klavirskem koncertu št. 3, delu, polnem sanjave melanholije in pianističnega sijaja.