Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Tokrat stopamo v Pepelkin začarani svet, ki se sreča z jeklenim leskom glasbe Sergeja Prokofjeva v eni najbolj bleščečih baletnih partitur, kar jih je bilo kdaj napisanih. Zgodbe ne gredo vedno v eno smer, kot bomo izvedeli v violinskem koncertu Koncentrične poti Thomasa Adèsa, ki ga bo izvedel solist Christian Tetzlaff. Dmitrij Šostakovič je napisal nekaj najstrastnejše in najbarvitejše glasbe 20. stoletja, šef dirigent Filharmoničnega orkestra BBC John Storgårds pa odpira knjigo o skladateljevem svetu bolečine in parodije – tudi mladostna Prva simfonija je tragikomedija.
Tokrat stopamo v Pepelkin začarani svet, ki se sreča z jeklenim leskom glasbe Sergeja Prokofjeva v eni najbolj bleščečih baletnih partitur, kar jih je bilo kdaj napisanih. Zgodbe ne gredo vedno v eno smer, kot bomo izvedeli v violinskem koncertu Koncentrične poti Thomasa Adèsa, ki ga bo izvedel solist Christian Tetzlaff. Dmitrij Šostakovič je napisal nekaj najstrastnejše in najbarvitejše glasbe 20. stoletja, šef dirigent Filharmoničnega orkestra BBC John Storgårds pa odpira knjigo o skladateljevem svetu bolečine in parodije – tudi mladostna Prva simfonija je tragikomedija.
Simfonični orkester Praškega radia je na koncertu, ki ga je 30. septembra imel v Rudolfinumu v Pragi, izvedel simfonično pesnitev Continuo Jana Klusaka, Violinski koncert v a-molu, op. 53 Antonina Dvoraka in Simfonijo št. 5 v d-molu, op. 47 Dmitrija Šostakoviča. V vlogi solistke je nastopila violinistka Isabelle Faust, dirigiral je Petr Popelka.
Simfonični orkester Praškega radia je na koncertu, ki ga je 30. septembra imel v Rudolfinumu v Pragi, izvedel simfonično pesnitev Continuo Jana Klusaka, Violinski koncert v a-molu, op. 53 Antonina Dvoraka in Simfonijo št. 5 v d-molu, op. 47 Dmitrija Šostakoviča. V vlogi solistke je nastopila violinistka Isabelle Faust, dirigiral je Petr Popelka.
Edward Gardner je 28. septembra na koncertu v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu dirigiral dve mojstrovini Sergeja Rahmaninova: Tretji klavirski koncert in zborovsko simfonijo Zvonovi, op. 35. Za Rahmaninova je zvok zvonov utelešal večno dušo Rusije, njegova zborovska simfonija, ki mu je bila najljubša izmed vseh njegovih del, pa je odisejada skozi celotno človeško življenje, njegovo veselje in žalost. Na programu je sledila njegovemu najbolj epskemu klavirskemu koncertu, pri katerem se je Londonskemu filharmoničnemu orkestru pridružil norveški pianist Leif Ove Andsnes.
Edward Gardner je 28. septembra na koncertu v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu dirigiral dve mojstrovini Sergeja Rahmaninova: Tretji klavirski koncert in zborovsko simfonijo Zvonovi, op. 35. Za Rahmaninova je zvok zvonov utelešal večno dušo Rusije, njegova zborovska simfonija, ki mu je bila najljubša izmed vseh njegovih del, pa je odisejada skozi celotno človeško življenje, njegovo veselje in žalost. Na programu je sledila njegovemu najbolj epskemu klavirskemu koncertu, pri katerem se je Londonskemu filharmoničnemu orkestru pridružil norveški pianist Leif Ove Andsnes.
V oddaji Koncertni dogodki na tujem se tokrat podajamo v operno hišo Semperoper v Dresdnu, kjer je 3. marca svoj 7. simfonični koncert izvedel Orkester Državne kapele iz Dresdna. Dirigiral je Jakub Hrůša, v vlogi solista pa se je predstavil violinist Augustin Hadelich, ki je zaigral Koncert za violino in orkester št. 2 Béle Bartóka. Na programu sta bila še Nokturno za godalni orkester v H-duru Antonína Dvořáka in Simfonija št. 3, »Liturgična« Arthurja Honeggerja.
V oddaji Koncertni dogodki na tujem se tokrat podajamo v operno hišo Semperoper v Dresdnu, kjer je 3. marca svoj 7. simfonični koncert izvedel Orkester Državne kapele iz Dresdna. Dirigiral je Jakub Hrůša, v vlogi solista pa se je predstavil violinist Augustin Hadelich, ki je zaigral Koncert za violino in orkester št. 2 Béle Bartóka. Na programu sta bila še Nokturno za godalni orkester v H-duru Antonína Dvořáka in Simfonija št. 3, »Liturgična« Arthurja Honeggerja.
Dunajski simfonični orkester je svojo letošnjo sezono v dunajskem Konzerthausu odprl 19. septembra pod taktirko svojega novega šefa dirigenta Petra Popelke z živahnim Koncertom za orkester Béle Bartóka. Solistka v epskem prvem klavirskem koncertu Petra Iljiča Čajkovskega z veličastnim uvodom je bila legendarna pianistka Ana Vinicka.
Dunajski simfonični orkester je svojo letošnjo sezono v dunajskem Konzerthausu odprl 19. septembra pod taktirko svojega novega šefa dirigenta Petra Popelke z živahnim Koncertom za orkester Béle Bartóka. Solistka v epskem prvem klavirskem koncertu Petra Iljiča Čajkovskega z veličastnim uvodom je bila legendarna pianistka Ana Vinicka.