Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Berlinski filharmoniki in šef dirigent Kirill Petrenko so 15. maja na koncertu v Berlinski filharmoniji poustvarili Mahlerjev labodji spev, Simfonijo št. 9 v D-duru.
Berlinski filharmoniki in šef dirigent Kirill Petrenko so 15. maja na koncertu v Berlinski filharmoniji poustvarili Mahlerjev labodji spev, Simfonijo št. 9 v D-duru.
Danski nacionalni simfonični orkester pod taktirko Fabia Luisija je 5. septembra lani v Koncertni hiši v Københavnu izvedel Violinski koncert v D-duru Johannesa Brahmsa in Simfonijo št. 3 v c-molu, »Božansko pesnitev« Aleksandra Skrjabina. V vlogi solista je gostoval violinist Augustin Hadelich.
Danski nacionalni simfonični orkester pod taktirko Fabia Luisija je 5. septembra lani v Koncertni hiši v Københavnu izvedel Violinski koncert v D-duru Johannesa Brahmsa in Simfonijo št. 3 v c-molu, »Božansko pesnitev« Aleksandra Skrjabina. V vlogi solista je gostoval violinist Augustin Hadelich.
Nežna melanholija uvodne melodije seže naravnost v srce: Mendelssohnov violinski koncert v e-molu že od svoje prve izvedbe vedno znova očara občinstvo. Alina Ibragimova, ena najvznemirljivejših violinistk svoje generacije, bo interpretirala to delo – za Arnolda Schönberga "utelešenje najvišje lepote violine". Jean Sibelius pa pusti, da prostranost nordijske pokrajine postane zvok v njegovi prvi simfoniji, medtem ko Stravinski prevaja raznovrstnost barv Brandenburških koncertov Johanna Sebastiana Bacha v 20. stoletje v Dumbartonske hraste. Na posnetku, ki je nastal na koncertu 27. septembra lani v Kölnski filharmoniji, bo Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna vodila nemška dirigentka Anja Bihlmaier.
Nežna melanholija uvodne melodije seže naravnost v srce: Mendelssohnov violinski koncert v e-molu že od svoje prve izvedbe vedno znova očara občinstvo. Alina Ibragimova, ena najvznemirljivejših violinistk svoje generacije, bo interpretirala to delo – za Arnolda Schönberga "utelešenje najvišje lepote violine". Jean Sibelius pa pusti, da prostranost nordijske pokrajine postane zvok v njegovi prvi simfoniji, medtem ko Stravinski prevaja raznovrstnost barv Brandenburških koncertov Johanna Sebastiana Bacha v 20. stoletje v Dumbartonske hraste. Na posnetku, ki je nastal na koncertu 27. septembra lani v Kölnski filharmoniji, bo Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna vodila nemška dirigentka Anja Bihlmaier.
Ena največjih mladih upov, 30-letna poljska dirigentka Anna Sułkowska-Migoń, je na koncertu 3. aprila dirigirala Simfoničnemu orkestru iz Berna. Na programu je bila Tretja simfonija francoske skladateljice Louise Farrenc, ki je kljub vsem oviram uspešno nadaljevala svojo skladateljsko kariero ter postala prva profesorica klavirja na Pariškem konservatoriju. Njena dela so bila izvedena, pozitivno ocenjena in objavljena – toda po njeni smrti so utonila v pozabo in se šele pred kratkim vrnila na koncertni repertoar. Violinski koncert v a-molu Antonína Dvořáka je nastal natanko tako, kot si je želel Fritz Simrock, skladateljev založnik: »Precej izviren, bogat s kantilenami in za dobre violiniste.« Češki violinist Josef Špaček, zmagovalec več mednarodnih tekmovanj, je eden takih umetnikov in ga bo tokrat izvedel kot solist. S Katamorfozo islandske skladateljice Anne Thorvaldsdottir lahko slišimo eno najvznemirljivejših partitur v novejši glasbeni zgodovini.
Ena največjih mladih upov, 30-letna poljska dirigentka Anna Sułkowska-Migoń, je na koncertu 3. aprila dirigirala Simfoničnemu orkestru iz Berna. Na programu je bila Tretja simfonija francoske skladateljice Louise Farrenc, ki je kljub vsem oviram uspešno nadaljevala svojo skladateljsko kariero ter postala prva profesorica klavirja na Pariškem konservatoriju. Njena dela so bila izvedena, pozitivno ocenjena in objavljena – toda po njeni smrti so utonila v pozabo in se šele pred kratkim vrnila na koncertni repertoar. Violinski koncert v a-molu Antonína Dvořáka je nastal natanko tako, kot si je želel Fritz Simrock, skladateljev založnik: »Precej izviren, bogat s kantilenami in za dobre violiniste.« Češki violinist Josef Špaček, zmagovalec več mednarodnih tekmovanj, je eden takih umetnikov in ga bo tokrat izvedel kot solist. S Katamorfozo islandske skladateljice Anne Thorvaldsdottir lahko slišimo eno najvznemirljivejših partitur v novejši glasbeni zgodovini.