Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Nemški simfonični orkester iz Berlina je na koncertu 5. aprila v Berlinski filharmoniji izvedel Passacaglio in fugo Sophie-Carmen Eckhardt-Grammaté, Koncert za violino in orkester št. 2 v cis-molu, op. 129 Dmitrija Šostakoviča in Simfonijo št. 3 v F-duru, op. 90 Johannesa Brahmsa. V vlogi solistke je nastopila violinistka Isabelle Faust, dirigiral je Cristian Măcelaru.
Nemški simfonični orkester iz Berlina je na koncertu 5. aprila v Berlinski filharmoniji izvedel Passacaglio in fugo Sophie-Carmen Eckhardt-Grammaté, Koncert za violino in orkester št. 2 v cis-molu, op. 129 Dmitrija Šostakoviča in Simfonijo št. 3 v F-duru, op. 90 Johannesa Brahmsa. V vlogi solistke je nastopila violinistka Isabelle Faust, dirigiral je Cristian Măcelaru.
Nemški simfonični orkester iz Berlina je na kocertu 29. marca v Berlinski filharmoniji izvedel skladbo Moondog Elizabeth Ogonek, 2. Klavirski koncert Sergeja Rahmaninova in Simfonijo št. 5 Sergeja Prokofjeva. Dirigirala je Elim Chan, v vlogi solista je nastopil Aleksander Malofejev.
Nemški simfonični orkester iz Berlina je na kocertu 29. marca v Berlinski filharmoniji izvedel skladbo Moondog Elizabeth Ogonek, 2. Klavirski koncert Sergeja Rahmaninova in Simfonijo št. 5 Sergeja Prokofjeva. Dirigirala je Elim Chan, v vlogi solista je nastopil Aleksander Malofejev.
Tema "človeštvo in usoda" je navdušila številne skladatelje. Beethoven, na primer, v svoji glasbi za Goethejevo dramo Egmont, v kateri si junak prizadeva doseči svobodo svoje države, a mu tragično spodleti. V svoji Peti simfoniji Peter Iljič Čajkovski osvetljuje tragiko svoje čustvene stiske: temačna, šepetajoča motivika preveva delo, ki ga je skladatelj označil za izraz "popolne vdanosti v usodo". Vmes je treba še marsikomu odkriti biser romantične koncertne literature: takoj po prevzemu mesta glasbenega direktorja Düsseldorfa je Robert Schumann navdušeno napisal svoj Koncert za violončelo in orkester, ki se danes vse premalo izvaja. Izvajalci na današnjem posnetku, ki je nastal na koncertu 21. februarja v Kölnski filharmoniji, so: Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna, violončelist Pablo Ferrández in dirigent Andrés Orozco-Estrada.
Tema "človeštvo in usoda" je navdušila številne skladatelje. Beethoven, na primer, v svoji glasbi za Goethejevo dramo Egmont, v kateri si junak prizadeva doseči svobodo svoje države, a mu tragično spodleti. V svoji Peti simfoniji Peter Iljič Čajkovski osvetljuje tragiko svoje čustvene stiske: temačna, šepetajoča motivika preveva delo, ki ga je skladatelj označil za izraz "popolne vdanosti v usodo". Vmes je treba še marsikomu odkriti biser romantične koncertne literature: takoj po prevzemu mesta glasbenega direktorja Düsseldorfa je Robert Schumann navdušeno napisal svoj Koncert za violončelo in orkester, ki se danes vse premalo izvaja. Izvajalci na današnjem posnetku, ki je nastal na koncertu 21. februarja v Kölnski filharmoniji, so: Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna, violončelist Pablo Ferrández in dirigent Andrés Orozco-Estrada.
Filharmonični orkester iz Rotterdama je s svojim šefom dirigentom Lahavom Shanijem na koncertu 6. aprila izvedel Simfonijo št. 2 v D-duru Ludwiga van Beethovna, 1. Violinski koncert Sergeja Prokofjeva in Simfonijo št. 39 v Es-duru Wolfganga Amadeusa Mozarta. V vlogi solistke se je predstavila violinistka Clara-Jumi Kang.
Filharmonični orkester iz Rotterdama je s svojim šefom dirigentom Lahavom Shanijem na koncertu 6. aprila izvedel Simfonijo št. 2 v D-duru Ludwiga van Beethovna, 1. Violinski koncert Sergeja Prokofjeva in Simfonijo št. 39 v Es-duru Wolfganga Amadeusa Mozarta. V vlogi solistke se je predstavila violinistka Clara-Jumi Kang.
Dva skladatelja na vrhuncu svoje ustvarjalnosti, dve deli, polni elegance in čustev: današnji koncert obljublja čisto romantično srečo. Za zvezdniškega violinista Gila Shahama in šefa dirigenta Filharmoničnega orkestra Severnonemškega radia Stanislava Kočanovskega, Američana in Rusa, je glasba tako ali tako v središču pozornosti: ker je »tako univerzalno razumljiva in tako človeška«, kot se je nekoč izrazil Shaham, ki bo kot solist nastopil v Brahmsovem Violinskem koncertu v D-duru, slišali pa bomo še Orkestralno suito št. 3 Petra Iljiča Čajkovskega.
Dva skladatelja na vrhuncu svoje ustvarjalnosti, dve deli, polni elegance in čustev: današnji koncert obljublja čisto romantično srečo. Za zvezdniškega violinista Gila Shahama in šefa dirigenta Filharmoničnega orkestra Severnonemškega radia Stanislava Kočanovskega, Američana in Rusa, je glasba tako ali tako v središču pozornosti: ker je »tako univerzalno razumljiva in tako človeška«, kot se je nekoč izrazil Shaham, ki bo kot solist nastopil v Brahmsovem Violinskem koncertu v D-duru, slišali pa bomo še Orkestralno suito št. 3 Petra Iljiča Čajkovskega.