Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu nocojšnjega večera je glasba Johannesa Brahmsa in Gustava Mahlerja, glavni gostujoči dirigent Maksim Jemeljaničev pa bo dirigiral Simfoničnemu orkestru Švedskega radia in švicarsko-italijanskemu pianistu Francescu Piemontesiju. Koncert se bo začel z mogočnim Prvim klavirskim koncertom Johannesa Brahmsa, ki predstavlja skladateljev pravi vstop na veliki simfonični oder. Zatem bomo poslušali še priljubljeno Peto simfonijo Gustava Mahlerja.
Na programu nocojšnjega večera je glasba Johannesa Brahmsa in Gustava Mahlerja, glavni gostujoči dirigent Maksim Jemeljaničev pa bo dirigiral Simfoničnemu orkestru Švedskega radia in švicarsko-italijanskemu pianistu Francescu Piemontesiju. Koncert se bo začel z mogočnim Prvim klavirskim koncertom Johannesa Brahmsa, ki predstavlja skladateljev pravi vstop na veliki simfonični oder. Zatem bomo poslušali še priljubljeno Peto simfonijo Gustava Mahlerja.
François-Xavier Roth je s svojim prvim koncertom kot šef dirigent Simfoničnega orkestra Jugozahodnega radia iz Stuttgarta postavil temelje za zanj pomembno dramaturgijo: povezovanje različnih obdobij. Na koncertu 19. septembra v dvorani Liederhalle v Stuttgartu je z orkestrom predstavil dela iz baročnega in avantgardnega obdobja ter obdobja dunajske klasike, ki vsa po svoje spadajo v širšo kategorijo simfonije, ali v podnaslovu kot (resno ironično) igro simfoničnih oblik ali kot klasičen prispevek k žanru.
François-Xavier Roth je s svojim prvim koncertom kot šef dirigent Simfoničnega orkestra Jugozahodnega radia iz Stuttgarta postavil temelje za zanj pomembno dramaturgijo: povezovanje različnih obdobij. Na koncertu 19. septembra v dvorani Liederhalle v Stuttgartu je z orkestrom predstavil dela iz baročnega in avantgardnega obdobja ter obdobja dunajske klasike, ki vsa po svoje spadajo v širšo kategorijo simfonije, ali v podnaslovu kot (resno ironično) igro simfoničnih oblik ali kot klasičen prispevek k žanru.
Brucknerjeve simfonije včasih opisujejo kot »katedrale v zvoku«, njihova veličina in veličastnost pa se najbolje slišita v velikih akustičnih prostorih, kot je Kraljeva Albertova dvorana. V njej je Škotski simfonični orkester BBC pod vodstvom šefa dirigenta Ryana Wiggleswortha 19. julija v okviru festivala Proms izvedel eno najveličastnejših izmed njih – Sedmo. Koncert se je začel s še eno spominsko skladbo – Ryan Wigglesworth je v čast pokojni violinistki Lauri Samuel, priljubljeni koncertni mojstrici Škotskega simfoničnega orkestra BBC v letih od 2012 do 2024, napisal novo skladbo For Laura, after Bach/Za Lauro, po Bachu. Vmes se je gruzijska pianistka Mariam Batsashvili po svojem hvaljenem prvencu iz leta 2019 vrnila na Proms in izvedla Mozartov najtemnejši in najvznemirljivejši 20. klavirski koncert – delo, ki ga opisuje kot »tok, ki gori kakor ogenj«.
Brucknerjeve simfonije včasih opisujejo kot »katedrale v zvoku«, njihova veličina in veličastnost pa se najbolje slišita v velikih akustičnih prostorih, kot je Kraljeva Albertova dvorana. V njej je Škotski simfonični orkester BBC pod vodstvom šefa dirigenta Ryana Wiggleswortha 19. julija v okviru festivala Proms izvedel eno najveličastnejših izmed njih – Sedmo. Koncert se je začel s še eno spominsko skladbo – Ryan Wigglesworth je v čast pokojni violinistki Lauri Samuel, priljubljeni koncertni mojstrici Škotskega simfoničnega orkestra BBC v letih od 2012 do 2024, napisal novo skladbo For Laura, after Bach/Za Lauro, po Bachu. Vmes se je gruzijska pianistka Mariam Batsashvili po svojem hvaljenem prvencu iz leta 2019 vrnila na Proms in izvedla Mozartov najtemnejši in najvznemirljivejši 20. klavirski koncert – delo, ki ga opisuje kot »tok, ki gori kakor ogenj«.
Vabimo vas na čustven in duhovni dogodek: epsko potovanje duše. Kazuki Yamada vodi Simfonični orkester in zbor mesta Birmingham ter veličasten trio solistov (Jess Dandy, David Butt Philip in Roderick Williams) v Elgarjevem globokem in ganljivem oratoriju Geroncijeve sanje, ki je bil prvič izveden v Birminghamu leta 1900. Od takrat je postal cenjeno britansko delo, ki se izmenično ganljivo in grozljivo ponaša z enim najlepših »sloves« v zgodovini klasične glasbe.
Vabimo vas na čustven in duhovni dogodek: epsko potovanje duše. Kazuki Yamada vodi Simfonični orkester in zbor mesta Birmingham ter veličasten trio solistov (Jess Dandy, David Butt Philip in Roderick Williams) v Elgarjevem globokem in ganljivem oratoriju Geroncijeve sanje, ki je bil prvič izveden v Birminghamu leta 1900. Od takrat je postal cenjeno britansko delo, ki se izmenično ganljivo in grozljivo ponaša z enim najlepših »sloves« v zgodovini klasične glasbe.