Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Koncert evroradia
Simfonični orkester Bavarskega radia in dirigent Manfred Honeck sta 31.marca v Filharmoniji na Isarju v Münchnu izvedla delo z naslovom Izgnanstva. Spomini za sopran, zbor in orkester Juliana Andersona in Simfonijo št. 5 v d-molu Dmitrija Šostakoviča. Solistka je bila sopranistka Julia Bullock.
Simfonični orkester Bavarskega radia in dirigent Manfred Honeck sta 31.marca v Filharmoniji na Isarju v Münchnu izvedla delo z naslovom Izgnanstva. Spomini za sopran, zbor in orkester Juliana Andersona in Simfonijo št. 5 v d-molu Dmitrija Šostakoviča. Solistka je bila sopranistka Julia Bullock.
Koncert evroradia
Gustav Mahler se je s svojo simfonijo št. 9 »poslovil od vseh tistih, ki jih je imel rad, in od sveta. In od svoje umetnosti, svojega življenja, svoje glasbe«, je trdil Willem Mengelberg, šef dirigent orkestra Concertgebouwod leta 1895 do 1945. Hkrati je simfonija oda lepoti življenja. To izjemno osebno delo je imelo vedno velik pomen za Orkester Concertgebouw. Nastop na zadnji božični matineji Bernarda Haitinka leta 1987 je še vedno vtisnjen v zavest številnih. Dirigent Daniel Harding pa je orkester skozi Mahlerjevo simfonijo vodil na koncertu 23. septembra lani najprej v Amsterdamu, nato pa še na turneji po Abu Dabiju, Španiji, Angliji in Švici. Mahlerjevo raziskovanje meja med življenjem in smrtjo, lepoto in bolečino je navdihnilo mladega nizozemskega skladatelja Ricka van Veldhuizena, da je leta 2019 napisal Mais le corps taché d'ombres/Toda telo obarvano s sencami, čudovito spremljevalno skladbo k Mahlerjevi deveti, ki sta jo naročila Orkester Concertgebouw in fundacija Mahler.
Gustav Mahler se je s svojo simfonijo št. 9 »poslovil od vseh tistih, ki jih je imel rad, in od sveta. In od svoje umetnosti, svojega življenja, svoje glasbe«, je trdil Willem Mengelberg, šef dirigent orkestra Concertgebouwod leta 1895 do 1945. Hkrati je simfonija oda lepoti življenja. To izjemno osebno delo je imelo vedno velik pomen za Orkester Concertgebouw. Nastop na zadnji božični matineji Bernarda Haitinka leta 1987 je še vedno vtisnjen v zavest številnih. Dirigent Daniel Harding pa je orkester skozi Mahlerjevo simfonijo vodil na koncertu 23. septembra lani najprej v Amsterdamu, nato pa še na turneji po Abu Dabiju, Španiji, Angliji in Švici. Mahlerjevo raziskovanje meja med življenjem in smrtjo, lepoto in bolečino je navdihnilo mladega nizozemskega skladatelja Ricka van Veldhuizena, da je leta 2019 napisal Mais le corps taché d'ombres/Toda telo obarvano s sencami, čudovito spremljevalno skladbo k Mahlerjevi deveti, ki sta jo naročila Orkester Concertgebouw in fundacija Mahler.
Koncert evroradia
Prefinjene podrobnosti in živahne melodije so bile v središču plesnega večera, ki ga je 11. februarja v koncertnem prizorišču Bridgewater v Manchestru vodil sir Andrew Davis. Prevzel je tradicionalne plesne oblike v Ravelovih delih Couperinov nagrobnik in La valse ter baletni suiti Apolon, vodja muz Igorja Stravinskega. Eden najbolj priljubljenih Mozartovih klavirskih koncertov v interpretaciji pianistke Angele Hewitt pa je ponudil eleganten prikaz klasičnega sloga, po katerem sta hrepenela oba skladatelja 20. stoletja.
Prefinjene podrobnosti in živahne melodije so bile v središču plesnega večera, ki ga je 11. februarja v koncertnem prizorišču Bridgewater v Manchestru vodil sir Andrew Davis. Prevzel je tradicionalne plesne oblike v Ravelovih delih Couperinov nagrobnik in La valse ter baletni suiti Apolon, vodja muz Igorja Stravinskega. Eden najbolj priljubljenih Mozartovih klavirskih koncertov v interpretaciji pianistke Angele Hewitt pa je ponudil eleganten prikaz klasičnega sloga, po katerem sta hrepenela oba skladatelja 20. stoletja.
Koncert evroradia
Simfonični orkester Berlinskega radia in njegov šef dirigent Vladimir Jurowski sta na koncertu 15. aprila v koncertni hiši v Berlinu izvedla: uverturo Coriolan, op. 62 Ludwiga van Beethovna, Koncert za klavir in orkester, op. 175 Jelene Firsove in Simfonijo št. 4 v c-molu Dmitrija Šostakoviča. V vlogi solista je gostoval pianist Yefim Bronfman.
Simfonični orkester Berlinskega radia in njegov šef dirigent Vladimir Jurowski sta na koncertu 15. aprila v koncertni hiši v Berlinu izvedla: uverturo Coriolan, op. 62 Ludwiga van Beethovna, Koncert za klavir in orkester, op. 175 Jelene Firsove in Simfonijo št. 4 v c-molu Dmitrija Šostakoviča. V vlogi solista je gostoval pianist Yefim Bronfman.