Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Barve godal v skladbi Mati in otrok Williama Granta Stilla zvenijo tako čudovito cvetoče in sferično zibajoče, kot bi si lahko predstavljali nežno vez med materjo in otrokom. Dvořákova Ameriška suita: sveža, obetavna, hrepeneča, pereča, mikavna – glasbeni prevod novega sveta. Nato zavzdihne čudovito lebdeča solo violina v Bernsteinovi Serenadi (po Platonovem simpoziju) in se z godali, harfo in tolkali prelevi v nekonvencionalno mešano slogovno furijo s priokusom jazza v finalu. In vse to v spretnih rokah svetovno uveljavljene violinistke Janine Jansen. Na koncu pa Gershwinov portret francoske prometne konice v simfonični pesnitvi Amerikanec v Parizu. Dirigent James Gaffigan je 28. marca že tretjič vodil Simfonični orkester Bavarskega radia s tem edinstvenim programom.
Barve godal v skladbi Mati in otrok Williama Granta Stilla zvenijo tako čudovito cvetoče in sferično zibajoče, kot bi si lahko predstavljali nežno vez med materjo in otrokom. Dvořákova Ameriška suita: sveža, obetavna, hrepeneča, pereča, mikavna – glasbeni prevod novega sveta. Nato zavzdihne čudovito lebdeča solo violina v Bernsteinovi Serenadi (po Platonovem simpoziju) in se z godali, harfo in tolkali prelevi v nekonvencionalno mešano slogovno furijo s priokusom jazza v finalu. In vse to v spretnih rokah svetovno uveljavljene violinistke Janine Jansen. Na koncu pa Gershwinov portret francoske prometne konice v simfonični pesnitvi Amerikanec v Parizu. Dirigent James Gaffigan je 28. marca že tretjič vodil Simfonični orkester Bavarskega radia s tem edinstvenim programom.