Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Filharmonični orkester BBC-ja je na koncertu 21. septembra v koncertni dvorani Bridgewater v Manchestru nastopil pod taktirko svojega šefa dirigenta Johna Storgårdsa. V vlogi solista se je predstavil angleški pianist Paul Lewis, ki je izvedel Koncert za klavir in orkester št. 3 v c-molu, op. 37 Ludwiga van Beethovna, na programu pa sta bila še orkestralna skladba ABLAZE THE MOON britanske skladateljice Grace-Evangeline Mason in simfonično delo Planeti, op. 32 Gustava Holsta.
Filharmonični orkester BBC-ja je na koncertu 21. septembra v koncertni dvorani Bridgewater v Manchestru nastopil pod taktirko svojega šefa dirigenta Johna Storgårdsa. V vlogi solista se je predstavil angleški pianist Paul Lewis, ki je izvedel Koncert za klavir in orkester št. 3 v c-molu, op. 37 Ludwiga van Beethovna, na programu pa sta bila še orkestralna skladba ABLAZE THE MOON britanske skladateljice Grace-Evangeline Mason in simfonično delo Planeti, op. 32 Gustava Holsta.
Simfonični orkester Frankfurtskega radia pod taktirko Alaina Altinogluja je na koncertu 11. oktobra izvedel najpomembnejši »petici« v glasbeni zgodovini: 5. klavirski koncert v Es-duru, »Cesarski«, Ludwiga van Beethovna in 5. Simfonijo v cis-molu Gustava Mahlerja. V vlogi solista se je predstavil pianist švicarski klavirski virtuoz Francesco Piemontesi, ki očara s svojo intenzivno, niansirano in ekspresivno igro.
Simfonični orkester Frankfurtskega radia pod taktirko Alaina Altinogluja je na koncertu 11. oktobra izvedel najpomembnejši »petici« v glasbeni zgodovini: 5. klavirski koncert v Es-duru, »Cesarski«, Ludwiga van Beethovna in 5. Simfonijo v cis-molu Gustava Mahlerja. V vlogi solista se je predstavil pianist švicarski klavirski virtuoz Francesco Piemontesi, ki očara s svojo intenzivno, niansirano in ekspresivno igro.
Spremljali bomo Orkester dobe razsvetljenstva, ki je pod vodstvom italijansko-francoskega dirigenta Antonella Manacorde 13. septembra debitiral na festivalu Proms s programom, ki sega v obdobje med klasicizmom in romantiko. Koncert se je začel z veselo skladbo 8-letnega Mozarta – eno od peščice simfonij, ki jih je čudežni otrok komponiral med 16-mesečnim obiskom Londona z očetom in sestro – in nadaljeval z intenzivnostjo, močjo in zagonom Simfonije št. 3 francoske skladateljice iz 19. stoletja Louise Farrenc. Daljša, glasnejša in presunljivejša kot katera koli glasba pred njo, Beethovnova Tretja simfonija 'Eroica' je ob svoji prvi izvedbi leta 1805 pustila osuplo občinstvo.
Spremljali bomo Orkester dobe razsvetljenstva, ki je pod vodstvom italijansko-francoskega dirigenta Antonella Manacorde 13. septembra debitiral na festivalu Proms s programom, ki sega v obdobje med klasicizmom in romantiko. Koncert se je začel z veselo skladbo 8-letnega Mozarta – eno od peščice simfonij, ki jih je čudežni otrok komponiral med 16-mesečnim obiskom Londona z očetom in sestro – in nadaljeval z intenzivnostjo, močjo in zagonom Simfonije št. 3 francoske skladateljice iz 19. stoletja Louise Farrenc. Daljša, glasnejša in presunljivejša kot katera koli glasba pred njo, Beethovnova Tretja simfonija 'Eroica' je ob svoji prvi izvedbi leta 1805 pustila osuplo občinstvo.
Češka filharmonija uživa velik sloves enega najboljših svetovnih orkestrov. Ob praznovanju leta češke glasbe je orkester 27. avgusta obiskal London s svojim glavnim gostujočim dirigentom Jakubom Hrůšo in predstavil svojo bogato narodnoglasbeno dediščino, tudi z močnimi družinskimi povezavami. Josef Suk je bil eden najbolj nadarjenih učencev Antonína Dvořáka in se je poročil s hčerko svojega učitelja. Ko je leta 1904 izvedel za Dvořákovo smrt, je začel ustvarjati spominsko simfonijo, a ga je prizadela še druga tragedija, ko je umrla tudi njegova žena. Suk je svoji simfoniji dodal še dva stavka: divji scherzo in transcendentalno izjavo o sprejetju ter delo poimenoval "Asrael", po mitološkem angelu smrti. Dvořák je bil v Londonu predstavljen s svojim izjemno melodičnim Koncertom za violončelo in orkestrom, ki ga je izvedla violončelistka ruskega rodu Anastasia Kobekina.
Češka filharmonija uživa velik sloves enega najboljših svetovnih orkestrov. Ob praznovanju leta češke glasbe je orkester 27. avgusta obiskal London s svojim glavnim gostujočim dirigentom Jakubom Hrůšo in predstavil svojo bogato narodnoglasbeno dediščino, tudi z močnimi družinskimi povezavami. Josef Suk je bil eden najbolj nadarjenih učencev Antonína Dvořáka in se je poročil s hčerko svojega učitelja. Ko je leta 1904 izvedel za Dvořákovo smrt, je začel ustvarjati spominsko simfonijo, a ga je prizadela še druga tragedija, ko je umrla tudi njegova žena. Suk je svoji simfoniji dodal še dva stavka: divji scherzo in transcendentalno izjavo o sprejetju ter delo poimenoval "Asrael", po mitološkem angelu smrti. Dvořák je bil v Londonu predstavljen s svojim izjemno melodičnim Koncertom za violončelo in orkestrom, ki ga je izvedla violončelistka ruskega rodu Anastasia Kobekina.