Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Za svoja prizadevanja v vojni je prejela naziv dama britanskega imperija, leta 1942 pa zlato medaljo Kraljeve filharmonične družbe. Dama Myra Hess je zapisana v spomin ne le kot ena najbolj priljubljenih pianistk svojega časa, temveč tudi kot cenjen simbol britanske samozavesti med drugo svetovno vojno. Vidimo jo na sliki, kako v plašču vadi za enega izmed koncertov, ki jih je organizirala v neogrevani Narodni galeriji v Londonu, in na posnetku, ko igra Mozartov koncert; med občinstvom lahko poleg direktorja galerije vidimo sedeti kraljico Elizabeto, pozneje kraljico mater. Myra Hess oblastno ravna s klaviaturo, njene roke se z višine spuščajo na tipke, na ustnicah pa ji igra nasmeh. Za koncertno pianistko se morda zdi malo verjetno, da bi lahko postala nacionalni zaklad, toda dama Myra je postala dama Vera Lynn klasične glasbe.
Za svoja prizadevanja v vojni je prejela naziv dama britanskega imperija, leta 1942 pa zlato medaljo Kraljeve filharmonične družbe. Dama Myra Hess je zapisana v spomin ne le kot ena najbolj priljubljenih pianistk svojega časa, temveč tudi kot cenjen simbol britanske samozavesti med drugo svetovno vojno. Vidimo jo na sliki, kako v plašču vadi za enega izmed koncertov, ki jih je organizirala v neogrevani Narodni galeriji v Londonu, in na posnetku, ko igra Mozartov koncert; med občinstvom lahko poleg direktorja galerije vidimo sedeti kraljico Elizabeto, pozneje kraljico mater. Myra Hess oblastno ravna s klaviaturo, njene roke se z višine spuščajo na tipke, na ustnicah pa ji igra nasmeh. Za koncertno pianistko se morda zdi malo verjetno, da bi lahko postala nacionalni zaklad, toda dama Myra je postala dama Vera Lynn klasične glasbe.
Se je mogoče približati osebnosti in delu legendarne Marthe Argerich, najslavnejše pianistke sveta? Dekle, ki je že v mladosti s svojim igranjem sprožilo evforijo glasbene srenje ter poslušalcev vseh celin, je za življenja postala pianistična legenda, ki še danes, v svojem štiriinosemdesetem letu, z nezmanjšano močjo in energijo premika meje nemogočega ter spravlja kritike in občinstvo v zamaknjeno občudovanje svoje klavirske spretnosti in glasbene občutljivosti.
Se je mogoče približati osebnosti in delu legendarne Marthe Argerich, najslavnejše pianistke sveta? Dekle, ki je že v mladosti s svojim igranjem sprožilo evforijo glasbene srenje ter poslušalcev vseh celin, je za življenja postala pianistična legenda, ki še danes, v svojem štiriinosemdesetem letu, z nezmanjšano močjo in energijo premika meje nemogočega ter spravlja kritike in občinstvo v zamaknjeno občudovanje svoje klavirske spretnosti in glasbene občutljivosti.
Predstavljamo skladatelja, dirigenta in dolgoletnega glasbenega urednika na našem radiu in televiziji Kruna Cipcija.
Predstavljamo skladatelja, dirigenta in dolgoletnega glasbenega urednika na našem radiu in televiziji Kruna Cipcija.
Predstavljamo življenjsko pot skladatelja, glasbenega zgodovinarja, publicista in kritika.
Predstavljamo življenjsko pot skladatelja, glasbenega zgodovinarja, publicista in kritika.
Predvajali bomo nekaj posnetkov iz Brubeckove dolge in izjemno plodovite kariere. In ker smo v prazničnem času, bomo dodali tudi nekaj njegovih interpretacij božične glasbe, ki jo je napisal bodisi sam ali pa drugi skladatelji. Dave Brubeck je bil eden najbolj popularnih, cenjenih in spoštovanih sodobnih glasbenikov. V zadnjih dveh desetletjih se je vrnil h klasičnemu jazzu, snemanjem in nastopanju. Tudi zgodnja Brubeckova dela so zaradi obilne uporabe klasičnih glasbenih elementov, predvsem fuge in kontrapunkta, ter očitnega vpliva Bartoka in Rahmaninova, vzbudile pozornost belega intelektualnega občinstva. Začelo ga je postavljati na čelo tedanjega belega progresivnega jazza, ob bok Lennieju Tristanu. Šele pozneje je Brubeck skupaj z Desmondom racionalno uporabil nekaj spoznanj, do katerih sta se oba dokopala po nekajletnem eksperimentiranju z občinstvom, in se priljubil širšemu krogu občinstva.
Predvajali bomo nekaj posnetkov iz Brubeckove dolge in izjemno plodovite kariere. In ker smo v prazničnem času, bomo dodali tudi nekaj njegovih interpretacij božične glasbe, ki jo je napisal bodisi sam ali pa drugi skladatelji. Dave Brubeck je bil eden najbolj popularnih, cenjenih in spoštovanih sodobnih glasbenikov. V zadnjih dveh desetletjih se je vrnil h klasičnemu jazzu, snemanjem in nastopanju. Tudi zgodnja Brubeckova dela so zaradi obilne uporabe klasičnih glasbenih elementov, predvsem fuge in kontrapunkta, ter očitnega vpliva Bartoka in Rahmaninova, vzbudile pozornost belega intelektualnega občinstva. Začelo ga je postavljati na čelo tedanjega belega progresivnega jazza, ob bok Lennieju Tristanu. Šele pozneje je Brubeck skupaj z Desmondom racionalno uporabil nekaj spoznanj, do katerih sta se oba dokopala po nekajletnem eksperimentiranju z občinstvom, in se priljubil širšemu krogu občinstva.