Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Tokrat se odpravljamo na edinstveno glasbeno popotovanje, na katerem se bosta prepletali vizualna umetnost Mauritsa Cornelisa Escherja in zvočna domišljija skladatelja Stuarta Greenbauma. Poslušali bomo klavirsko skladbo, ki z glasbenimi zankami ustvarja iluzijo neskončnega gibanja, za konec pa še tri uspavanke. Glasbene zgodbe, ki združujejo matematično natančnost in poetično nežnost, nas bodo popeljale od optičnih iluzij do tihega sveta sanj.
Tokrat se odpravljamo na edinstveno glasbeno popotovanje, na katerem se bosta prepletali vizualna umetnost Mauritsa Cornelisa Escherja in zvočna domišljija skladatelja Stuarta Greenbauma. Poslušali bomo klavirsko skladbo, ki z glasbenimi zankami ustvarja iluzijo neskončnega gibanja, za konec pa še tri uspavanke. Glasbene zgodbe, ki združujejo matematično natančnost in poetično nežnost, nas bodo popeljale od optičnih iluzij do tihega sveta sanj.
Druga oddaja iz cikla o umetniškem dialogu med slikarjem Francisom Baconom in skladateljem Gerardom Schurmannom prinaša zadnje tri študije iz cikla Šest študij Francisa Bacona: Križanje, George in kolo ter Avtoportret. V njih se razkrivajo teme trpljenja, izgube in introspekcije, ki jih Schurmann prevaja v zvočni jezik - med molkom in izpovedjo, med bolečino in mirnim sprejetjem. Skupaj s prvo oddajo (Zvok telesa, tišina podobe) cikel tvori celoto, v kateri glasba in slika postaneta dve obliki istega spomina – spomina na človeka, ki gleda vase in zasliši svoj odmev.
Druga oddaja iz cikla o umetniškem dialogu med slikarjem Francisom Baconom in skladateljem Gerardom Schurmannom prinaša zadnje tri študije iz cikla Šest študij Francisa Bacona: Križanje, George in kolo ter Avtoportret. V njih se razkrivajo teme trpljenja, izgube in introspekcije, ki jih Schurmann prevaja v zvočni jezik - med molkom in izpovedjo, med bolečino in mirnim sprejetjem. Skupaj s prvo oddajo (Zvok telesa, tišina podobe) cikel tvori celoto, v kateri glasba in slika postaneta dve obliki istega spomina – spomina na človeka, ki gleda vase in zasliši svoj odmev.
Preplet glasbe, plesa, mitologije in drugih umetnosti.
Preplet glasbe, plesa, mitologije in drugih umetnosti.
Prva izmed dveh oddaj, posvečenih umetniškemu dialogu med slikarjem Francisom Baconom in skladateljem Gerardom Schurmannom. V delu Šest študij Francisa Bacona je Schurmann prepletel zvok in podobo, človeško ranljivost in zvočno moč orkestra. Poslušali bomo prve tri študije ‒ Figure v pokrajini, Papeži in Isabel ‒ ter raziskali, kako se Baconova likovna govorica preliva v glasbeni izraz, v katerem podoba spregovori in zvok postane slika.
Prva izmed dveh oddaj, posvečenih umetniškemu dialogu med slikarjem Francisom Baconom in skladateljem Gerardom Schurmannom. V delu Šest študij Francisa Bacona je Schurmann prepletel zvok in podobo, človeško ranljivost in zvočno moč orkestra. Poslušali bomo prve tri študije ‒ Figure v pokrajini, Papeži in Isabel ‒ ter raziskali, kako se Baconova likovna govorica preliva v glasbeni izraz, v katerem podoba spregovori in zvok postane slika.
Francisko Goya je ustvaril serijo 33 grafik na temo bikoborbe, ki jo je poimenoval La Tauromaquia in jo objavil leta 1816. Ta je navdihnila angleškega skladatelja Simona Holta, ki je zložil istoimensko delo za klavir.
Francisko Goya je ustvaril serijo 33 grafik na temo bikoborbe, ki jo je poimenoval La Tauromaquia in jo objavil leta 1816. Ta je navdihnila angleškega skladatelja Simona Holta, ki je zložil istoimensko delo za klavir.