Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ob današnjem začetku poletnih olimpijskih iger v Parizu bomo na Arsu gostili umetnika, ki že več kot tri desetletja ostaja zvest črno-beli analogni fotografiji. Eden v svetu najbolj uveljavljenih fotografov slovenskega rodu Klavdij Sluban pa je tudi Parižan in velik popotnik. Poslušajmo, kaj bo povedal o športu, olimpijskih igrah, Franciji in seveda svoji ustvarjalnosti. Ob pogovoru s fotografom, ki ga je pripravil Žiga Bratoš, bo zvenela glasba francoskih avtorjev: Alberta Roussela, Clauda Debussyja in Nadie Boulanger.
Ob današnjem začetku poletnih olimpijskih iger v Parizu bomo na Arsu gostili umetnika, ki že več kot tri desetletja ostaja zvest črno-beli analogni fotografiji. Eden v svetu najbolj uveljavljenih fotografov slovenskega rodu Klavdij Sluban pa je tudi Parižan in velik popotnik. Poslušajmo, kaj bo povedal o športu, olimpijskih igrah, Franciji in seveda svoji ustvarjalnosti. Ob pogovoru s fotografom, ki ga je pripravil Žiga Bratoš, bo zvenela glasba francoskih avtorjev: Alberta Roussela, Clauda Debussyja in Nadie Boulanger.
V drugem in tretjem delu Glasbene jutranjice se posvečamo francoski glasbi. FRANCIS POULENC: SONATA ZA FLAVTO IN KLAVIR, FP 164 Flavta: MATEJ ZUPAN, Klavir: ANDREJA KOSMAČ JACQUES IBERT: SIMFONIČNA SUITA, PARIS 1. PODZEMNA ŽELEZNICA 2. PREDMESTJA 3. PARIŠKA MOŠEJA 4. RESTAVRACIJA V BOLONJSKEM GOZDU 5. POŠTNA LADJA IL DE FRANCE 6. SEJEMSKA PARADA MARIBORSKA FILHARMONIJA, Dirigent: FABRICE BOLLON ERIK SATIE: izbor stavkov iz skladbe SPORTS ET DIVERTISSEMENTS Klavir: BOJAN GORIŠEK
V drugem in tretjem delu Glasbene jutranjice se posvečamo francoski glasbi. FRANCIS POULENC: SONATA ZA FLAVTO IN KLAVIR, FP 164 Flavta: MATEJ ZUPAN, Klavir: ANDREJA KOSMAČ JACQUES IBERT: SIMFONIČNA SUITA, PARIS 1. PODZEMNA ŽELEZNICA 2. PREDMESTJA 3. PARIŠKA MOŠEJA 4. RESTAVRACIJA V BOLONJSKEM GOZDU 5. POŠTNA LADJA IL DE FRANCE 6. SEJEMSKA PARADA MARIBORSKA FILHARMONIJA, Dirigent: FABRICE BOLLON ERIK SATIE: izbor stavkov iz skladbe SPORTS ET DIVERTISSEMENTS Klavir: BOJAN GORIŠEK
Petke na programu Ars pogosto začnemo z obletnicami. Danes se bomo spomnili štirih skladateljev, pred koncem prve ure Glasbene jutranjice pa vas bomo še posebej povabili k spremljanju zadnjega dela oddaje. JOHANN SAMUEL ENDLER: SIMFONIJA A 7 V F-DURU Trobenta: EDWARD HANKINS TARR, KOMORNI ORKESTER FRANZ LISZT IZ BUDIMPEŠTE JOHN FIELD: NOKTURNO V C-DURU, ŠT.14 Klavir: RICHARD BURNETT SERGEJ ALEKSANDROVIČ KUSEVICKI: KONCERT ZA KONTRABAS IN ORKESTER V FIS-MOLU, OP. 3 Kontrabas: ZORAN MARKOVIĆ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: ANTON NANUT PHILIPP JARNACH: GLASBA V SPOMIN SAMOTNIM ZA GODALNI KVARTET HAMANN QUARTET: Violini - BERNHARD HAMANN in FRITZ KÖHNSEN, Viola - FRITZ LANG, Violončelo - SIEGFRIED PALM
Petke na programu Ars pogosto začnemo z obletnicami. Danes se bomo spomnili štirih skladateljev, pred koncem prve ure Glasbene jutranjice pa vas bomo še posebej povabili k spremljanju zadnjega dela oddaje. JOHANN SAMUEL ENDLER: SIMFONIJA A 7 V F-DURU Trobenta: EDWARD HANKINS TARR, KOMORNI ORKESTER FRANZ LISZT IZ BUDIMPEŠTE JOHN FIELD: NOKTURNO V C-DURU, ŠT.14 Klavir: RICHARD BURNETT SERGEJ ALEKSANDROVIČ KUSEVICKI: KONCERT ZA KONTRABAS IN ORKESTER V FIS-MOLU, OP. 3 Kontrabas: ZORAN MARKOVIĆ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: ANTON NANUT PHILIPP JARNACH: GLASBA V SPOMIN SAMOTNIM ZA GODALNI KVARTET HAMANN QUARTET: Violini - BERNHARD HAMANN in FRITZ KÖHNSEN, Viola - FRITZ LANG, Violončelo - SIEGFRIED PALM
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V rubriki Sredin glasbeni gost predstavljamo novo ploščo z naslovom Spominčice, ki je junija letos izšla pri založbi Društva slovenskih skladateljev. Primorski skladatelj, pianist in pedagog Bojan Glavina na njej predstavlja slovenske klavirske miniature, ki so nastale v časovnem razponu 230-ih let, od prve dokumentirane slovenske klavirske skladbe iz leta 1790, ki jo hrani Narodna in univerzitetna knjižnica v Ljubljani, pa vse do danes.
V rubriki Sredin glasbeni gost predstavljamo novo ploščo z naslovom Spominčice, ki je junija letos izšla pri založbi Društva slovenskih skladateljev. Primorski skladatelj, pianist in pedagog Bojan Glavina na njej predstavlja slovenske klavirske miniature, ki so nastale v časovnem razponu 230-ih let, od prve dokumentirane slovenske klavirske skladbe iz leta 1790, ki jo hrani Narodna in univerzitetna knjižnica v Ljubljani, pa vse do danes.
Resna in jazzovska glasba, primerna za začetek dneva, kratki komentarji, včasih tematska rdeča nit
Resna in jazzovska glasba, primerna za začetek dneva, kratki komentarji, včasih tematska rdeča nit
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predvajamo Kvintet št. 4 za kitaro in godalni kvartet v D-duru, G. 448, 'Fandango', Luigija Boccherinija in Otroške igre, malo suito za orkester, op. 22 Georgesa Bizeta.
Predvajamo Kvintet št. 4 za kitaro in godalni kvartet v D-duru, G. 448, 'Fandango', Luigija Boccherinija in Otroške igre, malo suito za orkester, op. 22 Georgesa Bizeta.
Na sporedu bodo Gozdno šumenje, koncertna etuda v As-duru Franza Liszta; koncertna uvertura Othello, op. 93 Antonina Dvoržaka; Briljantna fantazija na teme Franza Schuberta za rog in klavir, op. 339/2 Carla Czernyja; Koncert za klavir v fis-molu, op. 69 Ferdinanda Hillerja; Tri mornarske pesmi za pihalni kvintet Malcolma Arnolda; Francoska suita za orkester Francisa Poulenca; Clownery za kvartet klarinetov Harryja Stalpersa in Sonata za violončelo in klavir v d-molu, op. 40 Dmitrija Šostakoviča.
Na sporedu bodo Gozdno šumenje, koncertna etuda v As-duru Franza Liszta; koncertna uvertura Othello, op. 93 Antonina Dvoržaka; Briljantna fantazija na teme Franza Schuberta za rog in klavir, op. 339/2 Carla Czernyja; Koncert za klavir v fis-molu, op. 69 Ferdinanda Hillerja; Tri mornarske pesmi za pihalni kvintet Malcolma Arnolda; Francoska suita za orkester Francisa Poulenca; Clownery za kvartet klarinetov Harryja Stalpersa in Sonata za violončelo in klavir v d-molu, op. 40 Dmitrija Šostakoviča.
Predvajamo Kvintet št. 4 za kitaro in godalni kvartet v D-duru, G. 448, 'Fandango', Luigija Boccherinija in Otroške igre, malo suito za orkester, op. 22 Georgesa Bizeta.
Predvajamo Kvintet št. 4 za kitaro in godalni kvartet v D-duru, G. 448, 'Fandango', Luigija Boccherinija in Otroške igre, malo suito za orkester, op. 22 Georgesa Bizeta.
Na sporedu so Suita courant Michaela Praetoriusa, Koncert za oboo in godala v d-molu Alessandra Marcella, Sonata v g-molu, KK. 426 Domenica Scarlattija, Simfonija za osem izvajalcev v a-molu, ZWV 189 Jana Dismasa Zelenke in Nokturno št. 3 v H-duru, op. 9/3 Frédérica Chopina.
Na sporedu so Suita courant Michaela Praetoriusa, Koncert za oboo in godala v d-molu Alessandra Marcella, Sonata v g-molu, KK. 426 Domenica Scarlattija, Simfonija za osem izvajalcev v a-molu, ZWV 189 Jana Dismasa Zelenke in Nokturno št. 3 v H-duru, op. 9/3 Frédérica Chopina.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Poslušajmo Serenado za pihala v d-molu, op. 44 Antonina Dvoraka, Tri plese iz opere Prodana nevesta Bedřicha Smetane ter Griegovo Sonato za violino in klavir št. 2 v G-duru.
Poslušajmo Serenado za pihala v d-molu, op. 44 Antonina Dvoraka, Tri plese iz opere Prodana nevesta Bedřicha Smetane ter Griegovo Sonato za violino in klavir št. 2 v G-duru.
Tega leta so se rodili Hugo Wolf, Isaac Albéniz, Gustav Mahler in Gustave Charpentier, nastala pa sta Godalni sekstet št. 1, op. 18 Johannesa Brahmsa ter opera La colombe Charlesa Gounoda.
Tega leta so se rodili Hugo Wolf, Isaac Albéniz, Gustav Mahler in Gustave Charpentier, nastala pa sta Godalni sekstet št. 1, op. 18 Johannesa Brahmsa ter opera La colombe Charlesa Gounoda.
Poslušajmo Schubertovo Sonatino za violino in klavir v g-molu ter Kol Nidrei Maxa Brucha v priredbi za violo in klavir.
Poslušajmo Schubertovo Sonatino za violino in klavir v g-molu ter Kol Nidrei Maxa Brucha v priredbi za violo in klavir.
Poslušajmo Serenado za pihala v d-molu, op. 44 Antonina Dvoraka, Tri plese iz opere Prodana nevesta Bedřicha Smetane ter Griegovo Sonato za violino in klavir št. 2 v G-duru.
Poslušajmo Serenado za pihala v d-molu, op. 44 Antonina Dvoraka, Tri plese iz opere Prodana nevesta Bedřicha Smetane ter Griegovo Sonato za violino in klavir št. 2 v G-duru.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
17. julija se je v mestu Ames v ameriški zvezni državi Iowi rodil skladatelj Peter Schickele. Zaslovel je s številnimi parodijami na temo klasične glasbe, eden njegovih najbolj znanih ''izumov'' pa je P. D. Q. Bach, enaindvajseti od dvajsetih sinov Johanna Sebastiana Bacha. Kot je zapisal Schickele, je P. D. Q. Bach v primerjavi z drugimi Bachovimi sinovi posedoval izvirnost Johanna Christiana, aroganco Carla Philippa Emanuela in nepoznanost Johanna Christopha Friedricha.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predvajamo uverturo k operi Faniska Luigija Cherubinija in Sonato za klavir v f-molu, op. 2/1 Ludwiga van Beethovna.
Predvajamo uverturo k operi Faniska Luigija Cherubinija in Sonato za klavir v f-molu, op. 2/1 Ludwiga van Beethovna.
Na sporedu Romanca za flavto in harfo, op. 37 Camilla Saint-Saënsa, Respighijeva simfonična pesnitev Rimski vodnjaki, Fantazija za klavir v fis-molu, op. 28, imenovana tudi 'Škotska sonata' Felixa Mendelssohna, Pihalni kvintet na švicarske ljudske pesmi, op. 53 Alberta Moeschingerja, Italija – rapsodija za veliki orkester, op. 11 Alfreda Caselle, Malinconia za violončelo in klavir, op. 20 Jeana Sibeliusa ter fanfare in plesna pesnitev La Peri.
Na sporedu Romanca za flavto in harfo, op. 37 Camilla Saint-Saënsa, Respighijeva simfonična pesnitev Rimski vodnjaki, Fantazija za klavir v fis-molu, op. 28, imenovana tudi 'Škotska sonata' Felixa Mendelssohna, Pihalni kvintet na švicarske ljudske pesmi, op. 53 Alberta Moeschingerja, Italija – rapsodija za veliki orkester, op. 11 Alfreda Caselle, Malinconia za violončelo in klavir, op. 20 Jeana Sibeliusa ter fanfare in plesna pesnitev La Peri.
Predvajamo uverturo k operi Faniska Luigija Cherubinija in Sonato za klavir v f-molu, op. 2/1 Ludwiga van Beethovna.
Predvajamo uverturo k operi Faniska Luigija Cherubinija in Sonato za klavir v f-molu, op. 2/1 Ludwiga van Beethovna.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Krstnika Dolarja, Ivačiča, Krstnika Novaka, Poscha, Janija Goloba, Benjamina in Gustava Ipavca, Adamiča, Lipovška, Kozine, Žebreta, Gabrijelčiča in Arniča.
V novi dan z glasbo Krstnika Dolarja, Ivačiča, Krstnika Novaka, Poscha, Janija Goloba, Benjamina in Gustava Ipavca, Adamiča, Lipovška, Kozine, Žebreta, Gabrijelčiča in Arniča.
Pozornost posvečamo skladateljem, ki so bili povezani s Prago, z enim od, godovinsko gledano, pomembnejših središč, v katerih sta cveteli znanost in umetnost. JAN DISMAS ZELENKA: SONATA ŠT. 3 V B-DURU ZA VIOLINO OBOO, FAGOT IN BASSO CONTINUO ENSEMBLE BERLIN PRAG ANTONIO VIVALDI: KONCERT ŠT. 1 ZA VIOLINO IN ORKESTER V E-DURU, OP. 8, RV 269, Pomlad iz cikla Štirje letni časi KONCERT ŠT. 2 ZA VIOLINO IN ORKESTER V G-MOLU, OP. 8, RV 315, Poletje iz cikla Štirje letni časi Violina in drigent: BENJAMIN ZIERVOGEL, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA BEDŘICH SMETANA: KLAVIRSKI TRIO V G-MOLU, OP. 15 TRIO ISONTIUS: violina: MATEJ HAAS, violončelo: SEBASTIAN BERTONCELJ, klavir: MIHA HAAS WOLFGANG AMADEUS MOZART: SIMFONIJA ŠT. 38 V D-DURU, K. 504, PRAŠKA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: HARTMUT HAENCHEN BOHUSLAV MARTINŮ: SONATINA ZA DVE VIOLINI IN KLAVIR Violina: KAREL ŽUŽEK in BOŽO MIHELČIČ, klavir: MILIVOJ ŠURBEK LUDWIG VAN BEETHOVEN: ADAGIO V ES-DURU ZA MANDOLINO IN ČEMBALO, WOO 43 B SONATINA V C-MOLU ZA MANDOLINO IN ČEMBALO, WOO 43 A SONATINA V C-DURU ZA MANDOLINO IN KLAVIR, WOO 44 A Mandolina: VLADIMIR HROVAT, čembalo: ANDREJ JARC
Pozornost posvečamo skladateljem, ki so bili povezani s Prago, z enim od, godovinsko gledano, pomembnejših središč, v katerih sta cveteli znanost in umetnost. JAN DISMAS ZELENKA: SONATA ŠT. 3 V B-DURU ZA VIOLINO OBOO, FAGOT IN BASSO CONTINUO ENSEMBLE BERLIN PRAG ANTONIO VIVALDI: KONCERT ŠT. 1 ZA VIOLINO IN ORKESTER V E-DURU, OP. 8, RV 269, Pomlad iz cikla Štirje letni časi KONCERT ŠT. 2 ZA VIOLINO IN ORKESTER V G-MOLU, OP. 8, RV 315, Poletje iz cikla Štirje letni časi Violina in drigent: BENJAMIN ZIERVOGEL, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA BEDŘICH SMETANA: KLAVIRSKI TRIO V G-MOLU, OP. 15 TRIO ISONTIUS: violina: MATEJ HAAS, violončelo: SEBASTIAN BERTONCELJ, klavir: MIHA HAAS WOLFGANG AMADEUS MOZART: SIMFONIJA ŠT. 38 V D-DURU, K. 504, PRAŠKA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: HARTMUT HAENCHEN BOHUSLAV MARTINŮ: SONATINA ZA DVE VIOLINI IN KLAVIR Violina: KAREL ŽUŽEK in BOŽO MIHELČIČ, klavir: MILIVOJ ŠURBEK LUDWIG VAN BEETHOVEN: ADAGIO V ES-DURU ZA MANDOLINO IN ČEMBALO, WOO 43 B SONATINA V C-MOLU ZA MANDOLINO IN ČEMBALO, WOO 43 A SONATINA V C-DURU ZA MANDOLINO IN KLAVIR, WOO 44 A Mandolina: VLADIMIR HROVAT, čembalo: ANDREJ JARC
V drugem delu Glasbene jutranjice se posvečamo nekoliko sodobnejši češki glasbi: ZDENĚK LUKÁŠ: TRIJE RONDOJI ZA FLAVTO, VIOLONČELO IN KLAVIR, OP. 123 ANSAMBEL MARTINŮ: flavta – MIROSLAV MATĚJKA, violončelo – BLEDAR ZAJMI, klavir – MIROSLAV NAVRÁTIL GIDEON KLEIN / VOJTECH SAUDEK: PARTITA ZA GODALA GODALNI ORKESTER IZ PADOVE IN BENETK, dirigent: NADA MATOŠEVIĆ PETR EBEN: DUETTINI ZA VIOLINO IN HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, violina: MIRAN KOLBL
V drugem delu Glasbene jutranjice se posvečamo nekoliko sodobnejši češki glasbi: ZDENĚK LUKÁŠ: TRIJE RONDOJI ZA FLAVTO, VIOLONČELO IN KLAVIR, OP. 123 ANSAMBEL MARTINŮ: flavta – MIROSLAV MATĚJKA, violončelo – BLEDAR ZAJMI, klavir – MIROSLAV NAVRÁTIL GIDEON KLEIN / VOJTECH SAUDEK: PARTITA ZA GODALA GODALNI ORKESTER IZ PADOVE IN BENETK, dirigent: NADA MATOŠEVIĆ PETR EBEN: DUETTINI ZA VIOLINO IN HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, violina: MIRAN KOLBL
Petek je pogosto čas, ko se spomnimo nekaterih obletnic rojstev ali smrti velikih imen glasbene zgodovine. Danes se bomo spomnili štirih skladateljev. EVARISTO FELICE DALL'ABACO: KONCERT ZA GODALA GODALNI ANSAMBEL RTV SLOVENIJA Dirigent: JANEZ ALADAR ANTON STEPANOVIČ ARENSKI: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER V F-MOLU, OP. 2 Klavir: STEPHEN COOMBS, ŠKOTSKI SIMFONIČNI ORKESTER BBC, dirigent: JERZY MAKSYMIUK GEORGE BUTTERWORTH / ALFRED EDWARD HOUSMAN: PESMI SHROPSHIRSKEGA MLADENIČA NAJLEPŠE OD DREVES KO SEM BIL ENAINDVAJSET NE GLEJ ME V OČI NE MISLI VEČ, FANT MAR MOJA EKIPA ORJE? Bariton: THOMAS ALLEN, klavir: GEOFFREY PARSONS JAAP GERAEDTS: SONATINA ZA FLAVTO IN KLAVIR Flavta: JACQUES ZOON, klavir: BERND BRACKMAN
Petek je pogosto čas, ko se spomnimo nekaterih obletnic rojstev ali smrti velikih imen glasbene zgodovine. Danes se bomo spomnili štirih skladateljev. EVARISTO FELICE DALL'ABACO: KONCERT ZA GODALA GODALNI ANSAMBEL RTV SLOVENIJA Dirigent: JANEZ ALADAR ANTON STEPANOVIČ ARENSKI: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER V F-MOLU, OP. 2 Klavir: STEPHEN COOMBS, ŠKOTSKI SIMFONIČNI ORKESTER BBC, dirigent: JERZY MAKSYMIUK GEORGE BUTTERWORTH / ALFRED EDWARD HOUSMAN: PESMI SHROPSHIRSKEGA MLADENIČA NAJLEPŠE OD DREVES KO SEM BIL ENAINDVAJSET NE GLEJ ME V OČI NE MISLI VEČ, FANT MAR MOJA EKIPA ORJE? Bariton: THOMAS ALLEN, klavir: GEOFFREY PARSONS JAAP GERAEDTS: SONATINA ZA FLAVTO IN KLAVIR Flavta: JACQUES ZOON, klavir: BERND BRACKMAN