Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Poslušajmo Tri intermezze, op. 117 Johannesa Brahmsa, Concertino za fagot in klarinet Richarda Straussa, Kvartet za flavto, violino, violo in violončelo v g-duru, op. 92 Franza Krommerja in prvi stavek Mozartovega Violinskega koncerta št. 5 v A-duru.
Poslušajmo Tri intermezze, op. 117 Johannesa Brahmsa, Concertino za fagot in klarinet Richarda Straussa, Kvartet za flavto, violino, violo in violončelo v g-duru, op. 92 Franza Krommerja in prvi stavek Mozartovega Violinskega koncerta št. 5 v A-duru.
Poslušajmo Mozartovo Sonato za klavir št. 17 v B-duru, K. 570 v interpretaciji priznane portugalske pianistke Marie João Pires ter Elegijo za godalni orkester britanskega skladatelja, pianista in avtorja radijskih oddaj Harolda Truscotta, ki je deloval v prejšnjem stoletju ter bil kot skladatelj dolgo spregledan. Nastopil bo Irski nacionalni simfonični orkester pod vodstvom dirigenta Garyja Braina.
Poslušajmo Mozartovo Sonato za klavir št. 17 v B-duru, K. 570 v interpretaciji priznane portugalske pianistke Marie João Pires ter Elegijo za godalni orkester britanskega skladatelja, pianista in avtorja radijskih oddaj Harolda Truscotta, ki je deloval v prejšnjem stoletju ter bil kot skladatelj dolgo spregledan. Nastopil bo Irski nacionalni simfonični orkester pod vodstvom dirigenta Garyja Braina.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 Christiana Sindinga.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 Christiana Sindinga.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Gremo v nov dan z glasbo Quantza, Friderika II. Velikega, Hasseja in Grauna v prvem, Mozarta in Milhauda v drugem ter Gabrijelčiča, Premrla, Saint-Saënsa, Kramářja in Brahmsa v tretjem delu.
Gremo v nov dan z glasbo Quantza, Friderika II. Velikega, Hasseja in Grauna v prvem, Mozarta in Milhauda v drugem ter Gabrijelčiča, Premrla, Saint-Saënsa, Kramářja in Brahmsa v tretjem delu.
Gremo v nov dan z glasbo Quantza, Friderika II. Velikega, Hasseja in Grauna v prvem, Mozarta in Milhauda v drugem ter Gabrijelčiča, Premrla, Saint-Saënsa, Kramářja in Brahmsa v tretjem delu.
Gremo v nov dan z glasbo Quantza, Friderika II. Velikega, Hasseja in Grauna v prvem, Mozarta in Milhauda v drugem ter Gabrijelčiča, Premrla, Saint-Saënsa, Kramářja in Brahmsa v tretjem delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu: Peter Iljič Čajkovski: Solo iz Trnuljčice Franz Schubert: Sonata za klavir št. 21 v B - duru, D. 960, op. posth. Bedřich Smetana: Vltava iz cikla Moja domovina
Na sporedu: Peter Iljič Čajkovski: Solo iz Trnuljčice Franz Schubert: Sonata za klavir št. 21 v B - duru, D. 960, op. posth. Bedřich Smetana: Vltava iz cikla Moja domovina
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Pesem noči za violino in klavir, op. 15/1 Edwarda Elgarja, Ples uric iz opere La Gioconda Giacoma Puccinija, Andante spianato in velika briljantna poloneza, op. 22 Frédérica Chopina, 'Jupiter – glasnik veselja', 4. stavek iz suite Planeti Gustava Holsta, Klavirski kvartet v Es-duru, op. 47 Roberta Schumanna in Intermezzo iz 3. dejanja Puccinijeve opere Manon Lescaut.
Na sporedu Pesem noči za violino in klavir, op. 15/1 Edwarda Elgarja, Ples uric iz opere La Gioconda Giacoma Puccinija, Andante spianato in velika briljantna poloneza, op. 22 Frédérica Chopina, 'Jupiter – glasnik veselja', 4. stavek iz suite Planeti Gustava Holsta, Klavirski kvartet v Es-duru, op. 47 Roberta Schumanna in Intermezzo iz 3. dejanja Puccinijeve opere Manon Lescaut.
Na sporedu Pesem noči za violino in klavir, op. 15/1 Edwarda Elgarja, Ples uric iz opere La Gioconda Giacoma Puccinija, Andante spianato in velika briljantna poloneza, op. 22 Frédérica Chopina, 'Jupiter – glasnik veselja', 4. stavek iz suite Planeti Gustava Holsta, Klavirski kvartet v Es-duru, op. 47 Roberta Schumanna in Intermezzo iz 3. dejanja Puccinijeve opere Manon Lescaut.
Na sporedu Pesem noči za violino in klavir, op. 15/1 Edwarda Elgarja, Ples uric iz opere La Gioconda Giacoma Puccinija, Andante spianato in velika briljantna poloneza, op. 22 Frédérica Chopina, 'Jupiter – glasnik veselja', 4. stavek iz suite Planeti Gustava Holsta, Klavirski kvartet v Es-duru, op. 47 Roberta Schumanna in Intermezzo iz 3. dejanja Puccinijeve opere Manon Lescaut.
Kot lahko preberemo na spletni strani Mreže UNESCO pridruženih šol, je mednarodni dan strpnosti, ki ga zaznamujemo prav 16. novembra, »spominski dan, ki ga je Generalna konferenca Unesco razglasila v Deklaraciji o načelih strpnosti 16. novembra leta 1995. Na ta dan je UNESCO obeležil 50. obletnico nastanka in podpisa Unescove ustave. Generalna skupščina OZN je leta 1996 povabila države članice, da obeležujejo dan strpnosti z aktivnostmi, ki so usmerjene na izobraževalne ustanove in širšo javnost.« S strpnostjo v naših okoljih začne prevladovati mir, odnosi se poglabljajo, učimo se novih spretnosti in kakovost življenja vseh se izboljša. V oddaji bodo zazvenele slogovno raznolike skladbe, ki se ukvarjajo prav s tematikami miru in nenasilja.
Kot lahko preberemo na spletni strani Mreže UNESCO pridruženih šol, je mednarodni dan strpnosti, ki ga zaznamujemo prav 16. novembra, »spominski dan, ki ga je Generalna konferenca Unesco razglasila v Deklaraciji o načelih strpnosti 16. novembra leta 1995. Na ta dan je UNESCO obeležil 50. obletnico nastanka in podpisa Unescove ustave. Generalna skupščina OZN je leta 1996 povabila države članice, da obeležujejo dan strpnosti z aktivnostmi, ki so usmerjene na izobraževalne ustanove in širšo javnost.« S strpnostjo v naših okoljih začne prevladovati mir, odnosi se poglabljajo, učimo se novih spretnosti in kakovost življenja vseh se izboljša. V oddaji bodo zazvenele slogovno raznolike skladbe, ki se ukvarjajo prav s tematikami miru in nenasilja.
Poslušamo Godalni trio št. 5 v c-molu, op. 9, št. 3 Ludwiga van Beethovna in samospev z naslovom Listje pada, op. 74, št. 17 Frederica Chopina.
Poslušamo Godalni trio št. 5 v c-molu, op. 9, št. 3 Ludwiga van Beethovna in samospev z naslovom Listje pada, op. 74, št. 17 Frederica Chopina.
Poslušamo Južni koncert za kitaro in orkester Manuela Maríe Ponceja, tri skladbe iz filma Schindlerjev seznam Johna Williamsa in Norveške plese, op. 35 Edvarda Griega.
Poslušamo Južni koncert za kitaro in orkester Manuela Maríe Ponceja, tri skladbe iz filma Schindlerjev seznam Johna Williamsa in Norveške plese, op. 35 Edvarda Griega.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Bacha, Couperina in Saint-Saënsa v prvem, Williamsa, Lumbyeja in Stravinskega v drugem ter Masseneta, Chopina, Lehárja, Čajkovskega, Satieja, Lipovška, Sora in Beethovna v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Bacha, Couperina in Saint-Saënsa v prvem, Williamsa, Lumbyeja in Stravinskega v drugem ter Masseneta, Chopina, Lehárja, Čajkovskega, Satieja, Lipovška, Sora in Beethovna v tretjem delu.
Danes celotno Glasbeno jutranjico posvečamo jubilejem glasbenikov. IGNAZ JOSEPH PLEYEL: KVARTET ZA OBOO V D-DURU, OP. 25, 1 Oboa: PIERRE W. FEIT, Violina: GÜNTHER VOLMER, Viola: PAVLE ŠKABAR, Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC GABRIEL GROVLEZ: L'ALMANACH AUX IMAGES Klavir: PETER KATIN
Danes celotno Glasbeno jutranjico posvečamo jubilejem glasbenikov. IGNAZ JOSEPH PLEYEL: KVARTET ZA OBOO V D-DURU, OP. 25, 1 Oboa: PIERRE W. FEIT, Violina: GÜNTHER VOLMER, Viola: PAVLE ŠKABAR, Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC GABRIEL GROVLEZ: L'ALMANACH AUX IMAGES Klavir: PETER KATIN
Danes celotno Glasbeno jutranjico posvečamo jubilejem glasbenikov. IGNAZ JOSEPH PLEYEL: KVARTET ZA OBOO V D-DURU, OP. 25, 1 Oboa: PIERRE W. FEIT, Violina: GÜNTHER VOLMER, Viola: PAVLE ŠKABAR, Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC GABRIEL GROVLEZ: L'ALMANACH AUX IMAGES Klavir: PETER KATIN
Danes celotno Glasbeno jutranjico posvečamo jubilejem glasbenikov. IGNAZ JOSEPH PLEYEL: KVARTET ZA OBOO V D-DURU, OP. 25, 1 Oboa: PIERRE W. FEIT, Violina: GÜNTHER VOLMER, Viola: PAVLE ŠKABAR, Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC GABRIEL GROVLEZ: L'ALMANACH AUX IMAGES Klavir: PETER KATIN
14. november je 318. dan v letu, za glasbeno zgodovino zanimiv tudi zato, ker danes zaznamujemo celo vrsto obletnic. JOHANN GEORG LEOPOLD MOZART: SIMFONIJA V G-DURU, NOVA LAMBAŠKA AKADEMIJA ST. MARTIN IN THE FIELDS, Dirigent: SIR NEVILLE MARRINER JOHANN NEPOMUK HUMMEL: VELIKI TRIO V ES-DURU, OP. 93 ZA KLAVIR, VIOLINO IN VIOLONČELO TRIO ARCADIA: Violina - GORJAN KOŠUTA, Violončelo - MILOŠ MLEJNIK, Klavir - RAINER GEPP FANNY MENDELSSOHN HENSEL: SEKSTET ZA KLAVIR IN GODALA V D-DURU, OP. 110 I SOLISTI FILARMONICI ITALIANI, Klavir: JOLANDA VIOLANTE MANUEL DE FALLA / ŠPANSKA NARODNA: SEDEM ŠPANSKIH LJUDSKIH PESMI Alt: MILKA EFTIMOVA, Klavir: LJUBO RANČIGAJ AARON COPLAND: APALAŠKA POMLAD (BALET ZA MARTO) FILHARMONIČNI ORKESTER IZ LOS ANGELESA, Dirigent: LEONARD BERNSTEIN PIET SWERTS: KLONOS ZA SAKSOFON IN KLAVIR Saksofon: BETKA BIZJAK KOTNIK, Klavir: MILANKA ČREŠNIK
14. november je 318. dan v letu, za glasbeno zgodovino zanimiv tudi zato, ker danes zaznamujemo celo vrsto obletnic. JOHANN GEORG LEOPOLD MOZART: SIMFONIJA V G-DURU, NOVA LAMBAŠKA AKADEMIJA ST. MARTIN IN THE FIELDS, Dirigent: SIR NEVILLE MARRINER JOHANN NEPOMUK HUMMEL: VELIKI TRIO V ES-DURU, OP. 93 ZA KLAVIR, VIOLINO IN VIOLONČELO TRIO ARCADIA: Violina - GORJAN KOŠUTA, Violončelo - MILOŠ MLEJNIK, Klavir - RAINER GEPP FANNY MENDELSSOHN HENSEL: SEKSTET ZA KLAVIR IN GODALA V D-DURU, OP. 110 I SOLISTI FILARMONICI ITALIANI, Klavir: JOLANDA VIOLANTE MANUEL DE FALLA / ŠPANSKA NARODNA: SEDEM ŠPANSKIH LJUDSKIH PESMI Alt: MILKA EFTIMOVA, Klavir: LJUBO RANČIGAJ AARON COPLAND: APALAŠKA POMLAD (BALET ZA MARTO) FILHARMONIČNI ORKESTER IZ LOS ANGELESA, Dirigent: LEONARD BERNSTEIN PIET SWERTS: KLONOS ZA SAKSOFON IN KLAVIR Saksofon: BETKA BIZJAK KOTNIK, Klavir: MILANKA ČREŠNIK
V Glasbeni jutranjici nas danes čakajo obletnice. Današnji dan pa je bil pomemben za toliko glasbenikov, da se jim ne bomo posvetili samo v prvi uri jutranjice, ampak vse do desetih JENŐ TAKÁCS: SERENADA SLOVENSKI KVARTET KLARINETOV: Klarinet - JOŽE KOTAR, ANDREJ ZUPAN, DUŠAN SODJA in ALJOŠA DEFERRI WOLFGANG AMADEUS MOZART: KONCERT ZA TRI KLAVIRJE IN ORKESTER V F-DURU, K. 242 Klavirji: DUO SCHNABEL in ILSE VON ALPENHEIM, DUNAJSKI SIMFONIKI, Dirigent: BERNHARD PAUMGARTNER ALFONSO X EL SABO: CANTIGAS DE SANTA MARÍA REGINO SAINZ DE LA MAZA: PETENERA PARA GUITARRA (DANZA) Kitara: NARCISO YEPES PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: MELANHOLIČNA SERENADA ZA VIOLINO IN ORKESTER V B-MOLU, OP.26 VELIKI SIMFONIČNI ORKESTER VSEZVEZNE RTV SOVJETSKE ZVEZE, Violina: LEONID BORISOVIČ KOGAN, Dirigent: GENADIJ ROŽDESTVENSKI FRIEDRICH WILHELM ZACHOW: PRÄLUDIUM in FUGA Orgle: ANGELA TOMANIČ
V Glasbeni jutranjici nas danes čakajo obletnice. Današnji dan pa je bil pomemben za toliko glasbenikov, da se jim ne bomo posvetili samo v prvi uri jutranjice, ampak vse do desetih JENŐ TAKÁCS: SERENADA SLOVENSKI KVARTET KLARINETOV: Klarinet - JOŽE KOTAR, ANDREJ ZUPAN, DUŠAN SODJA in ALJOŠA DEFERRI WOLFGANG AMADEUS MOZART: KONCERT ZA TRI KLAVIRJE IN ORKESTER V F-DURU, K. 242 Klavirji: DUO SCHNABEL in ILSE VON ALPENHEIM, DUNAJSKI SIMFONIKI, Dirigent: BERNHARD PAUMGARTNER ALFONSO X EL SABO: CANTIGAS DE SANTA MARÍA REGINO SAINZ DE LA MAZA: PETENERA PARA GUITARRA (DANZA) Kitara: NARCISO YEPES PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: MELANHOLIČNA SERENADA ZA VIOLINO IN ORKESTER V B-MOLU, OP.26 VELIKI SIMFONIČNI ORKESTER VSEZVEZNE RTV SOVJETSKE ZVEZE, Violina: LEONID BORISOVIČ KOGAN, Dirigent: GENADIJ ROŽDESTVENSKI FRIEDRICH WILHELM ZACHOW: PRÄLUDIUM in FUGA Orgle: ANGELA TOMANIČ
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Ralph Vaughan Williams je bil eden najpomembnejših skladateljev prve polovice dvajsetega stoletja in eden najbolj prepoznavnih angleških glasbenih umetnikov svoje dobe, občinstvo pa ga je obravnavalo kot nacionalnega skladatelja. To mu je uspelo zaradi iskrenega stika z občinstvom, ki si je želelo poslušljive in bolj tradicionalno obarvane glasbe. Williams je menil, da morajo biti korenine umetnosti trdno zasidrane v domači zemlji. Sam se je navdihoval pri dveh temeljih angleške glasbe: ljudski ter glasbi elizabetinske dobe.
Ralph Vaughan Williams je bil eden najpomembnejših skladateljev prve polovice dvajsetega stoletja in eden najbolj prepoznavnih angleških glasbenih umetnikov svoje dobe, občinstvo pa ga je obravnavalo kot nacionalnega skladatelja. To mu je uspelo zaradi iskrenega stika z občinstvom, ki si je želelo poslušljive in bolj tradicionalno obarvane glasbe. Williams je menil, da morajo biti korenine umetnosti trdno zasidrane v domači zemlji. Sam se je navdihoval pri dveh temeljih angleške glasbe: ljudski ter glasbi elizabetinske dobe.
V Glasbeni jutranjici se bomo ozrli na angleško glasbo in predvajali dela skladateljev vse od renesanse pa do dvajsetega stoletja. Ethel Smyth je bila ena najbolj cenjenih skladateljic svojega obdobja, med drugim jo je za eno najpomembnejših skladateljic označil tudi Peter Iljič Čajkovski. Njen opus obsega samospeve, dela za klavir, komorno glasbo, orkestralna dela, zborovska dela in opere; med drugim je bila edina skladateljica, ki je v Metropolitanski operi v New Yorku uprizorila premiero svojega opernega dela.
V Glasbeni jutranjici se bomo ozrli na angleško glasbo in predvajali dela skladateljev vse od renesanse pa do dvajsetega stoletja. Ethel Smyth je bila ena najbolj cenjenih skladateljic svojega obdobja, med drugim jo je za eno najpomembnejših skladateljic označil tudi Peter Iljič Čajkovski. Njen opus obsega samospeve, dela za klavir, komorno glasbo, orkestralna dela, zborovska dela in opere; med drugim je bila edina skladateljica, ki je v Metropolitanski operi v New Yorku uprizorila premiero svojega opernega dela.
V Glasbeni jutranjici se bomo ozrli na angleško glasbo in predvajali dela skladateljev od renesanse pa do dvajsetega stoletja. John Dowland velja za enega največjih avtorjev glasbe za lutnjo. Ohranilo se je več kakor sto skladb za ta instrument v najrazličnejših oblikah in slogih izpod njegovega peresa. Pri skladanju se je zgledoval po italijanskih in francoskih lutnjistih, nanj pa je vplivala tudi vokalna glasba renesančnih mojstrov
V Glasbeni jutranjici se bomo ozrli na angleško glasbo in predvajali dela skladateljev od renesanse pa do dvajsetega stoletja. John Dowland velja za enega največjih avtorjev glasbe za lutnjo. Ohranilo se je več kakor sto skladb za ta instrument v najrazličnejših oblikah in slogih izpod njegovega peresa. Pri skladanju se je zgledoval po italijanskih in francoskih lutnjistih, nanj pa je vplivala tudi vokalna glasba renesančnih mojstrov
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu so Plesi iz Marosszéka Zoltána Kodálya, Arabeska na temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Moravski plesi Leoša Janáčka, Sonata za flavto in klavir v D-duru, op. 94 Sergeja Prokofjeva, Štiri simfonične medigre iz opere Intermezzo Richarda Straussa, Fantazijska sonata za violo in harfo Arnolda Baxa in Žepni koncert št. 1 za klavir in komorni orkester Milka Lazarja.
Na sporedu so Plesi iz Marosszéka Zoltána Kodálya, Arabeska na temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Moravski plesi Leoša Janáčka, Sonata za flavto in klavir v D-duru, op. 94 Sergeja Prokofjeva, Štiri simfonične medigre iz opere Intermezzo Richarda Straussa, Fantazijska sonata za violo in harfo Arnolda Baxa in Žepni koncert št. 1 za klavir in komorni orkester Milka Lazarja.
Na sporedu so Pozdrav ljubezni, op. 12 Edwarda Elgarja, Suita v G-duru, 'La Bizarre', Georga Philippa Telemanna, Serenada št. 3 v C-duru za flavto in kitaro, op. 109 Ferdinanda Carullija, Händlov Koncert za orgle in orkester v B-duru, op. 7, št. 1 in Tretja fantazija za flavto in klavir, op. 95 Friedricha Kuhlauja.
Na sporedu so Pozdrav ljubezni, op. 12 Edwarda Elgarja, Suita v G-duru, 'La Bizarre', Georga Philippa Telemanna, Serenada št. 3 v C-duru za flavto in kitaro, op. 109 Ferdinanda Carullija, Händlov Koncert za orgle in orkester v B-duru, op. 7, št. 1 in Tretja fantazija za flavto in klavir, op. 95 Friedricha Kuhlauja.
Na sporedu so Pozdrav ljubezni, op. 12 Edwarda Elgarja, Suita v G-duru, 'La Bizarre', Georga Philippa Telemanna, Serenada št. 3 v C-duru za flavto in kitaro, op. 109 Ferdinanda Carullija, Händlov Koncert za orgle in orkester v B-duru, op. 7, št. 1 in Tretja fantazija za flavto in klavir, op. 95 Friedricha Kuhlauja.
Na sporedu so Pozdrav ljubezni, op. 12 Edwarda Elgarja, Suita v G-duru, 'La Bizarre', Georga Philippa Telemanna, Serenada št. 3 v C-duru za flavto in kitaro, op. 109 Ferdinanda Carullija, Händlov Koncert za orgle in orkester v B-duru, op. 7, št. 1 in Tretja fantazija za flavto in klavir, op. 95 Friedricha Kuhlauja.
Poslušamo Koncert za klavir in orkester v F-duru Josepha Haydna, Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo Jana Dismasa Zelenke, Sonato za violino in klavir št. 2 v e-molu, op. 36a Ferruccia Busonija in Nokturno št. 4 v cis-molu, op. 19 Petra Iljića Čajkovskega.
Poslušamo Koncert za klavir in orkester v F-duru Josepha Haydna, Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo Jana Dismasa Zelenke, Sonato za violino in klavir št. 2 v e-molu, op. 36a Ferruccia Busonija in Nokturno št. 4 v cis-molu, op. 19 Petra Iljića Čajkovskega.
Poslušamo Pezzo Elegiaco, prvi stavek Klavirskega tria v a-molu, op. 50 Petra Iljića Čajkovskega, Sonato za klavir št. 2 v gis-molu, op. 19 Aleksandra Skrjabina in suito Iz srednjega veka, op. 79 Aleksandra Glazunova.
Poslušamo Pezzo Elegiaco, prvi stavek Klavirskega tria v a-molu, op. 50 Petra Iljića Čajkovskega, Sonato za klavir št. 2 v gis-molu, op. 19 Aleksandra Skrjabina in suito Iz srednjega veka, op. 79 Aleksandra Glazunova.
Poslušamo Pezzo Elegiaco, prvi stavek Klavirskega tria v a-molu, op. 50 Petra Iljića Čajkovskega, Sonato za klavir št. 2 v gis-molu, op. 19 Aleksandra Skrjabina in suito Iz srednjega veka, op. 79 Aleksandra Glazunova.
Poslušamo Pezzo Elegiaco, prvi stavek Klavirskega tria v a-molu, op. 50 Petra Iljića Čajkovskega, Sonato za klavir št. 2 v gis-molu, op. 19 Aleksandra Skrjabina in suito Iz srednjega veka, op. 79 Aleksandra Glazunova.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Gremo v novi dan z glasbo Tartinija, Vivladija, Cimarose in Haydna v prvem, Mozarta v drugem ter Genina, Cecile Chaminade, Sora, Griega, Saint-Saënsa, Schumanna, Mercadanteja in Dvořáka v tretjem delu.
Gremo v novi dan z glasbo Tartinija, Vivladija, Cimarose in Haydna v prvem, Mozarta v drugem ter Genina, Cecile Chaminade, Sora, Griega, Saint-Saënsa, Schumanna, Mercadanteja in Dvořáka v tretjem delu.