Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsna, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsna, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno predstavljale precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujala ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega - Korsakova.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Elegija Mammadage Israfilzadeja, Briljantni capriccio za klavir in orkester v h-molu, op. 22 Felixa Mendelssohna, Adagio in Allegro v As-duru, op. 70 Roberta Schumanna, Koncert za flavto in orkester v D-duru, op. 283 Carla Reineckeja, Suita za kvartet rogov v F-duru Eugena Bozzaja, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Zgodbe, niz desetih klavirskih skladb Jacquesa Iberta, in Norfolška rapsodija št. 1 Ralpha Vaughana Williamsa.
Na sporedu Elegija Mammadage Israfilzadeja, Briljantni capriccio za klavir in orkester v h-molu, op. 22 Felixa Mendelssohna, Adagio in Allegro v As-duru, op. 70 Roberta Schumanna, Koncert za flavto in orkester v D-duru, op. 283 Carla Reineckeja, Suita za kvartet rogov v F-duru Eugena Bozzaja, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Zgodbe, niz desetih klavirskih skladb Jacquesa Iberta, in Norfolška rapsodija št. 1 Ralpha Vaughana Williamsa.
Na sporedu suita iz baleta Fantastična prodajalna Ottorina Respighija in Trio sonata za dve flavti in basso continuo v G-duru, RV 80 Antonia Vivaldija.
Na sporedu suita iz baleta Fantastična prodajalna Ottorina Respighija in Trio sonata za dve flavti in basso continuo v G-duru, RV 80 Antonia Vivaldija.
Na sporedu Fantazija v f-molu za oboo in orgle Johanna Ludwiga Krebsa, Sonata za violino št. 10 v g-molu, op. 1, 'Didone abbandonata' Giuseppa Tartinija, Koncert v A-duru št. 6, op. 11 Francesca Antonia Bonportija, Klavirska sonata št. 4 v Es-duru, K. 282 Wolfganga Amadeusa Mozarta in izbor stavkov iz Suite v G-duru Jeana Philippa Rameauja v priredbi za pihalni kvintet.
Na sporedu Fantazija v f-molu za oboo in orgle Johanna Ludwiga Krebsa, Sonata za violino št. 10 v g-molu, op. 1, 'Didone abbandonata' Giuseppa Tartinija, Koncert v A-duru št. 6, op. 11 Francesca Antonia Bonportija, Klavirska sonata št. 4 v Es-duru, K. 282 Wolfganga Amadeusa Mozarta in izbor stavkov iz Suite v G-duru Jeana Philippa Rameauja v priredbi za pihalni kvintet.
Poslušamo Simfonijo v C-duru, op. 18 Johanna Michaela Haydna, Godalni kvartet v d-molu, št. 3 Luigija Cherubinija, zbor Glej jagnje božje ter arijo Bil je zaničevan iz Händlovega oratorija Mesija ter Kólo Benjamina Ipavca.
Poslušamo Simfonijo v C-duru, op. 18 Johanna Michaela Haydna, Godalni kvartet v d-molu, št. 3 Luigija Cherubinija, zbor Glej jagnje božje ter arijo Bil je zaničevan iz Händlovega oratorija Mesija ter Kólo Benjamina Ipavca.
Poslušamo tristavčno, vokalno-instrumentalno delo Roka Goloba z naslovom Potovanje duše, Koncert za fagot in orkester v F-duru Carla Marie von Webra ter staro angleško balado King Estmere Gustava Holsta.
Poslušamo tristavčno, vokalno-instrumentalno delo Roka Goloba z naslovom Potovanje duše, Koncert za fagot in orkester v F-duru Carla Marie von Webra ter staro angleško balado King Estmere Gustava Holsta.
Poslušamo tristavčno, vokalno-instrumentalno delo Roka Goloba z naslovom Potovanje duše, Koncert za fagot in orkester v F-duru Carla Marie von Webra ter staro angleško balado King Estmere Gustava Holsta.
Poslušamo tristavčno, vokalno-instrumentalno delo Roka Goloba z naslovom Potovanje duše, Koncert za fagot in orkester v F-duru Carla Marie von Webra ter staro angleško balado King Estmere Gustava Holsta.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Biberja, Emanuela Bacha, Händla, Purcella, Tartinija in Lobosa v prvem, Charpentierja in Boccherinija v drugem ter Rodriga, Mozarta, Reiche, Verdija, Rossinija in Beethovna v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Biberja, Emanuela Bacha, Händla, Purcella, Tartinija in Lobosa v prvem, Charpentierja in Boccherinija v drugem ter Rodriga, Mozarta, Reiche, Verdija, Rossinija in Beethovna v tretjem delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu glasba Antona Diabellija, Maurica Ravela in Sergeja Prokofjeva. V rubriko Sredin glasbeni gost smo povabili saksofonista Domna Korena, ki je v zadnjih mesecih večkrat sodeloval z uglednim orkestrom Berlinskih filharmonikov. Z njimi se je udeležil tudi turneje na Japonsko.
Na sporedu glasba Antona Diabellija, Maurica Ravela in Sergeja Prokofjeva. V rubriko Sredin glasbeni gost smo povabili saksofonista Domna Korena, ki je v zadnjih mesecih večkrat sodeloval z uglednim orkestrom Berlinskih filharmonikov. Z njimi se je udeležil tudi turneje na Japonsko.
Na sporedu glasba Carla Philippa Emanuela Bacha in Françoisa Adriena Boieldieuja.
Na sporedu glasba Carla Philippa Emanuela Bacha in Françoisa Adriena Boieldieuja.
Na sporedu dela Giuseppa Torellija, Francesca Saveria Geminianija, Arcangela Corellija in Luigija Cherubinija.
Na sporedu dela Giuseppa Torellija, Francesca Saveria Geminianija, Arcangela Corellija in Luigija Cherubinija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Elegija za godalni kvartet Janeza Gregorca, Uvertura v c-molu k igri Gijsbrecht van Aemstel Johannesa Verhulsta, Trio za klavir, violino in violončelo Maurica Ravela, Slavnostna poloneza, op. 12 Johana Svendsena, Vokaliza, op. 34/14 Sergeja Rahmaninova, Šeherezada – simfonična suita za orkester, op. 35 Nikolaja Rimskega Korsakova in Home sweet home, caprice za klavir na temo pesmi Henryja Rowleyja Bishopa, op. 51 Louisa Moreauja Gottschalka.
Na sporedu Elegija za godalni kvartet Janeza Gregorca, Uvertura v c-molu k igri Gijsbrecht van Aemstel Johannesa Verhulsta, Trio za klavir, violino in violončelo Maurica Ravela, Slavnostna poloneza, op. 12 Johana Svendsena, Vokaliza, op. 34/14 Sergeja Rahmaninova, Šeherezada – simfonična suita za orkester, op. 35 Nikolaja Rimskega Korsakova in Home sweet home, caprice za klavir na temo pesmi Henryja Rowleyja Bishopa, op. 51 Louisa Moreauja Gottschalka.
Najprej bo zazvenel Godalni kvartet št. 4, poimenovan »Staro drevo«, ameriškega skladatelja armenskih korenin Alana Hovhanessa, ki je deloval v 20. stoletju ter zapustil izredno obsežno glasbeno zakladnico s kar 67 oštevilčenimi simfonijami in 434 opusi, pri čemer posamezni opusi zajemajo več kot eno delo. V poslušanje Hovhanessovega ekspresivnega kvarteta iz leta 1970 nas bo popeljal citat iz njegovega intervjuja za časopis Ararat, ki je nastal le leto po nastanku dela. Aktualnost njegovih besed je neizpodbitna. »Smo v zelo nevarnem obdobju. V nevarnosti, da uničimo sami sebe in tega me je zelo strah ... Starejša generacija vlada neusmiljeno. Ob tem čutim strašno grožnjo naši civilizaciji. Gre za pohlep ogromnih podjetij in ogromnih organizacij, ki na nekakšen brutalen način nadzorujejo življenje … Situacija postaja vse slabša, ker nam fizikalna znanost daje vedno več strašljivih smrtonosnih orožij. Človeški duh je bil že tolikokrat uničen … Kakšna je korist od najmočnejše države na svetu, če smo ji ubili dušo? Za nobeno rabo ni.« Sledili bodo še: prvi stavek iz Berliozove simfonije Harold v Italiji, op. 16, Serenada za trobento, trombon in godala Johanna Geogra Leopolda Mozarta ter Haydnova Sonata za klavir v B-duru op. 20.
Najprej bo zazvenel Godalni kvartet št. 4, poimenovan »Staro drevo«, ameriškega skladatelja armenskih korenin Alana Hovhanessa, ki je deloval v 20. stoletju ter zapustil izredno obsežno glasbeno zakladnico s kar 67 oštevilčenimi simfonijami in 434 opusi, pri čemer posamezni opusi zajemajo več kot eno delo. V poslušanje Hovhanessovega ekspresivnega kvarteta iz leta 1970 nas bo popeljal citat iz njegovega intervjuja za časopis Ararat, ki je nastal le leto po nastanku dela. Aktualnost njegovih besed je neizpodbitna. »Smo v zelo nevarnem obdobju. V nevarnosti, da uničimo sami sebe in tega me je zelo strah ... Starejša generacija vlada neusmiljeno. Ob tem čutim strašno grožnjo naši civilizaciji. Gre za pohlep ogromnih podjetij in ogromnih organizacij, ki na nekakšen brutalen način nadzorujejo življenje … Situacija postaja vse slabša, ker nam fizikalna znanost daje vedno več strašljivih smrtonosnih orožij. Človeški duh je bil že tolikokrat uničen … Kakšna je korist od najmočnejše države na svetu, če smo ji ubili dušo? Za nobeno rabo ni.« Sledili bodo še: prvi stavek iz Berliozove simfonije Harold v Italiji, op. 16, Serenada za trobento, trombon in godala Johanna Geogra Leopolda Mozarta ter Haydnova Sonata za klavir v B-duru op. 20.
Poslušamo Koncert za violo, rogova, godala in basso continuo Jiřija Antonína Bende in Rondo v a-molu, K. 511 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Poslušamo Koncert za violo, rogova, godala in basso continuo Jiřija Antonína Bende in Rondo v a-molu, K. 511 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Poslušamo Madridsko mašo Domenica Scarlattija, Dve sonati za baročno kitaro in mandolino Daria Castelle ter Suito v B-duru za dve oboi, fagot, godala in basso continuo Georga Philippa Telemanna.
Poslušamo Madridsko mašo Domenica Scarlattija, Dve sonati za baročno kitaro in mandolino Daria Castelle ter Suito v B-duru za dve oboi, fagot, godala in basso continuo Georga Philippa Telemanna.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Albnonija, Emanuela Bacha, Telemanna in Händla v prvem, Beethovna v drugem ter Brittna, Mendelssohna, Paganinija, Prokofjeva, Leoncavalla, Saint-Saënsa in Richarda Straussa v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Albnonija, Emanuela Bacha, Telemanna in Händla v prvem, Beethovna v drugem ter Brittna, Mendelssohna, Paganinija, Prokofjeva, Leoncavalla, Saint-Saënsa in Richarda Straussa v tretjem delu.
UROŠ KREK: EPISODI CONCERTANTI ZA FLAVTO, OBOO, KLARINET, ROG IN FAGOT PIHALNI KVINTET JMWO MARJAN KOZINA: BALETNA SUITA (BAJKE O GORJANCIH) - OD ŠT. 1 DO ŠT. 4 SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, dirigent: SAMO HUBAD
UROŠ KREK: EPISODI CONCERTANTI ZA FLAVTO, OBOO, KLARINET, ROG IN FAGOT PIHALNI KVINTET JMWO MARJAN KOZINA: BALETNA SUITA (BAJKE O GORJANCIH) - OD ŠT. 1 DO ŠT. 4 SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, dirigent: SAMO HUBAD
MODEST PETROVIČ MUSORGSKI: NOČ NA GOLEM BRDU, SIMFONIČNA SLIKA SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT ALEKSANDER GLAZUNOV: MEDITACIJA, OP. 32 Violina: YURY REVICH, klavir: VALENTINA BABOR NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: SADKO, SIMFONIČNA PESNITEV, OP. 5 ROTTERDAMSKI FILHARMONIČNI ORKESTER, dirigent: DAVID ZINMAN LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: MAESTOSO LUGUBRE (MARCIA FUNEBRE ZA KLAVIRSKI TRIO) Ansambel TRIO LORENZ: STEVAN HRISTIĆ: 1. in 2. SUITA IZ BALETA OHRIDSKA LEGENDA BEOGRAJSKA FILHARMONIJA, Dirigent: EMIL TABAKOV JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI: SLOVANSKA SONATA ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 5 Violina: MIHA POGAČNIK, Klavir: ACI BERTONCELJ KAROL SZYMANOWSKI: HARNASIE, BALET PANTOMINA V ENEM DEJANJU, OP. 55 1. Gonitev črede 2. Zaročitev 3. Koračnica razbojnikov 4. Razbojnik in deklica 6. Razbojniški ples 6. Poročno slavje 7. Tradicionalni obred prevzemanja neveste "Cepiny" 8. Pesem Siuhajev (lokalnih razbojnikov) 9. Goralski ples 10. Napad razbojnikov. Ples. Ugrabitev neveste 11. Epilog Tenor: ROBERT MURRAY, SIMFONIČNI ZBOR in ORKESTER BBC ALOJZ SREBOTNJAK: DUE MOVIMENTI Kitara: ANDREJ GRAFENAUER
MODEST PETROVIČ MUSORGSKI: NOČ NA GOLEM BRDU, SIMFONIČNA SLIKA SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT ALEKSANDER GLAZUNOV: MEDITACIJA, OP. 32 Violina: YURY REVICH, klavir: VALENTINA BABOR NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: SADKO, SIMFONIČNA PESNITEV, OP. 5 ROTTERDAMSKI FILHARMONIČNI ORKESTER, dirigent: DAVID ZINMAN LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: MAESTOSO LUGUBRE (MARCIA FUNEBRE ZA KLAVIRSKI TRIO) Ansambel TRIO LORENZ: STEVAN HRISTIĆ: 1. in 2. SUITA IZ BALETA OHRIDSKA LEGENDA BEOGRAJSKA FILHARMONIJA, Dirigent: EMIL TABAKOV JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI: SLOVANSKA SONATA ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 5 Violina: MIHA POGAČNIK, Klavir: ACI BERTONCELJ KAROL SZYMANOWSKI: HARNASIE, BALET PANTOMINA V ENEM DEJANJU, OP. 55 1. Gonitev črede 2. Zaročitev 3. Koračnica razbojnikov 4. Razbojnik in deklica 6. Razbojniški ples 6. Poročno slavje 7. Tradicionalni obred prevzemanja neveste "Cepiny" 8. Pesem Siuhajev (lokalnih razbojnikov) 9. Goralski ples 10. Napad razbojnikov. Ples. Ugrabitev neveste 11. Epilog Tenor: ROBERT MURRAY, SIMFONIČNI ZBOR in ORKESTER BBC ALOJZ SREBOTNJAK: DUE MOVIMENTI Kitara: ANDREJ GRAFENAUER
UROŠ KREK: EPISODI CONCERTANTI ZA FLAVTO, OBOO, KLARINET, ROG IN FAGOT PIHALNI KVINTET JMWO MARJAN KOZINA: BALETNA SUITA (BAJKE O GORJANCIH) - OD ŠT. 1 DO ŠT. 4 SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, dirigent: SAMO HUBAD
UROŠ KREK: EPISODI CONCERTANTI ZA FLAVTO, OBOO, KLARINET, ROG IN FAGOT PIHALNI KVINTET JMWO MARJAN KOZINA: BALETNA SUITA (BAJKE O GORJANCIH) - OD ŠT. 1 DO ŠT. 4 SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, dirigent: SAMO HUBAD
JOHANN CHRISTIAN BACH: KONCERT ŠT. 2 ZA OBOO IN ORKESTER V F-DURU, W. C81 KOMORNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, oboa: STOJAN DOKUZOV, dirigent: MILIVOJ ŠURBEK ALEKSANDER SKRJABIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 3 V FIS-MOLU, OP. 23 Klavir: MARC ANDRÉ HAMELIN GIACOMO MEYERBEER: UVERTURA K OPERI PREROK SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: DAVID DE VILLIERS KRYSTYNA MOSZUMANSKA NAZAR: MINIATURE ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, Klavir: ACI BERTONCELJ
JOHANN CHRISTIAN BACH: KONCERT ŠT. 2 ZA OBOO IN ORKESTER V F-DURU, W. C81 KOMORNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, oboa: STOJAN DOKUZOV, dirigent: MILIVOJ ŠURBEK ALEKSANDER SKRJABIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 3 V FIS-MOLU, OP. 23 Klavir: MARC ANDRÉ HAMELIN GIACOMO MEYERBEER: UVERTURA K OPERI PREROK SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: DAVID DE VILLIERS KRYSTYNA MOSZUMANSKA NAZAR: MINIATURE ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, Klavir: ACI BERTONCELJ
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Dvajseto stoletje je v svet umetnosti prineslo izjemen razcvet slogov in usmeritev, pa tudi povsem nova izrazna sredstva. Džez in filmska umetnost sta dodala nove dimenzije umetniškega izraza, navdahnila pa sta tudi številne skladatelje. Maurice Ravel: Koncert za klavir in orkester v G-duru Erwin Schulhoff: Divertissement za oboo, klarinet in fagot Gunther Schuller: Sedem študij na teme Paula Kleeja
Dvajseto stoletje je v svet umetnosti prineslo izjemen razcvet slogov in usmeritev, pa tudi povsem nova izrazna sredstva. Džez in filmska umetnost sta dodala nove dimenzije umetniškega izraza, navdahnila pa sta tudi številne skladatelje. Maurice Ravel: Koncert za klavir in orkester v G-duru Erwin Schulhoff: Divertissement za oboo, klarinet in fagot Gunther Schuller: Sedem študij na teme Paula Kleeja