Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Händla, Salzeda, Masseneta, Saint-Saënsa, Griega, Haydna, Glinke, Čajkovskega, Debussyja, Dvořáka, Faureja, Webra, Glazunova, Busonija in Puccinija.
V novi dan z glasbo Händla, Salzeda, Masseneta, Saint-Saënsa, Griega, Haydna, Glinke, Čajkovskega, Debussyja, Dvořáka, Faureja, Webra, Glazunova, Busonija in Puccinija.
V novi dan z glasbo Händla, Salzeda, Masseneta, Saint-Saënsa, Griega, Haydna, Glinke, Čajkovskega, Debussyja, Dvořáka, Faureja, Webra, Glazunova, Busonija in Puccinija.
V novi dan z glasbo Händla, Salzeda, Masseneta, Saint-Saënsa, Griega, Haydna, Glinke, Čajkovskega, Debussyja, Dvořáka, Faureja, Webra, Glazunova, Busonija in Puccinija.
Osrednja osebnost zadnjega dela Glasbene jutranjice je tokrat poznoromantični francoski organist, skladatelj in pedagog Charles-Marie Widor. Kot skladatelj se je v zgodovino glasbe zapisal z desetimi simfonijami za orgle, bil je pomemben učitelj in dolgoleten organist pariške cerkve sv. Sulpicija. CHARLES MARIE WIDOR: INTRODUKCIJA IN RONDO ZA KLARINET IN KLAVIR, OP. 72 Klarinet: LEANDRA BREHM, Klavir: ANNIQUE GÖTTLER CAMILLE SAINT SAËNS: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 2 V G-MOLU, OP. 22 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ SREBOTNJAK, SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, Dirigent: SAMO HUBAD MARCEL DUPRÉ: JUNAŠKA PESEM, OP.33 Ansambel EMPIRE BRASS CÉSAR FRANCK: FINALE V B-DURU ZA SOLO ORGLE, OP. 21 Orgle: HUBERT BERGANT THÉODORE DUBOIS: TOCCATA V G-DURU Orgle: MARIE CLAIRE ALAIN CHARLES MARIE WIDOR: SIMFONIJA V G-MOLU ZA ORGLE IN ORKESTER, OP. 42 Orgle: FRANZ HAUK, FILHARMONIKI IZ INGOLSTADTA, Dirigent: ALFREDO IBARRA MAURICE RAVEL: ALBORADA DEL GRACIOSO (ZA DVE MARIMBI) SLOVENSKI TOLKALNI DUO (SIMON KLAVŽAR in JOŽE BOGOLIN) NADIA BOULANGER: TRI SKLADBE ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: FRIEDEMANN KUPSA, Klavir: ANGELA GASSENHUBER DARIUS MILHAUD: PROVANSALSKA SUITA, OP. 152B REGIONALNI ORKESTER IZ CANNESA - PROVINCE ALPE-AZURNA OBALA, Dirigent: PHILIPPE BENDER
Osrednja osebnost zadnjega dela Glasbene jutranjice je tokrat poznoromantični francoski organist, skladatelj in pedagog Charles-Marie Widor. Kot skladatelj se je v zgodovino glasbe zapisal z desetimi simfonijami za orgle, bil je pomemben učitelj in dolgoleten organist pariške cerkve sv. Sulpicija. CHARLES MARIE WIDOR: INTRODUKCIJA IN RONDO ZA KLARINET IN KLAVIR, OP. 72 Klarinet: LEANDRA BREHM, Klavir: ANNIQUE GÖTTLER CAMILLE SAINT SAËNS: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 2 V G-MOLU, OP. 22 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ SREBOTNJAK, SIMFONIČNI ORKESTER RTV LJUBLJANA, Dirigent: SAMO HUBAD MARCEL DUPRÉ: JUNAŠKA PESEM, OP.33 Ansambel EMPIRE BRASS CÉSAR FRANCK: FINALE V B-DURU ZA SOLO ORGLE, OP. 21 Orgle: HUBERT BERGANT THÉODORE DUBOIS: TOCCATA V G-DURU Orgle: MARIE CLAIRE ALAIN CHARLES MARIE WIDOR: SIMFONIJA V G-MOLU ZA ORGLE IN ORKESTER, OP. 42 Orgle: FRANZ HAUK, FILHARMONIKI IZ INGOLSTADTA, Dirigent: ALFREDO IBARRA MAURICE RAVEL: ALBORADA DEL GRACIOSO (ZA DVE MARIMBI) SLOVENSKI TOLKALNI DUO (SIMON KLAVŽAR in JOŽE BOGOLIN) NADIA BOULANGER: TRI SKLADBE ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: FRIEDEMANN KUPSA, Klavir: ANGELA GASSENHUBER DARIUS MILHAUD: PROVANSALSKA SUITA, OP. 152B REGIONALNI ORKESTER IZ CANNESA - PROVINCE ALPE-AZURNA OBALA, Dirigent: PHILIPPE BENDER
JOHANN WENZEL KALLIWODA: VARIACIJE IN RONDO, OP. 57, ZA FAGOT IN KLAVIR Fagot: LUKA MITEV, Klavir: BOŽENA HRUP LÉO DELIBES: SYLVIA (BALETNA SUITA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER, Dirigent: CARL DAVIS HEITOR VILLA LOBOS: DVE ETUDI ŠT. 8 IN ŠT. 1 Kitara: ANDRÉS SEGOVIA PIERRE MERCURE: KALÉIDOSCOPE SIMFONIČNI ORKESTER IZ MONTRÉALA, Dirigent: CHARLES DUTOIT FRÉDÉRIC CHOPIN: 3 etude ETUDA V AS-DURU (ALLEGRO SOSTENUTO), OP. 25, ŠT. 1 (V ŽIVO) ETUDA V CIS-MOLU, OP. 25, ŠT. 7 (V ŽIVO) ETUDA V A-MOLU, OP. 25, ŠT. 11, ZIMSKI VETER (V ŽIVO) Klavir: NIKITA MAGALOFF
JOHANN WENZEL KALLIWODA: VARIACIJE IN RONDO, OP. 57, ZA FAGOT IN KLAVIR Fagot: LUKA MITEV, Klavir: BOŽENA HRUP LÉO DELIBES: SYLVIA (BALETNA SUITA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER, Dirigent: CARL DAVIS HEITOR VILLA LOBOS: DVE ETUDI ŠT. 8 IN ŠT. 1 Kitara: ANDRÉS SEGOVIA PIERRE MERCURE: KALÉIDOSCOPE SIMFONIČNI ORKESTER IZ MONTRÉALA, Dirigent: CHARLES DUTOIT FRÉDÉRIC CHOPIN: 3 etude ETUDA V AS-DURU (ALLEGRO SOSTENUTO), OP. 25, ŠT. 1 (V ŽIVO) ETUDA V CIS-MOLU, OP. 25, ŠT. 7 (V ŽIVO) ETUDA V A-MOLU, OP. 25, ŠT. 11, ZIMSKI VETER (V ŽIVO) Klavir: NIKITA MAGALOFF
JOHANN WENZEL KALLIWODA: VARIACIJE IN RONDO, OP. 57, ZA FAGOT IN KLAVIR Fagot: LUKA MITEV, Klavir: BOŽENA HRUP LÉO DELIBES: SYLVIA (BALETNA SUITA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER, Dirigent: CARL DAVIS HEITOR VILLA LOBOS: DVE ETUDI ŠT. 8 IN ŠT. 1 Kitara: ANDRÉS SEGOVIA PIERRE MERCURE: KALÉIDOSCOPE SIMFONIČNI ORKESTER IZ MONTRÉALA, Dirigent: CHARLES DUTOIT FRÉDÉRIC CHOPIN: 3 etude ETUDA V AS-DURU (ALLEGRO SOSTENUTO), OP. 25, ŠT. 1 (V ŽIVO) ETUDA V CIS-MOLU, OP. 25, ŠT. 7 (V ŽIVO) ETUDA V A-MOLU, OP. 25, ŠT. 11, ZIMSKI VETER (V ŽIVO) Klavir: NIKITA MAGALOFF
JOHANN WENZEL KALLIWODA: VARIACIJE IN RONDO, OP. 57, ZA FAGOT IN KLAVIR Fagot: LUKA MITEV, Klavir: BOŽENA HRUP LÉO DELIBES: SYLVIA (BALETNA SUITA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER, Dirigent: CARL DAVIS HEITOR VILLA LOBOS: DVE ETUDI ŠT. 8 IN ŠT. 1 Kitara: ANDRÉS SEGOVIA PIERRE MERCURE: KALÉIDOSCOPE SIMFONIČNI ORKESTER IZ MONTRÉALA, Dirigent: CHARLES DUTOIT FRÉDÉRIC CHOPIN: 3 etude ETUDA V AS-DURU (ALLEGRO SOSTENUTO), OP. 25, ŠT. 1 (V ŽIVO) ETUDA V CIS-MOLU, OP. 25, ŠT. 7 (V ŽIVO) ETUDA V A-MOLU, OP. 25, ŠT. 11, ZIMSKI VETER (V ŽIVO) Klavir: NIKITA MAGALOFF
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Predvajamo prvi stavek Godalnega kvarteta v fis-molu Lea Weinerja, Štiri transilvanske plese za godalni orkester Sándorja Veressa, Godalni kvartet št. 2, op. 10 Zoltána Kodálya ter Temo in variacije za violino, violončelo in orkester Miklósa Rózse.
Predvajamo prvi stavek Godalnega kvarteta v fis-molu Lea Weinerja, Štiri transilvanske plese za godalni orkester Sándorja Veressa, Godalni kvartet št. 2, op. 10 Zoltána Kodálya ter Temo in variacije za violino, violončelo in orkester Miklósa Rózse.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Predvajamo Stare madžarske plese Ferenca Farkasa, Fantazijo na madžarske ljudske pesmi za klavir in orkester Franza Liszta, predigro k operi Kraljica iz Sabe Károlya Goldmarka in Serenado za violino, violo in violončelo op. 10 Erna Dohnányija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu bodo Sanjarija za rog in godala Aleksandra Glazunova, Hanoniana, klavirska igra na belih tipkah Mattija Rautia, Fantazija za dve flavti in klavir na teme iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 38 Franza in Karla Dopplerja, Karelia – suita za orkester, op. 11 Jeana Sibeliusa, Nokturno št. 5 v B-duru, op. 37 Gabriela Fauréja, Simfonija št. 2 v A-duru Vasilija Kalinnikova, Sonatina za flavto in klavir Henrija Dutilleuxa in Rapsodija na Paganinijevo temo za klavir in orkester Sergeja Rahmaninova.
Na sporedu bodo Sanjarija za rog in godala Aleksandra Glazunova, Hanoniana, klavirska igra na belih tipkah Mattija Rautia, Fantazija za dve flavti in klavir na teme iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 38 Franza in Karla Dopplerja, Karelia – suita za orkester, op. 11 Jeana Sibeliusa, Nokturno št. 5 v B-duru, op. 37 Gabriela Fauréja, Simfonija št. 2 v A-duru Vasilija Kalinnikova, Sonatina za flavto in klavir Henrija Dutilleuxa in Rapsodija na Paganinijevo temo za klavir in orkester Sergeja Rahmaninova.
Na sporedu bosta Koncert za flavto in orkester Jacquesa Iberta in Fantazija za klarinet in harfo na temo cavatine Una voce poco fa iz Rossinijeve opere Seviljski brivec Iwana Müllerja v izvedbah slovenskih glasbenikov.
Na sporedu bosta Koncert za flavto in orkester Jacquesa Iberta in Fantazija za klarinet in harfo na temo cavatine Una voce poco fa iz Rossinijeve opere Seviljski brivec Iwana Müllerja v izvedbah slovenskih glasbenikov.
Na sporedu bodo Sonata v f-molu, Kk19 Domenica Scarlattija, Simfonija v cis-molu Josepha Martina Krausa, Andante z variacijami v f-molu, Hob. XVII/6 Josepha Haydna in Uvertura a 7 concertanti v F-duru, ZWV 188 Jana Dismasa Zelenke.
Na sporedu bodo Sonata v f-molu, Kk19 Domenica Scarlattija, Simfonija v cis-molu Josepha Martina Krausa, Andante z variacijami v f-molu, Hob. XVII/6 Josepha Haydna in Uvertura a 7 concertanti v F-duru, ZWV 188 Jana Dismasa Zelenke.
Poslušamo Antični menuet Maurica Ravela, Aranjueški koncert za kitaro in orkester Joaquína Rodriga, Duo Concertant za violino in kitaro, op. 25 Maura Giulianija in Pet preludijev za kitaro solo Heitorja Ville Lobosa.
Poslušamo Antični menuet Maurica Ravela, Aranjueški koncert za kitaro in orkester Joaquína Rodriga, Duo Concertant za violino in kitaro, op. 25 Maura Giulianija in Pet preludijev za kitaro solo Heitorja Ville Lobosa.
Poslušamo Antični menuet Maurica Ravela, Aranjueški koncert za kitaro in orkester Joaquína Rodriga, Duo Concertant za violino in kitaro, op. 25 Maura Giulianija in Pet preludijev za kitaro solo Heitorja Ville Lobosa.
Poslušamo Antični menuet Maurica Ravela, Aranjueški koncert za kitaro in orkester Joaquína Rodriga, Duo Concertant za violino in kitaro, op. 25 Maura Giulianija in Pet preludijev za kitaro solo Heitorja Ville Lobosa.
Poslušajmo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušajmo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan gremo z glasbo Tartinija, Vivaldija, Cimarose, Haydna, Griega, Mozarta, Genina, Chaminade, Sora, Saint-Saënsa, Schumanna, Mercadanteja in Čajkovskega.
V novi dan gremo z glasbo Tartinija, Vivaldija, Cimarose, Haydna, Griega, Mozarta, Genina, Chaminade, Sora, Saint-Saënsa, Schumanna, Mercadanteja in Čajkovskega.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu samospev Sprehod v zimi Marija Kogoja, Serenada za pihala Richarda Straussa, fantazija Dva prijatelja Fernanda Sora, Kvintet v g – molu Enriqueja Granadosa, dve skladbi iz cikla Zgodovina tanga Astorja Piazzolle.
Na sporedu samospev Sprehod v zimi Marija Kogoja, Serenada za pihala Richarda Straussa, fantazija Dva prijatelja Fernanda Sora, Kvintet v g – molu Enriqueja Granadosa, dve skladbi iz cikla Zgodovina tanga Astorja Piazzolle.
Na sporedu samospev Sprehod v zimi Marija Kogoja, Serenada za pihala Richarda Straussa, fantazija Dva prijatelja Fernanda Sora, Kvintet v g – molu Enriqueja Granadosa, dve skladbi iz cikla Zgodovina tanga Astorja Piazzolle.
Na sporedu samospev Sprehod v zimi Marija Kogoja, Serenada za pihala Richarda Straussa, fantazija Dva prijatelja Fernanda Sora, Kvintet v g – molu Enriqueja Granadosa, dve skladbi iz cikla Zgodovina tanga Astorja Piazzolle.
Na sporedu Godalni kvintet Luigija Boccherinija, skladbi Hvalnica ptic in Brenčanje čebel Jurija Mihevca, Fantazija na teme iz Bizetove opere Carmen Françoisa Borna, Potpourri za violončelo in kitaro Friedricha Dotzauerja in skladba Rustiques za trobento in harfo Eugèna Bozzaja.
Na sporedu Godalni kvintet Luigija Boccherinija, skladbi Hvalnica ptic in Brenčanje čebel Jurija Mihevca, Fantazija na teme iz Bizetove opere Carmen Françoisa Borna, Potpourri za violončelo in kitaro Friedricha Dotzauerja in skladba Rustiques za trobento in harfo Eugèna Bozzaja.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Nokturno št. 1 za violino in harfo, op. 69 Charlesa Nicholasa Bochse in Jeana-Luisa Duporta, simfonična pesnitev Wallensteinov tabor Bedřicha Smetane, Tri ruske pesmi Mihaila Glinke v priredbah Eduarda Hermanna, Botticellijev triptih za orkester Ottorinija Respighija, Introdukcija in allegro za harfo, flavto, klarinet in godala Mauricea Ravela, Simfonija št. 2 v D-duru, op. 11 Norberta Burgmüllerja, ki jo je dokončal Robert Schumann, in Hvalnica Apolonu Arthurja Blissa.
Na sporedu Nokturno št. 1 za violino in harfo, op. 69 Charlesa Nicholasa Bochse in Jeana-Luisa Duporta, simfonična pesnitev Wallensteinov tabor Bedřicha Smetane, Tri ruske pesmi Mihaila Glinke v priredbah Eduarda Hermanna, Botticellijev triptih za orkester Ottorinija Respighija, Introdukcija in allegro za harfo, flavto, klarinet in godala Mauricea Ravela, Simfonija št. 2 v D-duru, op. 11 Norberta Burgmüllerja, ki jo je dokončal Robert Schumann, in Hvalnica Apolonu Arthurja Blissa.
Predvajamo tristavčno skladbo Green places/Zeleni kraji ameriškega flavtista in skladatelja Garyja Schockerja in 10 angleških narodnih pesmi v priredbah za oboo in kitaro Johna Williama Duarteja.
Predvajamo tristavčno skladbo Green places/Zeleni kraji ameriškega flavtista in skladatelja Garyja Schockerja in 10 angleških narodnih pesmi v priredbah za oboo in kitaro Johna Williama Duarteja.
Na sporedu Sonata v e-molu, Kk. 81 Domenica Scarlattija, Koncert v G-duru št. 1 Unica Wilhelma van Wassenaerja, Sonata v Es-duru Johanna Christiana Bacha in Simfonija št. 97 v C-duru Josepha Haydna.
Na sporedu Sonata v e-molu, Kk. 81 Domenica Scarlattija, Koncert v G-duru št. 1 Unica Wilhelma van Wassenaerja, Sonata v Es-duru Johanna Christiana Bacha in Simfonija št. 97 v C-duru Josepha Haydna.
Poslušamo Godalni kvartet št. 1 v A-duru Aleksandra Borodina, Simfonijo v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach in Anino četvorko Benjamina Ipavca.
Poslušamo Godalni kvartet št. 1 v A-duru Aleksandra Borodina, Simfonijo v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach in Anino četvorko Benjamina Ipavca.
Poslušamo Koncert za violončelo in orkester Edwarda Elgarja. Eden brez dvoma najbolj poglobljenih in najprepričljivejših posnetkov izvedbe tega koncerta ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré. Mi bomo prisluhnili Filharmoničnemu orkestru iz Osla in solistu Danielu Müllerju Schottu pod vodstvom dirigenta Andréja Previna. Sledil bo še zgodovinski posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima.
Poslušamo Koncert za violončelo in orkester Edwarda Elgarja. Eden brez dvoma najbolj poglobljenih in najprepričljivejših posnetkov izvedbe tega koncerta ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré. Mi bomo prisluhnili Filharmoničnemu orkestru iz Osla in solistu Danielu Müllerju Schottu pod vodstvom dirigenta Andréja Previna. Sledil bo še zgodovinski posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima.
Poslušamo Koncert za violončelo in orkester Edwarda Elgarja. Eden brez dvoma najbolj poglobljenih in najprepričljivejših posnetkov izvedbe tega koncerta ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré. Mi bomo prisluhnili Filharmoničnemu orkestru iz Osla in solistu Danielu Müllerju Schottu pod vodstvom dirigenta Andréja Previna. Sledil bo še zgodovinski posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima.
Poslušamo Koncert za violončelo in orkester Edwarda Elgarja. Eden brez dvoma najbolj poglobljenih in najprepričljivejših posnetkov izvedbe tega koncerta ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré. Mi bomo prisluhnili Filharmoničnemu orkestru iz Osla in solistu Danielu Müllerju Schottu pod vodstvom dirigenta Andréja Previna. Sledil bo še zgodovinski posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Glinke, Straussa, Groma, Lipovška, Rahmaninova in Nedvĕda.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Glinke, Straussa, Groma, Lipovška, Rahmaninova in Nedvĕda.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Maška in Webra.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Maška in Webra.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Poscha, Kogoja, Jakončiča, Vilharja, Savina in Škerjanca.
V nov dan, na slovenski kulturni praznik, z glasbo Poscha, Kogoja, Jakončiča, Vilharja, Savina in Škerjanca.
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER