Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Wolfgang Amadeus Mozart: Alcandro, lo confesso (KV 294) (recitativ in arija); Joseph Joachim: Koncert za violino in orkester v madžarskem slogu, op. 11 in Franz Liszt / Emanuel von Geibel: Tihi lokvanj, S. 321.
Na sporedu Wolfgang Amadeus Mozart: Alcandro, lo confesso (KV 294) (recitativ in arija); Joseph Joachim: Koncert za violino in orkester v madžarskem slogu, op. 11 in Franz Liszt / Emanuel von Geibel: Tihi lokvanj, S. 321.
Na sporedu Max Reger: Varijacije in fuga na Mozartovo temo, op. 132.
Na sporedu Max Reger: Varijacije in fuga na Mozartovo temo, op. 132.
Na sporedu Ludwig van Beethoven: Klavirski trio št. 5 v D - duru op. 70; Carl Maria von Weber: Kvintet v B-duru op. 34 in Franz von Suppé: Uvertura k operi Pesnik in kmet (verzija za flavto in harmoniko).
Na sporedu Ludwig van Beethoven: Klavirski trio št. 5 v D - duru op. 70; Carl Maria von Weber: Kvintet v B-duru op. 34 in Franz von Suppé: Uvertura k operi Pesnik in kmet (verzija za flavto in harmoniko).
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Kanon, št. 8 iz drugega zvezka Liričnih skladb za klavir, op. 38 Edvarda Griega, Klavirski kvintet v g-molu, op. 30 Aleksandra Tanejeva, Štiri norveške impresije za orkester Igorja Stravinskega, Fantazija za violino in harfo, op. 124 Camilla Saint-Saënsa, Concertino za klarinet in komorni orkester, op. 48 Feruccia Busonija, Simfonija št. 1 v D-duru Charlesa Gounoda in Capriccio za es klarinet in harfo Igorja Krivokapića.
Na sporedu Kanon, št. 8 iz drugega zvezka Liričnih skladb za klavir, op. 38 Edvarda Griega, Klavirski kvintet v g-molu, op. 30 Aleksandra Tanejeva, Štiri norveške impresije za orkester Igorja Stravinskega, Fantazija za violino in harfo, op. 124 Camilla Saint-Saënsa, Concertino za klarinet in komorni orkester, op. 48 Feruccia Busonija, Simfonija št. 1 v D-duru Charlesa Gounoda in Capriccio za es klarinet in harfo Igorja Krivokapića.
Na sporedu pavana Semper Dowland semper dolens Johna Dowlanda, Concerto grosso v G-duru, op. 3/3 Georga Friedricha Händla, Pastorala v štirih delih, BWV 590 Johanna Sebastiana Bacha, Sonata v F-duru Antonia Lottija in Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo, ZWV 185 Jana Dismasa Zelenke.
Na sporedu pavana Semper Dowland semper dolens Johna Dowlanda, Concerto grosso v G-duru, op. 3/3 Georga Friedricha Händla, Pastorala v štirih delih, BWV 590 Johanna Sebastiana Bacha, Sonata v F-duru Antonia Lottija in Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo, ZWV 185 Jana Dismasa Zelenke.
Na sporedu pavana Semper Dowland semper dolens Johna Dowlanda, Concerto grosso v G-duru, op. 3/3 Georga Friedricha Händla, Pastorala v štirih delih, BWV 590 Johanna Sebastiana Bacha, Sonata v F-duru Antonia Lottija in Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo, ZWV 185 Jana Dismasa Zelenke.
Na sporedu pavana Semper Dowland semper dolens Johna Dowlanda, Concerto grosso v G-duru, op. 3/3 Georga Friedricha Händla, Pastorala v štirih delih, BWV 590 Johanna Sebastiana Bacha, Sonata v F-duru Antonia Lottija in Capriccio v A-duru za dva lovska rogova, dve oboi, godala, fagot in basso continuo, ZWV 185 Jana Dismasa Zelenke.
Poslušamo Concertino za piccolo in orkester Uroša Kreka, Koncert za mandolino in orkester Dietricha Erdmanna, Koncerta za tubo in orkester v f-molu Ralpha Vaughana Williamsa, Koncert za kontrabas in orkester št. 1 v Es-duru Augusta Carla Dittersa von Dittersdorfa ter Koncert za marimbo in orkester v enem stavku Alojza Ajdiča.
Poslušamo Concertino za piccolo in orkester Uroša Kreka, Koncert za mandolino in orkester Dietricha Erdmanna, Koncerta za tubo in orkester v f-molu Ralpha Vaughana Williamsa, Koncert za kontrabas in orkester št. 1 v Es-duru Augusta Carla Dittersa von Dittersdorfa ter Koncert za marimbo in orkester v enem stavku Alojza Ajdiča.
Poslušamo Concertino za piccolo in orkester Uroša Kreka, Koncert za mandolino in orkester Dietricha Erdmanna, Koncerta za tubo in orkester v f-molu Ralpha Vaughana Williamsa, Koncert za kontrabas in orkester št. 1 v Es-duru Augusta Carla Dittersa von Dittersdorfa ter Koncert za marimbo in orkester v enem stavku Alojza Ajdiča.
Poslušamo Concertino za piccolo in orkester Uroša Kreka, Koncert za mandolino in orkester Dietricha Erdmanna, Koncerta za tubo in orkester v f-molu Ralpha Vaughana Williamsa, Koncert za kontrabas in orkester št. 1 v Es-duru Augusta Carla Dittersa von Dittersdorfa ter Koncert za marimbo in orkester v enem stavku Alojza Ajdiča.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu, D. 408 Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka in Sonatino v a-molu, op. 61 Charlesa-Valentina Alkana.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu, D. 408 Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka in Sonatino v a-molu, op. 61 Charlesa-Valentina Alkana.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Bacha, Maraisa in Sweelincka v prvem delu, Cabusa in Stuckna v drugem ter Berlioza in Rahmaninova v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Bacha, Maraisa in Sweelincka v prvem delu, Cabusa in Stuckna v drugem ter Berlioza in Rahmaninova v tretjem delu.
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Poslušamo anekdote o skladateljih, ki jih je že pred leti zbral Slavko Krušnik v knjigi Smeh stoletij,. FRANZ SCHUBERT: SONATINA ZA VIOLINO IN KLAVIR V D-DURU, D. 384 Violina: TOMAŽ LORENZ, Klavir: ANDREJ JARC LEONARD BERNSTEIN: ELEGIJA ZA MIPPYJA II., ZA POZAVNO SOLO Pozavna: KIRIL RIBARSKI FRANCO ALFANO: SIMFONIJA ŠT. 2 SIMFONIČNI ORKESTER ITALIJANSKE RTV IZ MILANA, Dirigent: FULVIO VERNIZZI FRÉDÉRIC CHOPIN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V B-MOLU, OP. 35 Klavir: JAN SEVER WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVINTET ZA KLAVIR, KLARINET, OBOO, ROG IN FAGOT V ES-DURU, K. 452 Oboa: BOŽO ROGELJA, Klarinet: ALOJZ ZUPAN, Fagot: JOŽE BANIČ, Rog: JOŽE FALOUT, Klavir: ACI BERTONCELJ THÉODORE DUBOIS: ODLOMEK IZ TOCCATE V G-DURU Orgle: ANGELA TOMANIČ JEAN SIBELIUS: KARELIA SUITA, OP. 11 ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MARKO MUNIH
Danes je eden tistih petkov, ki jih začenjamo z obletnicami. LODOVICO GROSSI DA VIADANA: SINFONIA LA PADOVANA Glavni izvajalec: BJELOVAR BRASS ALESSANDRO SCARLATTI: TOCCATA XI ZA ČEMBALO (ORGLE) Orgle: GIUSEPPE ZANABONI LUDWIG AUGUST LEBRUN: KONCERT ZA OBOO IN ORKESTER V G-MOLU ŠT. 2 Oboa: TEVŽ KUPLJENIK, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MIHA ROGINA JEAN BARRIERE: SONATA V G-DURU Violončelo: WERNER THOMAS MIFUNE in MARIA KLIEGEL HENRI JOSEPH RIGEL: SIMFONIJA ŠT. 7 V D-DURU LEIPZIŠKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, Dirigent: ROLF KLEINERT
Danes je eden tistih petkov, ki jih začenjamo z obletnicami. LODOVICO GROSSI DA VIADANA: SINFONIA LA PADOVANA Glavni izvajalec: BJELOVAR BRASS ALESSANDRO SCARLATTI: TOCCATA XI ZA ČEMBALO (ORGLE) Orgle: GIUSEPPE ZANABONI LUDWIG AUGUST LEBRUN: KONCERT ZA OBOO IN ORKESTER V G-MOLU ŠT. 2 Oboa: TEVŽ KUPLJENIK, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MIHA ROGINA JEAN BARRIERE: SONATA V G-DURU Violončelo: WERNER THOMAS MIFUNE in MARIA KLIEGEL HENRI JOSEPH RIGEL: SIMFONIJA ŠT. 7 V D-DURU LEIPZIŠKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, Dirigent: ROLF KLEINERT
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Gabriel Fauré: Suita Peleas in Melisanda, op. 80 Ralph Vaughan Williams: Romanca za violino in orkester Škrjanček vzleta Claude Debussy: Preludij k favnovemu popoldnevu Max Richer: Prekomponirani Vivaldi
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Gabriel Fauré: Suita Peleas in Melisanda, op. 80 Ralph Vaughan Williams: Romanca za violino in orkester Škrjanček vzleta Claude Debussy: Preludij k favnovemu popoldnevu Max Richer: Prekomponirani Vivaldi
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Camille Saint-Saëns: Fantazija za violino in harfo, op. 124 Frederick Delius: Plesna rapsodijo za orkester št. 1
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Camille Saint-Saëns: Fantazija za violino in harfo, op. 124 Frederick Delius: Plesna rapsodijo za orkester št. 1
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Daniel Auber: Rondo za violončelo in orkester Georg Friedrich Händel: Koncert za harfo in orkester v B-duru, op. 4, št. 6 César Franck: Simfonična pesnitev Zakleti lovec Benjamin Britten: Simfonietta za komorni orkester op. 1
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Daniel Auber: Rondo za violončelo in orkester Georg Friedrich Händel: Koncert za harfo in orkester v B-duru, op. 4, št. 6 César Franck: Simfonična pesnitev Zakleti lovec Benjamin Britten: Simfonietta za komorni orkester op. 1
Tretji del Glasbene jutranjice bomo posvetili nekaterim najvidnejšim slovenskim skladateljem, ki so delovali v partizanih. To so Karol Pahor, Marjan Kozina, Radovan Gobec, Rado Simoniti, Pavel Šivic, Bojan Adamič in Janez Kuhar. Vsak od njih je med osvobodilnim gibanjem prispeval značilen opus, ki je krožil na mitingih in v partizanskih odredih, in mnoge njihove skladbe so dosegle veliko popularnost in so ponarodele.
Tretji del Glasbene jutranjice bomo posvetili nekaterim najvidnejšim slovenskim skladateljem, ki so delovali v partizanih. To so Karol Pahor, Marjan Kozina, Radovan Gobec, Rado Simoniti, Pavel Šivic, Bojan Adamič in Janez Kuhar. Vsak od njih je med osvobodilnim gibanjem prispeval značilen opus, ki je krožil na mitingih in v partizanskih odredih, in mnoge njihove skladbe so dosegle veliko popularnost in so ponarodele.
Glasba, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno, je bila svojevrstna in je prvenstveno sledila praktični rabi ter revolucionarni ideologiji, domoljubju in propagandi.
Glasba, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno, je bila svojevrstna in je prvenstveno sledila praktični rabi ter revolucionarni ideologiji, domoljubju in propagandi.
Tokratna Glasbena jutranjica je prepletena s posebno vsebino, z dragocenimi arhivskimi posnetki, ki jih hranimo v bogatem arhivu Radiu Slovenija, in z glasbo, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno; med bojem proti okupatorju v gozdovih in na osvobojenem ozemlju, pa tudi po njej.
Tokratna Glasbena jutranjica je prepletena s posebno vsebino, z dragocenimi arhivskimi posnetki, ki jih hranimo v bogatem arhivu Radiu Slovenija, in z glasbo, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno; med bojem proti okupatorju v gozdovih in na osvobojenem ozemlju, pa tudi po njej.
Na sporedu so: Romanca za oboo in klavir, op. 94/1 Roberta Schumanna, Ciprese – ljubezenske pesmi, izbor petih priredb za godalni kvartet Antonína Dvořáka, uvertura k operi Fidelio, op. 72 Ludwiga van Beethovna, Klavirski trio v H-duru, op. 8 Johannesa Brahmsa, Serenada za violino in orkester v D-duru, op. 69/1 Jeana Sibeliusa, Tri mladostne skladbe za klavir Manuela de Falle in Taras Bulba – simfonična rapsodija za orkester Leoša Janáčka.
Na sporedu so: Romanca za oboo in klavir, op. 94/1 Roberta Schumanna, Ciprese – ljubezenske pesmi, izbor petih priredb za godalni kvartet Antonína Dvořáka, uvertura k operi Fidelio, op. 72 Ludwiga van Beethovna, Klavirski trio v H-duru, op. 8 Johannesa Brahmsa, Serenada za violino in orkester v D-duru, op. 69/1 Jeana Sibeliusa, Tri mladostne skladbe za klavir Manuela de Falle in Taras Bulba – simfonična rapsodija za orkester Leoša Janáčka.
Predstavljamo Ljubkovanje, valček za veliki orkester, op. 37 Rista Savina in Godalni kvartet št. 2 v A-duru vsestranskega slovenskega umetniškega ustvarjalca Saše Šantla.
Predstavljamo Ljubkovanje, valček za veliki orkester, op. 37 Rista Savina in Godalni kvartet št. 2 v A-duru vsestranskega slovenskega umetniškega ustvarjalca Saše Šantla.
Na sporedu so Skladbe za trio v B-duru Marina Maraisa, Koncert v D-duru, Seibel 226 Johanna Davida Heinichena, Sonata št. 6 v B-duru Lodovica Giustinija in Concerto grosso v D-duru, Ryom 562a Antonia Vivaldija.
Na sporedu so Skladbe za trio v B-duru Marina Maraisa, Koncert v D-duru, Seibel 226 Johanna Davida Heinichena, Sonata št. 6 v B-duru Lodovica Giustinija in Concerto grosso v D-duru, Ryom 562a Antonia Vivaldija.
Poslušamo Simfonični koncert za violončelo in orkester v e-molu, op. 125 Sergeja Prokofjeva (27. aprila je 134. obletnica skladateljevega rojstva ter 18. obletnica smrti violončelista Mstislava Rostropoviča, ki bo delo izvedel), Kvartet v Es-duru, št. 1, op. 7, poimenovan »April«, Johanna Schoberta, staro angleško balado Kralj Estmere za zbor in orkester Gustava Holsta ter Glasbeni utrinek v h-molu št. 5, op. 16 Sergeja Rahmaninova.
Poslušamo Simfonični koncert za violončelo in orkester v e-molu, op. 125 Sergeja Prokofjeva (27. aprila je 134. obletnica skladateljevega rojstva ter 18. obletnica smrti violončelista Mstislava Rostropoviča, ki bo delo izvedel), Kvartet v Es-duru, št. 1, op. 7, poimenovan »April«, Johanna Schoberta, staro angleško balado Kralj Estmere za zbor in orkester Gustava Holsta ter Glasbeni utrinek v h-molu št. 5, op. 16 Sergeja Rahmaninova.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Telemanna in Bacha v 1. delu, Lisla, Savina in Bizeta v 2. ter Joséja, Prokofjeva, Fauréja in Mahlerja v 3.
V novi dan z glasbo Telemanna in Bacha v 1. delu, Lisla, Savina in Bizeta v 2. ter Joséja, Prokofjeva, Fauréja in Mahlerja v 3.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.