Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu glasba Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Aleksandra Konstantinoviča Glazunova.
Na sporedu glasba Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Aleksandra Konstantinoviča Glazunova.
Na sporedu glasba Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Aleksandra Konstantinoviča Glazunova.
Na sporedu glasba Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Aleksandra Konstantinoviča Glazunova.
Na sporedu glasba Antonia Vivaldija, Antonia Salierija, Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna Bartholdyja in Lucijana Marije Škerjanca.
Na sporedu glasba Antonia Vivaldija, Antonia Salierija, Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna Bartholdyja in Lucijana Marije Škerjanca.
Na sporedu glasba Antonia Vivaldija, Antonia Salierija, Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna Bartholdyja in Lucijana Marije Škerjanca.
Na sporedu glasba Antonia Vivaldija, Antonia Salierija, Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna Bartholdyja in Lucijana Marije Škerjanca.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Jadra iz 1. knjige Preludijev za klavir Clauda Debussyja, Muza in pesnik – lirična pesnitev za violino, violončelo in orkester, op. 132 Camilla Saint-Saënsa, Španska rapsodija – suita za dva klavirja Maurica Ravela, Concertino za klavir in godalni orkester Lucijana Marije Škerjanca, Suita za koncertno dvorano Josepha Horowitza, Angeli v letu Marjana Mozeticha in Serenada za godala v e-molu, op. 20 Edwarda Elgarja.
Na sporedu Jadra iz 1. knjige Preludijev za klavir Clauda Debussyja, Muza in pesnik – lirična pesnitev za violino, violončelo in orkester, op. 132 Camilla Saint-Saënsa, Španska rapsodija – suita za dva klavirja Maurica Ravela, Concertino za klavir in godalni orkester Lucijana Marije Škerjanca, Suita za koncertno dvorano Josepha Horowitza, Angeli v letu Marjana Mozeticha in Serenada za godala v e-molu, op. 20 Edwarda Elgarja.
Na sporedu Jadra iz 1. knjige Preludijev za klavir Clauda Debussyja, Muza in pesnik – lirična pesnitev za violino, violončelo in orkester, op. 132 Camilla Saint-Saënsa, Španska rapsodija – suita za dva klavirja Maurica Ravela, Concertino za klavir in godalni orkester Lucijana Marije Škerjanca, Suita za koncertno dvorano Josepha Horowitza, Angeli v letu Marjana Mozeticha in Serenada za godala v e-molu, op. 20 Edwarda Elgarja.
Na sporedu Jadra iz 1. knjige Preludijev za klavir Clauda Debussyja, Muza in pesnik – lirična pesnitev za violino, violončelo in orkester, op. 132 Camilla Saint-Saënsa, Španska rapsodija – suita za dva klavirja Maurica Ravela, Concertino za klavir in godalni orkester Lucijana Marije Škerjanca, Suita za koncertno dvorano Josepha Horowitza, Angeli v letu Marjana Mozeticha in Serenada za godala v e-molu, op. 20 Edwarda Elgarja.
Na sporedu Passacaille v g-molu Marina Maraisa, Koncert za violo d'amore v d-molu, oznaka del po RV 395 Antonia Vivaldija, Sonata za klavir s spremljavo violine in violončela št. 3 v C-duru, Wq 90 Carla Philippa Emanuela Bacha, Simfonija št. 31 v D-duru, K. 297, 'Pariška' Wolfganga Amadeusa Mozarta in štiriglasni madrigal Matona, mia cara Orlanda di Lassa.
Na sporedu Passacaille v g-molu Marina Maraisa, Koncert za violo d'amore v d-molu, oznaka del po RV 395 Antonia Vivaldija, Sonata za klavir s spremljavo violine in violončela št. 3 v C-duru, Wq 90 Carla Philippa Emanuela Bacha, Simfonija št. 31 v D-duru, K. 297, 'Pariška' Wolfganga Amadeusa Mozarta in štiriglasni madrigal Matona, mia cara Orlanda di Lassa.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v e-molu, op. 64 Petra Iljića Čajkovskega ter njegov priljubljeni Koncert za violino in orkester v D-duru, op. 35.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v e-molu, op. 64 Petra Iljića Čajkovskega ter njegov priljubljeni Koncert za violino in orkester v D-duru, op. 35.
Godalni kvartet št. 13 v G-duru Antonina Dvořáka in Sonata za klavir št. 3 v fis-molu Aleksandra Skrjabina.
Godalni kvartet št. 13 v G-duru Antonina Dvořáka in Sonata za klavir št. 3 v fis-molu Aleksandra Skrjabina.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Telemanna, Rameauja in Händla v prvem, Mozarta in Savina v drugem ter Boccherinija, Albrechtsbergerja, Dvořáka, Haydna, Lalòja, Čajkovskega in Bernsteina v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Telemanna, Rameauja in Händla v prvem, Mozarta in Savina v drugem ter Boccherinija, Albrechtsbergerja, Dvořáka, Haydna, Lalòja, Čajkovskega in Bernsteina v tretjem delu.
AGOSTINO STEFFANI: UVERTURA K OPERI ORLANDO GENEROSO Ansambel I BAROCCHISTI, dirigent: DIEGO FASOLIS PHILLIPP HEINRICH ERLEBACH: UVERTURA ŠT. 4 AKADEMIJA ZA STARO GLASBO BERLIN ALFREDO CASELLA: SONATA A TRE OP. 62 TRIO PARNASSUS: violina – WOLF DIETER STREICHER, violončelo – MICHAEL GROß, klavir – CHIA CHOU HERMANN AMBROSIUS: SONATA ZA ROG IN KLAVIR Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
AGOSTINO STEFFANI: UVERTURA K OPERI ORLANDO GENEROSO Ansambel I BAROCCHISTI, dirigent: DIEGO FASOLIS PHILLIPP HEINRICH ERLEBACH: UVERTURA ŠT. 4 AKADEMIJA ZA STARO GLASBO BERLIN ALFREDO CASELLA: SONATA A TRE OP. 62 TRIO PARNASSUS: violina – WOLF DIETER STREICHER, violončelo – MICHAEL GROß, klavir – CHIA CHOU HERMANN AMBROSIUS: SONATA ZA ROG IN KLAVIR Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
Argentinski skladatelji so (tako kot številni evropski) zajemali iz glasbe svoje okolice. CARLOS GUASTAVINO: SONATA ŠT. 1, ZA KITARO Kitara: VICTOR VILLADANGOS ALBERTO GINASTERA: KONCERT ZA HARFO IN ORKESTER, OP. 25 Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: GEORGE PEHLIVANIAN JOSÉ BRAGATO: GRAZIELA Y BUENOS AIRES Violončelo: MILOŠ MLEJNIK, klavir: ERWIN KROPFITSCH OSVALDO GOLIJOV: POSLEDNJA RUNDA ZA GODALNI KVARTET IN BAS KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE ASTOR PIAZZOLLA: DVOJNI KONCERT ZA HARMONIKO, KITARO IN GODALNI ORKESTER (HOMMAGE A LIEGE) Kitara: STAŠ ČAKŠ, harmonika: ROK FIŠER, KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, umetniški vodja: JANEZ PODLESEK MÁXIMO DIEGO PUJOL: SUITE BUENOS AIRES ZA KLARINET IN KITARO Klarinet: MATE BEKAVAC, Kitara: KLAUS JÄCKLE LUIS BACALOV: TANGOSAIN Orkester nacionalne akademije Svete Cecilije, Klavir: LUIS BACALOV, Harmonika - bandoneon: HECTOR ULISES PASSARELLA, Dirigent: MYUNG WHUN CHUNG HÉCTOR AYALA: SERIE AMERICANA Kitara: VICTOR VILLADANGOS
Argentinski skladatelji so (tako kot številni evropski) zajemali iz glasbe svoje okolice. CARLOS GUASTAVINO: SONATA ŠT. 1, ZA KITARO Kitara: VICTOR VILLADANGOS ALBERTO GINASTERA: KONCERT ZA HARFO IN ORKESTER, OP. 25 Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: GEORGE PEHLIVANIAN JOSÉ BRAGATO: GRAZIELA Y BUENOS AIRES Violončelo: MILOŠ MLEJNIK, klavir: ERWIN KROPFITSCH OSVALDO GOLIJOV: POSLEDNJA RUNDA ZA GODALNI KVARTET IN BAS KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE ASTOR PIAZZOLLA: DVOJNI KONCERT ZA HARMONIKO, KITARO IN GODALNI ORKESTER (HOMMAGE A LIEGE) Kitara: STAŠ ČAKŠ, harmonika: ROK FIŠER, KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, umetniški vodja: JANEZ PODLESEK MÁXIMO DIEGO PUJOL: SUITE BUENOS AIRES ZA KLARINET IN KITARO Klarinet: MATE BEKAVAC, Kitara: KLAUS JÄCKLE LUIS BACALOV: TANGOSAIN Orkester nacionalne akademije Svete Cecilije, Klavir: LUIS BACALOV, Harmonika - bandoneon: HECTOR ULISES PASSARELLA, Dirigent: MYUNG WHUN CHUNG HÉCTOR AYALA: SERIE AMERICANA Kitara: VICTOR VILLADANGOS
AGOSTINO STEFFANI: UVERTURA K OPERI ORLANDO GENEROSO Ansambel I BAROCCHISTI, dirigent: DIEGO FASOLIS PHILLIPP HEINRICH ERLEBACH: UVERTURA ŠT. 4 AKADEMIJA ZA STARO GLASBO BERLIN ALFREDO CASELLA: SONATA A TRE OP. 62 TRIO PARNASSUS: violina – WOLF DIETER STREICHER, violončelo – MICHAEL GROß, klavir – CHIA CHOU HERMANN AMBROSIUS: SONATA ZA ROG IN KLAVIR Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
AGOSTINO STEFFANI: UVERTURA K OPERI ORLANDO GENEROSO Ansambel I BAROCCHISTI, dirigent: DIEGO FASOLIS PHILLIPP HEINRICH ERLEBACH: UVERTURA ŠT. 4 AKADEMIJA ZA STARO GLASBO BERLIN ALFREDO CASELLA: SONATA A TRE OP. 62 TRIO PARNASSUS: violina – WOLF DIETER STREICHER, violončelo – MICHAEL GROß, klavir – CHIA CHOU HERMANN AMBROSIUS: SONATA ZA ROG IN KLAVIR Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Danes bomo predvajali dela, ki jih je navdihnila literatura Williama Shakespeara. V prvi uri bomo poslušali glasbo Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna, Franza Liszta in Richarda Straussa.
Danes bomo predvajali dela, ki jih je navdihnila literatura Williama Shakespeara. V prvi uri bomo poslušali glasbo Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna, Franza Liszta in Richarda Straussa.
Shakespeare je tragedijo Romeo in Julija ustvaril po arhetipu nesojenih ljubimcev, zgodbo pa je umestil v Verono v 12. stoletju, in jo razširil s sporom dveh družin. Romeo pripada Kapuletom, Julija pa Montegom. Ti na koncu pokopljejo bojno sekiro, vendar šele po tem, ko sta mlada zaljubljena mrtva.
Shakespeare je tragedijo Romeo in Julija ustvaril po arhetipu nesojenih ljubimcev, zgodbo pa je umestil v Verono v 12. stoletju, in jo razširil s sporom dveh družin. Romeo pripada Kapuletom, Julija pa Montegom. Ti na koncu pokopljejo bojno sekiro, vendar šele po tem, ko sta mlada zaljubljena mrtva.
Danes bomo predvajali dela, ki jih je navdihnila literatura Williama Shakespeara. V prvi uri bomo poslušali glasbo Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna, Franza Liszta in Richarda Straussa.
Danes bomo predvajali dela, ki jih je navdihnila literatura Williama Shakespeara. V prvi uri bomo poslušali glasbo Ludwiga van Beethovna, Felixa Mendelssohna, Franza Liszta in Richarda Straussa.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Fantazija-Valček Erika Satieja, uvertura fantazija Romeo in Julija Petra Iljiča Čajkovskega, Trije sinkopirani plesi, op. 73 Billyja Josepha Mayerla, Fantastična pripovedka za harfo in godalni kvartet Andréja Capleta, Sonatina za trobento in klavir Bohuslava Martinůja, Koncert za violončelo in orkester v h-molu, op. 104 Antonína Dvořáka in klavirski cikel Poletne impresije, op. 22b Josefa Suka.
Na sporedu Fantazija-Valček Erika Satieja, uvertura fantazija Romeo in Julija Petra Iljiča Čajkovskega, Trije sinkopirani plesi, op. 73 Billyja Josepha Mayerla, Fantastična pripovedka za harfo in godalni kvartet Andréja Capleta, Sonatina za trobento in klavir Bohuslava Martinůja, Koncert za violončelo in orkester v h-molu, op. 104 Antonína Dvořáka in klavirski cikel Poletne impresije, op. 22b Josefa Suka.
Na sporedu Bertalijeva Sonatella v G-duru, Concerto grosso št. 7 v D-duru, op. 6 Arcangela Corellija, Pet francoskih renesančnih plesov za trobento in orgle Clauda Gervaisa, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija in Koncert za flavto, oboo in orkester v C-duru Antonia Salierija.
Na sporedu Bertalijeva Sonatella v G-duru, Concerto grosso št. 7 v D-duru, op. 6 Arcangela Corellija, Pet francoskih renesančnih plesov za trobento in orgle Clauda Gervaisa, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija in Koncert za flavto, oboo in orkester v C-duru Antonia Salierija.
Na sporedu Bertalijeva Sonatella v G-duru, Concerto grosso št. 7 v D-duru, op. 6 Arcangela Corellija, Pet francoskih renesančnih plesov za trobento in orgle Clauda Gervaisa, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija in Koncert za flavto, oboo in orkester v C-duru Antonia Salierija.
Na sporedu Bertalijeva Sonatella v G-duru, Concerto grosso št. 7 v D-duru, op. 6 Arcangela Corellija, Pet francoskih renesančnih plesov za trobento in orgle Clauda Gervaisa, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija in Koncert za flavto, oboo in orkester v C-duru Antonia Salierija.
Poslušamo Elegični trio, op. 9 Sergeja Rahmaninova, Suito v starem slogu, op. 10 Johanna Christiana Sindinga, Sinfonietto Leoša Janáčka in prvi stavek Mozartove Sonate v B-duru za klavir štiriročno, K 358.
Poslušamo Elegični trio, op. 9 Sergeja Rahmaninova, Suito v starem slogu, op. 10 Johanna Christiana Sindinga, Sinfonietto Leoša Janáčka in prvi stavek Mozartove Sonate v B-duru za klavir štiriročno, K 358.
Poslušamo Sekstet za klavir in godala v D-duru, op. 110 Fanny Mendelssohn Hensel, skladbo O tu suavissima virga Hildegarde iz Bingna ter drugi in četrti stavek Simfonije v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach.
Poslušamo Sekstet za klavir in godala v D-duru, op. 110 Fanny Mendelssohn Hensel, skladbo O tu suavissima virga Hildegarde iz Bingna ter drugi in četrti stavek Simfonije v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach.
Poslušamo Sekstet za klavir in godala v D-duru, op. 110 Fanny Mendelssohn Hensel, skladbo O tu suavissima virga Hildegarde iz Bingna ter drugi in četrti stavek Simfonije v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach.
Poslušamo Sekstet za klavir in godala v D-duru, op. 110 Fanny Mendelssohn Hensel, skladbo O tu suavissima virga Hildegarde iz Bingna ter drugi in četrti stavek Simfonije v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Holdna, Lea, Fielda, Haydna in Piazzolle v prvem, Rossinija, Bacha, Büllowa in Paganinija v drugem ter Feguša, Škerjanca, Poulenca, Dvořáka, Szymanowskega, Šostakoviča in Tubina v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Holdna, Lea, Fielda, Haydna in Piazzolle v prvem, Rossinija, Bacha, Büllowa in Paganinija v drugem ter Feguša, Škerjanca, Poulenca, Dvořáka, Szymanowskega, Šostakoviča in Tubina v tretjem delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.