Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Monteverdija, Bottesinija, Paisiella, Boccherinija in Scarlattija v prvem delu, Haydna v drugem in Brahmsa, Hummla, Beethovna, Mendelssohna, Schuberta in Rote v tretjem.
V novi dan z glasbo Monteverdija, Bottesinija, Paisiella, Boccherinija in Scarlattija v prvem delu, Haydna v drugem in Brahmsa, Hummla, Beethovna, Mendelssohna, Schuberta in Rote v tretjem.
V novi dan z glasbo Monteverdija, Bottesinija, Paisiella, Boccherinija in Scarlattija v prvem delu, Haydna v drugem in Brahmsa, Hummla, Beethovna, Mendelssohna, Schuberta in Rote v tretjem.
V novi dan z glasbo Monteverdija, Bottesinija, Paisiella, Boccherinija in Scarlattija v prvem delu, Haydna v drugem in Brahmsa, Hummla, Beethovna, Mendelssohna, Schuberta in Rote v tretjem.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu glasba Horatia Parkerja in Amy Beach.
Na sporedu glasba Horatia Parkerja in Amy Beach.
Na sporedu glasba Roberta Helpsa, Aarona Coplanda, Leonarda Bernsteina, Charlesa Ivesa in Williama Bolcoma. Pogovor z mezzosopranistko Sabino Gruden o večeru kabareta, ki ga bomo v nedeljo, 25. maja, neposredno prenašali. Koncert lahko obiščete tudi v živo ob predhodni prijavi na spletni strani programa Ars.
Na sporedu glasba Roberta Helpsa, Aarona Coplanda, Leonarda Bernsteina, Charlesa Ivesa in Williama Bolcoma. Pogovor z mezzosopranistko Sabino Gruden o večeru kabareta, ki ga bomo v nedeljo, 25. maja, neposredno prenašali. Koncert lahko obiščete tudi v živo ob predhodni prijavi na spletni strani programa Ars.
Na sporedu dela Williama Billingsa, Stephena Collinsa Fosterja, Louisa Moreauja Gottschalka, Georga Whitefielda Chadwicka in Edwarda Alexandra MacDowella.
Na sporedu dela Williama Billingsa, Stephena Collinsa Fosterja, Louisa Moreauja Gottschalka, Georga Whitefielda Chadwicka in Edwarda Alexandra MacDowella.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu šansona Lov Clementa Janequina, Gozdni mir iz Lovske fantazije za kvartet rogov ter Odhod na lov in hallali Antona Wundererja, Lov svetega Huberta za rog in orkester Henrija Büsserja, simfonična pesnitev Zakleti lovec Césarja Francka, Klavirska sonata št. 18 v Es-duru, op. 31/3 Ludwiga van Beethovna, Gozdna idila iz Lovske simfonije Frana Gerbiča, Trije miti za violino in klavir Karola Szymanowskega in simfonična pesnitev Fantastični lov Ernesta Guiranda.
Na sporedu šansona Lov Clementa Janequina, Gozdni mir iz Lovske fantazije za kvartet rogov ter Odhod na lov in hallali Antona Wundererja, Lov svetega Huberta za rog in orkester Henrija Büsserja, simfonična pesnitev Zakleti lovec Césarja Francka, Klavirska sonata št. 18 v Es-duru, op. 31/3 Ludwiga van Beethovna, Gozdna idila iz Lovske simfonije Frana Gerbiča, Trije miti za violino in klavir Karola Szymanowskega in simfonična pesnitev Fantastični lov Ernesta Guiranda.
Na sporedu Simfonija št. 100 v G-duru z vzdevkom 'Vojaška' Josepha Haydna in Chant Lontain - Oddaljeni spev za rog in klavir Eugèna Bozzaja v izvedbah slovenskih glasbenikov.
Na sporedu Simfonija št. 100 v G-duru z vzdevkom 'Vojaška' Josepha Haydna in Chant Lontain - Oddaljeni spev za rog in klavir Eugèna Bozzaja v izvedbah slovenskih glasbenikov.
Na sporedu Dva srednjeveška plesa Michaela Amorosija, Koncert v F-duru, op. 11, št. 7 Francesca Antonia Bonportija, Kvintet št. 3 v B-duru, G. 447 Luigija Boccherinija in Divertimento za klavir, violino in violončelo v B-duru, K 254 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Na sporedu Dva srednjeveška plesa Michaela Amorosija, Koncert v F-duru, op. 11, št. 7 Francesca Antonia Bonportija, Kvintet št. 3 v B-duru, G. 447 Luigija Boccherinija in Divertimento za klavir, violino in violončelo v B-duru, K 254 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Poslušamo Godalni kvartet št. 1 v A-duru Aleksandra Borodina, Simfonijo v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach in Anino četvorko Benjamina Ipavca.
Poslušamo Godalni kvartet št. 1 v A-duru Aleksandra Borodina, Simfonijo v e-molu, op. 32 Amy Marcy Beach in Anino četvorko Benjamina Ipavca.
Poslušamo Gazele - sedem orkestralnih pesnitev Lucijana Marije Škerjanca in Valček Benjamina Ipavca.
Poslušamo Gazele - sedem orkestralnih pesnitev Lucijana Marije Škerjanca in Valček Benjamina Ipavca.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V nov dan z glasbo Vivaldija, Sebastiana in Christiana Bacha in Mozarta v 1. delu, Rahmaninova in Čajkovskega v drugem ter Smetane, Berwalda, Dvořáka, Čiurlionisa in Thomasa v tretjem.
V nov dan z glasbo Vivaldija, Sebastiana in Christiana Bacha in Mozarta v 1. delu, Rahmaninova in Čajkovskega v drugem ter Smetane, Berwalda, Dvořáka, Čiurlionisa in Thomasa v tretjem.
NEJC BEČAN: ZLATOUSTOVA PESEM ZA FLAVTO IN KLAVIR Klavir: KATALIN PÉTER KRIVOKAPIČ, flavta: IRENA ROVTAR TILEN SLAKAN: SERENADA ZA GODALA KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO ALOJZ AJDIČ: PASTIRSKA PESEM ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, klavir: ACI BERTONCELJ
NEJC BEČAN: ZLATOUSTOVA PESEM ZA FLAVTO IN KLAVIR Klavir: KATALIN PÉTER KRIVOKAPIČ, flavta: IRENA ROVTAR TILEN SLAKAN: SERENADA ZA GODALA KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO ALOJZ AJDIČ: PASTIRSKA PESEM ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, klavir: ACI BERTONCELJ
BENJAMIN IPAVEC: ANINA ČETVORKA ZA VIOLINO, VIOLONČELO IN KLAVIR TRIO LORENZ: violina - TOMAŽ LORENZ, violončelo - MATIJA LORENZ, klavir - PRIMOŽ LORENZ ANTONÍN LEOPOLD DVOŘÁK: SLOVANSKI PLESI, OP. 46 ORKESTER GEWANDHAUS IZ LEIPZIGA, dirigent: KURT MASUR RISTO SAVIN: PAVLIHA NA POTOVANJU - KLAVIRSKA SKLADBA V TREH SLIKAH, OP. 8 Klavir: PAVEL ŠIVIC
BENJAMIN IPAVEC: ANINA ČETVORKA ZA VIOLINO, VIOLONČELO IN KLAVIR TRIO LORENZ: violina - TOMAŽ LORENZ, violončelo - MATIJA LORENZ, klavir - PRIMOŽ LORENZ ANTONÍN LEOPOLD DVOŘÁK: SLOVANSKI PLESI, OP. 46 ORKESTER GEWANDHAUS IZ LEIPZIGA, dirigent: KURT MASUR RISTO SAVIN: PAVLIHA NA POTOVANJU - KLAVIRSKA SKLADBA V TREH SLIKAH, OP. 8 Klavir: PAVEL ŠIVIC
NEJC BEČAN: ZLATOUSTOVA PESEM ZA FLAVTO IN KLAVIR Klavir: KATALIN PÉTER KRIVOKAPIČ, flavta: IRENA ROVTAR TILEN SLAKAN: SERENADA ZA GODALA KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO ALOJZ AJDIČ: PASTIRSKA PESEM ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, klavir: ACI BERTONCELJ
NEJC BEČAN: ZLATOUSTOVA PESEM ZA FLAVTO IN KLAVIR Klavir: KATALIN PÉTER KRIVOKAPIČ, flavta: IRENA ROVTAR TILEN SLAKAN: SERENADA ZA GODALA KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO ALOJZ AJDIČ: PASTIRSKA PESEM ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: IGOR KARLIN, klavir: ACI BERTONCELJ
LUDWIG VAN BEETHOVEN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V A-DURU, OP. 2, ŠT. 2 Klavir: FRIEDRICH GULDA GABRIEL FAURÉ/JEAN RACINE: CANTIQUE DE JEAN RACINE, OP. 11 CÉSAR FRANCK/WOLFGANG HOCHSTEIN: PANIS ANGELICUS ZBOR KOLIDŽA SV. JANEZA V CAMBRIDGEU, tenor: PABLO STRONG, violončelo: GRAHAM WALKER, orgle: TIMOTHY RAVALDE, dirigent: ANDREW NETHSINGHA JOHANN GEORG ALBRECHTSBERGER: KONCERT V D-DURU JUGOZAHODNONEMŠKI KOMORNI ORKESTER, pozavna: BRANIMIR SLOKAR, dirigent: PAUL ANGERER LEONE SINIGAGLIA: HUMORESKA ZA ROG IN KLAVIR ŠT. 2 OP. 28 Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
LUDWIG VAN BEETHOVEN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 2 V A-DURU, OP. 2, ŠT. 2 Klavir: FRIEDRICH GULDA GABRIEL FAURÉ/JEAN RACINE: CANTIQUE DE JEAN RACINE, OP. 11 CÉSAR FRANCK/WOLFGANG HOCHSTEIN: PANIS ANGELICUS ZBOR KOLIDŽA SV. JANEZA V CAMBRIDGEU, tenor: PABLO STRONG, violončelo: GRAHAM WALKER, orgle: TIMOTHY RAVALDE, dirigent: ANDREW NETHSINGHA JOHANN GEORG ALBRECHTSBERGER: KONCERT V D-DURU JUGOZAHODNONEMŠKI KOMORNI ORKESTER, pozavna: BRANIMIR SLOKAR, dirigent: PAUL ANGERER LEONE SINIGAGLIA: HUMORESKA ZA ROG IN KLAVIR ŠT. 2 OP. 28 Rog: JOŽE FALOUT, klavir: ACI BERTONCELJ
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Tokratna je prepletena s posebno vsebino, z dragocenimi arhivskimi posnetki, ki jih hranimo v bogatem arhivu Radiu Slovenija in z glasbo, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno; med bojem proti okupatorju v gozdovih in na osvobojenem ozemlju, pa tudi po njej.
Tokratna je prepletena s posebno vsebino, z dragocenimi arhivskimi posnetki, ki jih hranimo v bogatem arhivu Radiu Slovenija in z glasbo, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno; med bojem proti okupatorju v gozdovih in na osvobojenem ozemlju, pa tudi po njej.
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija ni skladateljev nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Barber, Szymanowski in Mouquet. Karol Szymanowski: Trije miti, pesnitev za violino in klavir Samuel Barber: Suita Medeja Jules Mouquet: Sonate za flavto in klavir Panova piščal
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija ni skladateljev nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Barber, Szymanowski in Mouquet. Karol Szymanowski: Trije miti, pesnitev za violino in klavir Samuel Barber: Suita Medeja Jules Mouquet: Sonate za flavto in klavir Panova piščal
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija skladateljev ni nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Rameau, Beethoven, Strauss in Berlioz. Jean-Philippe Rameau: Suita iz opere Zoroaster Ludwig van Beehoven: Odlomki iz baletne glasbe Prometejeva bitja, op. 43 Richard Strauss: Interludij iz opere Danajina ljubezen Hector Berlioz: Kraljevi lov in Nevihta iz opere Trojanci
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija skladateljev ni nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Rameau, Beethoven, Strauss in Berlioz. Jean-Philippe Rameau: Suita iz opere Zoroaster Ludwig van Beehoven: Odlomki iz baletne glasbe Prometejeva bitja, op. 43 Richard Strauss: Interludij iz opere Danajina ljubezen Hector Berlioz: Kraljevi lov in Nevihta iz opere Trojanci
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija skladateljev ni nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Rameau, Beethoven, Strauss in Berlioz. Jean-Philippe Rameau: Suita iz opere Zoroaster Ludwig van Beehoven: Odlomki iz baletne glasbe Prometejeva bitja, op. 43 Richard Strauss: Interludij iz opere Danajina ljubezen Hector Berlioz: Kraljevi lov in Nevihta iz opere Trojanci
Predvajamo glasbo skladateljev, ki so z glasbenimi sredstvi uprizorili nekatere antične mitološke zgodbe. Antična mitologija skladateljev ni nič manj navdihovala kot ustvarjalce drugih umetnosti. Zgodbe sebičnih bogov in junaških smrtnikov, ki so se jim postavljali po robu, so v svet tonske umetnosti med drugim preslikali tudi Rameau, Beethoven, Strauss in Berlioz. Jean-Philippe Rameau: Suita iz opere Zoroaster Ludwig van Beehoven: Odlomki iz baletne glasbe Prometejeva bitja, op. 43 Richard Strauss: Interludij iz opere Danajina ljubezen Hector Berlioz: Kraljevi lov in Nevihta iz opere Trojanci
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
V prvi uri zadnjega dela ponedeljkove Glasbene jutranjice bodo na sporedu Španija za rog solo Vitalija Bujanovskega, simfonična pesnitev Vyšehrad Bedřicha Smetane, Kvintet za klarinet in godala v B-duru, op. 89 Antonina Reiche, Simfonični intermezzo iz opere Madame Butterfly Giacoma Puccinija in Glasbeni trenutek št. 3 v h-molu, op. 16 Sergeja Rahmaninova. Ob 9.00 pa bo na vrsti pogovor o prihajajoči Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum, ki bo tokrat prvič v Ljubljani. Anamarija Štukelj Cusma se bo pogovarjala s predsedujočim na tokratni tribuni, urednikom uredništva za resno glasbo programa Ars Gregorjem Piršem, gost pa bo tudi Davide Rosso, visoki predstavnik Mednarodnega glasbenega sveta, ki je pokrovitelj Rostruma.
V prvi uri zadnjega dela ponedeljkove Glasbene jutranjice bodo na sporedu Španija za rog solo Vitalija Bujanovskega, simfonična pesnitev Vyšehrad Bedřicha Smetane, Kvintet za klarinet in godala v B-duru, op. 89 Antonina Reiche, Simfonični intermezzo iz opere Madame Butterfly Giacoma Puccinija in Glasbeni trenutek št. 3 v h-molu, op. 16 Sergeja Rahmaninova. Ob 9.00 pa bo na vrsti pogovor o prihajajoči Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum, ki bo tokrat prvič v Ljubljani. Anamarija Štukelj Cusma se bo pogovarjala s predsedujočim na tokratni tribuni, urednikom uredništva za resno glasbo programa Ars Gregorjem Piršem, gost pa bo tudi Davide Rosso, visoki predstavnik Mednarodnega glasbenega sveta, ki je pokrovitelj Rostruma.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
Na sporedu so uvertura k operi - baletu Pygmalion Jeana Philippa Rameauja, Sonata v G-duru Carla Heinricha Grauna, 14 variacij v Es-duru za klavirski trio, op. 44 Ludwiga van Beethovna in Simfonija št. 98 v B-duru Josepha Haydna.
Poslušamo dve deli, ki nosita številko opusa, enako današnjemu dnevu: Koncert za violino in orkester v madžarskem slogu, op. 11 Josepha Joachima ter Variacije in fugo na izvirno temo v a-molu, op. 11 Ignacyja Jana Paderewskega.
Poslušamo dve deli, ki nosita številko opusa, enako današnjemu dnevu: Koncert za violino in orkester v madžarskem slogu, op. 11 Josepha Joachima ter Variacije in fugo na izvirno temo v a-molu, op. 11 Ignacyja Jana Paderewskega.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Händla, Friedemanna, Bacha, neznanega skladatelja, de Fescha in de Boecka v 1. delu, Mozarta in Richarda Straussa v drugem ter Sarasateja, Iberta in Čajkovskega v tretjem.
V novi dan z glasbo Händla, Friedemanna, Bacha, neznanega skladatelja, de Fescha in de Boecka v 1. delu, Mozarta in Richarda Straussa v drugem ter Sarasateja, Iberta in Čajkovskega v tretjem.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.