Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
WILHELM STENHAMMAR: MIDWINTER – SREDI ZIME, OP. 24 Zbor: GÖTEBORGS KONSERTHUSKÖR, orkester: GÖTEBORŠKI SIMFONIKI, dirigent: NEEME JÄRVI QUINCY PORTER: GODALNI KVARTET ŠT. 3 Ansambel: THE CHESTER STRING QUARTET: ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU ALFRED DESENCLOS: PRELUDIJ, KADENCA IN FINALE Saksofon: DOMEN KOREN, klavir: ZOLTAN PETER
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Alpski rog za sopran, rog in klavir Richarda Straussa, Serenada št. 10 v B-duru, K. 361, 'Gran partita' Wolfganga Amadeusa Mozarta, Preludij, fuga in variacije, op. 18 Césarja Francka v priredbi za dve harfi Deweya Owensa, simfonični triptih Poletni dan v gorah, op. 61 Vincenta d'Indyja, Nokturno v Es-duru št. 1 Johna Fielda in simfonična pesnitev Jamal Marka Mihevca.
Na sporedu Alpski rog za sopran, rog in klavir Richarda Straussa, Serenada št. 10 v B-duru, K. 361, 'Gran partita' Wolfganga Amadeusa Mozarta, Preludij, fuga in variacije, op. 18 Césarja Francka v priredbi za dve harfi Deweya Owensa, simfonični triptih Poletni dan v gorah, op. 61 Vincenta d'Indyja, Nokturno v Es-duru št. 1 Johna Fielda in simfonična pesnitev Jamal Marka Mihevca.
Na sporedu Alpski rog za sopran, rog in klavir Richarda Straussa, Serenada št. 10 v B-duru, K. 361, 'Gran partita' Wolfganga Amadeusa Mozarta, Preludij, fuga in variacije, op. 18 Césarja Francka v priredbi za dve harfi Deweya Owensa, simfonični triptih Poletni dan v gorah, op. 61 Vincenta d'Indyja, Nokturno v Es-duru št. 1 Johna Fielda in simfonična pesnitev Jamal Marka Mihevca.
Na sporedu Alpski rog za sopran, rog in klavir Richarda Straussa, Serenada št. 10 v B-duru, K. 361, 'Gran partita' Wolfganga Amadeusa Mozarta, Preludij, fuga in variacije, op. 18 Césarja Francka v priredbi za dve harfi Deweya Owensa, simfonični triptih Poletni dan v gorah, op. 61 Vincenta d'Indyja, Nokturno v Es-duru št. 1 Johna Fielda in simfonična pesnitev Jamal Marka Mihevca.
Predvajamo Veliki koncertantni duo, op. 52 Maura Giulianija in Rapsodijo za trobento in orkester Alojza Ajdiča s trobentačem Stankom Arnoldom v solistični vlogi.
Predvajamo Veliki koncertantni duo, op. 52 Maura Giulianija in Rapsodijo za trobento in orkester Alojza Ajdiča s trobentačem Stankom Arnoldom v solistični vlogi.
Na sporedu Pavana za umrlo infantinjo Mauricea Ravela v klavirski transkripciji Konrada Ragossniga, Koncert za oboo d'amore, godala in basso continuo v D-duru, BWV 1053 Johanna Sebastiana Bacha, Kvintet v F-duru št. 1, G. 437 Luigija Boccherinija in Siegfriedova idila Richarda Wagnerja.
Na sporedu Pavana za umrlo infantinjo Mauricea Ravela v klavirski transkripciji Konrada Ragossniga, Koncert za oboo d'amore, godala in basso continuo v D-duru, BWV 1053 Johanna Sebastiana Bacha, Kvintet v F-duru št. 1, G. 437 Luigija Boccherinija in Siegfriedova idila Richarda Wagnerja.
Osrednji del oddaje namenjamo glasbi za godala, ki je nastala v drugi polovici 19. in v prvi polovici 20. stoletja. Poslušamo Divertimento za godalni orkester Béle Bartóka, Serenado za godala v g-molu, op. 35 Oscarja Nathana Strausa in Serenado za godalni orkester v Es-duru, op. 6 Josepha Suka.
Osrednji del oddaje namenjamo glasbi za godala, ki je nastala v drugi polovici 19. in v prvi polovici 20. stoletja. Poslušamo Divertimento za godalni orkester Béle Bartóka, Serenado za godala v g-molu, op. 35 Oscarja Nathana Strausa in Serenado za godalni orkester v Es-duru, op. 6 Josepha Suka.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Poslušamo Sonato za klarinet in klavir v Es-duru, op. 120, št. 2 Johannesa Brahmsa, Klavirski trio v C-duru Josepha Haydna in Pihalni kvintet v B-duru, op. 56, št. 1 Franza Danzija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na sporedu dela Dietricha Buxtehudeja, Johanna Sebastiana Bacha, Sylviusa Leopolda Weissa in premierno kantata Superba un dì la rosa Carla Heinricha Grauna v izvedbi tenorista Aca Bišćevića; Baročnega orkestra Thüringenske Filharmonije Gotha-Eisenach in dirigenta Michaela Hofstetterja.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predstavljamo Romanco za violino in orkester št. 2 v F-duru, op. 50 Ludwiga van Beethovna in Sonato za harfo in violino v D-duru, op. 113 Louisa Spohra v transkripciji za harfo in violončelo.
Predstavljamo Romanco za violino in orkester št. 2 v F-duru, op. 50 Ludwiga van Beethovna in Sonato za harfo in violino v D-duru, op. 113 Louisa Spohra v transkripciji za harfo in violončelo.
Na sporedu Koncert za dve trobenti, godala in continuo v C-duru Francesca Manfredinija, Uvertura (suita) v C-duru Johanna Friedricha Fascha, Sonata za violino in continuo št. 4 v D-duru Heinricha Ignaza Franza Bibra in Simfonični fragmenti v D-duru, D. 708a Franza Schuberta, ki jih je po Schubertu dokončal in uredil Brian Newbould.
Na sporedu Koncert za dve trobenti, godala in continuo v C-duru Francesca Manfredinija, Uvertura (suita) v C-duru Johanna Friedricha Fascha, Sonata za violino in continuo št. 4 v D-duru Heinricha Ignaza Franza Bibra in Simfonični fragmenti v D-duru, D. 708a Franza Schuberta, ki jih je po Schubertu dokončal in uredil Brian Newbould.
Poslušamo Kvintet št. 1 v d-molu Luigija Boccherinija, Koncert za violino in orkester št. 24 Giovannija Battiste Viottija ter Menuet iz Godalnega kvarteta v E-duru Luigija Boccherinija.
Poslušamo Kvintet št. 1 v d-molu Luigija Boccherinija, Koncert za violino in orkester št. 24 Giovannija Battiste Viottija ter Menuet iz Godalnega kvarteta v E-duru Luigija Boccherinija.
Poslušamo Kvintet št. 1 v d-molu Luigija Boccherinija, Koncert za violino in orkester št. 24 Giovannija Battiste Viottija ter Menuet iz Godalnega kvarteta v E-duru Luigija Boccherinija.
Poslušamo Kvintet št. 1 v d-molu Luigija Boccherinija, Koncert za violino in orkester št. 24 Giovannija Battiste Viottija ter Menuet iz Godalnega kvarteta v E-duru Luigija Boccherinija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Telemanna, Graupnerja, Rheinbergerja, Lehárja, Masseneta, Smetane, Vaughana Williamsa, Beethovna, Satieja, Musorgskega, Saint-Saënsa, Chopina in Brahmsa.
V novi dan z glasbo Telemanna, Graupnerja, Rheinbergerja, Lehárja, Masseneta, Smetane, Vaughana Williamsa, Beethovna, Satieja, Musorgskega, Saint-Saënsa, Chopina in Brahmsa.
FRANZ ADOLF BERWALD/MICHAEL TÖPEL: KONCERTNA SKLADBA OP.2 (PRIREDBA ZA FAGOT IN KLAVIR) Fagot: MIHAEL MITEV, klavir: NADJA RUS HUGO ALFVÉN: EN SKÄRGARDSSÄNGEN, OP.20 (LEGENDA IZ SKERRIESA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER IZ STOCKHOLMA, dirigent: NEEME JÄRVI
FRANZ ADOLF BERWALD/MICHAEL TÖPEL: KONCERTNA SKLADBA OP.2 (PRIREDBA ZA FAGOT IN KLAVIR) Fagot: MIHAEL MITEV, klavir: NADJA RUS HUGO ALFVÉN: EN SKÄRGARDSSÄNGEN, OP.20 (LEGENDA IZ SKERRIESA) KRALJEVI FILHARMONIČNI ORKESTER IZ STOCKHOLMA, dirigent: NEEME JÄRVI
Obletnicam se posvečamo v prvi uri Glasbene jutranjice. ERNST THEODOR AMADEUS HOFFMANN: KVINTET ZA HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, GODALNI KVARTET TARTINI: violina - MIRAN KOLBL in ROK ZGONC, viola - ALEKSANDAR MILOŠEV, violončelo - MILOŠ MLEJNIK GOTTFRIED VON EINEM: SONATINA, OP. 7, ŠT. 1 Klavir: JANEZ LOVŠE NORMAN DELLO JOIO: LIRIČNE FANTAZIJE ZA VIOLO IN GODALA Orkester SINFONIA MESTA LONDON, viola: KAREN ELAINE, dirigent: DAVID AMOS FRIEDRICH VON FLOTOW: SALONSKI TRIO ZA KLAVIR, VIOLINO IN VIOLONČELO Violina: BENJAMIN BERGMANN, violončelo: GÖTZ DIPPER, klavir: ANTONELLA PAGANO
Obletnicam se posvečamo v prvi uri Glasbene jutranjice. ERNST THEODOR AMADEUS HOFFMANN: KVINTET ZA HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, GODALNI KVARTET TARTINI: violina - MIRAN KOLBL in ROK ZGONC, viola - ALEKSANDAR MILOŠEV, violončelo - MILOŠ MLEJNIK GOTTFRIED VON EINEM: SONATINA, OP. 7, ŠT. 1 Klavir: JANEZ LOVŠE NORMAN DELLO JOIO: LIRIČNE FANTAZIJE ZA VIOLO IN GODALA Orkester SINFONIA MESTA LONDON, viola: KAREN ELAINE, dirigent: DAVID AMOS FRIEDRICH VON FLOTOW: SALONSKI TRIO ZA KLAVIR, VIOLINO IN VIOLONČELO Violina: BENJAMIN BERGMANN, violončelo: GÖTZ DIPPER, klavir: ANTONELLA PAGANO
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Rim. Večno mesto – Città Eterna z več tisočletno zgodovino je eno najpomembnejših središč zahodnoevropske civilizacije. V njem so se v tisočletjih kalili generali, veliki politiki in filozofi, pa tudi skladatelji, ki so v tem mestu videli eno največjih stičišč kulturnih tokov iz vseh štirih strani neba.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu: Pastorala za orgle Alexandra Guilmanta, Violinski koncert v D-duru, op. 77 Johannesa Brahmsa, samospev Mlinar in potok iz cikla Lepa mlinarica, D 795 Franza Schuberta, Slovanski ples št. 6 v D-duru, op. 46 Antonína Dvořáka, Sonata v treh stavkih za flavto in harfo Marjana Mozeticha, Koncert za flavto, violino in orkester Bohuslava Martinůja in Veliki tango za violončelo in klavir Astorja Piazzolle.
Na sporedu: Pastorala za orgle Alexandra Guilmanta, Violinski koncert v D-duru, op. 77 Johannesa Brahmsa, samospev Mlinar in potok iz cikla Lepa mlinarica, D 795 Franza Schuberta, Slovanski ples št. 6 v D-duru, op. 46 Antonína Dvořáka, Sonata v treh stavkih za flavto in harfo Marjana Mozeticha, Koncert za flavto, violino in orkester Bohuslava Martinůja in Veliki tango za violončelo in klavir Astorja Piazzolle.
Na sporedu: Pastorala za orgle Alexandra Guilmanta, Violinski koncert v D-duru, op. 77 Johannesa Brahmsa, samospev Mlinar in potok iz cikla Lepa mlinarica, D 795 Franza Schuberta, Slovanski ples št. 6 v D-duru, op. 46 Antonína Dvořáka, Sonata v treh stavkih za flavto in harfo Marjana Mozeticha, Koncert za flavto, violino in orkester Bohuslava Martinůja in Veliki tango za violončelo in klavir Astorja Piazzolle.
Na sporedu: Pastorala za orgle Alexandra Guilmanta, Violinski koncert v D-duru, op. 77 Johannesa Brahmsa, samospev Mlinar in potok iz cikla Lepa mlinarica, D 795 Franza Schuberta, Slovanski ples št. 6 v D-duru, op. 46 Antonína Dvořáka, Sonata v treh stavkih za flavto in harfo Marjana Mozeticha, Koncert za flavto, violino in orkester Bohuslava Martinůja in Veliki tango za violončelo in klavir Astorja Piazzolle.
Na sporedu Ples satirov Williama Brada, Baletti v G-duru Heinricha Ignaza Franza Bibra, Sonata za violino in basso continuo, op. 9, št. 12, 'La Follia' Giovannija Henrica Albicastra, Preludij (fantazija) v a-molu, BWV922 Johanna Sebastiana Bacha in Simfonija št. 15 v D-duru Josepha Haydna.
Na sporedu Ples satirov Williama Brada, Baletti v G-duru Heinricha Ignaza Franza Bibra, Sonata za violino in basso continuo, op. 9, št. 12, 'La Follia' Giovannija Henrica Albicastra, Preludij (fantazija) v a-molu, BWV922 Johanna Sebastiana Bacha in Simfonija št. 15 v D-duru Josepha Haydna.