Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Poslušamo Simfonietto Uroša Kreka, Pripovedke za klarinet in klavir Blaža Arniča, Oktet št. 1 v B-duru Carla Philippa Stamitza, Mozartovo Sonato za violino in klavir št. 35 v A-duru, Sonato da camero v starem slogu Vladimirja Lovca in Andante iz Brucknerjeve Simfonije v d-molu.
Poslušamo Simfonietto Uroša Kreka, Pripovedke za klarinet in klavir Blaža Arniča, Oktet št. 1 v B-duru Carla Philippa Stamitza, Mozartovo Sonato za violino in klavir št. 35 v A-duru, Sonato da camero v starem slogu Vladimirja Lovca in Andante iz Brucknerjeve Simfonije v d-molu.
Skladateljev opus bogati sedem godalnih kvartetov, ki se razpotegajo čez celotno ustvarjalno obdobje – vse od opusne številke ena do številke 107. Tudi pri preostalih komornih delih je skladatelj v zasedbo vključil godalni kvartet, izjema sta le skladbi In Modo Religioso op. 38 za kvartet trobent, rog in dve pozavni ter Kvartet za štiri saksofone op. 109.
Skladateljev opus bogati sedem godalnih kvartetov, ki se razpotegajo čez celotno ustvarjalno obdobje – vse od opusne številke ena do številke 107. Tudi pri preostalih komornih delih je skladatelj v zasedbo vključil godalni kvartet, izjema sta le skladbi In Modo Religioso op. 38 za kvartet trobent, rog in dve pozavni ter Kvartet za štiri saksofone op. 109.
Poslušali bomo Godalni oktet v C-duru, op. 176 Joachima Raffa, Sonato št. 1 v D-duru Georga Muffata in Danzijev Kvintet v d-molu, op. 68.
Poslušali bomo Godalni oktet v C-duru, op. 176 Joachima Raffa, Sonato št. 1 v D-duru Georga Muffata in Danzijev Kvintet v d-molu, op. 68.
Ob dnevu finske glasbe se posvečamo skladateljem iz te države. Dan je pravzaprav obletnica rojstva največjega finskega skladatelja Jeana Sibeliusa, zaradi njegovega pomena za razvoj finske glasbe in njej lastnega glasbenega jezika pa so današnji dan razglasili kar za dan finske glasbe. EINOJUHANI RAUTAVAARA: SONET Klarinet: KULLERVO KOJO, klavir: JUHANI LAGERSPETZ JEAN SIBELIUS: SIMFONIJA ŠT. 5 V ES-DURU, OP. 82 SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: EN SHAO MAGNUS LINDBERG: IGRA JEZIČKOV Harmonika: KLEMEN LEBEN BERNHARD HENRIK CRUSELL: CONCERTINO ZA FAGOT V B-DURU Fagot: ALEKSANDAR RANISAVLJEV, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: SIMON KREČIČ OSKAR MERIKANTO: PESEM HREPENEČE DEŽELE in ZAHVALJUJOČ BOGU TAPIOLA SINFONIETTA, TAPIOLSKI ZBOR, orgle: MATTI VAINIO, zborovodji: ERKKI KALEVI POHJOLA in KARL ALA PÖLLÄNEN, dirigent: JORMA PANULA ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU AARRE MERIKANTO: KONCERT ZA VIOLONČELO ŠT. 2 V D-MOLU SIMFONIČNI ORKESTER FINSKEGA RADIA, violončelo: JAN ERIK GUSTAFSSON, dirigent: SAKARI ORAMO ERIK BERGMAN: SANJE ZA OTROŠKI ZBOR, OP. 85 1. ODMEVI 2. SAMOTA TAPIOLSKI ZBOR, dirigent: OSMO VÄNSKÄ
Ob dnevu finske glasbe se posvečamo skladateljem iz te države. Dan je pravzaprav obletnica rojstva največjega finskega skladatelja Jeana Sibeliusa, zaradi njegovega pomena za razvoj finske glasbe in njej lastnega glasbenega jezika pa so današnji dan razglasili kar za dan finske glasbe. EINOJUHANI RAUTAVAARA: SONET Klarinet: KULLERVO KOJO, klavir: JUHANI LAGERSPETZ JEAN SIBELIUS: SIMFONIJA ŠT. 5 V ES-DURU, OP. 82 SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: EN SHAO MAGNUS LINDBERG: IGRA JEZIČKOV Harmonika: KLEMEN LEBEN BERNHARD HENRIK CRUSELL: CONCERTINO ZA FAGOT V B-DURU Fagot: ALEKSANDAR RANISAVLJEV, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: SIMON KREČIČ OSKAR MERIKANTO: PESEM HREPENEČE DEŽELE in ZAHVALJUJOČ BOGU TAPIOLA SINFONIETTA, TAPIOLSKI ZBOR, orgle: MATTI VAINIO, zborovodji: ERKKI KALEVI POHJOLA in KARL ALA PÖLLÄNEN, dirigent: JORMA PANULA ERKKI GUSTAV MELARTIN: MARJATTA, OP. 79, LEGENDA IZ KALEVALE ZA SOPRAN IN ORKESTER Sopran: SOILE ISOKOSKI, FINSKI RADIJSKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: HANNU LINTU AARRE MERIKANTO: KONCERT ZA VIOLONČELO ŠT. 2 V D-MOLU SIMFONIČNI ORKESTER FINSKEGA RADIA, violončelo: JAN ERIK GUSTAFSSON, dirigent: SAKARI ORAMO ERIK BERGMAN: SANJE ZA OTROŠKI ZBOR, OP. 85 1. ODMEVI 2. SAMOTA TAPIOLSKI ZBOR, dirigent: OSMO VÄNSKÄ
HELENA SKLJAROV: MEĐIMURSKA PJESMA TROBILNI ANSAMBEL AKADEMIJE ZA GLASBO MANUEL MARÍA PONCE: SONATA ZA KITARO ŠT. 3 Kitara: UROŠ BARIČ VILKO UKMAR: EKSPRESIJE ZA KLAVIR (MEDITACIJA, RAZIGRANOST) Klavir: ZDENKA NOVAK
HELENA SKLJAROV: MEĐIMURSKA PJESMA TROBILNI ANSAMBEL AKADEMIJE ZA GLASBO MANUEL MARÍA PONCE: SONATA ZA KITARO ŠT. 3 Kitara: UROŠ BARIČ VILKO UKMAR: EKSPRESIJE ZA KLAVIR (MEDITACIJA, RAZIGRANOST) Klavir: ZDENKA NOVAK
Ob petkih se z glasbo spomnimo jubilejev različnih glasbenikov. CLAUDE BÉNIGNE BALBASTRE: PIECES DE CLAVECIN, 1. KNJIGA Čembalo: EVA DOLINŠEK FRANTIŠEK XAVER DUŠEK: PARTITA V F-DURU ZA DVE OBOI, DVA ROGOVA IN FAGOT PIHALNA SKUPINA EICHENDORFF BOHUSLAV MARTINŮ: SONATA ŠT. 2 ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC, klavir: ACI BERTONCELJ PAUL LADMIRAULT: SONATA ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: ALOJZ ZUPAN, klavir: NADA OMAN
Ob petkih se z glasbo spomnimo jubilejev različnih glasbenikov. CLAUDE BÉNIGNE BALBASTRE: PIECES DE CLAVECIN, 1. KNJIGA Čembalo: EVA DOLINŠEK FRANTIŠEK XAVER DUŠEK: PARTITA V F-DURU ZA DVE OBOI, DVA ROGOVA IN FAGOT PIHALNA SKUPINA EICHENDORFF BOHUSLAV MARTINŮ: SONATA ŠT. 2 ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC, klavir: ACI BERTONCELJ PAUL LADMIRAULT: SONATA ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: ALOJZ ZUPAN, klavir: NADA OMAN
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Max Bruch – Rapsodija za violončelo in orkester Kol Nidrei, op. 47 Nikolaj Rimski-Korsakov – Šeherezada, simfonična suita op. 35 - Zgodba o princu Kalendarju Carl Nielsen – Aladin, op. 34
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Max Bruch – Rapsodija za violončelo in orkester Kol Nidrei, op. 47 Nikolaj Rimski-Korsakov – Šeherezada, simfonična suita op. 35 - Zgodba o princu Kalendarju Carl Nielsen – Aladin, op. 34
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Aleksander Zemlinsky – Lirična simfonija, op. 18
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Aleksander Zemlinsky – Lirična simfonija, op. 18
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Wolgang Amadeus Mozart – Uvertura iz opere Beg iz Seraja Modest Musorgski – Ples perzijskih sužnjev iz opere Hovanščina Karol Szymanowski – Simfonija št. 3, op. 27 - Pesem noči za tenor, mešani zbor in orkester Wolgang Amadeus Mozart – Dueti za flavto in oboo iz opere Beg iz Seraja
Vzhodne dežele in kulture so v očeh Evrope vedno pomenile precejšnjo eksotiko, geografska in kulturno-družbena oddaljenost pa sta tudi v skladateljih vzbujali ustvarjalni navdih. Program tokratne Glasbene jutranjice se tako razteza od Mozartovega Bega iz Seraja do scenske glasbe Aladin, op. 34 Carla Nielsena, pridružujejo pa se jima še dela Modesta Musorgskega, Karola Szymanowskega, Aleksandra Zemlinskega, Maxa Brucha in Nikolaja Rimskega-Korsakova. Wolgang Amadeus Mozart – Uvertura iz opere Beg iz Seraja Modest Musorgski – Ples perzijskih sužnjev iz opere Hovanščina Karol Szymanowski – Simfonija št. 3, op. 27 - Pesem noči za tenor, mešani zbor in orkester Wolgang Amadeus Mozart – Dueti za flavto in oboo iz opere Beg iz Seraja
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Ljubezenska pesem iz niza 6 skladb za klavir, op. 7 Josefa Suka, rapsodija za violončelo in orkester Kol nidrei Maxa Brucha, Chopinov Nokturno št. 2 v Es-duru, op. 9/2, orkestrska suita št. 1 iz Bizetove scenske glasbe k igri Arležanka, Koncert za violino in orkester št. 1 Philipa Glassa, simfonična pesnitev Na morski obali Arnolda Baxa in Kvintet za klavir in godala Petra van Anrooyja.
Na sporedu Ljubezenska pesem iz niza 6 skladb za klavir, op. 7 Josefa Suka, rapsodija za violončelo in orkester Kol nidrei Maxa Brucha, Chopinov Nokturno št. 2 v Es-duru, op. 9/2, orkestrska suita št. 1 iz Bizetove scenske glasbe k igri Arležanka, Koncert za violino in orkester št. 1 Philipa Glassa, simfonična pesnitev Na morski obali Arnolda Baxa in Kvintet za klavir in godala Petra van Anrooyja.
Na sporedu so Variacije na izvirno temo v As-duru za klavir štiriročno, op. 35, D. 813 Franza Schuberta in Concertino za klarinet in orkester št. 1 Anteja Grgina (solist Mate Bekavac).
Na sporedu so Variacije na izvirno temo v As-duru za klavir štiriročno, op. 35, D. 813 Franza Schuberta in Concertino za klarinet in orkester št. 1 Anteja Grgina (solist Mate Bekavac).
Predvajali bomo Menuet iz dela A Downland suite Johna Irelanda, Pastoralo za orgle v C-duru Františka Xaverja Brixija, Concerto grosso v F-duru, op. 6, št. 9 Arcangela Corellija, Kvintet za klarinet in godalni kvartet v A-duru, K 581 Wolfganga Amadeusa Mozarta in Fantazijo na temo stare angleške pesmi 'Greensleeves' Ralpha Vaughana Williamsa.
Predvajali bomo Menuet iz dela A Downland suite Johna Irelanda, Pastoralo za orgle v C-duru Františka Xaverja Brixija, Concerto grosso v F-duru, op. 6, št. 9 Arcangela Corellija, Kvintet za klarinet in godalni kvartet v A-duru, K 581 Wolfganga Amadeusa Mozarta in Fantazijo na temo stare angleške pesmi 'Greensleeves' Ralpha Vaughana Williamsa.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Telemanna, Fridemanna Bacha, Albinonija, Pachelbela, Brahmsa, Donizettija, Ville-Lobosa, Voříška, Haydna, Butterworta in Mendelssohna.
V novi dan z glasbo Telemanna, Fridemanna Bacha, Albinonija, Pachelbela, Brahmsa, Donizettija, Ville-Lobosa, Voříška, Haydna, Butterworta in Mendelssohna.
Posvečamo se instrumentom, ki sestavljajo pihalni kvintet, in sicer bomo najprej prisluhnili samemu pihalnemu kvintetu, pozneje pa bo v solističnih vlogah zaigralo vseh pet glasbil, ki sestavljajo to komorno zasedbo. To so flavta, oboa, klarinet, rog in fagot. FRANZ DANZI: PIHALNI KVINTET ŠT. 1 V A-DURU, OP. 69 PIHALNI KVINTET RTV LJUBLJANA PETR EBEN: DUETTINI ZA VIOLINO IN HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, Violina: MIRAN KOLBL LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: KONCERT ZA FAGOT IN ORKESTER Fagot: ZORAN MITEV, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: LORIS VOLTOLINI FRAN KORUN KOŽELJSKI: IZ DOMOVINE, ZA KLAVIRSKI TRIO TRIO LORENZ FRANCIS POULENC: SONATA ZA OBOO IN KLAVIR Oboa: MAJA KOJC, Klavir: KLEMEN GOLNER CLAUDE DEBUSSY / HENRI BÜSSER: MALA SUITA KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MIHA ROGINA HANS ERICH APOSTEL: SONATINA ZA SOLO ROG, OP. 39B Rog: JOŽE FALOUT JEAN FRANÇAIX: DVOJNI KONCERT ZA FLAVTO, KLARINET IN ORKESTER Flavta: MILENA LIPOVŠEK, Klarinet: JOŽE KOTAR, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: BENOIT FROMANGER
Posvečamo se instrumentom, ki sestavljajo pihalni kvintet, in sicer bomo najprej prisluhnili samemu pihalnemu kvintetu, pozneje pa bo v solističnih vlogah zaigralo vseh pet glasbil, ki sestavljajo to komorno zasedbo. To so flavta, oboa, klarinet, rog in fagot. FRANZ DANZI: PIHALNI KVINTET ŠT. 1 V A-DURU, OP. 69 PIHALNI KVINTET RTV LJUBLJANA PETR EBEN: DUETTINI ZA VIOLINO IN HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO VAJGL, Violina: MIRAN KOLBL LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: KONCERT ZA FAGOT IN ORKESTER Fagot: ZORAN MITEV, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: LORIS VOLTOLINI FRAN KORUN KOŽELJSKI: IZ DOMOVINE, ZA KLAVIRSKI TRIO TRIO LORENZ FRANCIS POULENC: SONATA ZA OBOO IN KLAVIR Oboa: MAJA KOJC, Klavir: KLEMEN GOLNER CLAUDE DEBUSSY / HENRI BÜSSER: MALA SUITA KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: MIHA ROGINA HANS ERICH APOSTEL: SONATINA ZA SOLO ROG, OP. 39B Rog: JOŽE FALOUT JEAN FRANÇAIX: DVOJNI KONCERT ZA FLAVTO, KLARINET IN ORKESTER Flavta: MILENA LIPOVŠEK, Klarinet: JOŽE KOTAR, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: BENOIT FROMANGER
ALOJZ SREBOTNJAK: SUITA IZ BALETA TROBENTA IN VRAG SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: ANTON NANUT HENDRIK ANDRIESSEN: INTERMEZZI Orgle: ALBERT DE KLERK
ALOJZ SREBOTNJAK: SUITA IZ BALETA TROBENTA IN VRAG SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: ANTON NANUT HENDRIK ANDRIESSEN: INTERMEZZI Orgle: ALBERT DE KLERK
Obletnice bomo zaznamovali v prvi uri Glasbene jutranjice, tako kot vsak petek. MAURICE GREENE: UVERTURA ŠT. 1 V D-DURU ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Vodja zasedbe: ANA DOLŽAN JEREMIAH CLARKE: SUITA V D-DURU, izbor stavkov Trobenta: HAKAN HARDENBERGER, Orgle: SIMON PRESTON FRANZ XAVER RICHTER: KONCERT ZA FLAVTO V E-MOLU Flavta: ROBERT DOHN, SLOVAŠKI KOMORNI ORKESTER, Dirigent: BOHDAN WARCHAL FRANCOIS HENRI JOSEPH CASTIL BLAZE: SEXTET V ES-DURU, ŠT.1 Ansambel MOZZAFIATO
Obletnice bomo zaznamovali v prvi uri Glasbene jutranjice, tako kot vsak petek. MAURICE GREENE: UVERTURA ŠT. 1 V D-DURU ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Vodja zasedbe: ANA DOLŽAN JEREMIAH CLARKE: SUITA V D-DURU, izbor stavkov Trobenta: HAKAN HARDENBERGER, Orgle: SIMON PRESTON FRANZ XAVER RICHTER: KONCERT ZA FLAVTO V E-MOLU Flavta: ROBERT DOHN, SLOVAŠKI KOMORNI ORKESTER, Dirigent: BOHDAN WARCHAL FRANCOIS HENRI JOSEPH CASTIL BLAZE: SEXTET V ES-DURU, ŠT.1 Ansambel MOZZAFIATO
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu glasba Horatia Parkerja in Amy Beach.
Na sporedu glasba Horatia Parkerja in Amy Beach.
Na sporedu glasba Williama Billingsa, Stephena Collinsa Fosterja, Louisa Moreauja Gottschalka, Georgea Whitefielda Chadwicka in Edwarda Alexandra MacDowella.
Na sporedu glasba Williama Billingsa, Stephena Collinsa Fosterja, Louisa Moreauja Gottschalka, Georgea Whitefielda Chadwicka in Edwarda Alexandra MacDowella.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predvajamo Humoresko za pihalni kvintet Aleksandra von Zemlinskega, Mendelssohnovo koncertno uverturo Lepa Melusina, Godalni kvartet št. 3 v B-duru, op. 67 Johannesa Brahmsa, Balado za flavto in orkester, op. 288 Carla Reineckeja, Septet v A-duru, op. 132 Friedricha Kalkbrennerja in Suito za orkester št. 4 v G-duru, op. 61 Petra Iljiča Čajkovskega.
Predvajamo Humoresko za pihalni kvintet Aleksandra von Zemlinskega, Mendelssohnovo koncertno uverturo Lepa Melusina, Godalni kvartet št. 3 v B-duru, op. 67 Johannesa Brahmsa, Balado za flavto in orkester, op. 288 Carla Reineckeja, Septet v A-duru, op. 132 Friedricha Kalkbrennerja in Suito za orkester št. 4 v G-duru, op. 61 Petra Iljiča Čajkovskega.
Predvajamo Simfonijo št. 99 v Es-duru Josepha Haydna (Simfonični orkester RTV Slovenija in dirigent En Shao) in samospev Postrv Franza Schuberta (Ian Bostridge – tenor, Julius Drake – klavir).
Predvajamo Simfonijo št. 99 v Es-duru Josepha Haydna (Simfonični orkester RTV Slovenija in dirigent En Shao) in samospev Postrv Franza Schuberta (Ian Bostridge – tenor, Julius Drake – klavir).
Predvajamo uverturo k Händlovi operi Radamisto, Andante favori v F-duru, WoO 57 Ludwiga van Beethovna, Divertimento v F-duru Josefa Myslivečka, Suito polifonico št. 1 Stanka Premrla v priredbi za trobilni ansambel Alojza Srebotnjaka, Deset variacij za klavir na temo 'Unser dummer Pöbel meint' iz Gluckove opere Nepričakovano srečanje, K. 455 Wolfganga Amadeusa Mozarta in Menuet iz Boccherinijevega Godalnega kvinteta v E-duru, op. 11, št. 5.
Predvajamo uverturo k Händlovi operi Radamisto, Andante favori v F-duru, WoO 57 Ludwiga van Beethovna, Divertimento v F-duru Josefa Myslivečka, Suito polifonico št. 1 Stanka Premrla v priredbi za trobilni ansambel Alojza Srebotnjaka, Deset variacij za klavir na temo 'Unser dummer Pöbel meint' iz Gluckove opere Nepričakovano srečanje, K. 455 Wolfganga Amadeusa Mozarta in Menuet iz Boccherinijevega Godalnega kvinteta v E-duru, op. 11, št. 5.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Poslušamo dela skladateljic, ki so ustvarjale v senci svojih stanovskih kolegov. Dela skladateljic za katere je veljajo, da se z glasbo ukvarjajo ljubiteljsko, priložnostno, za lastno zabavo, ne pa za voljo potrebe po umetniškem izražanju, potrebe po soustvarjanju glasbene obrti in nenazadnje potrebe po znanju.
Poslušamo dela skladateljic, ki so ustvarjale v senci svojih stanovskih kolegov. Dela skladateljic za katere je veljajo, da se z glasbo ukvarjajo ljubiteljsko, priložnostno, za lastno zabavo, ne pa za voljo potrebe po umetniškem izražanju, potrebe po soustvarjanju glasbene obrti in nenazadnje potrebe po znanju.
25. novembra leta 1955 je Bostonski simfonični orkester pod vodstvom dirigenta Charlesa Muncha premierno izvedel Šesto simfonijo ameriškega skladatelja in profesorja Walterja Pistona. Piston je bil pomemben nosilec ameriške simfonične tradicije 20. stoletja. Ustvarjal je v neoklasicističnem in poznoromantičnem slogu, prežetem z iznajdljivimi kompozicijskimi domislicami, ki so presegale okvire tradicionalne harmonije. Pri tem ni zanemarljivo, da je sam napisal več temeljnih del o glasbenem nauku in bil priznan pedagog. Walter Piston je svojo Šesto simfonijo napisal za 75-letnico Bostonskega simfoničnega orkestra, posvetil pa jo je njegovemu dolgoletnemu dirigentu Sergeju Kusevickemu in njegovi ženi.
25. novembra leta 1955 je Bostonski simfonični orkester pod vodstvom dirigenta Charlesa Muncha premierno izvedel Šesto simfonijo ameriškega skladatelja in profesorja Walterja Pistona. Piston je bil pomemben nosilec ameriške simfonične tradicije 20. stoletja. Ustvarjal je v neoklasicističnem in poznoromantičnem slogu, prežetem z iznajdljivimi kompozicijskimi domislicami, ki so presegale okvire tradicionalne harmonije. Pri tem ni zanemarljivo, da je sam napisal več temeljnih del o glasbenem nauku in bil priznan pedagog. Walter Piston je svojo Šesto simfonijo napisal za 75-letnico Bostonskega simfoničnega orkestra, posvetil pa jo je njegovemu dolgoletnemu dirigentu Sergeju Kusevickemu in njegovi ženi.
Poslušamo Godalni kvartet št. 36 v B-duru, op. 50 Josepha Haydna, sklepni stavek Beethovnovega Godalnega kvarteta št. 14 v c-molu, op. 131 ter Godalni kvartet v F-duru Mauricea Ravela.
Poslušamo Godalni kvartet št. 36 v B-duru, op. 50 Josepha Haydna, sklepni stavek Beethovnovega Godalnega kvarteta št. 14 v c-molu, op. 131 ter Godalni kvartet v F-duru Mauricea Ravela.
Leto se počasi končuje. Mesta so že okrašena v pričakovanju adventa, pa vendar ostanimo vsaj v Glasbeni jutranjici danes še v jeseni. ANTONIO VIVALDI: KONCERT ŠT. 3 ZA VIOLINO IN ORKESTER V F-DURU, OP. 8, RV 293 (JESEN) SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent in violina: BENJAMIN ZIERVOGEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / KARL KLINGEMANN: samospevi JESENSKA PESEM, OP. 85, ŠT. 2 NOVA LJUBEZEN, OP 19A, ŠT. 4 POTOVANJE, OP. 34, ŠT. 6 Alt: NATHALIE STUTZMANN, Klavir: DALTON BALDWIN ILIJA HURNIK: ŠTIRJE LETNI ČASI - JESEN SOLISTI ČEŠKE FILHARMONIJE, Glavni izvajalec: KVARTET VLACHOV, Dirigent: KAREL ANČERL PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: LETNI ČASI, OP. 37A SEPTEMBER: PESEM LOVA OCTOBER: PESEM JESENI NOVEMBER: TROIKA DECEMBER: BOŽIČ Klavir: ANTONÍN KUBÁLEK GORAN BOJČEVSKI: ŠTIRJE LETNI ČASI - JESEN GORAN BOJČEVSKI KVINTET: Klarinet - GORAN BOJČEVSKI, Violina - DEJAN GREGORIČ, Kontrabas - ZORAN MARKOVIĆ, Klavir - ALEKSEJ ZUEV, Harmonika - TOMAŽ MARČIČ TIMOTEJ KOSOVINC: 3 MINIATURE JESENSKI PRELUDIJ PISMO OPRAVIČILO Kitara: TIMOTEJ KOSOVINC EINOJUHANI RAUTAVAARA / T. PEKKANEN: JESEN OB REČNEM USTJU EINOJUHANI RAUTAVAARA / THOMAS STEARNS ELIOT: PRELUDIJA ZA MOŠKI ZBOR, OP. 32 (ZIMSKI VEČER in PRIHOD JUTRA) MOŠKI ZBOR AMICI CANTUS, Dirigent: HANNU NORJANEN ALEKSANDER GLAZUNOV: LETNI ČASI, OP. 67 INTRODUKCIJA ČETRTI PRIZOR: JESEN ČETRTI PRIZOR: JESEN: PETIT ADAGIO ČETRTI PRIZOR: JESEN: VARIACIJA LE SATYRE ŠKOTSKI NACIONALNI ORKESTER, Dirigent: NEEME JÄRVI JENNIFER HIGDON: ČUDOVIT LES Tolkalni ansambel univerze DEPAUW, Umetniški vodja: AMY LYNN BARBER ASTOR PIAZZOLLA / L. DESJATNIKOV: ŠTIRJE LETNI ČASI V BUENOS AIRESU JESEN ZIMA Violina in dirigent: JULIAN RACHLIN, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE
Leto se počasi končuje. Mesta so že okrašena v pričakovanju adventa, pa vendar ostanimo vsaj v Glasbeni jutranjici danes še v jeseni. ANTONIO VIVALDI: KONCERT ŠT. 3 ZA VIOLINO IN ORKESTER V F-DURU, OP. 8, RV 293 (JESEN) SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent in violina: BENJAMIN ZIERVOGEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / KARL KLINGEMANN: samospevi JESENSKA PESEM, OP. 85, ŠT. 2 NOVA LJUBEZEN, OP 19A, ŠT. 4 POTOVANJE, OP. 34, ŠT. 6 Alt: NATHALIE STUTZMANN, Klavir: DALTON BALDWIN ILIJA HURNIK: ŠTIRJE LETNI ČASI - JESEN SOLISTI ČEŠKE FILHARMONIJE, Glavni izvajalec: KVARTET VLACHOV, Dirigent: KAREL ANČERL PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: LETNI ČASI, OP. 37A SEPTEMBER: PESEM LOVA OCTOBER: PESEM JESENI NOVEMBER: TROIKA DECEMBER: BOŽIČ Klavir: ANTONÍN KUBÁLEK GORAN BOJČEVSKI: ŠTIRJE LETNI ČASI - JESEN GORAN BOJČEVSKI KVINTET: Klarinet - GORAN BOJČEVSKI, Violina - DEJAN GREGORIČ, Kontrabas - ZORAN MARKOVIĆ, Klavir - ALEKSEJ ZUEV, Harmonika - TOMAŽ MARČIČ TIMOTEJ KOSOVINC: 3 MINIATURE JESENSKI PRELUDIJ PISMO OPRAVIČILO Kitara: TIMOTEJ KOSOVINC EINOJUHANI RAUTAVAARA / T. PEKKANEN: JESEN OB REČNEM USTJU EINOJUHANI RAUTAVAARA / THOMAS STEARNS ELIOT: PRELUDIJA ZA MOŠKI ZBOR, OP. 32 (ZIMSKI VEČER in PRIHOD JUTRA) MOŠKI ZBOR AMICI CANTUS, Dirigent: HANNU NORJANEN ALEKSANDER GLAZUNOV: LETNI ČASI, OP. 67 INTRODUKCIJA ČETRTI PRIZOR: JESEN ČETRTI PRIZOR: JESEN: PETIT ADAGIO ČETRTI PRIZOR: JESEN: VARIACIJA LE SATYRE ŠKOTSKI NACIONALNI ORKESTER, Dirigent: NEEME JÄRVI JENNIFER HIGDON: ČUDOVIT LES Tolkalni ansambel univerze DEPAUW, Umetniški vodja: AMY LYNN BARBER ASTOR PIAZZOLLA / L. DESJATNIKOV: ŠTIRJE LETNI ČASI V BUENOS AIRESU JESEN ZIMA Violina in dirigent: JULIAN RACHLIN, ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE
SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFIEV: SONATA ŠT. 2 V D-DURU ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 94A Violina: FRANK PETER ZIMMERMANN, Klavir: ALEXANDER LONQUICH VILKO UKMAR: PET BAGATEL ZA KITARO Kitara: ANDREJ GRAFENAUER
SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFIEV: SONATA ŠT. 2 V D-DURU ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 94A Violina: FRANK PETER ZIMMERMANN, Klavir: ALEXANDER LONQUICH VILKO UKMAR: PET BAGATEL ZA KITARO Kitara: ANDREJ GRAFENAUER
Ob petkih dneve začenjamo z obletnicami in tudi danes bo tako. CLAUDIO PRIETO: FANDANGO DE SOLER SIMFONIČNI ORKESTER RTV ŠPANIJA, Dirigent: ODON ALONSO EMMA LOU DIEMER / WILLIAM SHAKESPEARE : 3 Madrigali O, KAM HITIŠ, PREMILA DEVA PROČ OD MENE USTNICE PUSTITE, DEKLICE, SOLZÉ Zbor LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, Klavir: LOVRO FRELIH, Dirigent: KLARA MALJUGA ALFRED SCHNITTKE / DANÜL ŠAFRAN: SUITA V STARINSKEM SLOGU Violončelo: DANÜL ŠAFRAN, Klavir: ANTON GINSBURG EDISON VASILJEVIČ DENISOV: DVE SKLADBI ZA TRI INSTRUMENTE ŠT. 1: ANDANTE ŠT. 2: ALLEGRO TRIO DI CLARONE: Klarinet in basetni rog - WOLFGANG MEYER, REINER WEHLE, SABINE MEYER FRANCIS POULENC: KONCERT V D-MOLU ZA 2 KLAVIRJA IN ORKESTER, FP 61 FILHARMONIČNI ORKESTER IZ LIÈGEA, Klavir: ÉRIC LE SAGE in FRANK BRALEY, Dirigent: STÉPHANE DENEVE
Ob petkih dneve začenjamo z obletnicami in tudi danes bo tako. CLAUDIO PRIETO: FANDANGO DE SOLER SIMFONIČNI ORKESTER RTV ŠPANIJA, Dirigent: ODON ALONSO EMMA LOU DIEMER / WILLIAM SHAKESPEARE : 3 Madrigali O, KAM HITIŠ, PREMILA DEVA PROČ OD MENE USTNICE PUSTITE, DEKLICE, SOLZÉ Zbor LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, Klavir: LOVRO FRELIH, Dirigent: KLARA MALJUGA ALFRED SCHNITTKE / DANÜL ŠAFRAN: SUITA V STARINSKEM SLOGU Violončelo: DANÜL ŠAFRAN, Klavir: ANTON GINSBURG EDISON VASILJEVIČ DENISOV: DVE SKLADBI ZA TRI INSTRUMENTE ŠT. 1: ANDANTE ŠT. 2: ALLEGRO TRIO DI CLARONE: Klarinet in basetni rog - WOLFGANG MEYER, REINER WEHLE, SABINE MEYER FRANCIS POULENC: KONCERT V D-MOLU ZA 2 KLAVIRJA IN ORKESTER, FP 61 FILHARMONIČNI ORKESTER IZ LIÈGEA, Klavir: ÉRIC LE SAGE in FRANK BRALEY, Dirigent: STÉPHANE DENEVE
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.