Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
JOHN TAVENER: THRINOS (žalostnika) ZA VIOLONČELO SOLO Violončelo: STEVEN ISSERLIS THOMAS TALLIS: JEREMIJEVE ŽALOSTINKE THE KING'S SINGERS JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET OP. 51, SEDEM ZADNJIH KRISTUSOVIH BESED GODALNI KVARTET RTV LJUBLJANA PAVOL BAGIN: PASTORALE ZA FLAVTO SOLO Flavta: MILOŠ JURKOVIČ FRANTIŠEK XAVER BRIXI: KONCERT ŠT. 1 V F-DURU ZA ORGLE IN ORKESTER Orgle: MIROSLAV KAMPELSHEIMER, PRAŠKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: LADISLAV ŠIP FRANCIS POULENC: ŠTIRJE MOTETI ZA ČAS POKORE in AVE VERUM CORPUS Moteti: TIMOR ET TREMOR, FP 97/1, VINEA MEA ELECTA, TENEBRAE FACTE SUNT, TRISTIS EST ANIMA MEA LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, dirigent: MATJAŽ ŠČEK ANNA IGNATOWICZ GLINSKA: TOCCATA ZA MARIMBO SOLO Marimba: INTI PUCIHAR
JOHN TAVENER: THRINOS (žalostnika) ZA VIOLONČELO SOLO Violončelo: STEVEN ISSERLIS THOMAS TALLIS: JEREMIJEVE ŽALOSTINKE THE KING'S SINGERS JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET OP. 51, SEDEM ZADNJIH KRISTUSOVIH BESED GODALNI KVARTET RTV LJUBLJANA PAVOL BAGIN: PASTORALE ZA FLAVTO SOLO Flavta: MILOŠ JURKOVIČ FRANTIŠEK XAVER BRIXI: KONCERT ŠT. 1 V F-DURU ZA ORGLE IN ORKESTER Orgle: MIROSLAV KAMPELSHEIMER, PRAŠKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: LADISLAV ŠIP FRANCIS POULENC: ŠTIRJE MOTETI ZA ČAS POKORE in AVE VERUM CORPUS Moteti: TIMOR ET TREMOR, FP 97/1, VINEA MEA ELECTA, TENEBRAE FACTE SUNT, TRISTIS EST ANIMA MEA LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, dirigent: MATJAŽ ŠČEK ANNA IGNATOWICZ GLINSKA: TOCCATA ZA MARIMBO SOLO Marimba: INTI PUCIHAR
JOHN TAVENER: THRINOS (žalostnika) ZA VIOLONČELO SOLO Violončelo: STEVEN ISSERLIS THOMAS TALLIS: JEREMIJEVE ŽALOSTINKE THE KING'S SINGERS JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET OP. 51, SEDEM ZADNJIH KRISTUSOVIH BESED GODALNI KVARTET RTV LJUBLJANA PAVOL BAGIN: PASTORALE ZA FLAVTO SOLO Flavta: MILOŠ JURKOVIČ FRANTIŠEK XAVER BRIXI: KONCERT ŠT. 1 V F-DURU ZA ORGLE IN ORKESTER Orgle: MIROSLAV KAMPELSHEIMER, PRAŠKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: LADISLAV ŠIP FRANCIS POULENC: ŠTIRJE MOTETI ZA ČAS POKORE in AVE VERUM CORPUS Moteti: TIMOR ET TREMOR, FP 97/1, VINEA MEA ELECTA, TENEBRAE FACTE SUNT, TRISTIS EST ANIMA MEA LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, dirigent: MATJAŽ ŠČEK ANNA IGNATOWICZ GLINSKA: TOCCATA ZA MARIMBO SOLO Marimba: INTI PUCIHAR
JOHN TAVENER: THRINOS (žalostnika) ZA VIOLONČELO SOLO Violončelo: STEVEN ISSERLIS THOMAS TALLIS: JEREMIJEVE ŽALOSTINKE THE KING'S SINGERS JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET OP. 51, SEDEM ZADNJIH KRISTUSOVIH BESED GODALNI KVARTET RTV LJUBLJANA PAVOL BAGIN: PASTORALE ZA FLAVTO SOLO Flavta: MILOŠ JURKOVIČ FRANTIŠEK XAVER BRIXI: KONCERT ŠT. 1 V F-DURU ZA ORGLE IN ORKESTER Orgle: MIROSLAV KAMPELSHEIMER, PRAŠKI SIMFONIČNI ORKESTER, dirigent: LADISLAV ŠIP FRANCIS POULENC: ŠTIRJE MOTETI ZA ČAS POKORE in AVE VERUM CORPUS Moteti: TIMOR ET TREMOR, FP 97/1, VINEA MEA ELECTA, TENEBRAE FACTE SUNT, TRISTIS EST ANIMA MEA LJUBLJANSKI MADRIGALISTI, dirigent: MATJAŽ ŠČEK ANNA IGNATOWICZ GLINSKA: TOCCATA ZA MARIMBO SOLO Marimba: INTI PUCIHAR
Petki so tisti dan v tednu, ko se pogosto spomnimo jubilejev. Danes se bomo posvetili petim skladateljem. GIACOMO CARISSIMI: VERSETTI Orgle: MILKO BIZJAK FRANZ XAVER SCHNYDER VON WARTENSEE: KONCERT ZA DVA KLARINETA IN ORKESTER V B-DURU ENSEMBLE CAPRICCIO, klarinet: THOMAS FRIEDLI in HANS RUDOLF STALDER MIKLÓS RÓZSA: SONATA ZA KITARO OP. 42 Kitara: ANDRAS CSAKI FRANZ VON SUPPÉ / PETER WALDENMEIER: VALČEK SREČE SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: PETER WALDENMEIER JEAN ROGER DUCASSE: iz cikla ŠEST PRELUDIJEV ZA KLAVIR Klavir: JANEZ LOVŠE
Petki so tisti dan v tednu, ko se pogosto spomnimo jubilejev. Danes se bomo posvetili petim skladateljem. GIACOMO CARISSIMI: VERSETTI Orgle: MILKO BIZJAK FRANZ XAVER SCHNYDER VON WARTENSEE: KONCERT ZA DVA KLARINETA IN ORKESTER V B-DURU ENSEMBLE CAPRICCIO, klarinet: THOMAS FRIEDLI in HANS RUDOLF STALDER MIKLÓS RÓZSA: SONATA ZA KITARO OP. 42 Kitara: ANDRAS CSAKI FRANZ VON SUPPÉ / PETER WALDENMEIER: VALČEK SREČE SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: PETER WALDENMEIER JEAN ROGER DUCASSE: iz cikla ŠEST PRELUDIJEV ZA KLAVIR Klavir: JANEZ LOVŠE
Petki so tisti dan v tednu, ko se pogosto spomnimo jubilejev. Danes se bomo posvetili petim skladateljem. GIACOMO CARISSIMI: VERSETTI Orgle: MILKO BIZJAK FRANZ XAVER SCHNYDER VON WARTENSEE: KONCERT ZA DVA KLARINETA IN ORKESTER V B-DURU ENSEMBLE CAPRICCIO, klarinet: THOMAS FRIEDLI in HANS RUDOLF STALDER MIKLÓS RÓZSA: SONATA ZA KITARO OP. 42 Kitara: ANDRAS CSAKI FRANZ VON SUPPÉ / PETER WALDENMEIER: VALČEK SREČE SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: PETER WALDENMEIER JEAN ROGER DUCASSE: iz cikla ŠEST PRELUDIJEV ZA KLAVIR Klavir: JANEZ LOVŠE
Petki so tisti dan v tednu, ko se pogosto spomnimo jubilejev. Danes se bomo posvetili petim skladateljem. GIACOMO CARISSIMI: VERSETTI Orgle: MILKO BIZJAK FRANZ XAVER SCHNYDER VON WARTENSEE: KONCERT ZA DVA KLARINETA IN ORKESTER V B-DURU ENSEMBLE CAPRICCIO, klarinet: THOMAS FRIEDLI in HANS RUDOLF STALDER MIKLÓS RÓZSA: SONATA ZA KITARO OP. 42 Kitara: ANDRAS CSAKI FRANZ VON SUPPÉ / PETER WALDENMEIER: VALČEK SREČE SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: PETER WALDENMEIER JEAN ROGER DUCASSE: iz cikla ŠEST PRELUDIJEV ZA KLAVIR Klavir: JANEZ LOVŠE
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Heinrich von Herzogenberg: 3 Legende, op. 62 Peter Cornelius: Uvertura opere Bagdadski brivec Robert Fuchs: Serenada za godalni orkester v e-molu, op. 21 Hector Berlioz: Fantastična simfonija, stavek Sanjarjenja
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Heinrich von Herzogenberg: 3 Legende, op. 62 Peter Cornelius: Uvertura opere Bagdadski brivec Robert Fuchs: Serenada za godalni orkester v e-molu, op. 21 Hector Berlioz: Fantastična simfonija, stavek Sanjarjenja
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi. Predvajamo Robert Schumann: Sonata št. 1 za violino in klavir v a-molu, op. 105 Franz Liszt: Simfonična pesnitev Orfej Clara Schumann: Sonata za klavir v g-molu, stavek Allegro Richard Wagner: Preludij in Ljubezenska smrt iz opere Tristan in Izolda
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu 'Španski ples' iz opere Kratko življenje Manuela de Falle v priredbi za violino in klavir Fritza Kreislerja, suita iz scenske glasbe k igri Svanevit, op. 54 Jeana Sibeliusa, Briljantna poloneza št. 2 v A-duru za violino in klavir, op. 21 Henryka Wieniawskega, Romunska rapsodija št. 2 v D-duru, op. 11 Georga Enescuja, Scherzo, valček za violino in klavir, op. 34 Petra Iljiča Čajkovskega, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Šest antičnih epigrafov Clauda Debussyja in Koncert za altovski saksofon in orkester Henrija Tomasija.
Na sporedu 'Španski ples' iz opere Kratko življenje Manuela de Falle v priredbi za violino in klavir Fritza Kreislerja, suita iz scenske glasbe k igri Svanevit, op. 54 Jeana Sibeliusa, Briljantna poloneza št. 2 v A-duru za violino in klavir, op. 21 Henryka Wieniawskega, Romunska rapsodija št. 2 v D-duru, op. 11 Georga Enescuja, Scherzo, valček za violino in klavir, op. 34 Petra Iljiča Čajkovskega, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Šest antičnih epigrafov Clauda Debussyja in Koncert za altovski saksofon in orkester Henrija Tomasija.
Na sporedu Agitato za klavir Edvarda Griega, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija, Koncert za dve trobenti in orkester v C-duru, RV 537 Antonia Vivaldija, Pastorala za orgle, op. 19 Césarja Francka in Godalni kvartet v A-duru, op. 2, št. 1 Josepha Haydna.
Na sporedu Agitato za klavir Edvarda Griega, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija, Koncert za dve trobenti in orkester v C-duru, RV 537 Antonia Vivaldija, Pastorala za orgle, op. 19 Césarja Francka in Godalni kvartet v A-duru, op. 2, št. 1 Josepha Haydna.
Na sporedu 'Španski ples' iz opere Kratko življenje Manuela de Falle v priredbi za violino in klavir Fritza Kreislerja, suita iz scenske glasbe k igri Svanevit, op. 54 Jeana Sibeliusa, Briljantna poloneza št. 2 v A-duru za violino in klavir, op. 21 Henryka Wieniawskega, Romunska rapsodija št. 2 v D-duru, op. 11 Georga Enescuja, Scherzo, valček za violino in klavir, op. 34 Petra Iljiča Čajkovskega, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Šest antičnih epigrafov Clauda Debussyja in Koncert za altovski saksofon in orkester Henrija Tomasija.
Na sporedu 'Španski ples' iz opere Kratko življenje Manuela de Falle v priredbi za violino in klavir Fritza Kreislerja, suita iz scenske glasbe k igri Svanevit, op. 54 Jeana Sibeliusa, Briljantna poloneza št. 2 v A-duru za violino in klavir, op. 21 Henryka Wieniawskega, Romunska rapsodija št. 2 v D-duru, op. 11 Georga Enescuja, Scherzo, valček za violino in klavir, op. 34 Petra Iljiča Čajkovskega, suita št. 2 iz baleta Dafnis in Hloa Mauricea Ravela, Šest antičnih epigrafov Clauda Debussyja in Koncert za altovski saksofon in orkester Henrija Tomasija.
Na sporedu Agitato za klavir Edvarda Griega, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija, Koncert za dve trobenti in orkester v C-duru, RV 537 Antonia Vivaldija, Pastorala za orgle, op. 19 Césarja Francka in Godalni kvartet v A-duru, op. 2, št. 1 Josepha Haydna.
Na sporedu Agitato za klavir Edvarda Griega, Parthia za pihala v F-duru Antonia Rosettija, Koncert za dve trobenti in orkester v C-duru, RV 537 Antonia Vivaldija, Pastorala za orgle, op. 19 Césarja Francka in Godalni kvartet v A-duru, op. 2, št. 1 Josepha Haydna.
Poslušamo cikel Gozdni prizori, op. 82 Roberta Schumanna, Koncertno etudo v As-duru poimenovano Gozdno šumenje Franza Liszta, drugi stavek Lovske simfonije Frana Gerbiča z naslovom Gozdna idila, Koncert za osem pavk, pihala in godala Johanna Wilhelma Hertla, Suito za pavke, trobento in orgle Jeana Baptista Prina ter drugi stavek Klavirskega tria v a-molu Petra Iljiča Čajkovskega.
Poslušamo cikel Gozdni prizori, op. 82 Roberta Schumanna, Koncertno etudo v As-duru poimenovano Gozdno šumenje Franza Liszta, drugi stavek Lovske simfonije Frana Gerbiča z naslovom Gozdna idila, Koncert za osem pavk, pihala in godala Johanna Wilhelma Hertla, Suito za pavke, trobento in orgle Jeana Baptista Prina ter drugi stavek Klavirskega tria v a-molu Petra Iljiča Čajkovskega.
To priljubljeno Elgarjevo delo bomo poslušali v občuteni interpretaciji Filharmoničnega orkestra BBC pod vodstvom dirigenta Juanja Mene. Posnetek izvedbe v živo je nastal 20. aprila leta 2012 v Viktorijini dvorani v Veliki Britaniji.
To priljubljeno Elgarjevo delo bomo poslušali v občuteni interpretaciji Filharmoničnega orkestra BBC pod vodstvom dirigenta Juanja Mene. Posnetek izvedbe v živo je nastal 20. aprila leta 2012 v Viktorijini dvorani v Veliki Britaniji.
Poslušamo cikel Gozdni prizori, op. 82 Roberta Schumanna, Koncertno etudo v As-duru poimenovano Gozdno šumenje Franza Liszta, drugi stavek Lovske simfonije Frana Gerbiča z naslovom Gozdna idila, Koncert za osem pavk, pihala in godala Johanna Wilhelma Hertla, Suito za pavke, trobento in orgle Jeana Baptista Prina ter drugi stavek Klavirskega tria v a-molu Petra Iljiča Čajkovskega.
Poslušamo cikel Gozdni prizori, op. 82 Roberta Schumanna, Koncertno etudo v As-duru poimenovano Gozdno šumenje Franza Liszta, drugi stavek Lovske simfonije Frana Gerbiča z naslovom Gozdna idila, Koncert za osem pavk, pihala in godala Johanna Wilhelma Hertla, Suito za pavke, trobento in orgle Jeana Baptista Prina ter drugi stavek Klavirskega tria v a-molu Petra Iljiča Čajkovskega.
Poslušamo Variacije na Corellijevo temo, op. 42 Sergeja Rahmaninova, Sonato za violino in continuo v d-molu, št. 12, op. 5 "La folío" Arcangela Corellija ter Variacije in fugo na Händlovo temo, op. 24 Johannesa Brahmsa.
Poslušamo Variacije na Corellijevo temo, op. 42 Sergeja Rahmaninova, Sonato za violino in continuo v d-molu, št. 12, op. 5 "La folío" Arcangela Corellija ter Variacije in fugo na Händlovo temo, op. 24 Johannesa Brahmsa.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Bacha, Händla, Vivaldija, Geminianija in Corellija v 1. delu, Mozarta v 2. delu ter Ville-Lobosa, Mendelssohna, Debussyja, Liszta, Czernyja in Čajkovskega v 3. delu.
V novi dan z glasbo Bacha, Händla, Vivaldija, Geminianija in Corellija v 1. delu, Mozarta v 2. delu ter Ville-Lobosa, Mendelssohna, Debussyja, Liszta, Czernyja in Čajkovskega v 3. delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Na sporedu Fešta iz suite Istralja Alda Kumarja, Variacije za klavir na tercet iz opere Življenje za carja Mihaila Glinke, Pas de deux iz baleta Hrestač Petra Iljiča Čajkovskega, Sonata v F-duru za flavto, violo in harfo Clauda Debussyja, suita iz baleta Trobenta in vrag Alojza Srebotnjaka, V gozdu, za rog in klavir Eugena Bozzaja, Norveški plesi Edvarda Griega v orkestracijah Hansa Sitta, Poloneza za violino in klavir v D-duru, op. 4 Henryka Wieniawskega in Koncert za harfo in orkester Alberta Ginastere.
Na sporedu Fešta iz suite Istralja Alda Kumarja, Variacije za klavir na tercet iz opere Življenje za carja Mihaila Glinke, Pas de deux iz baleta Hrestač Petra Iljiča Čajkovskega, Sonata v F-duru za flavto, violo in harfo Clauda Debussyja, suita iz baleta Trobenta in vrag Alojza Srebotnjaka, V gozdu, za rog in klavir Eugena Bozzaja, Norveški plesi Edvarda Griega v orkestracijah Hansa Sitta, Poloneza za violino in klavir v D-duru, op. 4 Henryka Wieniawskega in Koncert za harfo in orkester Alberta Ginastere.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Na sporedu Divertimento za komorni orkester po skladbah za čembalo Francoisa Couperina, op. 86 Richarda Straussa, motet O dulcissime Domine Jeana Baptista Lullyja in suita za orkester Troisieme caprice Michela Richarda Delalanda.
Poslušamo Simfonijo za godala, lesena pihala, harfo in čelesto, op. 73a Dmitrija Šostakoviča, Glasbo za godala Arthurja Blissa ter Stare arije in plese – suito št. 2 Ottorina Respighija.
Poslušamo Simfonijo za godala, lesena pihala, harfo in čelesto, op. 73a Dmitrija Šostakoviča, Glasbo za godala Arthurja Blissa ter Stare arije in plese – suito št. 2 Ottorina Respighija.
Čeprav je Hrestač balet, ki zasede večji del decembrskega programa večine opernih in baletnih hiš po svetu, je glasba Petra Iljiča Čajkovskega brezčasna in primerna za poslušanje v prav vseh letnih časih. Če morda že pogrešate zimsko rajanje na snegu, božično praznovanje, podobno temu, ki ga v baletu prireja družina Stahlbaum, ali pa vas v teh precej mrzlih zgodnjepomladanskih jutrih samo pošteno zebe, vas vabimo da se vživite v zgodbo o Mišjem kralju in Hrestaču, leseni lutki vojaka, ki oživi pod božičnim drevesom. Baletno suito Hrestač, op. 71a Petra Iljiča Čajkovskega bomo poslušali v izvedbi Simfoničnega orkestra RTV Ljubljana pod vodstvom Mihaela Gunzeka. Zazvenel bo tudi drugi stavek simfonične suite Pomlad Clauda Debussyja v interpretaciji Orkestra Slovenske filharmonije pod vodstvom Antona Kolarja.
Čeprav je Hrestač balet, ki zasede večji del decembrskega programa večine opernih in baletnih hiš po svetu, je glasba Petra Iljiča Čajkovskega brezčasna in primerna za poslušanje v prav vseh letnih časih. Če morda že pogrešate zimsko rajanje na snegu, božično praznovanje, podobno temu, ki ga v baletu prireja družina Stahlbaum, ali pa vas v teh precej mrzlih zgodnjepomladanskih jutrih samo pošteno zebe, vas vabimo da se vživite v zgodbo o Mišjem kralju in Hrestaču, leseni lutki vojaka, ki oživi pod božičnim drevesom. Baletno suito Hrestač, op. 71a Petra Iljiča Čajkovskega bomo poslušali v izvedbi Simfoničnega orkestra RTV Ljubljana pod vodstvom Mihaela Gunzeka. Zazvenel bo tudi drugi stavek simfonične suite Pomlad Clauda Debussyja v interpretaciji Orkestra Slovenske filharmonije pod vodstvom Antona Kolarja.
Poslušamo Misso ad imitationem pater noster Jacobusa Gallusa Carniolusa, Miserere Gregorija Allegrija ter komorno kantato za sopran in godala O di betlemme altera Alessandra Scarlattija.
Poslušamo Misso ad imitationem pater noster Jacobusa Gallusa Carniolusa, Miserere Gregorija Allegrija ter komorno kantato za sopran in godala O di betlemme altera Alessandra Scarlattija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.