Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
BOJAN ADAMIČ: NALEPKE PIHALNI KVINTET RTV LJUBLJANA MARJAN KOZINA: NA SVOJI ZEMLJI (SUITA) SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: MARKO MUNIH MATIJA BRAVNIČAR: SONATA ZA VIOLINO SOLO Violina: DEJAN BRAVNIČAR KAROL PAHOR: SIMFONIJA V F-DURU ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: OSKAR DANON LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: PET LIRIČNIH MELODIJ ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC, Klavir: ACI BERTONCELJ SLAVKO OSTERC: NOKTURNO ZA GODALNI ORKESTER ZELENI SE GAJ KOMORNI ORKESTER RTV LJUBLJANA
BOJAN ADAMIČ: NALEPKE PIHALNI KVINTET RTV LJUBLJANA MARJAN KOZINA: NA SVOJI ZEMLJI (SUITA) SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: MARKO MUNIH MATIJA BRAVNIČAR: SONATA ZA VIOLINO SOLO Violina: DEJAN BRAVNIČAR KAROL PAHOR: SIMFONIJA V F-DURU ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: OSKAR DANON LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC: PET LIRIČNIH MELODIJ ZA VIOLONČELO IN KLAVIR Violončelo: CIRIL ŠKERJANEC, Klavir: ACI BERTONCELJ SLAVKO OSTERC: NOKTURNO ZA GODALNI ORKESTER ZELENI SE GAJ KOMORNI ORKESTER RTV LJUBLJANA
ALEKSANDER GLAZUNOV: CHOPINIANA (LES SYLPHIDES), OP. 46 1. POLONEZA, OP. 40, ŠT. 1 2. NOKTURNO, OP. 15, ŠT. 1 3. MAZURKA, OP. 50, ŠT. 3 4. TARANTELLA, OP. 43 FILHARMONIČNI ORKESTER BBC, Dirigent: VASSILY SINAISKY FRÉDÉRIC CHOPIN: FANTAISIE IMPROMPTU V CIS-MOLU, OP. POSTH. 66 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ
ALEKSANDER GLAZUNOV: CHOPINIANA (LES SYLPHIDES), OP. 46 1. POLONEZA, OP. 40, ŠT. 1 2. NOKTURNO, OP. 15, ŠT. 1 3. MAZURKA, OP. 50, ŠT. 3 4. TARANTELLA, OP. 43 FILHARMONIČNI ORKESTER BBC, Dirigent: VASSILY SINAISKY FRÉDÉRIC CHOPIN: FANTAISIE IMPROMPTU V CIS-MOLU, OP. POSTH. 66 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ
Petek je dan, ki ga pogosto začenjamo z obletnicami in tudi ta teden je tako. PIERRE DANICAN PHILIDOR: CINQUIÉME SUITE Kljunasta flavta: MATEJA BAJT, Čembalo: EGON MIHAJLOVIĆ CHRISTIAN FRIEDRICH RUPPE: LENTO GRAVE V D-MOLU, OP. 10/15 Orgle: JAROSLAV TUMA LUDWIG VAN BEETHOVEN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 28 V A-DURU, OP. 101 Klavir: GINA BACHAUER CLAUDE DEBUSSY / PAUL VERLAINE / ZOLTÁN KOCSIS: POZABLJENE ARIETE - ARIETTES OUBLIEES, L.60 To je omotična ekstaza (C’est l’extase langoureuse) Dežuje v mojem srcu (Il pleure dans mon cœur) Senca dreves (L’ombre des arbres) Belgijske pokrajine: Vrtiljak (Chevaux de bois) Akvareli I – Zeleno (Green) Akvareli II – Tesnoba (Spleen) MADŽARSKI NACIONALNI FILHARMONIČNI ORKESTER, Sopran: JÚLIA HAJNÓCZY, Dirigent: ZOLTÁN KOCSIS ROBERT SCHOLLUM: SONATINA ZA KLARINET IN KLAVIR ŠT. 4, OP. 55 Klarinet: FRANC TRŽAN, Klavir: LEON ENGELMAN
Petek je dan, ki ga pogosto začenjamo z obletnicami in tudi ta teden je tako. PIERRE DANICAN PHILIDOR: CINQUIÉME SUITE Kljunasta flavta: MATEJA BAJT, Čembalo: EGON MIHAJLOVIĆ CHRISTIAN FRIEDRICH RUPPE: LENTO GRAVE V D-MOLU, OP. 10/15 Orgle: JAROSLAV TUMA LUDWIG VAN BEETHOVEN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 28 V A-DURU, OP. 101 Klavir: GINA BACHAUER CLAUDE DEBUSSY / PAUL VERLAINE / ZOLTÁN KOCSIS: POZABLJENE ARIETE - ARIETTES OUBLIEES, L.60 To je omotična ekstaza (C’est l’extase langoureuse) Dežuje v mojem srcu (Il pleure dans mon cœur) Senca dreves (L’ombre des arbres) Belgijske pokrajine: Vrtiljak (Chevaux de bois) Akvareli I – Zeleno (Green) Akvareli II – Tesnoba (Spleen) MADŽARSKI NACIONALNI FILHARMONIČNI ORKESTER, Sopran: JÚLIA HAJNÓCZY, Dirigent: ZOLTÁN KOCSIS ROBERT SCHOLLUM: SONATINA ZA KLARINET IN KLAVIR ŠT. 4, OP. 55 Klarinet: FRANC TRŽAN, Klavir: LEON ENGELMAN
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo šesti stavek iz Letnih časov Petra Iljiča Čajkovskega z naslovom Barkarola, suito Letno poletje Lucijana Marije Škerjanca, Spomin na davno poletje Brine Zupančič, Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu - Poletje Antonia Vivaldija v priredbi za jazz trio Jacquesa Loussierja.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo šesti stavek iz Letnih časov Petra Iljiča Čajkovskega z naslovom Barkarola, suito Letno poletje Lucijana Marije Škerjanca, Spomin na davno poletje Brine Zupančič, Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu - Poletje Antonia Vivaldija v priredbi za jazz trio Jacquesa Loussierja.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo simfonično pesnitev Pesem poletja Fredericka Deliusa in skladbo Knoxville: Poletje leta 1915 Samuela Barberja
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo simfonično pesnitev Pesem poletja Fredericka Deliusa in skladbo Knoxville: Poletje leta 1915 Samuela Barberja
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo šesti stavek iz Letnih časov Petra Iljiča Čajkovskega z naslovom Barkarola, suito Letno poletje Lucijana Marije Škerjanca, Spomin na davno poletje Brine Zupančič, Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu - Poletje Antonia Vivaldija v priredbi za jazz trio Jacquesa Loussierja.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo šesti stavek iz Letnih časov Petra Iljiča Čajkovskega z naslovom Barkarola, suito Letno poletje Lucijana Marije Škerjanca, Spomin na davno poletje Brine Zupančič, Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu - Poletje Antonia Vivaldija v priredbi za jazz trio Jacquesa Loussierja.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu Antonia Vivaldija, odlomek tretjega prizora alegoričnega baleta Letni časi, op. 67 Aleksandra Glazunova z naslovom Poletje in simfonično pesnitev Rimski vodnjaki Ottorina Respighija.
Poletje, ta najsvetlejši in za marsikoga najprijetnejši letni čas, nas z vročimi dnevi in toplimi nočmi spremlja že kar nekaj časa. Nad tem letnim časom so se navduševali tudi številni skladatelji, ki so na različne načine uglasbili čare poletja. Predvajamo Koncert št. 2 za violino in orkester v g-molu Antonia Vivaldija, odlomek tretjega prizora alegoričnega baleta Letni časi, op. 67 Aleksandra Glazunova z naslovom Poletje in simfonično pesnitev Rimski vodnjaki Ottorina Respighija.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Upanje za violino in klavir Vasilija Mirka, Fandango v soju sveč iz klavirske suite Goyescas Enriqueja Granadosa, Poletni dan – otroška suita za mali orkester, op. 65bis Sergeja Prokofjeva, Tri romance brez besed, op. 17 Gabriela Fauréja, Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 82 Aleksandra Glazunova, V pokrajini Johna Cagea, Siegfriedova idila za mali orkester Richarda Wagnerja, Španska ljudska suita za violino in klavir Manuela de Falle in Paula Kochanskega.
Na sporedu Upanje za violino in klavir Vasilija Mirka, Fandango v soju sveč iz klavirske suite Goyescas Enriqueja Granadosa, Poletni dan – otroška suita za mali orkester, op. 65bis Sergeja Prokofjeva, Tri romance brez besed, op. 17 Gabriela Fauréja, Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 82 Aleksandra Glazunova, V pokrajini Johna Cagea, Siegfriedova idila za mali orkester Richarda Wagnerja, Španska ljudska suita za violino in klavir Manuela de Falle in Paula Kochanskega.
Na sporedu Upanje za violino in klavir Vasilija Mirka, Fandango v soju sveč iz klavirske suite Goyescas Enriqueja Granadosa, Poletni dan – otroška suita za mali orkester, op. 65bis Sergeja Prokofjeva, Tri romance brez besed, op. 17 Gabriela Fauréja, Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 82 Aleksandra Glazunova, V pokrajini Johna Cagea, Siegfriedova idila za mali orkester Richarda Wagnerja, Španska ljudska suita za violino in klavir Manuela de Falle in Paula Kochanskega.
Na sporedu Upanje za violino in klavir Vasilija Mirka, Fandango v soju sveč iz klavirske suite Goyescas Enriqueja Granadosa, Poletni dan – otroška suita za mali orkester, op. 65bis Sergeja Prokofjeva, Tri romance brez besed, op. 17 Gabriela Fauréja, Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 82 Aleksandra Glazunova, V pokrajini Johna Cagea, Siegfriedova idila za mali orkester Richarda Wagnerja, Španska ljudska suita za violino in klavir Manuela de Falle in Paula Kochanskega.
Na sporedu suita iz nedokončane opere Španska gospa Edwarda Elgarja, Štirinajst skladb za flavto in harfo, op. 157b Charlesa Koechlina, Uvertura za orkester št. 4 Philippa Heinricha Erlebacha in Arija z desetimi variacijami v italijanskem slogu, BWV 989 Johanna Sebastiana Bacha.
Na sporedu suita iz nedokončane opere Španska gospa Edwarda Elgarja, Štirinajst skladb za flavto in harfo, op. 157b Charlesa Koechlina, Uvertura za orkester št. 4 Philippa Heinricha Erlebacha in Arija z desetimi variacijami v italijanskem slogu, BWV 989 Johanna Sebastiana Bacha.
V osrednjem delu oddaje bomo najprej poslušali koncert Tisa za violončelo in orkester prekmurskega skladatelja Slavka Šuklarja. Slišali bomo tudi različne priredbe prekmurskih ljudskih pesmi, ki so jih napisali skladatelji Radovan Gobec, Ambrož Čopi, Mojca Prus, Uroš Krek, Katarina Pustinek Rakar, Alojz Srebotnjak, Gašper Jereb in drugi, ter prisluhnili vokalno-inštrumentalnim zasedbam, specializiranim za izvajanje ljudske glasbe, kot so Ženska vokalna skupina Stu Ledi, ansambel Trutamora Slovenica in ansambel Vedun. Zazvenelo bo tudi nekaj del slovenskih skladateljev, ki so navdih za svoje skladbe našli prav v prekmurskem izročilu.
V osrednjem delu oddaje bomo najprej poslušali koncert Tisa za violončelo in orkester prekmurskega skladatelja Slavka Šuklarja. Slišali bomo tudi različne priredbe prekmurskih ljudskih pesmi, ki so jih napisali skladatelji Radovan Gobec, Ambrož Čopi, Mojca Prus, Uroš Krek, Katarina Pustinek Rakar, Alojz Srebotnjak, Gašper Jereb in drugi, ter prisluhnili vokalno-inštrumentalnim zasedbam, specializiranim za izvajanje ljudske glasbe, kot so Ženska vokalna skupina Stu Ledi, ansambel Trutamora Slovenica in ansambel Vedun. Zazvenelo bo tudi nekaj del slovenskih skladateljev, ki so navdih za svoje skladbe našli prav v prekmurskem izročilu.
Poslušamo Fantazijo za kontrabas in klavir na teme iz Bellinijeve opere Mesečnica Giovannija Bottesinija, Koncertantno fantazijo v G-duru za klavir in orkester, op. 56 Petra Iljića Čajkovskega ter Fantazijo za violončelo in orkester Julesa Masseneta.
Poslušamo Fantazijo za kontrabas in klavir na teme iz Bellinijeve opere Mesečnica Giovannija Bottesinija, Koncertantno fantazijo v G-duru za klavir in orkester, op. 56 Petra Iljića Čajkovskega ter Fantazijo za violončelo in orkester Julesa Masseneta.
V osrednjem delu oddaje bomo najprej poslušali koncert Tisa za violončelo in orkester prekmurskega skladatelja Slavka Šuklarja. Slišali bomo tudi različne priredbe prekmurskih ljudskih pesmi, ki so jih napisali skladatelji Radovan Gobec, Ambrož Čopi, Mojca Prus, Uroš Krek, Katarina Pustinek Rakar, Alojz Srebotnjak, Gašper Jereb in drugi, ter prisluhnili vokalno-inštrumentalnim zasedbam, specializiranim za izvajanje ljudske glasbe, kot so Ženska vokalna skupina Stu Ledi, ansambel Trutamora Slovenica in ansambel Vedun. Zazvenelo bo tudi nekaj del slovenskih skladateljev, ki so navdih za svoje skladbe našli prav v prekmurskem izročilu.
V osrednjem delu oddaje bomo najprej poslušali koncert Tisa za violončelo in orkester prekmurskega skladatelja Slavka Šuklarja. Slišali bomo tudi različne priredbe prekmurskih ljudskih pesmi, ki so jih napisali skladatelji Radovan Gobec, Ambrož Čopi, Mojca Prus, Uroš Krek, Katarina Pustinek Rakar, Alojz Srebotnjak, Gašper Jereb in drugi, ter prisluhnili vokalno-inštrumentalnim zasedbam, specializiranim za izvajanje ljudske glasbe, kot so Ženska vokalna skupina Stu Ledi, ansambel Trutamora Slovenica in ansambel Vedun. Zazvenelo bo tudi nekaj del slovenskih skladateljev, ki so navdih za svoje skladbe našli prav v prekmurskem izročilu.
Poslušamo Fantazijo za kontrabas in klavir na teme iz Bellinijeve opere Mesečnica Giovannija Bottesinija, Koncertantno fantazijo v G-duru za klavir in orkester, op. 56 Petra Iljića Čajkovskega ter Fantazijo za violončelo in orkester Julesa Masseneta.
Poslušamo Fantazijo za kontrabas in klavir na teme iz Bellinijeve opere Mesečnica Giovannija Bottesinija, Koncertantno fantazijo v G-duru za klavir in orkester, op. 56 Petra Iljića Čajkovskega ter Fantazijo za violončelo in orkester Julesa Masseneta.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Corellija, Hasseja, Christiana Bacha in Charpentierja v prvem, Sullivana in Rodriga v drugem ter Respighija, Brahmsa, Dvořáka, Haydna, Wagnerja, Glazunova in Čajkovksega v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Corellija, Hasseja, Christiana Bacha in Charpentierja v prvem, Sullivana in Rodriga v drugem ter Respighija, Brahmsa, Dvořáka, Haydna, Wagnerja, Glazunova in Čajkovksega v tretjem delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Predvajamo Koncert za flavto in orkester Jeana Francaixa s flavtistko Mileno Perič v solistični vlogi in Lisztovo klavirsko transkripcijo Schubertovega samospeva Kam? iz cikla Lepa mlinarica.
Predvajamo Koncert za flavto in orkester Jeana Francaixa s flavtistko Mileno Perič v solistični vlogi in Lisztovo klavirsko transkripcijo Schubertovega samospeva Kam? iz cikla Lepa mlinarica.
Na sporedu arabska instrumentalna skladba Doulab, delo za godalni orkester z naslovom Mi za mir Janija Goloba, Makam rast murass'a Dimitrieja Cantemirja, Sonata za violino in klavir, op. 14 Aleksandra Čerepnina, simfonični fragmenti iz baletne pantomime Pajkova pojedina, op. 17 Alberta Roussela, Otroški kotiček – suita za klavir Clauda Debussyja in Poeme des Rivages (Pesnitev obal), simfonična suita v štirih slikah, op. 77 Vincenta d'Indyja.
Na sporedu arabska instrumentalna skladba Doulab, delo za godalni orkester z naslovom Mi za mir Janija Goloba, Makam rast murass'a Dimitrieja Cantemirja, Sonata za violino in klavir, op. 14 Aleksandra Čerepnina, simfonični fragmenti iz baletne pantomime Pajkova pojedina, op. 17 Alberta Roussela, Otroški kotiček – suita za klavir Clauda Debussyja in Poeme des Rivages (Pesnitev obal), simfonična suita v štirih slikah, op. 77 Vincenta d'Indyja.
Na sporedu Sonata za violino in basso continuo št. 1 v D-duru Arcangela Corellija, Ciacona za orgle v d-molu Johanna Pachelbela, Simfonija št. 3 v D-duru Luigija Boccherinija in Klavirska sonata št. 12 v F-duru, K. 332 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Na sporedu Sonata za violino in basso continuo št. 1 v D-duru Arcangela Corellija, Ciacona za orgle v d-molu Johanna Pachelbela, Simfonija št. 3 v D-duru Luigija Boccherinija in Klavirska sonata št. 12 v F-duru, K. 332 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Poslušamo Simfonijo za godala, lesena pihala, harfo in čelesto, op. 73a Dmitrija Šostakoviča, Glasbo za godala Arthurja Blissa, Stare arije in plese – suito št. 2 Ottorina Respighija ter Sanjarjenje Roberta Schumanna.
Poslušamo Simfonijo za godala, lesena pihala, harfo in čelesto, op. 73a Dmitrija Šostakoviča, Glasbo za godala Arthurja Blissa, Stare arije in plese – suito št. 2 Ottorina Respighija ter Sanjarjenje Roberta Schumanna.
Poslušamo Sedem bagatel, op. 33 Ludwiga van Beethovna in četrti stavek iz Godalnega kvarteta št. 14 v d-molu poimenovanega »Smrt in deklica« Franza Schuberta.
Poslušamo Sedem bagatel, op. 33 Ludwiga van Beethovna in četrti stavek iz Godalnega kvarteta št. 14 v d-molu poimenovanega »Smrt in deklica« Franza Schuberta.
Poslušamo Elgarjev Koncert za violončelo in orkester, ki je danes nepogrešljiv del repertoarja violončelistov po vsem svetu (eden od nedvomno najbolj poglobljenih in prepričljivih posnetkov izvedbe te skladbe pa ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré), ter posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima, ki je nastal leta 1969.
Poslušamo Elgarjev Koncert za violončelo in orkester, ki je danes nepogrešljiv del repertoarja violončelistov po vsem svetu (eden od nedvomno najbolj poglobljenih in prepričljivih posnetkov izvedbe te skladbe pa ostaja zgodovinski posnetek dela v interpretaciji violončelistke Jacqueline Mary du Pré), ter posnetek Koncerta za violončelo in orkester v a-molu, op. 129 Roberta Schumanna v interpretaciji Jacqueline Mary du Pré, Newyorškega filharmoničnega orkestra in dirigenta Daniela Barenboima, ki je nastal leta 1969.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Händla, Friedemanna Bacha, Fescha in Boecka v prvem, Pleyela in Rosettija v drugem ter Dvořáka, Chabrierja, Hačaturjana, Liszta, Lannerja, Tarrege, Griega, Stamitza, Straussa mlajšega in Schumanna v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Händla, Friedemanna Bacha, Fescha in Boecka v prvem, Pleyela in Rosettija v drugem ter Dvořáka, Chabrierja, Hačaturjana, Liszta, Lannerja, Tarrege, Griega, Stamitza, Straussa mlajšega in Schumanna v tretjem delu.