Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na sporedu Pesem brez besed v E-duru, op. 30/3 Felixa Mendelssohna, suita iz opere Hary Janoš Zoltana Kodályja, Arabeske v obliki variacij na priljubljeno temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Koncert za oboo in orkester Huga Schunckeja, 'Nokturno: Andante', tretji stavek Godalnega kvarteta št. 2 v D-duru Aleksandra Borodina, Duet-Concertino za klarinet, fagot, godalni orkester in harfo Richarda Straussa, Sonata za violino in klavir št. 2 Milka Lazarja, Romanca za rog in godalni kvartet, op. 3 Leoneja Sinigaglie in Andantino za trobilni septet Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Pesem brez besed v E-duru, op. 30/3 Felixa Mendelssohna, suita iz opere Hary Janoš Zoltana Kodályja, Arabeske v obliki variacij na priljubljeno temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Koncert za oboo in orkester Huga Schunckeja, 'Nokturno: Andante', tretji stavek Godalnega kvarteta št. 2 v D-duru Aleksandra Borodina, Duet-Concertino za klarinet, fagot, godalni orkester in harfo Richarda Straussa, Sonata za violino in klavir št. 2 Milka Lazarja, Romanca za rog in godalni kvartet, op. 3 Leoneja Sinigaglie in Andantino za trobilni septet Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Pesem brez besed v E-duru, op. 30/3 Felixa Mendelssohna, suita iz opere Hary Janoš Zoltana Kodályja, Arabeske v obliki variacij na priljubljeno temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Koncert za oboo in orkester Huga Schunckeja, 'Nokturno: Andante', tretji stavek Godalnega kvarteta št. 2 v D-duru Aleksandra Borodina, Duet-Concertino za klarinet, fagot, godalni orkester in harfo Richarda Straussa, Sonata za violino in klavir št. 2 Milka Lazarja, Romanca za rog in godalni kvartet, op. 3 Leoneja Sinigaglie in Andantino za trobilni septet Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Pesem brez besed v E-duru, op. 30/3 Felixa Mendelssohna, suita iz opere Hary Janoš Zoltana Kodályja, Arabeske v obliki variacij na priljubljeno temo iz Verdijeve opere Rigoletto, op. 2 Hansa von Bülowa, Koncert za oboo in orkester Huga Schunckeja, 'Nokturno: Andante', tretji stavek Godalnega kvarteta št. 2 v D-duru Aleksandra Borodina, Duet-Concertino za klarinet, fagot, godalni orkester in harfo Richarda Straussa, Sonata za violino in klavir št. 2 Milka Lazarja, Romanca za rog in godalni kvartet, op. 3 Leoneja Sinigaglie in Andantino za trobilni septet Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Arabeska št. 1 Clauda Debussyja v transkripciji za harfo Henriette Renié, Sinfonia a tre Alessandra Stradelle v priredbi za ansambel violončelov Valterja Dešpalja, Koncert za oboo in godala v d-molu Alessandra Marcella v transkripciji za orglice in orgle Mira Božiča, Uvertura v g-molu za godala in basso continuo, 'La Changeante' Georga Philippa Telemanna in Koncert za trobento, godala in čembalo v Es-duru Johanna Baptista Georga Nerude.
Na sporedu Arabeska št. 1 Clauda Debussyja v transkripciji za harfo Henriette Renié, Sinfonia a tre Alessandra Stradelle v priredbi za ansambel violončelov Valterja Dešpalja, Koncert za oboo in godala v d-molu Alessandra Marcella v transkripciji za orglice in orgle Mira Božiča, Uvertura v g-molu za godala in basso continuo, 'La Changeante' Georga Philippa Telemanna in Koncert za trobento, godala in čembalo v Es-duru Johanna Baptista Georga Nerude.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka ter Sonatino v a-molu, op. 61 Charles-Valentina Alkana.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka ter Sonatino v a-molu, op. 61 Charles-Valentina Alkana.
Poslušamo kantato Elverskud op. 30 Nielsa Wilhelma Gada, Tri mite za violino in klavir Karola Szymanowskega ter Serenado za flavto, violino, violo, violončelo in harfo Alberta Roussela.
Poslušamo kantato Elverskud op. 30 Nielsa Wilhelma Gada, Tri mite za violino in klavir Karola Szymanowskega ter Serenado za flavto, violino, violo, violončelo in harfo Alberta Roussela.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka ter Sonatino v a-molu, op. 61 Charles-Valentina Alkana.
Poslušamo Sonatino za violino in klavir v g-molu Franza Schuberta, Sonatino za godala Uroša Kreka ter Sonatino v a-molu, op. 61 Charles-Valentina Alkana.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Galileija, Vivaldija, Kellnerja, Heinichena, Krumpholz in Händla v prvem, Mozarta v drugem ter Dvořáka, Chabrierja, Hačaturjana, Liszta, Lannerja, Schumanna, Kreislerja, Richarda Straussa in Wagnerja v tretjem delu.
V novi dan z glasbo Galileija, Vivaldija, Kellnerja, Heinichena, Krumpholz in Händla v prvem, Mozarta v drugem ter Dvořáka, Chabrierja, Hačaturjana, Liszta, Lannerja, Schumanna, Kreislerja, Richarda Straussa in Wagnerja v tretjem delu.
DIETRICH BUXTEHUDE: SONATA V G-DURU, BUXWV 271 MUSICA ANTIQUA KÖLN, Dirigent: REINHARD GOEBEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / MARTIN LUTHER: 2 stavka iz DREI KIRCHENSTÜCKE, OP. 23 AUS TIEFER NOT SCHREI ICH ZU DIR (PS 130) MITTEN WIR IM LEBEN SIND KOMORNI ZBOR AVE, Dirigent: ANDRAŽ HAUPTMAN JOHANN HERMANN SCHEIN: SUITA ŠT. 4 V D-DURU Ansambel COLLEGIUM TERPSICHORE Johann Walter / Jurij Dalmatin / Primož Trubar: ZHAST INU HVALO MY VSI BOGU DAJMO - SPET ENA PEISSEN PO OBHAILI CHRISTVSEVE VEZHERJE POSLUSHAJTE VSI ZHLOVEKI - ENA DRUGA DUHOVNA PEISSEN OD S. KARSTA DAJ MYR O BUG KARSZHENIKOM - PROSHNA SA MYR Ansambel MUSICA CUBICULARIS: Sopran - TANJA VOGRIN, Cink - BORK FRITHJOF SMITH, Baročna pozavna - DUŠAN KRANJC in MIHAEL ŠULER, Violon - DOMEN MARINČIČ, Orgle - TOMAŽ SEVŠEK ŠRAMEL GEORG PHILIPP TELEMANN: SUITA ZA FLAVTO IN GODALA SLOVENSKI KOMORNI ORKESTER, Flavta: IRENA GRAFENAUER, Dirigent: ANTON NANUT HEINRICH SCHÜTZ: HERR, DER DU BIST VORMALS GENÄDIG GEWEST SWV 461 DEŠKI ZBOR IZ HANNOVRA in ansambla MUSICA FIATA ter CANTUS CÖLLN SAMUEL SCHEIDT: BATTLE SUITA MARIBORSKI KVINTET TROBIL: Trobenta - VILI PETRIČ in JOŽE ŽITNIK, Rog - KAREL BRADAČ, Pozavna - MARJAN STROPNIK, Tuba - DARKO ROŠKAR
DIETRICH BUXTEHUDE: SONATA V G-DURU, BUXWV 271 MUSICA ANTIQUA KÖLN, Dirigent: REINHARD GOEBEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / MARTIN LUTHER: 2 stavka iz DREI KIRCHENSTÜCKE, OP. 23 AUS TIEFER NOT SCHREI ICH ZU DIR (PS 130) MITTEN WIR IM LEBEN SIND KOMORNI ZBOR AVE, Dirigent: ANDRAŽ HAUPTMAN JOHANN HERMANN SCHEIN: SUITA ŠT. 4 V D-DURU Ansambel COLLEGIUM TERPSICHORE Johann Walter / Jurij Dalmatin / Primož Trubar: ZHAST INU HVALO MY VSI BOGU DAJMO - SPET ENA PEISSEN PO OBHAILI CHRISTVSEVE VEZHERJE POSLUSHAJTE VSI ZHLOVEKI - ENA DRUGA DUHOVNA PEISSEN OD S. KARSTA DAJ MYR O BUG KARSZHENIKOM - PROSHNA SA MYR Ansambel MUSICA CUBICULARIS: Sopran - TANJA VOGRIN, Cink - BORK FRITHJOF SMITH, Baročna pozavna - DUŠAN KRANJC in MIHAEL ŠULER, Violon - DOMEN MARINČIČ, Orgle - TOMAŽ SEVŠEK ŠRAMEL GEORG PHILIPP TELEMANN: SUITA ZA FLAVTO IN GODALA SLOVENSKI KOMORNI ORKESTER, Flavta: IRENA GRAFENAUER, Dirigent: ANTON NANUT HEINRICH SCHÜTZ: HERR, DER DU BIST VORMALS GENÄDIG GEWEST SWV 461 DEŠKI ZBOR IZ HANNOVRA in ansambla MUSICA FIATA ter CANTUS CÖLLN SAMUEL SCHEIDT: BATTLE SUITA MARIBORSKI KVINTET TROBIL: Trobenta - VILI PETRIČ in JOŽE ŽITNIK, Rog - KAREL BRADAČ, Pozavna - MARJAN STROPNIK, Tuba - DARKO ROŠKAR
DIETRICH BUXTEHUDE: SONATA V G-DURU, BUXWV 271 MUSICA ANTIQUA KÖLN, Dirigent: REINHARD GOEBEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / MARTIN LUTHER: 2 stavka iz DREI KIRCHENSTÜCKE, OP. 23 AUS TIEFER NOT SCHREI ICH ZU DIR (PS 130) MITTEN WIR IM LEBEN SIND KOMORNI ZBOR AVE, Dirigent: ANDRAŽ HAUPTMAN JOHANN HERMANN SCHEIN: SUITA ŠT. 4 V D-DURU Ansambel COLLEGIUM TERPSICHORE Johann Walter / Jurij Dalmatin / Primož Trubar: ZHAST INU HVALO MY VSI BOGU DAJMO - SPET ENA PEISSEN PO OBHAILI CHRISTVSEVE VEZHERJE POSLUSHAJTE VSI ZHLOVEKI - ENA DRUGA DUHOVNA PEISSEN OD S. KARSTA DAJ MYR O BUG KARSZHENIKOM - PROSHNA SA MYR Ansambel MUSICA CUBICULARIS: Sopran - TANJA VOGRIN, Cink - BORK FRITHJOF SMITH, Baročna pozavna - DUŠAN KRANJC in MIHAEL ŠULER, Violon - DOMEN MARINČIČ, Orgle - TOMAŽ SEVŠEK ŠRAMEL GEORG PHILIPP TELEMANN: SUITA ZA FLAVTO IN GODALA SLOVENSKI KOMORNI ORKESTER, Flavta: IRENA GRAFENAUER, Dirigent: ANTON NANUT HEINRICH SCHÜTZ: HERR, DER DU BIST VORMALS GENÄDIG GEWEST SWV 461 DEŠKI ZBOR IZ HANNOVRA in ansambla MUSICA FIATA ter CANTUS CÖLLN SAMUEL SCHEIDT: BATTLE SUITA MARIBORSKI KVINTET TROBIL: Trobenta - VILI PETRIČ in JOŽE ŽITNIK, Rog - KAREL BRADAČ, Pozavna - MARJAN STROPNIK, Tuba - DARKO ROŠKAR
DIETRICH BUXTEHUDE: SONATA V G-DURU, BUXWV 271 MUSICA ANTIQUA KÖLN, Dirigent: REINHARD GOEBEL FELIX MENDELSSOHN BARTHOLDY / MARTIN LUTHER: 2 stavka iz DREI KIRCHENSTÜCKE, OP. 23 AUS TIEFER NOT SCHREI ICH ZU DIR (PS 130) MITTEN WIR IM LEBEN SIND KOMORNI ZBOR AVE, Dirigent: ANDRAŽ HAUPTMAN JOHANN HERMANN SCHEIN: SUITA ŠT. 4 V D-DURU Ansambel COLLEGIUM TERPSICHORE Johann Walter / Jurij Dalmatin / Primož Trubar: ZHAST INU HVALO MY VSI BOGU DAJMO - SPET ENA PEISSEN PO OBHAILI CHRISTVSEVE VEZHERJE POSLUSHAJTE VSI ZHLOVEKI - ENA DRUGA DUHOVNA PEISSEN OD S. KARSTA DAJ MYR O BUG KARSZHENIKOM - PROSHNA SA MYR Ansambel MUSICA CUBICULARIS: Sopran - TANJA VOGRIN, Cink - BORK FRITHJOF SMITH, Baročna pozavna - DUŠAN KRANJC in MIHAEL ŠULER, Violon - DOMEN MARINČIČ, Orgle - TOMAŽ SEVŠEK ŠRAMEL GEORG PHILIPP TELEMANN: SUITA ZA FLAVTO IN GODALA SLOVENSKI KOMORNI ORKESTER, Flavta: IRENA GRAFENAUER, Dirigent: ANTON NANUT HEINRICH SCHÜTZ: HERR, DER DU BIST VORMALS GENÄDIG GEWEST SWV 461 DEŠKI ZBOR IZ HANNOVRA in ansambla MUSICA FIATA ter CANTUS CÖLLN SAMUEL SCHEIDT: BATTLE SUITA MARIBORSKI KVINTET TROBIL: Trobenta - VILI PETRIČ in JOŽE ŽITNIK, Rog - KAREL BRADAČ, Pozavna - MARJAN STROPNIK, Tuba - DARKO ROŠKAR
Tudi današnji petek začenjamo z obletnicami, v prvi uri Glasbene jutranjice se bomo spomnili petih glasbenikov. FRANCISCO CORREA DE ARAUXO: TIENTO DE A 5 DE REGISTRO ENTERO DE PRIMER TONO (LII) Orgle: JORGE GARCÍA MARTÍN ERASMUS WIDMANN: NUN HÖRT, IHR HERRN, EIN NEU'S GEDICHT in SCHNEIDERLIED Vokalni kvartet DIVERTIMENTO VOCALE HOWARD SKEMPTON: PAR LA BANDE ZA LUTNJO SOLO Lutnja: NIGEL NORTH FRANCESCO MARIA VERACINI: CONCERTO ZA OSEM INSTRUMENTOV V D-DURU ZA VIOLINO IN ORKESTER ACCADEMIA I FILARMONICI, Dirigent: ALBERTO MARTINI BÉLA BARTÓK: SEDEM SKLADB IZ MIKROKOZMOSA ZA DVA KLAVIRJA SZ.108 Klavir: MÁRIA COMENSOLI in DITTA BARTÓK-PÁSZTORY
Tudi današnji petek začenjamo z obletnicami, v prvi uri Glasbene jutranjice se bomo spomnili petih glasbenikov. FRANCISCO CORREA DE ARAUXO: TIENTO DE A 5 DE REGISTRO ENTERO DE PRIMER TONO (LII) Orgle: JORGE GARCÍA MARTÍN ERASMUS WIDMANN: NUN HÖRT, IHR HERRN, EIN NEU'S GEDICHT in SCHNEIDERLIED Vokalni kvartet DIVERTIMENTO VOCALE HOWARD SKEMPTON: PAR LA BANDE ZA LUTNJO SOLO Lutnja: NIGEL NORTH FRANCESCO MARIA VERACINI: CONCERTO ZA OSEM INSTRUMENTOV V D-DURU ZA VIOLINO IN ORKESTER ACCADEMIA I FILARMONICI, Dirigent: ALBERTO MARTINI BÉLA BARTÓK: SEDEM SKLADB IZ MIKROKOZMOSA ZA DVA KLAVIRJA SZ.108 Klavir: MÁRIA COMENSOLI in DITTA BARTÓK-PÁSZTORY
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Člane skladateljske skupine Francoska Šesterica je bolj povezovalo tesno prijateljstvo kot pa skupni estetski nazori. To je bil čas, ko je glasbeni svet že preživel glasbeni škandal zaradi premiere Posvetitve pomladi Igorja Stravinskega, in tako je skupina komponirala bolj umirjeno, tudi bolj enostavno, vendar z izrazitim francoskim duhom, črpajoč iz pariškega mestnega življenja, pouličnega muziciranja, glasbenih zabavišč in cirkuških godb.
Člane skladateljske skupine Francoska Šesterica je bolj povezovalo tesno prijateljstvo kot pa skupni estetski nazori. To je bil čas, ko je glasbeni svet že preživel glasbeni škandal zaradi premiere Posvetitve pomladi Igorja Stravinskega, in tako je skupina komponirala bolj umirjeno, tudi bolj enostavno, vendar z izrazitim francoskim duhom, črpajoč iz pariškega mestnega življenja, pouličnega muziciranja, glasbenih zabavišč in cirkuških godb.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Skladateljska skupina Francoska šesterica je ime dobila leta 1920 po naslovu članka glasbenega kritika Henrija Colleta z naslovom Pet Rusov, šest Francozov in gospod Satie. Ta skupina si je za cilj postavila vrnitev k melodiji, tematiki in kontrapunktu, natančnosti in poenostavljenosti,.sSstavljali so jo Georges Auric, Louis Durey, Arthur Honegger, Darius Milhaud, Francis Poulenc in Germaine Tailleferre. Čeprav so skladatelji te skupine bili estetsko povsem različni, pa jih je vseeno družila ena glasbena ideja. Vsi so namreč čutili odpor do tako imenovanega glasbenega impresionizma, ki sta ga poosebljala Claude Debussy in Maurice Ravel.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu so Romanca za violino in orkester št. 2 v F-duru Ludwiga van Beethovna, Tarantella, op. 12 Césarja Cuija v transkripciji Franza Liszta, Bor in palma – simfonična slika po Heinejevi pesmi ‘Na severu bor samoten’ Vasilija Kalinikova, Štiri bežne skladbe za klavir, op. 15 Clare Schumann, Serenada za pihala v d-molu, op. 44 Antonína Dvořáka, Podobe – 1. zvezek klavirskih skladb Clauda Debussyja, Divertimento za orkester Leonarda Bernsteina in Sonatina za klarinet in klavir, op. 29 Malcolma Arnolda.
Na sporedu so Romanca za violino in orkester št. 2 v F-duru Ludwiga van Beethovna, Tarantella, op. 12 Césarja Cuija v transkripciji Franza Liszta, Bor in palma – simfonična slika po Heinejevi pesmi ‘Na severu bor samoten’ Vasilija Kalinikova, Štiri bežne skladbe za klavir, op. 15 Clare Schumann, Serenada za pihala v d-molu, op. 44 Antonína Dvořáka, Podobe – 1. zvezek klavirskih skladb Clauda Debussyja, Divertimento za orkester Leonarda Bernsteina in Sonatina za klarinet in klavir, op. 29 Malcolma Arnolda.
Na sporedu sta Koncert za violino in orkester v C-duru, Hob. VIIA:1 Josepha Haydna z violinistom Gordanom Nikolićem v solisitčni vlogi in Fantazija za klavir na irsko pesem Poslednja poletna vrtnica, op. 15 Felixa Mendelssohna.
Na sporedu sta Koncert za violino in orkester v C-duru, Hob. VIIA:1 Josepha Haydna z violinistom Gordanom Nikolićem v solisitčni vlogi in Fantazija za klavir na irsko pesem Poslednja poletna vrtnica, op. 15 Felixa Mendelssohna.
Na sporedu so Galjarda danskega kralja Johna Dowlanda, viteška romanca Si d'amor pena sentis (Ali čutiš ljubezni bol) neznanega avtorja, Suita v g-molu za dve violi da gamba in orgle Williama Lawesa, Simfonija št. 3 v D-duru Luigija Boccherinija in Sonata za violo da gamba in čembalo št. 2 v D-duru, BWV 1028 Johanna Sebastiana Bacha.
Na sporedu so Galjarda danskega kralja Johna Dowlanda, viteška romanca Si d'amor pena sentis (Ali čutiš ljubezni bol) neznanega avtorja, Suita v g-molu za dve violi da gamba in orgle Williama Lawesa, Simfonija št. 3 v D-duru Luigija Boccherinija in Sonata za violo da gamba in čembalo št. 2 v D-duru, BWV 1028 Johanna Sebastiana Bacha.
Poslušamo Simfonijo št. 101 v D-duru Josepha Haydna, poimenovano »Ura«, Jutro na Rožniku – prvi stavek iz Ljubljanskih akvarelov Emila Adamiča, Baletno suito za orkester v D-duru, op. 130 Maxa Regerja, Koncert za flavto in godala, op. 45 Sira Malcolma Arnolda ter Serenado v B-duru Antonia Salierija.
Poslušamo Simfonijo št. 101 v D-duru Josepha Haydna, poimenovano »Ura«, Jutro na Rožniku – prvi stavek iz Ljubljanskih akvarelov Emila Adamiča, Baletno suito za orkester v D-duru, op. 130 Maxa Regerja, Koncert za flavto in godala, op. 45 Sira Malcolma Arnolda ter Serenado v B-duru Antonia Salierija.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Poslušamo Simfonijo št. 5 v B-duru Franza Schuberta in Beethovnovo Simfonijo št. 8 v F-duru, op. 93.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan gremo z glasbo Bacha in Ville Lobosa v prvem, Mozarta v drugem ter Savina, Brahmsa, Prokofjeva, de Lisla in Mahlerja v tretjem delu.
V novi dan gremo z glasbo Bacha in Ville Lobosa v prvem, Mozarta v drugem ter Savina, Brahmsa, Prokofjeva, de Lisla in Mahlerja v tretjem delu.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Antonin Dvořák: Klavirski trio št. 4 v e-molu, op. 90, Dumky trio in Leoš Janáček: Sinfonietta.
Na sporedu: Karl Friedrich Abel: Koncert za flavto št. 3 v D – duru, op. 6; Wolfgang Amadeus Mozart: Godalni kvartet v B – duru, K. 458 (Lovski kvartet) in Joseph Martin Kraus: Simfonija v C – duru VB 139.
Na sporedu: Karl Friedrich Abel: Koncert za flavto št. 3 v D – duru, op. 6; Wolfgang Amadeus Mozart: Godalni kvartet v B – duru, K. 458 (Lovski kvartet) in Joseph Martin Kraus: Simfonija v C – duru VB 139.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na sporedu Španska folía – 32 variacij na temo starega iberskega plesa Marina Maraisa, Koncert v G-duru za oboo d'amore, godala in continuo Georga Philippa Telemanna in Sonatina za violino in klavir v a-molu, D. 385 (op. 137/2) Franza Schuberta.
Na sporedu Španska folía – 32 variacij na temo starega iberskega plesa Marina Maraisa, Koncert v G-duru za oboo d'amore, godala in continuo Georga Philippa Telemanna in Sonatina za violino in klavir v a-molu, D. 385 (op. 137/2) Franza Schuberta.
Na sporedu Intimna sarabanda za violončelo in godalni kvintet Nejca Kuharja, simfonična lirska pesnitev Pesem jeseni Antona Lajovca, Klavirska sonata št. 11 v A-duru, 'Alla turca', K. 331 Wolfganga Amadeusa Mozarta, Koncert za klarinet in orkester št. 1 v f-molu, op. 73 Carla Marie von Webra, Sonata za kitaro in violončelo Radamésa Gnattalija, Concertino za flavto in orkester Henrija Tomasija, Briljantna fantazija za flavto in klavir na teme iz Bizeteve opere Carmen Francoisa Borneja in Otožni valček, op. 44 Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Intimna sarabanda za violončelo in godalni kvintet Nejca Kuharja, simfonična lirska pesnitev Pesem jeseni Antona Lajovca, Klavirska sonata št. 11 v A-duru, 'Alla turca', K. 331 Wolfganga Amadeusa Mozarta, Koncert za klarinet in orkester št. 1 v f-molu, op. 73 Carla Marie von Webra, Sonata za kitaro in violončelo Radamésa Gnattalija, Concertino za flavto in orkester Henrija Tomasija, Briljantna fantazija za flavto in klavir na teme iz Bizeteve opere Carmen Francoisa Borneja in Otožni valček, op. 44 Jeana Sibeliusa.
Na sporedu Španska folía – 32 variacij na temo starega iberskega plesa Marina Maraisa, Koncert v G-duru za oboo d'amore, godala in continuo Georga Philippa Telemanna in Sonatina za violino in klavir v a-molu, D. 385 (op. 137/2) Franza Schuberta.
Na sporedu Španska folía – 32 variacij na temo starega iberskega plesa Marina Maraisa, Koncert v G-duru za oboo d'amore, godala in continuo Georga Philippa Telemanna in Sonatina za violino in klavir v a-molu, D. 385 (op. 137/2) Franza Schuberta.