Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
V novi dan z glasbo Pleyela, Purcella, Emanuela Bacha, Gershwina, Rote, Manfredinija, Griega, Gliera, Brahmsa in Mendelssohna.
V novi dan z glasbo Pleyela, Purcella, Emanuela Bacha, Gershwina, Rote, Manfredinija, Griega, Gliera, Brahmsa in Mendelssohna.
Glasbena jutranjica
Zadnji del Glasbene jutranjice danes posvečamo skladateljem iz Belgije oziroma z območja, ki ga danes poznamo kot Belgijo. Od tam je namreč kar nekaj pomembnih skladateljev, ki so imeli pomembno vlogo tudi za razvoj poznejše glasbe. GUILLAUME DUFAY: NUPER ROSARUM FLORES ADRIAN WILLAERT: LE ROSE (V ŽIVO) JOHANNES OCKEGHEM: PRENEZ SUR MOY VOSTRE EXAMPLE JOHANNES OCKEGHEM: O ROSA BELLA MATTHIAS VAN DEN GHEYN: PRELUDIJ ŠT. 5 V D-MOLU ZA ZVONOVE CÉSAR FRANCK: GRAND PIECE SYMPHONIQUE HENRI VIEUXTEMPS: KONCERT ZA VIOLINO IN ORKESTER ŠT. 5 V A-MOLU, OP. 37 JEAN ABSIL: SONATA ZA ALTOVSKI SAKSOFON IN KLAVIR GUILLAUME LEKEU: Uvertura po igri Burgraves Victorja Hugoja INTRODUCTION SYMPHONIQUE AUX BURGRAVES JOSEPH RYELANDT: SONATINA ZA OBOO IN KLAVIR FÉLIX GODEFROID: KONCERTNA ETUDA ZA HARFO V ES-MOLU, OP. 193
Zadnji del Glasbene jutranjice danes posvečamo skladateljem iz Belgije oziroma z območja, ki ga danes poznamo kot Belgijo. Od tam je namreč kar nekaj pomembnih skladateljev, ki so imeli pomembno vlogo tudi za razvoj poznejše glasbe. GUILLAUME DUFAY: NUPER ROSARUM FLORES ADRIAN WILLAERT: LE ROSE (V ŽIVO) JOHANNES OCKEGHEM: PRENEZ SUR MOY VOSTRE EXAMPLE JOHANNES OCKEGHEM: O ROSA BELLA MATTHIAS VAN DEN GHEYN: PRELUDIJ ŠT. 5 V D-MOLU ZA ZVONOVE CÉSAR FRANCK: GRAND PIECE SYMPHONIQUE HENRI VIEUXTEMPS: KONCERT ZA VIOLINO IN ORKESTER ŠT. 5 V A-MOLU, OP. 37 JEAN ABSIL: SONATA ZA ALTOVSKI SAKSOFON IN KLAVIR GUILLAUME LEKEU: Uvertura po igri Burgraves Victorja Hugoja INTRODUCTION SYMPHONIQUE AUX BURGRAVES JOSEPH RYELANDT: SONATINA ZA OBOO IN KLAVIR FÉLIX GODEFROID: KONCERTNA ETUDA ZA HARFO V ES-MOLU, OP. 193
Glasbena jutranjica
FRANZ SCHUBERT / HELMINA VON CHÉZY: ROZAMUNDA, KNEGINJA S CIPRA JOSEPH JONGEN: ARIJA IN POLONEZA ZA POZAVNO IN KLAVIR MAURICE RAVEL: INTRODUKCIJA IN ALLEGRO ZA HARFO, FLAVTO, KLARINET IN GODALNI KVARTET
FRANZ SCHUBERT / HELMINA VON CHÉZY: ROZAMUNDA, KNEGINJA S CIPRA JOSEPH JONGEN: ARIJA IN POLONEZA ZA POZAVNO IN KLAVIR MAURICE RAVEL: INTRODUKCIJA IN ALLEGRO ZA HARFO, FLAVTO, KLARINET IN GODALNI KVARTET
Glasbena jutranjica
Obletnice življenjskih mejnikov Felixa Weingartnerja, Louisa Vierneja, Sira Edwarda Elgarja in Sira Marka Philipa Elderja. FELIX WEINGARTNER: SUITA SIMFONIČNI ORKESTER BASEL, dirigent: MARKO LETONJA LOUIS VIERNE: ARABESKA Orgle: ALBERT LEBLANC SIR EDWARD ELGAR: SONATA OP.82 Violina: DAVID HALL JOHNSON, klavir: NINA PREŠIČEK GEORGE BUTTERWORTH: RAPSODIJA A SHROPSHIRE LAD ORKESTER HALLÉ, dirigent: MARK ELDER
Obletnice življenjskih mejnikov Felixa Weingartnerja, Louisa Vierneja, Sira Edwarda Elgarja in Sira Marka Philipa Elderja. FELIX WEINGARTNER: SUITA SIMFONIČNI ORKESTER BASEL, dirigent: MARKO LETONJA LOUIS VIERNE: ARABESKA Orgle: ALBERT LEBLANC SIR EDWARD ELGAR: SONATA OP.82 Violina: DAVID HALL JOHNSON, klavir: NINA PREŠIČEK GEORGE BUTTERWORTH: RAPSODIJA A SHROPSHIRE LAD ORKESTER HALLÉ, dirigent: MARK ELDER
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na sporedu glasba Edvarda Griega, Carla Nielsna in Jamesa Moodyja.
Na sporedu glasba Edvarda Griega, Carla Nielsna in Jamesa Moodyja.
Glasbena jutranjica
Na sporedu: Suita Od zibelke do groba za flavto in klavir, op. 202 Carla Reineckeja.
Na sporedu: Suita Od zibelke do groba za flavto in klavir, op. 202 Carla Reineckeja.
Glasbena jutranjica
Na sporedu dela Josepha Haydna, Michaela Haydna, Carla Heinricha Grauna in Johanna Christiana Bacha.
Na sporedu dela Josepha Haydna, Michaela Haydna, Carla Heinricha Grauna in Johanna Christiana Bacha.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Osrednje delo sklepa Glasbene jutranjice je skladba Cesarjev slavček češkega skladatelja Vaclava Trojana, ki jo izvajajo člani Tria Viribus Unitis. Pred tem predvajamo Siciliene Marie Therese von Paradis in Koncert za violončelo in orkester Eugena d'Alberta, v zadnji uri pa še Concertino za trobento in orkester Borisa Papandopula, Koncertno fantazijo za violino in klavir na teme iz Gershwinove opere Porgy in Bess Igorja Frolova, Koncert za fagot in 11 godalnih instrumentov Jeana Francaixa in Fantazijo na maloruske teme za violončelo in klavir Davida Popperja.
Osrednje delo sklepa Glasbene jutranjice je skladba Cesarjev slavček češkega skladatelja Vaclava Trojana, ki jo izvajajo člani Tria Viribus Unitis. Pred tem predvajamo Siciliene Marie Therese von Paradis in Koncert za violončelo in orkester Eugena d'Alberta, v zadnji uri pa še Concertino za trobento in orkester Borisa Papandopula, Koncertno fantazijo za violino in klavir na teme iz Gershwinove opere Porgy in Bess Igorja Frolova, Koncert za fagot in 11 godalnih instrumentov Jeana Francaixa in Fantazijo na maloruske teme za violončelo in klavir Davida Popperja.
Glasbena jutranjica
Na sporedu Impromptu št. 2 v Es-duru, op. 90 Franza Schuberta in mnogo obsežnejši Divertimento v C-duru, Hob. II/17 Josepha Haydna, ki je v letu 1761, ko je Haydn postal namestnik vodje dvorne glasbene kapele Esterhazyjevih, nastal kot poskus očarati skladateljevega delodajalca, princa Paula Antona Esterhazyja.
Na sporedu Impromptu št. 2 v Es-duru, op. 90 Franza Schuberta in mnogo obsežnejši Divertimento v C-duru, Hob. II/17 Josepha Haydna, ki je v letu 1761, ko je Haydn postal namestnik vodje dvorne glasbene kapele Esterhazyjevih, nastal kot poskus očarati skladateljevega delodajalca, princa Paula Antona Esterhazyja.
Glasbena jutranjica
Na sporedu Nokturno št. 1 v es-molu, op. 33 Gabriela Fauréja, Sammartinijev Koncert v D-duru za oboo, godala in continuo, Sonata št. 3 v C-duru iz zbirke Kvartetov za nizka godala Georga Christopha Wagenseila in Concerto grosso v D-duru, op. 3, št. 5 Pietra Hellendaala.
Na sporedu Nokturno št. 1 v es-molu, op. 33 Gabriela Fauréja, Sammartinijev Koncert v D-duru za oboo, godala in continuo, Sonata št. 3 v C-duru iz zbirke Kvartetov za nizka godala Georga Christopha Wagenseila in Concerto grosso v D-duru, op. 3, št. 5 Pietra Hellendaala.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Spomnili se bomo dveh izmed najpomembnejših italijanskih skladateljev, ki sta umrla na današnji dan. Violinski virtuoz Niccolò Paganini leta 1840 v Nici, Luciano Berio pa leta 2003 v Rimu. Poslušali bomo Paganinijev Koncert za violino in orkester št. 1, op. 6 ter cikel Ljudske pesmi Luciana Beria iz leta 1964.
Spomnili se bomo dveh izmed najpomembnejših italijanskih skladateljev, ki sta umrla na današnji dan. Violinski virtuoz Niccolò Paganini leta 1840 v Nici, Luciano Berio pa leta 2003 v Rimu. Poslušali bomo Paganinijev Koncert za violino in orkester št. 1, op. 6 ter cikel Ljudske pesmi Luciana Beria iz leta 1964.
Glasbena jutranjica
Zazveneli bosta kompoziciji skladatelja, ki je v esenco svojih del zapisoval marsikatera vprašanja in pomisleke o odnosu življenja in smrti, ter ponujal boleče, transcendentalne, predvsem pa prvoosebne in čustveno nabite glasbene odgovore nanje. Opus Zvonimirja Cigliča sestavljajo simfonična, koncertna, vokalno-instrumentalna, zborovska in klavirska dela, ki odsevajo barvite in raznolike kompozicijske prijeme iz prve polovice 20. stoletja, dostikrat še precej prežete s poznoromantičnim patosom. Raziskovanje Cigličevega orkestralnega opusa se začenja leta 1948, ko je nastalo njegovo delo Sinfonia appassionata za veliki orkester. Poslušamo: tretji stavek Sinfonie appassionata ter Concertino za harfo in godala.
Zazveneli bosta kompoziciji skladatelja, ki je v esenco svojih del zapisoval marsikatera vprašanja in pomisleke o odnosu življenja in smrti, ter ponujal boleče, transcendentalne, predvsem pa prvoosebne in čustveno nabite glasbene odgovore nanje. Opus Zvonimirja Cigliča sestavljajo simfonična, koncertna, vokalno-instrumentalna, zborovska in klavirska dela, ki odsevajo barvite in raznolike kompozicijske prijeme iz prve polovice 20. stoletja, dostikrat še precej prežete s poznoromantičnim patosom. Raziskovanje Cigličevega orkestralnega opusa se začenja leta 1948, ko je nastalo njegovo delo Sinfonia appassionata za veliki orkester. Poslušamo: tretji stavek Sinfonie appassionata ter Concertino za harfo in godala.
Glasbena jutranjica
Poslušamo: Pet bagatel, op. 23 Geralda Finzija v priredbi Lawrenca Ashmora, Pripovedke za klarinet in klavir, op. 46 Bojana Adamiča, Kvintet za klarinet in godalni kvartet v B-duru Antonina Reiche ter drugi stavek Sonatine za klarinet in klavir op. 29 sira Malcoma Henryja Arnolda.
Poslušamo: Pet bagatel, op. 23 Geralda Finzija v priredbi Lawrenca Ashmora, Pripovedke za klarinet in klavir, op. 46 Bojana Adamiča, Kvintet za klarinet in godalni kvartet v B-duru Antonina Reiche ter drugi stavek Sonatine za klarinet in klavir op. 29 sira Malcoma Henryja Arnolda.
Glasbena jutranjica
Posnetki s koncertov abonmajev Akademije za glasbo: WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVARTET V F-DURU (PRIREDBA ZA KVARTET KLARINETOV), K. 370 KVARTET KLARINETOV ACCENTUS: NINA TOMIČ, JAN ULAGA, LARA RAMŠAK, BENJAMIN BURGER SIMON KRAVOS: FORLANA ZA GODALNI KVARTET IN GODALNI ORKESTER KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Umetniški vodja: JANEZ PODLESEK DARIUS MILHAUD: SUITA ZA VIOLINO, KLARINET IN KLAVIR, OP. 157B TRIO SETSUNA: Saksofon – ARIJAN MAČAK, Violina – JELENA PEJIĆ, Klavir – IVAN KUKURIĆ JEAN MARKIČ: KRATKA ZGODBA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: SIMON DVORŠAK FÉLIX GODEFROID: BENEŠKI KARNEVAL ZA HARFO, OP. 184 Harfa: LARA PELIKAN FLORENT SCHMITT: DIONYSIAQUES, OP. 62 PIHALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Dirigent: MIHA ROGINA ROBERT SCHUMANN: KONCERTNA SKLADBA ZA ŠTIRI ROGOVE IN ORKESTER, OP. 86 Rog: BLAŽ OGRIČ, JOŽE ROŠER, GAŠPER OKORN, PETAR KŠENEK, SIMFONIČNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Dirigent: SIMON DVORŠAK ALEKSANDER BORODIN, MICHAEL GOLDSTEIN/LAN MEDEN: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V H-MOLU Saksofon: LAN MEDEN, Klavir: SAE LEE SIMON KRAVOS: ZIMA SIMFONIČNI ORKESTER ALUMNI, Dirigent: ZORAN BIČANIN
Posnetki s koncertov abonmajev Akademije za glasbo: WOLFGANG AMADEUS MOZART: KVARTET V F-DURU (PRIREDBA ZA KVARTET KLARINETOV), K. 370 KVARTET KLARINETOV ACCENTUS: NINA TOMIČ, JAN ULAGA, LARA RAMŠAK, BENJAMIN BURGER SIMON KRAVOS: FORLANA ZA GODALNI KVARTET IN GODALNI ORKESTER KOMORNI GODALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Umetniški vodja: JANEZ PODLESEK DARIUS MILHAUD: SUITA ZA VIOLINO, KLARINET IN KLAVIR, OP. 157B TRIO SETSUNA: Saksofon – ARIJAN MAČAK, Violina – JELENA PEJIĆ, Klavir – IVAN KUKURIĆ JEAN MARKIČ: KRATKA ZGODBA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Dirigent: SIMON DVORŠAK FÉLIX GODEFROID: BENEŠKI KARNEVAL ZA HARFO, OP. 184 Harfa: LARA PELIKAN FLORENT SCHMITT: DIONYSIAQUES, OP. 62 PIHALNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Dirigent: MIHA ROGINA ROBERT SCHUMANN: KONCERTNA SKLADBA ZA ŠTIRI ROGOVE IN ORKESTER, OP. 86 Rog: BLAŽ OGRIČ, JOŽE ROŠER, GAŠPER OKORN, PETAR KŠENEK, SIMFONIČNI ORKESTER AKADEMIJE ZA GLASBO, Dirigent: SIMON DVORŠAK ALEKSANDER BORODIN, MICHAEL GOLDSTEIN/LAN MEDEN: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V H-MOLU Saksofon: LAN MEDEN, Klavir: SAE LEE SIMON KRAVOS: ZIMA SIMFONIČNI ORKESTER ALUMNI, Dirigent: ZORAN BIČANIN
Glasbena jutranjica
ALEKSANDER LAJOVIC: MALE VARIACIJE NA KORAL ADAMA BOHORIČA Violončelo: OTON BAJDE, Klavir: MARIJAN LIPOVŠEK BOHUSLAV MARTINŮ: DVOJNI KONCERT ZA DVA GODALNA ORKESTRA, KLAVIR IN TIMPANE H. 271 ORKESTER COLLEGIUM MUSICUM ZÜRICH, Timpani: KARL HEINZ BENZINGER, Klavir: GERARD WYSS, Dirigent: PAUL SACHER
ALEKSANDER LAJOVIC: MALE VARIACIJE NA KORAL ADAMA BOHORIČA Violončelo: OTON BAJDE, Klavir: MARIJAN LIPOVŠEK BOHUSLAV MARTINŮ: DVOJNI KONCERT ZA DVA GODALNA ORKESTRA, KLAVIR IN TIMPANE H. 271 ORKESTER COLLEGIUM MUSICUM ZÜRICH, Timpani: KARL HEINZ BENZINGER, Klavir: GERARD WYSS, Dirigent: PAUL SACHER
Glasbena jutranjica
GABRIEL FAURÉ: 3 barkarole BARKAROLA ŠT. 6 V ES-DURU, OP. 70 BARKAROLA ŠT. 7 V D-MOLU, OP. 90 BARKAROLA ŠT. 8 V DES-DURU, OP. 96 Klavir: VLADO PERLEMUTER SIR EUGENE GOOSSENS: KONCERTNA SKLADBA ZA OBOO (ANGLEŠKI ROG), HARFI IN ORKESTER, OP. 65 MELBOURNSKI SIMFONIČNI ORKESTER, Oboa: JEFF CRELLIN, Harfi: MARSHALL MCGUIRE in ALANNAH GUTHRIE JONES, Dirigent: ANDREW DAVIS JOSEPH HOROVITZ: SONATINA ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: DUŠAN SODJA, Klavir: TATJANA KAUČIČ FRÉDÉRIC CHOPIN: 4 Mazurke MAZURKA V FIS-MOLU, OP. 6, ŠT. 1 MAZURKA ŠT. 2 V CIS-MOLU, OP. 6, ŠT. 2 MAZURKA V E-DURU, OP. 6, ŠT. 3 MAZURKA ŠT. 4 V ES-MOLU, OP. 6, ŠT. 4 Klavir: COR DE GROOT
GABRIEL FAURÉ: 3 barkarole BARKAROLA ŠT. 6 V ES-DURU, OP. 70 BARKAROLA ŠT. 7 V D-MOLU, OP. 90 BARKAROLA ŠT. 8 V DES-DURU, OP. 96 Klavir: VLADO PERLEMUTER SIR EUGENE GOOSSENS: KONCERTNA SKLADBA ZA OBOO (ANGLEŠKI ROG), HARFI IN ORKESTER, OP. 65 MELBOURNSKI SIMFONIČNI ORKESTER, Oboa: JEFF CRELLIN, Harfi: MARSHALL MCGUIRE in ALANNAH GUTHRIE JONES, Dirigent: ANDREW DAVIS JOSEPH HOROVITZ: SONATINA ZA KLARINET IN KLAVIR Klarinet: DUŠAN SODJA, Klavir: TATJANA KAUČIČ FRÉDÉRIC CHOPIN: 4 Mazurke MAZURKA V FIS-MOLU, OP. 6, ŠT. 1 MAZURKA ŠT. 2 V CIS-MOLU, OP. 6, ŠT. 2 MAZURKA V E-DURU, OP. 6, ŠT. 3 MAZURKA ŠT. 4 V ES-MOLU, OP. 6, ŠT. 4 Klavir: COR DE GROOT
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Dvořákova simfonična pesnitev Zlati kolovrat po istoimenski baladi Karla Jaromirja Erbna, klavirski cikel Pomlad Josefa Suka in Straussova orkestrska suita iz opere Kavalir z rožo so osrednja dela sklepa Glasbene jutranjice. Na sporedu še suita št. 3 Stari spevi in plesi za lutnjo Ottorina Respighija, Beethovnov Andante favori in Scaramouche – suita za saksofon in klavir Dariusa Milhauda.
Dvořákova simfonična pesnitev Zlati kolovrat po istoimenski baladi Karla Jaromirja Erbna, klavirski cikel Pomlad Josefa Suka in Straussova orkestrska suita iz opere Kavalir z rožo so osrednja dela sklepa Glasbene jutranjice. Na sporedu še suita št. 3 Stari spevi in plesi za lutnjo Ottorina Respighija, Beethovnov Andante favori in Scaramouche – suita za saksofon in klavir Dariusa Milhauda.
Glasbena jutranjica
Drugi del namenjamo Impromptuju za harfo, op. 86 Gabriela Fauréja, študiji uporabe celotonske lestvice v skladbi, odeti v impresionistične zvočne odtenke, in Simfoniji št. 55 v Es-duru z vzdevkom Ravnatelj Josepha Haydna.
Drugi del namenjamo Impromptuju za harfo, op. 86 Gabriela Fauréja, študiji uporabe celotonske lestvice v skladbi, odeti v impresionistične zvočne odtenke, in Simfoniji št. 55 v Es-duru z vzdevkom Ravnatelj Josepha Haydna.
Glasbena jutranjica
Na sporedu so Skladbe za trio v B-duru Marina Maraisa, Passacaglia v g-molu – Sonata št. 16 iz cikla Rožnovenskih sonat Heinricha Ignaza Franza von Bibra, Heinichenov Koncert v D-duru, Seibel 226 in Sonata št. 5 v f-molu za violino in instrument s tipkami, BWV 1018 Johanna Sebastiana Bacha.
Na sporedu so Skladbe za trio v B-duru Marina Maraisa, Passacaglia v g-molu – Sonata št. 16 iz cikla Rožnovenskih sonat Heinricha Ignaza Franza von Bibra, Heinichenov Koncert v D-duru, Seibel 226 in Sonata št. 5 v f-molu za violino in instrument s tipkami, BWV 1018 Johanna Sebastiana Bacha.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
V novi dan z glasbo Händla, Pleyela, Pachelbela, Schumanna, Haydna, Rossinija, Schuberta, Beethovna, Brahmsa, Turine in Mendelssohna.
V novi dan z glasbo Händla, Pleyela, Pachelbela, Schumanna, Haydna, Rossinija, Schuberta, Beethovna, Brahmsa, Turine in Mendelssohna.
Glasbena jutranjica
JACQUES FROMENTAL HALÉVY: ŽIDINJA - 1. DEJANJE, uvod ORKESTER PHILHARMONIA, dirigent: ANTONIO DE ALMEIDA ROBERT SCHUMANN: PODOBE IZ PRAVLJIC, ZA VIOLO IN KLAVIR, OP. 113 Viola: MILE KOSI, klavir: ACI BERTONCELJ FRANZ LISZT: LJUBEZENSKI SEN ŠT. 3 V AS-DURU, S. 541/3 UTEHA ŠT. 3, S. 172 KONCERTNA ETUDA V DES-DURU, VZDIHLJAJ, S. 144/3 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ CAMILLE SAINT SAËNS: SIMFONIJA ŠT. 3 V C-MOLU, OP. 78, ORGELSKA SIMFONIJA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: CHARLES DUTOIT, orgle: PAVAO MAŠIĆ CÉCILE CHAMINADE: KLAVIRSKI TRIO V G-MOLU, OP. 11 Violina: ANNETTE MANNHEIMER, violončelo: SARA WIJK, klavir: ANN SOFI KLINGBERG GABRIEL FAURÉ: IMPROMPTU, OP. 86, ZA HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO MAURICE RAVEL: ALBORADA DEL GRACIOSO (ZA DVE MARIMBI) Tolkala: ŽIGA PETRIČ in FILIP KOROŠEC
JACQUES FROMENTAL HALÉVY: ŽIDINJA - 1. DEJANJE, uvod ORKESTER PHILHARMONIA, dirigent: ANTONIO DE ALMEIDA ROBERT SCHUMANN: PODOBE IZ PRAVLJIC, ZA VIOLO IN KLAVIR, OP. 113 Viola: MILE KOSI, klavir: ACI BERTONCELJ FRANZ LISZT: LJUBEZENSKI SEN ŠT. 3 V AS-DURU, S. 541/3 UTEHA ŠT. 3, S. 172 KONCERTNA ETUDA V DES-DURU, VZDIHLJAJ, S. 144/3 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ CAMILLE SAINT SAËNS: SIMFONIJA ŠT. 3 V C-MOLU, OP. 78, ORGELSKA SIMFONIJA ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, dirigent: CHARLES DUTOIT, orgle: PAVAO MAŠIĆ CÉCILE CHAMINADE: KLAVIRSKI TRIO V G-MOLU, OP. 11 Violina: ANNETTE MANNHEIMER, violončelo: SARA WIJK, klavir: ANN SOFI KLINGBERG GABRIEL FAURÉ: IMPROMPTU, OP. 86, ZA HARFO Harfa: MOJCA ZLOBKO MAURICE RAVEL: ALBORADA DEL GRACIOSO (ZA DVE MARIMBI) Tolkala: ŽIGA PETRIČ in FILIP KOROŠEC
Glasbena jutranjica
LOUIS VIERNE: CARILLON DE WESTMINSTER, OP. 54, ŠT. 6 Orgle: SIMON PRESTON CÉSAR FRANCK: SONATA ZA VIOLINO IN KLAVIR V A-DURU (PRIREDBA ZA SAKSOFON IN KLAVIR) Saksofon: MELINDA URH, klavir: MARJAN PETERNEL
LOUIS VIERNE: CARILLON DE WESTMINSTER, OP. 54, ŠT. 6 Orgle: SIMON PRESTON CÉSAR FRANCK: SONATA ZA VIOLINO IN KLAVIR V A-DURU (PRIREDBA ZA SAKSOFON IN KLAVIR) Saksofon: MELINDA URH, klavir: MARJAN PETERNEL
Glasbena jutranjica
JOHANN JAKOB FROBERGER: SUITA XVIII V G-MOLU Čembalo: SOPHIE YATES ARTHUR MEULEMANS: TRIO Trobenta: STANKO PRAPROTNIK, Rog: JOŽE KOCJANČIČ, Pozavna: BOŽIDAR LOTRIČ EDVARD GRIEG: IZ HOLBERGOVIH ČASOV, SUITA V STAREM SLOGU ZA GODALA, OP. 40 KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Umetniški vodja: ANDREJ PETRAČ JOHN STANLEY: VOLUNTARY V C-DURU Orgle: MILKO BIZJAK TOMASZ SIKORSKI: STRINGS IN THE GROUND Orkester KIJEVSKI SOLISTI, Dirigent: VOLODYMYR SIRENKO
JOHANN JAKOB FROBERGER: SUITA XVIII V G-MOLU Čembalo: SOPHIE YATES ARTHUR MEULEMANS: TRIO Trobenta: STANKO PRAPROTNIK, Rog: JOŽE KOCJANČIČ, Pozavna: BOŽIDAR LOTRIČ EDVARD GRIEG: IZ HOLBERGOVIH ČASOV, SUITA V STAREM SLOGU ZA GODALA, OP. 40 KOMORNI GODALNI ORKESTER SLOVENSKE FILHARMONIJE, Umetniški vodja: ANDREJ PETRAČ JOHN STANLEY: VOLUNTARY V C-DURU Orgle: MILKO BIZJAK TOMASZ SIKORSKI: STRINGS IN THE GROUND Orkester KIJEVSKI SOLISTI, Dirigent: VOLODYMYR SIRENKO
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na sporedu glasba Carlosa Gardela, Juana Carlosa Cobiana, Pedra Datte, Alberta Ginastere, Manuela Marie Ponceja in Artura Márqueza.
Na sporedu glasba Carlosa Gardela, Juana Carlosa Cobiana, Pedra Datte, Alberta Ginastere, Manuela Marie Ponceja in Artura Márqueza.
Glasbena jutranjica
Na sporedu Ney Rosauro: Rapsodija za tolkala in orkester (različica za tolkala in klavir).
Na sporedu Ney Rosauro: Rapsodija za tolkala in orkester (različica za tolkala in klavir).
Glasbena jutranjica
Na sporedu glasba Isaaca Albéniza.
Na sporedu glasba Isaaca Albéniza.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Poudarek v zadnjem delu Glasbene jutranjice bomo dali Fandangu po Solerju Claudia Prieta, Debussyjevemu Otroškemu kotičku, Elgarjevemu glasbenemu portretu edvardijanskega Londona v uverturi Cockaigne, Katedrali Agustína Barriosa Mangoreja ter Introdukciji in rondoju capricciosu Camilla Saint-Saënsa. Na sporedu so še Uspavanka za klavir Louisa Moreauja Gottschalka, Patetični trio Mihaila Glinke in Violinski koncert Aleksandra Glazunova.
Poudarek v zadnjem delu Glasbene jutranjice bomo dali Fandangu po Solerju Claudia Prieta, Debussyjevemu Otroškemu kotičku, Elgarjevemu glasbenemu portretu edvardijanskega Londona v uverturi Cockaigne, Katedrali Agustína Barriosa Mangoreja ter Introdukciji in rondoju capricciosu Camilla Saint-Saënsa. Na sporedu so še Uspavanka za klavir Louisa Moreauja Gottschalka, Patetični trio Mihaila Glinke in Violinski koncert Aleksandra Glazunova.
Glasbena jutranjica
Nemški violinist, dirigent in skladatelj pretežno operne glasbe Peter Winter je bil sodobnik dunajskih klasikov. Sprva je deloval na mannheimskem dvoru, ob selitvi dvora v München pa je postal kapelnik tamkajšnje opere. Njegov Concertino za fagot in orkester sodi med pomembnejša dela z repertoarja za to glasbilo. Bil je eden najuglednejših ustvarjalcev operne glasbe svojega časa, poleg Mozarta in Josepha Weigla edini nemško govoreči skladatelj, ki mu je uspelo doseči širšo evropsko slavo in veljavo. Teme iz njegovih oper so si prepevali številni, nekateri pa so na njihovi podlagi ustvarili čisto nove skladbe. Med njimi je bil Beethoven, ki je zložil 7 variacij za klavir na temo iz Winterjeve opere 'Prekinjeno žrtvovanje' (WoO 75). Glasbeni izbor 2. dela dopolnjuje ljubezenska pesem Čudovite škrlatne vrtnice Gabriella Chiabrere, ki jo je za sopran in continuo uglasbil Giulio Caccini.
Nemški violinist, dirigent in skladatelj pretežno operne glasbe Peter Winter je bil sodobnik dunajskih klasikov. Sprva je deloval na mannheimskem dvoru, ob selitvi dvora v München pa je postal kapelnik tamkajšnje opere. Njegov Concertino za fagot in orkester sodi med pomembnejša dela z repertoarja za to glasbilo. Bil je eden najuglednejših ustvarjalcev operne glasbe svojega časa, poleg Mozarta in Josepha Weigla edini nemško govoreči skladatelj, ki mu je uspelo doseči širšo evropsko slavo in veljavo. Teme iz njegovih oper so si prepevali številni, nekateri pa so na njihovi podlagi ustvarili čisto nove skladbe. Med njimi je bil Beethoven, ki je zložil 7 variacij za klavir na temo iz Winterjeve opere 'Prekinjeno žrtvovanje' (WoO 75). Glasbeni izbor 2. dela dopolnjuje ljubezenska pesem Čudovite škrlatne vrtnice Gabriella Chiabrere, ki jo je za sopran in continuo uglasbil Giulio Caccini.
Glasbena jutranjica
Začeli bomo s Scarlattijevo Sonato v B-duru (Kk. 551), nadaljevali s Händlovim Koncertom za dva pihalna ansambla in godala št. 2 v F-duru (HWV 333), Albicastrovim solističnim motetom Coelestes angelici chori in Otroško simfonijo Leopolda Mozarta, 1. del Glasbene jutranjice pa se bo končal s skladbo Un petit jazz/Mali jazz za flavto in kitaro Johna Williama Duarteja.
Začeli bomo s Scarlattijevo Sonato v B-duru (Kk. 551), nadaljevali s Händlovim Koncertom za dva pihalna ansambla in godala št. 2 v F-duru (HWV 333), Albicastrovim solističnim motetom Coelestes angelici chori in Otroško simfonijo Leopolda Mozarta, 1. del Glasbene jutranjice pa se bo končal s skladbo Un petit jazz/Mali jazz za flavto in kitaro Johna Williama Duarteja.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Posvetili se bomo Svetovnemu dnevu ptic selivk, ki ga letos obeležujemo prav 13. maja. Gre za letno kampanjo, ki poudarja potrebo po ohranjanju ptic selivk in njihovih habitatov. Dan je namenjen tudi ozaveščanju o potrebi po mednarodnem sodelovanju, saj so ptice naša skupna naravna dediščina. Letošnji Svetovni dan ptic selivk želi poudariti pomen vode za ptice selivke. Na uradni spletni strani kampanje so o letošnji temi zapisali: »Voda je bistvena za življenje na našem planetu. Velika večina ptic selivk se v svojem življenjskem ciklu zanaša na vodne ekosisteme. Kopenska in obalna mokrišča, reke, jezera, potoki, močvirja in ribniki so ključnega pomena za hranjenje, pitje ali gnezdenje, pa tudi kot kraj za počitek in oskrbo ptic med njihovimi dolgimi potovanji. Na žalost so vodni ekosistemi po vsem svetu vse bolj ogroženi, prav tako ptice selivke, ki so odvisne od njih. Vse večje človeško povpraševanje po vodi ter onesnaženje in podnebne spremembe, neposredno vplivajo na razpoložljivost čiste vode in stanje ohranjenosti številnih ptic selivk. Letošnja kampanja bo izpostavila pomen vode za ptice selivke ter opredelila ključne ukrepe za zaščito vodnih virov in vodnih ekosistemov.« S kompozicijami, v katere so skladatelji na takšen ali drugačen način vključili ptice, bomo ta pomemben dan obeležili tudi preko poslušanja glasbe.
Posvetili se bomo Svetovnemu dnevu ptic selivk, ki ga letos obeležujemo prav 13. maja. Gre za letno kampanjo, ki poudarja potrebo po ohranjanju ptic selivk in njihovih habitatov. Dan je namenjen tudi ozaveščanju o potrebi po mednarodnem sodelovanju, saj so ptice naša skupna naravna dediščina. Letošnji Svetovni dan ptic selivk želi poudariti pomen vode za ptice selivke. Na uradni spletni strani kampanje so o letošnji temi zapisali: »Voda je bistvena za življenje na našem planetu. Velika večina ptic selivk se v svojem življenjskem ciklu zanaša na vodne ekosisteme. Kopenska in obalna mokrišča, reke, jezera, potoki, močvirja in ribniki so ključnega pomena za hranjenje, pitje ali gnezdenje, pa tudi kot kraj za počitek in oskrbo ptic med njihovimi dolgimi potovanji. Na žalost so vodni ekosistemi po vsem svetu vse bolj ogroženi, prav tako ptice selivke, ki so odvisne od njih. Vse večje človeško povpraševanje po vodi ter onesnaženje in podnebne spremembe, neposredno vplivajo na razpoložljivost čiste vode in stanje ohranjenosti številnih ptic selivk. Letošnja kampanja bo izpostavila pomen vode za ptice selivke ter opredelila ključne ukrepe za zaščito vodnih virov in vodnih ekosistemov.« S kompozicijami, v katere so skladatelji na takšen ali drugačen način vključili ptice, bomo ta pomemben dan obeležili tudi preko poslušanja glasbe.
Glasbena jutranjica
Poslušali bomo zvoke violine in viole ob spremljavi klavirja. Zazveneli bosta Schubertova Sonatina za violino in klavir v g-molu v izvedbi Isaaca Sterna in Daniela Barenboima ter skladba Kol Nidrei Maxa Brucha v priredbi za violo in klavir. Igrala bosta violist Jurij Bašmet in pianist Mihail Muntian.
Poslušali bomo zvoke violine in viole ob spremljavi klavirja. Zazveneli bosta Schubertova Sonatina za violino in klavir v g-molu v izvedbi Isaaca Sterna in Daniela Barenboima ter skladba Kol Nidrei Maxa Brucha v priredbi za violo in klavir. Igrala bosta violist Jurij Bašmet in pianist Mihail Muntian.
Glasbena jutranjica
Prepustili se bomo glasbi angleškega skladatelja, ki je deloval v drugi polovici 19. stoletja ter je najbolj znan po svojih opernih delih. Danes bomo počastili 181. obletnico njegovega rojstva. Opus Arthurja Sullivana zajema kar 24 opernih del. V zgodnjem ustvarjalnem obdobju je napisal večino svojih orkestralnih del, prav tako so v istem času nastajali njegova komorna dela ter skladbe za klavir, v katerih lahko prepoznamo močan vpliv Mendelssohna.
Prepustili se bomo glasbi angleškega skladatelja, ki je deloval v drugi polovici 19. stoletja ter je najbolj znan po svojih opernih delih. Danes bomo počastili 181. obletnico njegovega rojstva. Opus Arthurja Sullivana zajema kar 24 opernih del. V zgodnjem ustvarjalnem obdobju je napisal večino svojih orkestralnih del, prav tako so v istem času nastajali njegova komorna dela ter skladbe za klavir, v katerih lahko prepoznamo močan vpliv Mendelssohna.
Glasbena jutranjica
Poslušamo glasbo ruskih skladateljev, mentorjev, študentov in kolegov Anatolija Ljadova. ANATOLIJ KONSTANTINOVIČ LJADOV: OSEM RUSKIH LJUDSKIH PESMI ZA ORKESTER, OP. 58 MODEST PETROVIČ MUSORGSKI / PAVEL OBLAK: OTROŠKI KOTIČEK NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: SIMFONIJA ŠT. 1 V E-MOLU, OP. 1 IGOR STRAVINSKI: SERENADA V A-DURU SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFJEV: SUITA VALČKOV, OP.110 ALEKSANDER GLAZUNOV: IDILA (VERZIJA ZA ROG IN GODALNI KVARTET) PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: CHANSON TRISTE, OP.40, ŠT.2
Poslušamo glasbo ruskih skladateljev, mentorjev, študentov in kolegov Anatolija Ljadova. ANATOLIJ KONSTANTINOVIČ LJADOV: OSEM RUSKIH LJUDSKIH PESMI ZA ORKESTER, OP. 58 MODEST PETROVIČ MUSORGSKI / PAVEL OBLAK: OTROŠKI KOTIČEK NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: SIMFONIJA ŠT. 1 V E-MOLU, OP. 1 IGOR STRAVINSKI: SERENADA V A-DURU SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFJEV: SUITA VALČKOV, OP.110 ALEKSANDER GLAZUNOV: IDILA (VERZIJA ZA ROG IN GODALNI KVARTET) PETER ILJIČ ČAJKOVSKI: CHANSON TRISTE, OP.40, ŠT.2
Glasbena jutranjica
Haydnova sonata v izvedbi solista, ki bo zvečer nastopil v Cankarjevem domu: JOSEPH HAYDN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 39 V D-DURU, HOB. XVI: 24 Klavir: JEAN EFFLAM BAVOUZET LUDWIG VAN BEETHOVEN: 14 VARIACIJ V ES-DURU ZA KLAVIRSKI TRIO, OP. 44 KLAVIRSKI TRIO SUK
Haydnova sonata v izvedbi solista, ki bo zvečer nastopil v Cankarjevem domu: JOSEPH HAYDN: SONATA ZA KLAVIR ŠT. 39 V D-DURU, HOB. XVI: 24 Klavir: JEAN EFFLAM BAVOUZET LUDWIG VAN BEETHOVEN: 14 VARIACIJ V ES-DURU ZA KLAVIRSKI TRIO, OP. 44 KLAVIRSKI TRIO SUK
Glasbena jutranjica
Petke začenjamo z rojstnimi dnevi, danes se bomo spominili štirih skladateljev. JAN KŘTITEL VAŇHAL: DIVERTIMENTI ZA ČEMBALO FRANZ ANTON HOFFMEISTER: DUET ZA FLAVTO IN VIOLINO GIOVANNI BATTISTA VIOTTI: KONCERT ZA VIOLINO IN ORKESTER ŠT. 22 V A-MOLU GABRIEL FAURE: FANTAZIJA ZA FLAVTO IN KLAVIR, OP. 79
Petke začenjamo z rojstnimi dnevi, danes se bomo spominili štirih skladateljev. JAN KŘTITEL VAŇHAL: DIVERTIMENTI ZA ČEMBALO FRANZ ANTON HOFFMEISTER: DUET ZA FLAVTO IN VIOLINO GIOVANNI BATTISTA VIOTTI: KONCERT ZA VIOLINO IN ORKESTER ŠT. 22 V A-MOLU GABRIEL FAURE: FANTAZIJA ZA FLAVTO IN KLAVIR, OP. 79
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Predvajamo dela Julesa Masseneta, Leopolda Godowskega, Milija Balakireva in Clauda Debussyja, ki so se pri ustvarjanju spogledovali tudi z orientom in vzhodnimi deželami.
Predvajamo dela Julesa Masseneta, Leopolda Godowskega, Milija Balakireva in Clauda Debussyja, ki so se pri ustvarjanju spogledovali tudi z orientom in vzhodnimi deželami.
Glasbena jutranjica
Cikel klavirskih skladb Perzijske ure op. 65 je ena bolj znanih glasbenih stvaritev Charlesa Koechlina. Ustvaril ga je leta 1919 po navdihu knjige Proti Isfahanu francoskega pisatelja in popotnika Pierra Lotija. V njej je opisal potovanje v perzijsko mesto Isfahan, ki stoji v središču Irana. Koechlin je ustvaril atmosfersko glasbo, počasno in zasanjano, ter pretežno pisano v tišjih dinamičnih vrednostih, z njo pa je orisal popotovanje po gorah, čarobnih mestih, bazarjih, v nočnih karavanah ter po krutih puščavah in po sončnih zelenih gričih, v igrah svetlobe in mraka. Skladba je s prikrito polifonijo in občasno atonalnostjo tudi harmonsko nadvse sodobna za svoj čas in s tem na neki način brezčasna.
Cikel klavirskih skladb Perzijske ure op. 65 je ena bolj znanih glasbenih stvaritev Charlesa Koechlina. Ustvaril ga je leta 1919 po navdihu knjige Proti Isfahanu francoskega pisatelja in popotnika Pierra Lotija. V njej je opisal potovanje v perzijsko mesto Isfahan, ki stoji v središču Irana. Koechlin je ustvaril atmosfersko glasbo, počasno in zasanjano, ter pretežno pisano v tišjih dinamičnih vrednostih, z njo pa je orisal popotovanje po gorah, čarobnih mestih, bazarjih, v nočnih karavanah ter po krutih puščavah in po sončnih zelenih gričih, v igrah svetlobe in mraka. Skladba je s prikrito polifonijo in občasno atonalnostjo tudi harmonsko nadvse sodobna za svoj čas in s tem na neki način brezčasna.
Glasbena jutranjica
Orientalizem je termin, ki prvenstveno označuje dela zahodnih umetnikov, kjer zasledimo imitacije vzhodnih kultur, obenem pa je tudi naslov izjemno vplivne knjige Edwarda Saida, kjer je do potankosti razčlenil številne vidike zahodnjaške obravnave Orienta. Čeprav je takšno mišljenje problematično, saj ohranja nekatere stereotipe, pa je orientalizem nezgrešljiva tema številnih skladateljev, ki so v oddaljenih krajih in kulturah našli ustvarjalni navdih.
Orientalizem je termin, ki prvenstveno označuje dela zahodnih umetnikov, kjer zasledimo imitacije vzhodnih kultur, obenem pa je tudi naslov izjemno vplivne knjige Edwarda Saida, kjer je do potankosti razčlenil številne vidike zahodnjaške obravnave Orienta. Čeprav je takšno mišljenje problematično, saj ohranja nekatere stereotipe, pa je orientalizem nezgrešljiva tema številnih skladateljev, ki so v oddaljenih krajih in kulturah našli ustvarjalni navdih.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na sporedu so Lisztova klavirska transkripcija Schubertovega samospeva Petje na vodi, Simfonija št. 2 v D-duru, op. 11 Norberta Burgmüllerja, ki jo je dokončal Robert Schumann, Schumannovih Pet skladb v ljudskem tonu, op. 102, Suita za trobilni kvintet na teme iz Puccinijeve opere La Boheme Marca Pierobona, Fantazija na Donizettijevo opero Hči polka, op. 68 Sigismonda Thalberga in Arničeva Suita o vodnjaku.
Na sporedu so Lisztova klavirska transkripcija Schubertovega samospeva Petje na vodi, Simfonija št. 2 v D-duru, op. 11 Norberta Burgmüllerja, ki jo je dokončal Robert Schumann, Schumannovih Pet skladb v ljudskem tonu, op. 102, Suita za trobilni kvintet na teme iz Puccinijeve opere La Boheme Marca Pierobona, Fantazija na Donizettijevo opero Hči polka, op. 68 Sigismonda Thalberga in Arničeva Suita o vodnjaku.
Glasbena jutranjica
Na sporedu sta Sonatina za kitaro Federica Morena Torrobe in Webrov Concertino za rog in orkester v e-molu, op. 45. Solist na posnetku je hornist Radek Babora..
Na sporedu sta Sonatina za kitaro Federica Morena Torrobe in Webrov Concertino za rog in orkester v e-molu, op. 45. Solist na posnetku je hornist Radek Babora..
Glasbena jutranjica
Na sporedu glasba Jeana Baptista Lullyja, Jeana Marie Leclairja st., Christopha Graupnerja, Johanna Sebastiana Bacha in Josepha Haydna.
Na sporedu glasba Jeana Baptista Lullyja, Jeana Marie Leclairja st., Christopha Graupnerja, Johanna Sebastiana Bacha in Josepha Haydna.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v novi dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Glasbena jutranjica
V novi dan z glasbo Händla, Emanuela Bacha, Haydna, Šostakoviča, Beethovna, Webra, Mozarta, Hummla, Debussyja, Thalberga, Čajkovskega in Baxa.
V novi dan z glasbo Händla, Emanuela Bacha, Haydna, Šostakoviča, Beethovna, Webra, Mozarta, Hummla, Debussyja, Thalberga, Čajkovskega in Baxa.
Glasbena jutranjica
Sprehajamo se med zanimivostmi iz zgodovine enega najbolj priljubljenih mest v Evropi. Mestu, ki mu na svetu ni enakega. Biser človeške domiselnosti, zakladnica človeške zgodovine, zibelka glasbene, arhitekturne in likovne umetnosti. A tudi mesto tatov, ki so brez sramu kradli dragocenosti iz vseh koncev sveta. Ustavili se niso niti ob ostankih evangelista Marka, ki od takrat počivajo v mestu. Fasade cerkva in palač so plemeniti prebivalci mesta odeli v bogata oblačila, ter strastno podpirali glasbo in umetnost, ki sta v mestu cveteli. A tudi sami niso bili varni pred tatovi, ki so jim lepega dne izmaknili dragoceno relikvijo. Bogastvo, moč in slava je s seboj prinesla tudi dekadenco, razvrat in pogubo v podobi kuge. Lepe kurtizane so bile deležne izobrazbe in se družile s plemiči, doži, kralji in papeži. Navadne prostitutke pa so svoje neželene otroke skozi majhno režo vrtljivih vrat prepuščale v roke sester usmiljenk. Dekliški zbori sirot so zbujali pozornost občinstva od daleč in blizu in Vivaldijeva dekleta so si s petjem lahko omogočila pot v boljše življenje. Mesto ohranja spomine na številne umetnike in mecene, ki so v njem delovali, labirinti ozkih ulic in mostov pa še danes privlačijo številne, ki se po njih v mestu radi izgubijo.
Sprehajamo se med zanimivostmi iz zgodovine enega najbolj priljubljenih mest v Evropi. Mestu, ki mu na svetu ni enakega. Biser človeške domiselnosti, zakladnica človeške zgodovine, zibelka glasbene, arhitekturne in likovne umetnosti. A tudi mesto tatov, ki so brez sramu kradli dragocenosti iz vseh koncev sveta. Ustavili se niso niti ob ostankih evangelista Marka, ki od takrat počivajo v mestu. Fasade cerkva in palač so plemeniti prebivalci mesta odeli v bogata oblačila, ter strastno podpirali glasbo in umetnost, ki sta v mestu cveteli. A tudi sami niso bili varni pred tatovi, ki so jim lepega dne izmaknili dragoceno relikvijo. Bogastvo, moč in slava je s seboj prinesla tudi dekadenco, razvrat in pogubo v podobi kuge. Lepe kurtizane so bile deležne izobrazbe in se družile s plemiči, doži, kralji in papeži. Navadne prostitutke pa so svoje neželene otroke skozi majhno režo vrtljivih vrat prepuščale v roke sester usmiljenk. Dekliški zbori sirot so zbujali pozornost občinstva od daleč in blizu in Vivaldijeva dekleta so si s petjem lahko omogočila pot v boljše življenje. Mesto ohranja spomine na številne umetnike in mecene, ki so v njem delovali, labirinti ozkih ulic in mostov pa še danes privlačijo številne, ki se po njih v mestu radi izgubijo.
Glasbena jutranjica
Na današnji dan pred 330 leti se je rodil slavni violinist in skladatelj Giuseppe Tartini - pedagog, strastni znanstvenik, ponižni prijatelj, vdani soprog. V svojem dolgem življenju je pisal družinskim članom, gojencem, prijateljem in kolegom. Razdelki teh pisem nam ponujajo vpogled v osebnost enega od protagonistov evropskega razsvetljenstva. Pokukali pa smo tudi v skladateljevo rojstno hišo v Piranu. Tartinijeva hiša je danes v lasti združenja "Skupnost Italijanov Giuseppe Tartini" in namenjena kulturnim prireditvam, razstavam in različnim umetniškim delavnicam. V Tartinijevi spominski sobi so razstavljeni nekateri njegovi osebni predmeti, upodobitve, rokopisi in znanstvena dela. Najdragocenejši predmet zapuščine pa je nedvomno violina, ki ima svoj razstavni prostor v sobi poslikani s prizori iz pokrajine in cvetličnimi tihožitji.
Na današnji dan pred 330 leti se je rodil slavni violinist in skladatelj Giuseppe Tartini - pedagog, strastni znanstvenik, ponižni prijatelj, vdani soprog. V svojem dolgem življenju je pisal družinskim članom, gojencem, prijateljem in kolegom. Razdelki teh pisem nam ponujajo vpogled v osebnost enega od protagonistov evropskega razsvetljenstva. Pokukali pa smo tudi v skladateljevo rojstno hišo v Piranu. Tartinijeva hiša je danes v lasti združenja "Skupnost Italijanov Giuseppe Tartini" in namenjena kulturnim prireditvam, razstavam in različnim umetniškim delavnicam. V Tartinijevi spominski sobi so razstavljeni nekateri njegovi osebni predmeti, upodobitve, rokopisi in znanstvena dela. Najdragocenejši predmet zapuščine pa je nedvomno violina, ki ima svoj razstavni prostor v sobi poslikani s prizori iz pokrajine in cvetličnimi tihožitji.