Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Marko Naberšnik in Urša Menart spregovorita o dogodivščinah, s katerimi se sooča filmski in televizijski režiser. Kaj sploh je režija? Zakaj mora biti režiser v dobri telesni kondiciji? Med režiserskim delom spremljamo Borisa Jurjaševiča, Slobodana Maksimovića, Dominika Menceja in Marka Šantića. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Marko Naberšnik in Urša Menart spregovorita o dogodivščinah, s katerimi se sooča filmski in televizijski režiser. Kaj sploh je režija? Zakaj mora biti režiser v dobri telesni kondiciji? Med režiserskim delom spremljamo Borisa Jurjaševiča, Slobodana Maksimovića, Dominika Menceja in Marka Šantića. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Silva Čušin in Sebastijan Cavazza spregovorita o obrti filmskega in televizijskega igralca. V čem se gledališka igra razlikuje od filmske? Kako igralec pripravi vlogo? Med igralskim procesom spremljamo Katarino Čas, Jureta Henigmana, Živo Selan, Zalo Đurić, Beti Strgar, Timona Šturbeja in Daria Vargo. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Silva Čušin in Sebastijan Cavazza spregovorita o obrti filmskega in televizijskega igralca. V čem se gledališka igra razlikuje od filmske? Kako igralec pripravi vlogo? Med igralskim procesom spremljamo Katarino Čas, Jureta Henigmana, Živo Selan, Zalo Đurić, Beti Strgar, Timona Šturbeja in Daria Vargo. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Špela Čadež in Kolja Saksida spregovorita o oživljanju zgodb in likov s pomočjo filmske animacije. Ali mora animator znati risati? Koliko časa traja da nastane krajši animirani film? Spremljamo kako nastajata slovenska animirana filma Steakhouse in Kolja. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Špela Čadež in Kolja Saksida spregovorita o oživljanju zgodb in likov s pomočjo filmske animacije. Ali mora animator znati risati? Koliko časa traja da nastane krajši animirani film? Spremljamo kako nastajata slovenska animirana filma Steakhouse in Kolja. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Scenarista Miroslav Mandić in Barbara Zemljič se razgovorita o obrti in umetnosti filmskega pisanja. Kaj je scenarij, o čem se razlikuje od drugih pisanih del in kaj naredi dober scenarij? režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Scenarista Miroslav Mandić in Barbara Zemljič se razgovorita o obrti in umetnosti filmskega pisanja. Kaj je scenarij, o čem se razlikuje od drugih pisanih del in kaj naredi dober scenarij? režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Jožko Rutar in Jerca Jerič spregovorita o prigodah, ki se zgodijo med delom filmskega producenta. Na kaj mora pri delu paziti producent, kakšen tip osebnosti je najboljši za producenta? režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Jožko Rutar in Jerca Jerič spregovorita o prigodah, ki se zgodijo med delom filmskega producenta. Na kaj mora pri delu paziti producent, kakšen tip osebnosti je najboljši za producenta? režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Miha Jaramaz in Julij Zornik spregovorita o sladkostih oblikovanja filmskega zvoka. Kakšna znanja potrebuje oblikovalec zvoka, na kaj je treba paziti pri oblikovanju zvoka? Pri delu spremljamo oblikovalca zvoka Sama Jurco. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Miha Jaramaz in Julij Zornik spregovorita o sladkostih oblikovanja filmskega zvoka. Kakšna znanja potrebuje oblikovalec zvoka, na kaj je treba paziti pri oblikovanju zvoka? Pri delu spremljamo oblikovalca zvoka Sama Jurco. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Jurij Moškon in Andrej Nagode spregovorita o izzivih dela filmskega montažerja. Kdo je montažer, kaj je cilj dobre montaže? Med delom v filmski montaži spremljamo Saro Gjergek, Žana Žvižeja in Klemna Golobiča režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
Jurij Moškon in Andrej Nagode spregovorita o izzivih dela filmskega montažerja. Kdo je montažer, kaj je cilj dobre montaže? Med delom v filmski montaži spremljamo Saro Gjergek, Žana Žvižeja in Klemna Golobiča režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
O praktičnih in umetniških vidikih dela direktorja fotografije spregovorita Mitja Ličen in Marko Brdar. V čem se razlikujeta direktor fotografije in fotograf? Kako postati dober direktor fotografije? Marka Brdarja spremljamo med snemanjem filma Inventura, direktorja fotografije Janeza Stucina pa vidimo med snemanjem filma Jezdeci. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič
O praktičnih in umetniških vidikih dela direktorja fotografije spregovorita Mitja Ličen in Marko Brdar. V čem se razlikujeta direktor fotografije in fotograf? Kako postati dober direktor fotografije? Marka Brdarja spremljamo med snemanjem filma Inventura, direktorja fotografije Janeza Stucina pa vidimo med snemanjem filma Jezdeci. režija: Peter Bizjak, fotografija: Tristan Dragan, montaža: Kristian Božak Kavčič