Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Danski godalni kvartet je letos postal prejemnik najvišjega glasbeno-umetniškega priznanja na Danskem, nagrade Léonie Sonning. Zasedba se je v 23 letih mednarodnega delovanja utrdila kot eden najprodornejših in najimenitnejših komornih glasbenih sestavov na svetu. Na koncertu ob podelitvi nagrade Léonie Sonning 5. junija letos v dvorani danske Kraljeve akademije za glasbo v Koebenhavnu so člani kvarteta pripravili izviren in nadvse raznovrsten spored, s katerim so poslušalce popeljali na glasbeno popotovanje skozi različne repertoarje in dobe svojega delovanja. V prvem delu sporeda so združili moči z Danskim nacionalnim dekliškim zborom in godali Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra, s katerimi so izvedli glasbeni kolaž del Vivaldija, Haydna, Beethovna, Schuberta, Nielsena, Šnitkeja, Caroline Shaw, Johna Adamsa in Aleja Carra, vse z geslom 'Kurirano popotovanje po glasbeni zgodovini Danskega godalnega kvarteta'. V drugem delu koncerta je zvenelo še obsežnejše delo Johna Adamsa z naslovom Absolute Jest za godalni kvartet in simfonični orkester, prežeto z motivi legendarnih zrelih del Ludwiga van Beethovna, ki jih je Adams vtkal v svojo značilno minimalistično glasbeno govorico.
Danski godalni kvartet je letos postal prejemnik najvišjega glasbeno-umetniškega priznanja na Danskem, nagrade Léonie Sonning. Zasedba se je v 23 letih mednarodnega delovanja utrdila kot eden najprodornejših in najimenitnejših komornih glasbenih sestavov na svetu. Na koncertu ob podelitvi nagrade Léonie Sonning 5. junija letos v dvorani danske Kraljeve akademije za glasbo v Koebenhavnu so člani kvarteta pripravili izviren in nadvse raznovrsten spored, s katerim so poslušalce popeljali na glasbeno popotovanje skozi različne repertoarje in dobe svojega delovanja. V prvem delu sporeda so združili moči z Danskim nacionalnim dekliškim zborom in godali Danskega nacionalnega simfoničnega orkestra, s katerimi so izvedli glasbeni kolaž del Vivaldija, Haydna, Beethovna, Schuberta, Nielsena, Šnitkeja, Caroline Shaw, Johna Adamsa in Aleja Carra, vse z geslom 'Kurirano popotovanje po glasbeni zgodovini Danskega godalnega kvarteta'. V drugem delu koncerta je zvenelo še obsežnejše delo Johna Adamsa z naslovom Absolute Jest za godalni kvartet in simfonični orkester, prežeto z motivi legendarnih zrelih del Ludwiga van Beethovna, ki jih je Adams vtkal v svojo značilno minimalistično glasbeno govorico.
Na koncertu, ki je bil 20. junija letos v koncertni dvorani Regentenbau v Bad Kissingenu na Bavarskem, so zazveneli »Preludij k favnovemu popoldnevu« Clauda Debussyja, »Koncert za klavir št. 5 v F-duru, op. 103 – Egipčan« Camilla Saint-Saënsa, »Intermezzo« Johannesa Brahmsa, »Inlandsis« Camille Pépin ter simfonična pesnitev »Don Juan« Richarda Straussa.
Na koncertu, ki je bil 20. junija letos v koncertni dvorani Regentenbau v Bad Kissingenu na Bavarskem, so zazveneli »Preludij k favnovemu popoldnevu« Clauda Debussyja, »Koncert za klavir št. 5 v F-duru, op. 103 – Egipčan« Camilla Saint-Saënsa, »Intermezzo« Johannesa Brahmsa, »Inlandsis« Camille Pépin ter simfonična pesnitev »Don Juan« Richarda Straussa.
Pred nami so posnetki koncerta, ki so nastali 6. oktobra letos v Dvořakovi dvorani Rudolfinuma v Pragi. Tam je dirigent Tomáš Hanus novo sezono Simfoničnega orkestra Praškega radia odprl z »Uverturo-fantazijo Romeo in Julija« Petra Iljiča Čajkovskega. Na tem gala večeru je zazvenel tudi »Koncert št. 2 v g-molu za violino in orkester« Sergeja Prokofjeva, v katerem se nam bo predstavil izjemni južnokorejski violinist Inmo Yang. Njegovo očarljivo igranje ga je popeljalo na nekatere najprestižnejše svetovne odre – v prihajajoči sezoni z Newyorško in Losangeleško filharmonijo, v prejšnjih letih pa z Nacionalnim francoskim orkestrom in Simfoničnim orkestrom BBC. Nastopil bo tudi v svetovno znani Carnegiejevi dvorani. Na otvoritvenem koncertu je izvedel eno tehnično najzahtevnejših del v violinskem repertoarju, delo, ki ima tudi globoko čustveno globino. V drugem delu tega gala koncerta bosta zazveneli simfonični pesmi Richarda Straussa: »Don Juan« in »Vesele potegavščine Tilla Eulenspiegla«. Strauss je Don Juana upodobil zelo čustveno – orkestralna partitura je polna strastne drame in hitrih tempov. Simfonična pesnitev »Vesele potegavščine Tilla Eulenspiegla« pa je drugačno delo. Legendarnega prevaranta in njegove komične podvige je skladatelj namreč živo upodobil s humorjem in ironijo.
Pred nami so posnetki koncerta, ki so nastali 6. oktobra letos v Dvořakovi dvorani Rudolfinuma v Pragi. Tam je dirigent Tomáš Hanus novo sezono Simfoničnega orkestra Praškega radia odprl z »Uverturo-fantazijo Romeo in Julija« Petra Iljiča Čajkovskega. Na tem gala večeru je zazvenel tudi »Koncert št. 2 v g-molu za violino in orkester« Sergeja Prokofjeva, v katerem se nam bo predstavil izjemni južnokorejski violinist Inmo Yang. Njegovo očarljivo igranje ga je popeljalo na nekatere najprestižnejše svetovne odre – v prihajajoči sezoni z Newyorško in Losangeleško filharmonijo, v prejšnjih letih pa z Nacionalnim francoskim orkestrom in Simfoničnim orkestrom BBC. Nastopil bo tudi v svetovno znani Carnegiejevi dvorani. Na otvoritvenem koncertu je izvedel eno tehnično najzahtevnejših del v violinskem repertoarju, delo, ki ima tudi globoko čustveno globino. V drugem delu tega gala koncerta bosta zazveneli simfonični pesmi Richarda Straussa: »Don Juan« in »Vesele potegavščine Tilla Eulenspiegla«. Strauss je Don Juana upodobil zelo čustveno – orkestralna partitura je polna strastne drame in hitrih tempov. Simfonična pesnitev »Vesele potegavščine Tilla Eulenspiegla« pa je drugačno delo. Legendarnega prevaranta in njegove komične podvige je skladatelj namreč živo upodobil s humorjem in ironijo.