Čas, prostor in glasba

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Moj 365 V živo RTV 365 Iskanje Podkasti Več
Iskanje
Domov
V živo
Oddaje
Podkasti
Za otroke
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Iskanje Domov V živo Oddaje Podkasti Za otroke Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

Čas, prostor in glasba

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Lahko je to zaokrožen naravni prostor – poletno gledališče, še največkrat pa se glasba posluša v velikem koncertnem prostoru – v koncertni dvorani, ali v majhnem prostoru – ki je lahko dnevna soba ali celo potniška kabina osebnega avtomobila. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Za ta prostor, za poslušanje bolj zahtevne umetniške glasbe in za sprotno seznanjanje z umetniki in z vsem, kar je spremljalo nastanek in obstanek glasbenih umetnin, že peto leto skrbijo tonski tehnik Stane Košmerlj, stalni bralec Ivan Lotrič in avtor vseh oddaj profesor in skladatelj Pavel Mihelčič. V danem okviru oddaje Čas, prostor in glasba se vrstijo cikli: Prostor za umetnost, Pisma, Ustvarjanje, tisočletni izziv; odpiramo estetsko problematiko; v tem okviru pa govorimo tudi o pomembnih dogodkih in srečanjih z odličnimi umetniki, kot se jih spominja avtor oddaj.
Ob sredah, na tretjem programu radia Slovenija, med 18 in 19 uro.
Avtor oddaje je Pavel Mihelič

Zadnje oddaje in prispevki

Čas, prostor in glasba

Modrost hitri sprememb 28. del - Most

31. 5. 2023

Most ima v sonatni obliki povezovalno funkcijo: v prvem delu mostu so elementi prejšnje tematike, drugi del pa se navezuje na naslednjo misel. Ta vmesni del je kot obok mostu. Tako so skladatelji delali v drugi polovici 18. stoletja in v devetnajstem stoletju. V dvajsetem stoletju je ta povezava pridobila še dodatno vlogo. Lutoslawski je ta dopolnjen način imenoval chain – veriga, avtor današnje oddaje pa je leta 1969 svojo skladbo naslovil Bridge – Most. To je tudi naslov današnje oddaje, ki vsebuje v srednjem delu tudi esej s tem naslovom.

57 min

Most ima v sonatni obliki povezovalno funkcijo: v prvem delu mostu so elementi prejšnje tematike, drugi del pa se navezuje na naslednjo misel. Ta vmesni del je kot obok mostu. Tako so skladatelji delali v drugi polovici 18. stoletja in v devetnajstem stoletju. V dvajsetem stoletju je ta povezava pridobila še dodatno vlogo. Lutoslawski je ta dopolnjen način imenoval chain – veriga, avtor današnje oddaje pa je leta 1969 svojo skladbo naslovil Bridge – Most. To je tudi naslov današnje oddaje, ki vsebuje v srednjem delu tudi esej s tem naslovom.

Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

24. 5. 2023

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je nujen.

60 min

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je nujen.

Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

17. 5. 2023

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je neobhoden.

58 min

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je neobhoden.

Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

10. 5. 2023

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.

57 min

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.

Čakalna vrsta