Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
22. avgusta 2023 je v Hudičevem turnu v Soteski nastopil trio Pampinea, ki ga sestavljajo Maruša Brezavšček (kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee (kljunasta flavta, dvojna flavta, portativ in tamburin) in Vojtech Jakl (viela). Koncept koncerta najbolje opiše besedna zveza "igra z usodo", in sicer je zasedba pod naslovom "Fortuna, nam prizaneseš?" izvajala dela z repertoarja obdobij ars nova in ars subtilior. Posebnost koncerta je bila, da vrstni red skladb, ki so jih glasbeniki uvrstili na program, do začetka samega koncerta ni bil znan, ampak so na spored vplivali obiskovalci v dvorani. Prostovoljec je z metom velikanske kocke določil, katerega izmed treh delov koncerta bo občinstvo najprej slišalo. Trije deli, katerih vrstni red je določila kocka, so bili: Sreča in radost, Bolečina in obup ter Negotovost in upanje, večer pa se je začel in končal z glasbo Guillauma de Machauta.
22. avgusta 2023 je v Hudičevem turnu v Soteski nastopil trio Pampinea, ki ga sestavljajo Maruša Brezavšček (kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee (kljunasta flavta, dvojna flavta, portativ in tamburin) in Vojtech Jakl (viela). Koncept koncerta najbolje opiše besedna zveza "igra z usodo", in sicer je zasedba pod naslovom "Fortuna, nam prizaneseš?" izvajala dela z repertoarja obdobij ars nova in ars subtilior. Posebnost koncerta je bila, da vrstni red skladb, ki so jih glasbeniki uvrstili na program, do začetka samega koncerta ni bil znan, ampak so na spored vplivali obiskovalci v dvorani. Prostovoljec je z metom velikanske kocke določil, katerega izmed treh delov koncerta bo občinstvo najprej slišalo. Trije deli, katerih vrstni red je določila kocka, so bili: Sreča in radost, Bolečina in obup ter Negotovost in upanje, večer pa se je začel in končal z glasbo Guillauma de Machauta.
Oddaja Banchetto musicale je dobila ime po istoimenski zbirki Johanna Hermanna Scheina, ki je izšla leta 1617 in je njegova edina zbirka, ki je v celoti posvečena izključno instrumentalni glasbi. Pavane, galiarde, courante in allemande je Schein povezal v dvajset oštevilčenih skupin. Sam jih ni poimenoval »suite«, a jih je po lastnih besedah sestavil tako, da si ustrezajo tako po tonaliteti kot po tematskem gradivu. Skladbe so verjetno nastale za igranje ob večerji na dvorih v Weissenfelsu in Weimarju ter so bile namenjene izvajanju na violah da gamba.
Oddaja Banchetto musicale je dobila ime po istoimenski zbirki Johanna Hermanna Scheina, ki je izšla leta 1617 in je njegova edina zbirka, ki je v celoti posvečena izključno instrumentalni glasbi. Pavane, galiarde, courante in allemande je Schein povezal v dvajset oštevilčenih skupin. Sam jih ni poimenoval »suite«, a jih je po lastnih besedah sestavil tako, da si ustrezajo tako po tonaliteti kot po tematskem gradivu. Skladbe so verjetno nastale za igranje ob večerji na dvorih v Weissenfelsu in Weimarju ter so bile namenjene izvajanju na violah da gamba.
16. avgusta lani je bil na gradu Bogenšperk tretji koncert v sklopu festivala Seviqc Brežice. Na njem je nastopil slovenski trio Tacet (Katarina Nagode: flavta, Mojca Jerman: baročna in klasična violina, Martina Okoliš: čembalo). Ime si je nadel po latinski besedi za tišino z mislijo, da se glasba začne s tišino, torej najprej prisluhnemo, šele nato zaigramo. Da bi bili zmožni prisluhniti, moramo biti najprej v tišini, tako zunaj kot v sebi samih. Na koncertu Gradus ad Parnassum so glasbenice iz Italije, v kateri je deloval Giuseppe Tartini, potovale na območje Habsburške monarhije; tam smo najprej srečali Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházyjevih, nato na Dunaju delujočega slovenskega skladatelja Janeza Krstnika Dolarja, naša pot pa se je končala na samem habsburškem dvoru, na katerem sta delovala Antonio Caldara in Johann Joseph Fux.
16. avgusta lani je bil na gradu Bogenšperk tretji koncert v sklopu festivala Seviqc Brežice. Na njem je nastopil slovenski trio Tacet (Katarina Nagode: flavta, Mojca Jerman: baročna in klasična violina, Martina Okoliš: čembalo). Ime si je nadel po latinski besedi za tišino z mislijo, da se glasba začne s tišino, torej najprej prisluhnemo, šele nato zaigramo. Da bi bili zmožni prisluhniti, moramo biti najprej v tišini, tako zunaj kot v sebi samih. Na koncertu Gradus ad Parnassum so glasbenice iz Italije, v kateri je deloval Giuseppe Tartini, potovale na območje Habsburške monarhije; tam smo najprej srečali Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházyjevih, nato na Dunaju delujočega slovenskega skladatelja Janeza Krstnika Dolarja, naša pot pa se je končala na samem habsburškem dvoru, na katerem sta delovala Antonio Caldara in Johann Joseph Fux.
Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.
Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.