Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Deveti koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je prvič v sodobnem času predstavil frančiškanski koral iz Kopra 17. in 18. stoletja. V frančiškanskih konventih sv. Ane v Kopru in sv. Bernardina v Piranu je takrat nastalo več rokopisov s spevi mašnega ordinarija. Kako je zvenelo koralno petje, ki se je izmenjevalo z orgelsko improvizacijo in so ga po zapisih koprskega škofa Naldinija hodile poslušat množice vernikov?
Deveti koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je prvič v sodobnem času predstavil frančiškanski koral iz Kopra 17. in 18. stoletja. V frančiškanskih konventih sv. Ane v Kopru in sv. Bernardina v Piranu je takrat nastalo več rokopisov s spevi mašnega ordinarija. Kako je zvenelo koralno petje, ki se je izmenjevalo z orgelsko improvizacijo in so ga po zapisih koprskega škofa Naldinija hodile poslušat množice vernikov?
Na osmem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je 22. avgusta zazvenelo pet solističnh motetov iz 17. stoletja, ki jih hranijo v Škofijskem arhivu v Kopru. Vsi so se ohranili v rokopisnih prepisih, ki so nekoč služili kot izvajalsko gradivo v koprski stolnici. Tam so imeli že zgodaj organizirano muziciranje za bogoslužje in druge slovesnosti. Prvi podatek o orglah izvira iz leta 1421. Približno stoletje zatem so postavili nove orgle, od druge polovice 16. stoletja naprej pa poznamo tudi imena nekaterih skladateljev.
Na osmem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je 22. avgusta zazvenelo pet solističnh motetov iz 17. stoletja, ki jih hranijo v Škofijskem arhivu v Kopru. Vsi so se ohranili v rokopisnih prepisih, ki so nekoč služili kot izvajalsko gradivo v koprski stolnici. Tam so imeli že zgodaj organizirano muziciranje za bogoslužje in druge slovesnosti. Prvi podatek o orglah izvira iz leta 1421. Približno stoletje zatem so postavili nove orgle, od druge polovice 16. stoletja naprej pa poznamo tudi imena nekaterih skladateljev.
Na šestem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je nastopil Ansambel Ad Fontes, ki ga vodi violinistka Mojca Gal. Z gostoma iz Slovaške je izvajal glasbo slovaških ljudskih godcev in sonate 17. stoletja iz vzhodne Evrope.
Na šestem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je nastopil Ansambel Ad Fontes, ki ga vodi violinistka Mojca Gal. Z gostoma iz Slovaške je izvajal glasbo slovaških ljudskih godcev in sonate 17. stoletja iz vzhodne Evrope.
Marcel Proust je bil izredno muzikalen pisatelj. Bil je zelo dovzeten za lepoto, zavestno se je potopil vanjo in o njej pisal z edinstveno liričnostjo. Peti koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je kot recital samospevov poskusil ustvariti približno podobo glasbe, ki jo je Proust poslušal, jo poznal, imel rad in celo programiral. Med skladatelji je njegov tesni prijatelj in ljubimec Reynaldo Hahn. Proust je občudoval Gabriela Fauréja in ga vabil, da je muziciral zanj. Zelo je cenil tudi Clauda Debussyja, napisal pa je tudi pesem o Robertu Schumannu.
Marcel Proust je bil izredno muzikalen pisatelj. Bil je zelo dovzeten za lepoto, zavestno se je potopil vanjo in o njej pisal z edinstveno liričnostjo. Peti koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je kot recital samospevov poskusil ustvariti približno podobo glasbe, ki jo je Proust poslušal, jo poznal, imel rad in celo programiral. Med skladatelji je njegov tesni prijatelj in ljubimec Reynaldo Hahn. Proust je občudoval Gabriela Fauréja in ga vabil, da je muziciral zanj. Zelo je cenil tudi Clauda Debussyja, napisal pa je tudi pesem o Robertu Schumannu.
Na drugem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je zazvenel oratorij Sveti Janez Krstnik Alessandra Stradelle. Ob trinajstčlanskem Festivalskem baročnem orkestru je nastopilo pet pevskih solistov iz Švice, Argentine, Francije, Italije in Slovenije. Ansambel je izza čembala vodil Domen Marinčič.
Na drugem koncertu letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je zazvenel oratorij Sveti Janez Krstnik Alessandra Stradelle. Ob trinajstčlanskem Festivalskem baročnem orkestru je nastopilo pet pevskih solistov iz Švice, Argentine, Francije, Italije in Slovenije. Ansambel je izza čembala vodil Domen Marinčič.