Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
V arhivu frančiškanskega samostana v Novem mestu se je ohranil izvod zbirke Apparatus musico-organisticus Georga Muffata iz leta 1690, ki velja za eno najpomembnejših zbirk za glasbila s tipkami 17. stoletja. V njej je Muffat zbral dvanajst orgelskih toccat in tri variacijske sklope, za katere se zdi, da so namenjeni čembalu.
V arhivu frančiškanskega samostana v Novem mestu se je ohranil izvod zbirke Apparatus musico-organisticus Georga Muffata iz leta 1690, ki velja za eno najpomembnejših zbirk za glasbila s tipkami 17. stoletja. V njej je Muffat zbral dvanajst orgelskih toccat in tri variacijske sklope, za katere se zdi, da so namenjeni čembalu.
Med značilnostmi, zaradi katerih cenimo Bachove sonate za violo da gamba in čembalo, so najopaznejše kombinacije precejšnjega števila poznobaročnih žanrov, oblik, slogov in figur. Bach je v njih ustvaril nenavadne povezave, kot je kombinacija kontrapunktske pretanjenosti in lahkotnih, galantnih gest, ponudil pa je tudi vpogled v večdimenzionalne možnosti motivov, tem in polifonske zasnove.
Med značilnostmi, zaradi katerih cenimo Bachove sonate za violo da gamba in čembalo, so najopaznejše kombinacije precejšnjega števila poznobaročnih žanrov, oblik, slogov in figur. Bach je v njih ustvaril nenavadne povezave, kot je kombinacija kontrapunktske pretanjenosti in lahkotnih, galantnih gest, ponudil pa je tudi vpogled v večdimenzionalne možnosti motivov, tem in polifonske zasnove.
Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.
Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.
V Dresdnu sta v drugi polovici 17. stoletja delovala dva izmed največjih nemških violinskih virtuozov Johann Jakob Walther in Johann Paul Westhoff. Oba sta objavila le po dve zbirki skladb in pozneje opustila glasbo zaradi poklicev, v katerih sta izkoristila nadarjenost za jezike.
V Dresdnu sta v drugi polovici 17. stoletja delovala dva izmed največjih nemških violinskih virtuozov Johann Jakob Walther in Johann Paul Westhoff. Oba sta objavila le po dve zbirki skladb in pozneje opustila glasbo zaradi poklicev, v katerih sta izkoristila nadarjenost za jezike.