Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

Banchetto musicale

Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.

Avtor: Domen Marinčič

Zadnje

Banchetto musicale

Fortuna, nam prizaneseš?, Seviqc Brežice 2023

18. 4. 2024

22. avgusta 2023 je v Hudičevem turnu v Soteski nastopil trio Pampinea, ki ga sestavljajo Maruša Brezavšček (kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee (kljunasta flavta, dvojna flavta, portativ in tamburin) in Vojtech Jakl (viela). Koncept koncerta najbolje opiše besedna zveza "igra z usodo", in sicer je zasedba pod naslovom "Fortuna, nam prizaneseš?" izvajala dela z repertoarja obdobij ars nova in ars subtilior. Posebnost koncerta je bila, da vrstni red skladb, ki so jih glasbeniki uvrstili na program, do začetka samega koncerta ni bil znan, ampak so na spored vplivali obiskovalci v dvorani. Prostovoljec je z metom velikanske kocke določil, katerega izmed treh delov koncerta bo občinstvo najprej slišalo. Trije deli, katerih vrstni red je določila kocka, so bili: Sreča in radost, Bolečina in obup ter Negotovost in upanje, večer pa se je začel in končal z glasbo Guillauma de Machauta.

61 min

22. avgusta 2023 je v Hudičevem turnu v Soteski nastopil trio Pampinea, ki ga sestavljajo Maruša Brezavšček (kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee (kljunasta flavta, dvojna flavta, portativ in tamburin) in Vojtech Jakl (viela). Koncept koncerta najbolje opiše besedna zveza "igra z usodo", in sicer je zasedba pod naslovom "Fortuna, nam prizaneseš?" izvajala dela z repertoarja obdobij ars nova in ars subtilior. Posebnost koncerta je bila, da vrstni red skladb, ki so jih glasbeniki uvrstili na program, do začetka samega koncerta ni bil znan, ampak so na spored vplivali obiskovalci v dvorani. Prostovoljec je z metom velikanske kocke določil, katerega izmed treh delov koncerta bo občinstvo najprej slišalo. Trije deli, katerih vrstni red je določila kocka, so bili: Sreča in radost, Bolečina in obup ter Negotovost in upanje, večer pa se je začel in končal z glasbo Guillauma de Machauta.

Banchetto musicale

Glasba 17. stoletja za godalni ansambel

11. 4. 2024

Oddaja Banchetto musicale je dobila ime po istoimenski zbirki Johanna Hermanna Scheina, ki je izšla leta 1617 in je njegova edina zbirka, ki je v celoti posvečena izključno instrumentalni glasbi. Pavane, galiarde, courante in allemande je Schein povezal v dvajset oštevilčenih skupin. Sam jih ni poimenoval »suite«, a jih je po lastnih besedah sestavil tako, da si ustrezajo tako po tonaliteti kot po tematskem gradivu. Skladbe so verjetno nastale za igranje ob večerji na dvorih v Weissenfelsu in Weimarju ter so bile namenjene izvajanju na violah da gamba.

89 min

Oddaja Banchetto musicale je dobila ime po istoimenski zbirki Johanna Hermanna Scheina, ki je izšla leta 1617 in je njegova edina zbirka, ki je v celoti posvečena izključno instrumentalni glasbi. Pavane, galiarde, courante in allemande je Schein povezal v dvajset oštevilčenih skupin. Sam jih ni poimenoval »suite«, a jih je po lastnih besedah sestavil tako, da si ustrezajo tako po tonaliteti kot po tematskem gradivu. Skladbe so verjetno nastale za igranje ob večerji na dvorih v Weissenfelsu in Weimarju ter so bile namenjene izvajanju na violah da gamba.

Banchetto musicale

Gradus ad Parnassum, Seviqc Brežice 2023

4. 4. 2024

16. avgusta lani je bil na gradu Bogenšperk tretji koncert v sklopu festivala Seviqc Brežice. Na njem je nastopil slovenski trio Tacet (Katarina Nagode: flavta, Mojca Jerman: baročna in klasična violina, Martina Okoliš: čembalo). Ime si je nadel po latinski besedi za tišino z mislijo, da se glasba začne s tišino, torej najprej prisluhnemo, šele nato zaigramo. Da bi bili zmožni prisluhniti, moramo biti najprej v tišini, tako zunaj kot v sebi samih. Na koncertu Gradus ad Parnassum so glasbenice iz Italije, v kateri je deloval Giuseppe Tartini, potovale na območje Habsburške monarhije; tam smo najprej srečali Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházyjevih, nato na Dunaju delujočega slovenskega skladatelja Janeza Krstnika Dolarja, naša pot pa se je končala na samem habsburškem dvoru, na katerem sta delovala Antonio Caldara in Johann Joseph Fux.

91 min

16. avgusta lani je bil na gradu Bogenšperk tretji koncert v sklopu festivala Seviqc Brežice. Na njem je nastopil slovenski trio Tacet (Katarina Nagode: flavta, Mojca Jerman: baročna in klasična violina, Martina Okoliš: čembalo). Ime si je nadel po latinski besedi za tišino z mislijo, da se glasba začne s tišino, torej najprej prisluhnemo, šele nato zaigramo. Da bi bili zmožni prisluhniti, moramo biti najprej v tišini, tako zunaj kot v sebi samih. Na koncertu Gradus ad Parnassum so glasbenice iz Italije, v kateri je deloval Giuseppe Tartini, potovale na območje Habsburške monarhije; tam smo najprej srečali Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházyjevih, nato na Dunaju delujočega slovenskega skladatelja Janeza Krstnika Dolarja, naša pot pa se je končala na samem habsburškem dvoru, na katerem sta delovala Antonio Caldara in Johann Joseph Fux.

Banchetto musicale

Banchetto musicale

28. 3. 2024

Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.

81 min

Oddaja s koncertnimi posnetki stare glasbe.

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine Play