Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Moj 365 V živo RTV 365 Iskanje Podkasti Več
Iskanje
Domov
V živo
Oddaje
Podkasti
Za otroke
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Iskanje Domov V živo Oddaje Podkasti Za otroke Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

B-AIR LAB

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

Zadnje oddaje in prispevki

B-AIR LAB

B-Air: Razmisleki o umetnosti za otroke, Radijska igra za otroke kot didaktično sredstvo

18. 4. 2023

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

78 min

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

B-AIR LAB

B-Air: Razmisleki o umetnosti, Oder zvočnih podob

12. 4. 2023

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

85 min

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

B-AIR LAB

B-Air: Razmisleki o umetnosti, Pisanje radijskih iger za otroke

4. 4. 2023

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

87 min

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

B-AIR LAB

Komponirati za otroke

28. 3. 2023

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

86 min

Predavanja in okrogle mize na katerih premišljamo in raziskujemo načine ustvarjanja vsebin za najmlajše, dojenčke in malčke.

B-AIR LAB

Biti slišan skozi poslušanje (dr. Katarina Habe, dr. Katarina Zadnik, dr. Katarina Kompan Erzar)

27. 3. 2023

Vabimo na predavanje in delavnico skupnega poslušanja, ki bo potekala s predstavitvijo radijskih pravljic in raziskovanjem bogatega sveta, ki se nam odpira z zvočnimi in glasbenimi vsebinami; čarobni svet radijskih pravljic in radijskih iger je tudi prostor za odnos med starši in otroki. Za otroka in tudi za nas, odrasle, je bistvenega pomena, da smo slišani, da nekdo sliši naše najbolj nežne vzgibe, naš notranji svet, naše želje in hrepenenja in se nanje odzove tako, da ga lahko slišimo tudi mi. Vendar to ni tako enostavno, poslušanje je v resnici prava umetnost, ki se je učimo vse življenje. Kako se lahko v odnosu z otrokom zares osredotočimo na poslušanje, kako otroku omogočimo, da zares posluša? Na kaj naj bomo pozorni, kako izključiti vse motilce pozornosti? To je sposobnost, ki raste v odnosih in se oblikuje s skupnim poslušanjem že od prvih trenutkov življenja naprej. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

70 min

Vabimo na predavanje in delavnico skupnega poslušanja, ki bo potekala s predstavitvijo radijskih pravljic in raziskovanjem bogatega sveta, ki se nam odpira z zvočnimi in glasbenimi vsebinami; čarobni svet radijskih pravljic in radijskih iger je tudi prostor za odnos med starši in otroki. Za otroka in tudi za nas, odrasle, je bistvenega pomena, da smo slišani, da nekdo sliši naše najbolj nežne vzgibe, naš notranji svet, naše želje in hrepenenja in se nanje odzove tako, da ga lahko slišimo tudi mi. Vendar to ni tako enostavno, poslušanje je v resnici prava umetnost, ki se je učimo vse življenje. Kako se lahko v odnosu z otrokom zares osredotočimo na poslušanje, kako otroku omogočimo, da zares posluša? Na kaj naj bomo pozorni, kako izključiti vse motilce pozornosti? To je sposobnost, ki raste v odnosih in se oblikuje s skupnim poslušanjem že od prvih trenutkov življenja naprej. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Moč podob in besed

21. 3. 2023

Tanja Komadina, likovna urednica in Irena Matko Lukan, urednica otroškega leposlovja, bosta iz svojih uredniških izkušenj spregovorili o moči podob in besed – o zvenenju podob in podobah besed. Ob ilustracijah, zgodbah in poeziji bosta razmišljali o kakovostnih knjigah za najmlajše. Dobra slikanica je sozvočje besede in slike. Knjige, ki smo jih brali v otroštvu se globoko vtisnejo v nas, tako dobre kot slabe. Zato je pomembno, katere in kakšne knjige otrok jemlje v roke. Ko otroku beremo ali pripovedujemo, opazujemo ilustracije, se pogovarjamo …, gre za skupno dejavnost, ki ustvarja občutek večje povezanosti; čustvene vezi, ki se stkejo ob tem, ostanejo in so pomembne za vse življenje. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

89 min

Tanja Komadina, likovna urednica in Irena Matko Lukan, urednica otroškega leposlovja, bosta iz svojih uredniških izkušenj spregovorili o moči podob in besed – o zvenenju podob in podobah besed. Ob ilustracijah, zgodbah in poeziji bosta razmišljali o kakovostnih knjigah za najmlajše. Dobra slikanica je sozvočje besede in slike. Knjige, ki smo jih brali v otroštvu se globoko vtisnejo v nas, tako dobre kot slabe. Zato je pomembno, katere in kakšne knjige otrok jemlje v roke. Ko otroku beremo ali pripovedujemo, opazujemo ilustracije, se pogovarjamo …, gre za skupno dejavnost, ki ustvarja občutek večje povezanosti; čustvene vezi, ki se stkejo ob tem, ostanejo in so pomembne za vse življenje. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Mateja Tomac Calligaris: Zgodnja glasbena vzgoja, Willemsov pedagoški predlog

14. 3. 2023

Mateja Tomac Calligaris se že od rane mladosti ukvarja s pedagoškim delom, čeprav je najprej študirala medicino. Nenačrtovana prisotnost na enem od seminarjev za Willemsove učitelje glasbe je privedla do tega, da se je odločila preusmeriti se na področje glasbene pedagogike. Leta 1994 je v Italiji pridobila Willemsovo pedagoško diplomo in leto kasneje v Ljubljani pričela delati s prvo skupinico triletnikov. Leta 2002 je diplomirala na Pedagoški fakulteti v Trstu. Istega leta je ustanovila Glasbeni center Edgar Willems ter na osnovi Willemsovih smernic oblikovala lastne programe za glasbeno vzgojo in izobraževanje, ki so leta 2004 po sklepu Strokovnega sveta RS pridobili javnoveljavnost. Od ustanovitve vodi GCEW ter sodeluje s številnimi slovenskimi in tujimi pedagogi ter umetniki. Je tudi aktivna članica Slovenskega društva za glasbeno pedagogiko Willems ter podpredsednica Mednarodne federacije Willems. Julija 2018 je v Lyonu kot prva Slovenka pridobila Didaktično diplomo Willems, ki ji omogoča samostojno usposabljanje učiteljev po Willemsovih pedagoških načelih. Vodi seminarje na področju glasbene pedagogike v Sloveniji in sodeluje pri izobraževanju tudi drugod po Evropi (Italija, Francija, Španija, Švica). Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

70 min

Mateja Tomac Calligaris se že od rane mladosti ukvarja s pedagoškim delom, čeprav je najprej študirala medicino. Nenačrtovana prisotnost na enem od seminarjev za Willemsove učitelje glasbe je privedla do tega, da se je odločila preusmeriti se na področje glasbene pedagogike. Leta 1994 je v Italiji pridobila Willemsovo pedagoško diplomo in leto kasneje v Ljubljani pričela delati s prvo skupinico triletnikov. Leta 2002 je diplomirala na Pedagoški fakulteti v Trstu. Istega leta je ustanovila Glasbeni center Edgar Willems ter na osnovi Willemsovih smernic oblikovala lastne programe za glasbeno vzgojo in izobraževanje, ki so leta 2004 po sklepu Strokovnega sveta RS pridobili javnoveljavnost. Od ustanovitve vodi GCEW ter sodeluje s številnimi slovenskimi in tujimi pedagogi ter umetniki. Je tudi aktivna članica Slovenskega društva za glasbeno pedagogiko Willems ter podpredsednica Mednarodne federacije Willems. Julija 2018 je v Lyonu kot prva Slovenka pridobila Didaktično diplomo Willems, ki ji omogoča samostojno usposabljanje učiteljev po Willemsovih pedagoških načelih. Vodi seminarje na področju glasbene pedagogike v Sloveniji in sodeluje pri izobraževanju tudi drugod po Evropi (Italija, Francija, Španija, Švica). Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Glasbena umetnost za otroke in otroci v glasbeni umetnosti

7. 3. 2023

Pogovor poteka v okviru mednarodnega projekta B-AIR, v ciklu B-AIR LAB, ki ga financirata Ustvarjalna Evropa in Ministrstvo za kulturo RS. Vildana Repše, profesorica violine, ki se posveča pedagoškemu delu v Glasbenem studiu Tartini v Ljubljani, dobitnica najvišjega državnega priznanja Fran Gerbič za življenjsko delo na področju glasbene pedagogike, bo v današnjem pogovoru z naslovom »Glasbena umetnost za otroke in otroci v glasbeni umetnosti«, spregovorila o doživljanju in izboru glasbenih vsebin na različnih stopnjah otrokovega razvoja ter vplivu glasbenega okolja in otrokovih glasbenih aktivnosti na oblikovanje in razvoj njegovega posluha, sposobnosti sledenja, poslušanja in poustvarjanja. Kako ustvarjati pogoje za srečanja otroka z glasbeno umetnostjo, kjer kraljujejo neskončna lepota tona, glasbeni intelekt in ustvarjalnost? Zakaj je pomembno razmišljati o glasbeni umetnosti v vsakdanu otroka? Vildana Repše, ki je med drugim sodelovala pri pripravi kurikula za področje umetnosti v vrtcih, se bo v svojem predavanju posvetila tudi vprašanju, kaj otroka privlači k petju in igranju inštrumenta ter kaj ga motivira za glasbene aktivnosti. Osvetlila bo tematiko vstopa otroka v programe glasbenega izobraževanja oziroma kako glasbo ohranjati v življenju otroka, ki ne vstopi v glasbeno šolo, kako doseči otroke, ki nimajo in ne bodo imeli izkušnje glasbenega šolanja, kakšno vlogo imajo pri tem radijski sporedi. In zakaj, kako – ustvarjati glasbo za otroke? Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

90 min

Pogovor poteka v okviru mednarodnega projekta B-AIR, v ciklu B-AIR LAB, ki ga financirata Ustvarjalna Evropa in Ministrstvo za kulturo RS. Vildana Repše, profesorica violine, ki se posveča pedagoškemu delu v Glasbenem studiu Tartini v Ljubljani, dobitnica najvišjega državnega priznanja Fran Gerbič za življenjsko delo na področju glasbene pedagogike, bo v današnjem pogovoru z naslovom »Glasbena umetnost za otroke in otroci v glasbeni umetnosti«, spregovorila o doživljanju in izboru glasbenih vsebin na različnih stopnjah otrokovega razvoja ter vplivu glasbenega okolja in otrokovih glasbenih aktivnosti na oblikovanje in razvoj njegovega posluha, sposobnosti sledenja, poslušanja in poustvarjanja. Kako ustvarjati pogoje za srečanja otroka z glasbeno umetnostjo, kjer kraljujejo neskončna lepota tona, glasbeni intelekt in ustvarjalnost? Zakaj je pomembno razmišljati o glasbeni umetnosti v vsakdanu otroka? Vildana Repše, ki je med drugim sodelovala pri pripravi kurikula za področje umetnosti v vrtcih, se bo v svojem predavanju posvetila tudi vprašanju, kaj otroka privlači k petju in igranju inštrumenta ter kaj ga motivira za glasbene aktivnosti. Osvetlila bo tematiko vstopa otroka v programe glasbenega izobraževanja oziroma kako glasbo ohranjati v življenju otroka, ki ne vstopi v glasbeno šolo, kako doseči otroke, ki nimajo in ne bodo imeli izkušnje glasbenega šolanja, kakšno vlogo imajo pri tem radijski sporedi. In zakaj, kako – ustvarjati glasbo za otroke? Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Med navdihom in trdim delom

28. 2. 2023

S sogovorniki Andrejem Rozmanom Rozo, Petrom Svetino in Anjo Štefan se bomo pogovarjali o času in krajih za ideje in o piljenju zapisanega. O tem, kakšno vlogo lahko pri slednjem in še čem odigra urednik. O pisanju za različne medije, seveda tudi za radio. O zvenenju besed. In o besedah, iz katerih se rodijo podobe oziroma o podobah, ki živijo ob besedilih in z njimi. Kakšno bomo rekli tudi o živem stiku z bralci – najmlajšimi, najstniki in odraslimi. In seveda še o čem, kar bo kot zanimivo vzniknilo med pokukom v ustvarjalne delavnice. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

85 min

S sogovorniki Andrejem Rozmanom Rozo, Petrom Svetino in Anjo Štefan se bomo pogovarjali o času in krajih za ideje in o piljenju zapisanega. O tem, kakšno vlogo lahko pri slednjem in še čem odigra urednik. O pisanju za različne medije, seveda tudi za radio. O zvenenju besed. In o besedah, iz katerih se rodijo podobe oziroma o podobah, ki živijo ob besedilih in z njimi. Kakšno bomo rekli tudi o živem stiku z bralci – najmlajšimi, najstniki in odraslimi. In seveda še o čem, kar bo kot zanimivo vzniknilo med pokukom v ustvarjalne delavnice. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Bogastvo glasbenih in literarnih vsebin za otroke - Primer dobre uredniške prakse v revijah Ciciban in Cicido

21. 2. 2023

Predavanje bo osvetlilo pomen in vlogo predstavljanja ter odstiranja umetnostnih avtorskih vsebin - pesmic, pravljic, ilustracij, dramatiziranih zgodbic - ter ljudskega izročila, skozi bogato tradicijo otroških revij Ciciban in Cicido. Nana Kisel in Katarina Virant Iršič bosta spregovorili o tradiciji oblikovanja umetniških vsebin za otroke, o oblikovanju otroške publike ter o vzgojni in razvojni vlogi umetniških vsebin v vsakodnevnem življenju otrok. Reviji Ciciban in Cicido bosta predstavili kot prostor srečanja med umetniki in pedagoško stroko ter vir vsebin za ustvarjalce predstav in različnih oddaj za otroke.

72 min

Predavanje bo osvetlilo pomen in vlogo predstavljanja ter odstiranja umetnostnih avtorskih vsebin - pesmic, pravljic, ilustracij, dramatiziranih zgodbic - ter ljudskega izročila, skozi bogato tradicijo otroških revij Ciciban in Cicido. Nana Kisel in Katarina Virant Iršič bosta spregovorili o tradiciji oblikovanja umetniških vsebin za otroke, o oblikovanju otroške publike ter o vzgojni in razvojni vlogi umetniških vsebin v vsakodnevnem življenju otrok. Reviji Ciciban in Cicido bosta predstavili kot prostor srečanja med umetniki in pedagoško stroko ter vir vsebin za ustvarjalce predstav in različnih oddaj za otroke.

B-AIR LAB

Katja Povše in Mateja Ocepek: Dojenček si? Dobrodošel v gledališču!

14. 2. 2023

Katja Povše in Mateja Ocepek, soustanoviteljici edinstvenega gledališča - AEIOU gledališče za dojenčke in malčke, bosta v dašanjem pogovoru z naslovom »Dojenček si? Dobrodošel v gledališču!« razmišljali, zakaj ustvarjati za najmlajše ter spregovorili o procesu kreacije zanje, tako na nivoju besedila in teme kot tudi na nivoju dramaturško-režijskega pristopa. Osvetlili bosta vidik igre in varnega prostora, predvsem, ko z dojenčkom, malčkom gledamo/poslušamo/beremo – skupaj.Predavanje lahko spremljate na strani RTV SLO – MMC TV in na spletni strani projekta B-AIR, kjer lahko Katji Povše in Mateji Ocepek zastavite tudi vaša vprašanja. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

88 min

Katja Povše in Mateja Ocepek, soustanoviteljici edinstvenega gledališča - AEIOU gledališče za dojenčke in malčke, bosta v dašanjem pogovoru z naslovom »Dojenček si? Dobrodošel v gledališču!« razmišljali, zakaj ustvarjati za najmlajše ter spregovorili o procesu kreacije zanje, tako na nivoju besedila in teme kot tudi na nivoju dramaturško-režijskega pristopa. Osvetlili bosta vidik igre in varnega prostora, predvsem, ko z dojenčkom, malčkom gledamo/poslušamo/beremo – skupaj.Predavanje lahko spremljate na strani RTV SLO – MMC TV in na spletni strani projekta B-AIR, kjer lahko Katji Povše in Mateji Ocepek zastavite tudi vaša vprašanja. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Dr. Elena Volpi: Gledališče in vzgoja v dialogu

7. 2. 2023

Dr. Elena Volpi, članica ansambla Lutkovnega gledališča Maribor, ki je s temo »ustvarjanje za otroško publiko« doktorirala iz teorije lutkovnega in alternativnega gledališča na gledališki akademiji DAMU v Pragi, bo v današnjem pogovoru z naslovom »Gledališče in vzgoja v dialogu«, spregovorila o specifikah ustvarjanja za otroke z vidika gledališkega ustvarjalca. Njeni razmisleki so podprti s sodobnimi nevrološkimi spoznanji in pedagoškimi pristopi ter verjetjem, da delo, utemeljeno na ideji o otroku kot emancipiranem, kompetentnem gledalcu ter obenem soustvarjalcu umetniške izkušnje, ponuja priložnosti tudi odraslim: ustvarjalcem, pedagoškim delavcem in staršem. Pogovor z dr. Eleno Volpi z naslovom: »Gledališče in vzgoja v dialogu«, je del serije spletnih seminarjev, predavanj, pogovorov in okroglih miz, namenjenih razpiranju razmislekov o pomenu umetnosti in domišljije, glasbe, ustvarjanja in poslušanja ter pripovedovanja zgodb: za kakovosten otroški razvoj. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

91 min

Dr. Elena Volpi, članica ansambla Lutkovnega gledališča Maribor, ki je s temo »ustvarjanje za otroško publiko« doktorirala iz teorije lutkovnega in alternativnega gledališča na gledališki akademiji DAMU v Pragi, bo v današnjem pogovoru z naslovom »Gledališče in vzgoja v dialogu«, spregovorila o specifikah ustvarjanja za otroke z vidika gledališkega ustvarjalca. Njeni razmisleki so podprti s sodobnimi nevrološkimi spoznanji in pedagoškimi pristopi ter verjetjem, da delo, utemeljeno na ideji o otroku kot emancipiranem, kompetentnem gledalcu ter obenem soustvarjalcu umetniške izkušnje, ponuja priložnosti tudi odraslim: ustvarjalcem, pedagoškim delavcem in staršem. Pogovor z dr. Eleno Volpi z naslovom: »Gledališče in vzgoja v dialogu«, je del serije spletnih seminarjev, predavanj, pogovorov in okroglih miz, namenjenih razpiranju razmislekov o pomenu umetnosti in domišljije, glasbe, ustvarjanja in poslušanja ter pripovedovanja zgodb: za kakovosten otroški razvoj. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Kakovostna kulturno-umetnostna vzgoja – pomemben del otrokovega vsakdana

31. 1. 2023

Poslušali smo pogovor z naslovom »Kakovostna kulturno-umetnostna vzgoja – pomemben del otrokovega vsakdana«, na katerem so sodelovale - mag. Martina Peštaj, psihologinja, urednica Uredništva otroških in mladinskih oddaj TV Slovenija, mag. Nataša Bucik, nacionalna koordinatorka za kulturno-umetnostno vzgojo na Ministrstvu za kulturo, Nada Požar Matijašič, nacionalna koordinatorka za kulturno-umetnostno vzgojo na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje ter Darja Štirn iz Zavoda PETIDA. Pogovor strokovnjakinj je del serije spletnih seminarjev, predavanj in okroglih miz, namenjenih razpiranju razmislekov o pomenu umetnosti in domišljije, glasbe, ustvarjanja in poslušanja ter pripovedovanja zgodb: za kakovosten otroški razvoj. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

79 min

Poslušali smo pogovor z naslovom »Kakovostna kulturno-umetnostna vzgoja – pomemben del otrokovega vsakdana«, na katerem so sodelovale - mag. Martina Peštaj, psihologinja, urednica Uredništva otroških in mladinskih oddaj TV Slovenija, mag. Nataša Bucik, nacionalna koordinatorka za kulturno-umetnostno vzgojo na Ministrstvu za kulturo, Nada Požar Matijašič, nacionalna koordinatorka za kulturno-umetnostno vzgojo na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje ter Darja Štirn iz Zavoda PETIDA. Pogovor strokovnjakinj je del serije spletnih seminarjev, predavanj in okroglih miz, namenjenih razpiranju razmislekov o pomenu umetnosti in domišljije, glasbe, ustvarjanja in poslušanja ter pripovedovanja zgodb: za kakovosten otroški razvoj. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Razmisleki o umetnosti. Dr. Tina Bregant: Glasba v naših možganih

24. 1. 2023

Predavanje dr. Tine Bregant, zdravnice – specialistke pediatrije ter specialistke fizikalne in rehabilitacijske medicine z doktoratom iz nevroloških ved. Svoje predavanje je naslovila »Glasba v naših možganih«. Zdravnica, ki že več kot 20 let dela z otroki in mladostniki ter predava študentom večih fakultet, bo v predavanju razložila, kateri predeli možganov so ključni za razvoj slušnega zaznavanja in poslušanja pri najmlajših in kaj vse se dogaja kasneje. Kako nas glasba, kot pravi, »očara in začara ter dela naše življenje lepše, možgane pa mlajše«. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

45 min

Predavanje dr. Tine Bregant, zdravnice – specialistke pediatrije ter specialistke fizikalne in rehabilitacijske medicine z doktoratom iz nevroloških ved. Svoje predavanje je naslovila »Glasba v naših možganih«. Zdravnica, ki že več kot 20 let dela z otroki in mladostniki ter predava študentom večih fakultet, bo v predavanju razložila, kateri predeli možganov so ključni za razvoj slušnega zaznavanja in poslušanja pri najmlajših in kaj vse se dogaja kasneje. Kako nas glasba, kot pravi, »očara in začara ter dela naše življenje lepše, možgane pa mlajše«. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Kako glasba raste z otroki in otroci z glasbo

17. 1. 2023

Dr. Andreja Pojljanec, psihologinja, zakonska in družinska terapevtka, vodja oddelka za psihologijo na Univerzi Sigmunda Freuda v Ljubljani, v svojem predavanju z naslovom »Glasba, ki raste z otroki in otroci, ki rastejo z glasbo«, predoči polje umetnosti stika med otrokom, odraslim ustvarjalcem in glasbeno umetnostjo. Katere glasbene vsebine zaznamujejo posamezno razvojno stopnjo in kako rastejo otrokove sposobnosti doživljanja glasbe? Razvojna psihologinja in psihoterapevtka razmišlja, kakšna je umetnost poslušanja, razvoj pozornosti na zvočne dražljaje pri otroku in vloga odraslega pri tem razvoju, kakšne vsebine in kakšen način podajanja je najbolj ustrezen za otroke na različnih razvojnih stopnjah. Kako lahko odrasli zares vzpostavi stik z otrokom? Preizprašuje, kaj je lažni stik in kaj je za otroke nesprejemljivo Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

90 min

Dr. Andreja Pojljanec, psihologinja, zakonska in družinska terapevtka, vodja oddelka za psihologijo na Univerzi Sigmunda Freuda v Ljubljani, v svojem predavanju z naslovom »Glasba, ki raste z otroki in otroci, ki rastejo z glasbo«, predoči polje umetnosti stika med otrokom, odraslim ustvarjalcem in glasbeno umetnostjo. Katere glasbene vsebine zaznamujejo posamezno razvojno stopnjo in kako rastejo otrokove sposobnosti doživljanja glasbe? Razvojna psihologinja in psihoterapevtka razmišlja, kakšna je umetnost poslušanja, razvoj pozornosti na zvočne dražljaje pri otroku in vloga odraslega pri tem razvoju, kakšne vsebine in kakšen način podajanja je najbolj ustrezen za otroke na različnih razvojnih stopnjah. Kako lahko odrasli zares vzpostavi stik z otrokom? Preizprašuje, kaj je lažni stik in kaj je za otroke nesprejemljivo Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

B-AIR LAB

Dojenčkov, malčkov, otrokov svet čustev in spoznanj

10. 1. 2023

Spoznanja nevroznanosti in spoznanja razvojnopsiholoških teorij, zlasti sociokulturnih, potrjujejo, da so zgodnja razvojna obdobja, torej obdobji dojenčka in malčka, najbolj občutljivi za razvoj in učenje. Različni socialni konteksti kot so pogovarjanje dojenčkom / malčkom / otrokom, spodbujanje njihovega samostojnega pripovedovanja, skupno branje odraslih in otrok, vključevanje v simbolno igro, likovno izražanje pomembno vplivajo na različna področja razvoja otrok, zlasti na razvoj govora, domišljije, pozornosti, spomina, empatije, socialnega razumevanja in doživljanja ter izražanja čustev. V predavanju dr. Ljubica Marjanovič Umek razloži tudi, kako konkretno se lahko odrasli vključujejo v otrokove dejavnosti ter pri tem ohranjajo njihovo kakovost in spodbujajo otrokovo zanimanje ter sodelovanje. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

78 min

Spoznanja nevroznanosti in spoznanja razvojnopsiholoških teorij, zlasti sociokulturnih, potrjujejo, da so zgodnja razvojna obdobja, torej obdobji dojenčka in malčka, najbolj občutljivi za razvoj in učenje. Različni socialni konteksti kot so pogovarjanje dojenčkom / malčkom / otrokom, spodbujanje njihovega samostojnega pripovedovanja, skupno branje odraslih in otrok, vključevanje v simbolno igro, likovno izražanje pomembno vplivajo na različna področja razvoja otrok, zlasti na razvoj govora, domišljije, pozornosti, spomina, empatije, socialnega razumevanja in doživljanja ter izražanja čustev. V predavanju dr. Ljubica Marjanovič Umek razloži tudi, kako konkretno se lahko odrasli vključujejo v otrokove dejavnosti ter pri tem ohranjajo njihovo kakovost in spodbujajo otrokovo zanimanje ter sodelovanje. Predavanje je organiziral Radio Slovenija v okviru projekta B-AIR, ki ga sofinancira program Evropske unije Ustvarjalna Evropa.

Čakalna vrsta

Prispevki B-AIR LAB