Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Oddaja Avtomobilnost gledalcem in spletnim uporabnikom prinaša kakovostne servisno-informativne prispevke, voznike pa na sproščen, moderen in strokovno neoporečen način informira o novostih s področja prometa, prometne varnosti, sodobnih tehnologij, ekologije, kot tudi avtomobilih in motociklih, torej o mobilnosti v najširšem pomenu.
Spletna stran: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost
Tokratna Avtomobilnost je temačna, posneta ponoči. Glavna tema je namreč vidljivost. Po modni pisti so se torej sprehodili modeli v oblačilih oblikovalcev Naravoslovno tehniške fakultete, posebnost njihovih kreacij pa je dejstvo, da so tako kul kot tudi vidna že od daleč. Na odprtju novega prodajnega salona kitajske družbe Dongfeng v Sloveniji smo kitajskega menedžerja vprašali, kako realne so možnosti za odprtje nove avtomobilske tovarne v Sloveniji. Planet Auto pa je hkrati dobil licenco za popravilo baterij proizvajalca CATL. Kaj to pomeni v praksi za slovenske voznike? Pika na i je pogovor z Audijevim inženirjem, ki je zaslužen, da je novi S5 eden najbolj ubogljivih avtomobilov ta hip.
Tokratna Avtomobilnost je temačna, posneta ponoči. Glavna tema je namreč vidljivost. Po modni pisti so se torej sprehodili modeli v oblačilih oblikovalcev Naravoslovno tehniške fakultete, posebnost njihovih kreacij pa je dejstvo, da so tako kul kot tudi vidna že od daleč. Na odprtju novega prodajnega salona kitajske družbe Dongfeng v Sloveniji smo kitajskega menedžerja vprašali, kako realne so možnosti za odprtje nove avtomobilske tovarne v Sloveniji. Planet Auto pa je hkrati dobil licenco za popravilo baterij proizvajalca CATL. Kaj to pomeni v praksi za slovenske voznike? Pika na i je pogovor z Audijevim inženirjem, ki je zaslužen, da je novi S5 eden najbolj ubogljivih avtomobilov ta hip.
Tokratna Avtomobilnost se v veliki meri odvija na dirkališčih. Prvi prispevek se odvija na slovitem francoskem dirkačišču Le Mans, kjer smo se udeležili dirke tovornjakov, ki pospešujejo enako hitro kot porsche 911. A poleg atraktivnih dvobojev na stezi, nesreč in velike množice smo se pogovarjali tudi o ekologiji. Namreč, gre za obnovo gum teh dirkalnikov, ki jih nato namenijo za uporabo na cestnih tovornjakih. Nadaljevali smo na dirkališču Lausitzring na severu Nemčije, kjer nam je Volkswagnov tovarniški testni voznik primerjal vožnjo na robu zmogljivosti s spredaj gnanim golfom GTI in štirikolesno gnanim golfom R. Protiutež športnima zgodbama je preizkus honde CR-V, ki se je izkazala še posebej na luknjastih cestah. Zato smo jo zapeljali v servisno delavnico, strokovnjak pa nam je razložil, da je skrivnost voznih lastnostih v novih blažilnikih.
Tokratna Avtomobilnost se v veliki meri odvija na dirkališčih. Prvi prispevek se odvija na slovitem francoskem dirkačišču Le Mans, kjer smo se udeležili dirke tovornjakov, ki pospešujejo enako hitro kot porsche 911. A poleg atraktivnih dvobojev na stezi, nesreč in velike množice smo se pogovarjali tudi o ekologiji. Namreč, gre za obnovo gum teh dirkalnikov, ki jih nato namenijo za uporabo na cestnih tovornjakih. Nadaljevali smo na dirkališču Lausitzring na severu Nemčije, kjer nam je Volkswagnov tovarniški testni voznik primerjal vožnjo na robu zmogljivosti s spredaj gnanim golfom GTI in štirikolesno gnanim golfom R. Protiutež športnima zgodbama je preizkus honde CR-V, ki se je izkazala še posebej na luknjastih cestah. Zato smo jo zapeljali v servisno delavnico, strokovnjak pa nam je razložil, da je skrivnost voznih lastnostih v novih blažilnikih.
V tokratni Avtomobilnosti smo poklepetali s starejšimi vozniki na temo asistenčnih sistemov, še posebej o tistih elektronskih pripomočkih, ki lahko omejijo vpliv starostnih telesnih omejitev. Primerjali smo dva enaka električna volva; prvi je imel zgolj en elektromotor, drugi pa dva in štirikolesni pogon. Ugotovili smo, kje se čutijo razlike pri vožnji in dosegu. Poseben izziv pa smo našli pri prečni vožnji po tako veliki strmini, po kateri je celo hoditi nemogoče. Vozili smo namreč po Terramarju, slovitem ovalnem španskem dirkališču, z avtomobilom cupra terramar!
V tokratni Avtomobilnosti smo poklepetali s starejšimi vozniki na temo asistenčnih sistemov, še posebej o tistih elektronskih pripomočkih, ki lahko omejijo vpliv starostnih telesnih omejitev. Primerjali smo dva enaka električna volva; prvi je imel zgolj en elektromotor, drugi pa dva in štirikolesni pogon. Ugotovili smo, kje se čutijo razlike pri vožnji in dosegu. Poseben izziv pa smo našli pri prečni vožnji po tako veliki strmini, po kateri je celo hoditi nemogoče. Vozili smo namreč po Terramarju, slovitem ovalnem španskem dirkališču, z avtomobilom cupra terramar!
"Katrca", slovenski ponos, se je vrnila v modernejši, bolj SUV-ovski podobi in na električni pogon. Pogovarjali smo se z njenimi oblikovalci. V oddaji razkrivamo tudi, da novega renaulta 4 ne bodo izdelovali v Novem mestu, ker bo Revozovo proizvodnjo zasedel novi twingo. V 271. Avtomobilnosti bomo omenili še eno znamko vozil, ki obuja nekdanjo ponudbo. Na trg gospodarskih vozil se z velikim kombijem vrača Toyota. Vrnitev k tistemu, kar smo zelo radi vozili pred leti, pa predstavlja tudi novi Ford Tourneo Courier. Gre za majhen, a obenem prostoren večnamenski avto.
"Katrca", slovenski ponos, se je vrnila v modernejši, bolj SUV-ovski podobi in na električni pogon. Pogovarjali smo se z njenimi oblikovalci. V oddaji razkrivamo tudi, da novega renaulta 4 ne bodo izdelovali v Novem mestu, ker bo Revozovo proizvodnjo zasedel novi twingo. V 271. Avtomobilnosti bomo omenili še eno znamko vozil, ki obuja nekdanjo ponudbo. Na trg gospodarskih vozil se z velikim kombijem vrača Toyota. Vrnitev k tistemu, kar smo zelo radi vozili pred leti, pa predstavlja tudi novi Ford Tourneo Courier. Gre za majhen, a obenem prostoren večnamenski avto.
V tokratni oddaji se bomo posvetili kitajskim avtomobilskim družbam. Zanimalo nas je, kaj Kitajci menijo o dajatvah, s katerimi namerava Evropa zavirati kitajski prodor ter kaj nas lahko kitajski inženirji naučijo oziroma katero kitajsko tehniko lahko pričakujemo v evropskih avtomobilih? Ugotavljali bomo, kaj kitajski avtomobilski prodor pomeni za Slovenijo in kako lahko Slovenci pridobimo s kitajskim prodorom v Evropo. Pika na i oddaje pa sta dva izredna evropska avtomobila, ob katerih zardijo tudi Kitajci. Težko pričakovana Renaultova petka in električni Audi, ki se v ovinkih nagiba kot motocikel.
V tokratni oddaji se bomo posvetili kitajskim avtomobilskim družbam. Zanimalo nas je, kaj Kitajci menijo o dajatvah, s katerimi namerava Evropa zavirati kitajski prodor ter kaj nas lahko kitajski inženirji naučijo oziroma katero kitajsko tehniko lahko pričakujemo v evropskih avtomobilih? Ugotavljali bomo, kaj kitajski avtomobilski prodor pomeni za Slovenijo in kako lahko Slovenci pridobimo s kitajskim prodorom v Evropo. Pika na i oddaje pa sta dva izredna evropska avtomobila, ob katerih zardijo tudi Kitajci. Težko pričakovana Renaultova petka in električni Audi, ki se v ovinkih nagiba kot motocikel.
Tokratna Avtomobilnost je v znamenju gospodarskih vozil, natančneje, govorimo o razogljičenju transporta - z elektriko in z vodikovimi tehnologijami. Potrebujemo torej oba nova energenta. Glede tega so bili složni tako na predstavitvi Mercedesovega električnega tovornjaka v Hannovru kot tudi v Parizu, kjer je Toyota predstavila vso svojo paleto vozil na (vodikove) gorivne celice. A kot smo slišali, na vidiku so problemi, ki presegajo razvoj tehnologij novih vozil. Politika namreč ni opravila in tudi ne opravlja svoje vloge pri razvijanju infrastrukture, ki bi omogočila, da se bodo nove čiste tehnologije sploh lahko uveljavile.
Tokratna Avtomobilnost je v znamenju gospodarskih vozil, natančneje, govorimo o razogljičenju transporta - z elektriko in z vodikovimi tehnologijami. Potrebujemo torej oba nova energenta. Glede tega so bili složni tako na predstavitvi Mercedesovega električnega tovornjaka v Hannovru kot tudi v Parizu, kjer je Toyota predstavila vso svojo paleto vozil na (vodikove) gorivne celice. A kot smo slišali, na vidiku so problemi, ki presegajo razvoj tehnologij novih vozil. Politika namreč ni opravila in tudi ne opravlja svoje vloge pri razvijanju infrastrukture, ki bi omogočila, da se bodo nove čiste tehnologije sploh lahko uveljavile.
Prvo jesensko Avtomobilnost bo tudi letos zaznamoval evropski teden mobilnosti. Odpravili smo se v center Kopra, kjer smo našli vzorčen in vzoren primer sobivanja številnih različnih prevoznih sredstev. Pešci, kolesarji, vozniki skirojev, skuteristi, motoristi, avtomobili, avtobusi in tovornjaki, vsi se družijo na isti počasni obalni cesti. Primerjali smo torej koprsko prakso z izsledki naših preteklih preventivnih akcij, ki smo jih skupaj z Zavarovalnico Triglav izvedli pod imenom Križišče mikromobilnosti. Nadaljujemo z dvema zgodbama, povezanima s kampiranjem v Volkswagnovih kombijih. Na slovenski Obali smo testirali novo generacijo slovite californie, z električnim ID.buzzom pa smo se odpravili do Hannovra in spali kar v zadku avta. Pika na i je pogovor z glavnim razvojnikom Audija o komunikaciji na cesti s pomočjo žarometov.
Prvo jesensko Avtomobilnost bo tudi letos zaznamoval evropski teden mobilnosti. Odpravili smo se v center Kopra, kjer smo našli vzorčen in vzoren primer sobivanja številnih različnih prevoznih sredstev. Pešci, kolesarji, vozniki skirojev, skuteristi, motoristi, avtomobili, avtobusi in tovornjaki, vsi se družijo na isti počasni obalni cesti. Primerjali smo torej koprsko prakso z izsledki naših preteklih preventivnih akcij, ki smo jih skupaj z Zavarovalnico Triglav izvedli pod imenom Križišče mikromobilnosti. Nadaljujemo z dvema zgodbama, povezanima s kampiranjem v Volkswagnovih kombijih. Na slovenski Obali smo testirali novo generacijo slovite californie, z električnim ID.buzzom pa smo se odpravili do Hannovra in spali kar v zadku avta. Pika na i je pogovor z glavnim razvojnikom Audija o komunikaciji na cesti s pomočjo žarometov.
V predpočitniški Avtomobilnosti smo se pozanimali, kolikšne in kakšne vrste škod povzročajo avtodomarji, še posebej avtodomarji začetniki. Seveda z namenom ozaveščanja...in, upamo, da bi se jim zognili. Zapeljali smo kombi, ki pogosto služi kot osnova za avtodom, a Renaultov master je po novem na voljo z dizelskim ali električnim pogonom. Pa bi kot električni kombi zmogel služiti kot avtodom? Dva pogona pa bo imel tudi novi citroën C3, a tukaj je elektrika bistveno bolj smiselna; e-C3 bo namreč eden najcenejših električnih avtov. Poglejte, kaj ponuja ta poceni električni paket!
V predpočitniški Avtomobilnosti smo se pozanimali, kolikšne in kakšne vrste škod povzročajo avtodomarji, še posebej avtodomarji začetniki. Seveda z namenom ozaveščanja...in, upamo, da bi se jim zognili. Zapeljali smo kombi, ki pogosto služi kot osnova za avtodom, a Renaultov master je po novem na voljo z dizelskim ali električnim pogonom. Pa bi kot električni kombi zmogel služiti kot avtodom? Dva pogona pa bo imel tudi novi citroën C3, a tukaj je elektrika bistveno bolj smiselna; e-C3 bo namreč eden najcenejših električnih avtov. Poglejte, kaj ponuja ta poceni električni paket!
Tokrat smo šli na izlet skupaj z gledalci. Preizkušali smo električno toyoto BZ4X; pot je bila ovinkasta, makadamska, na določenih odsekih smo se celo prepustili asistenčnim sistemom. Odpravili smo se tudi na sever Anglije, v mesto Sunderland, kjer ima Nissan eno najbolj produktivnih tovarn na svetu. Dovoljeno nam je bilo snemati vse delovne procese in kotičke v tovarni, sestavili smo celo baterijo hibridnega qashqaia. In preizkusili smo hondo ZR-V, ki bi se pravzaprav morala imenovati civic SUV. Ta trditev pa hkrati že namiguje, o čem je v tem delu oddaje največ časa tekla beseda.
Tokrat smo šli na izlet skupaj z gledalci. Preizkušali smo električno toyoto BZ4X; pot je bila ovinkasta, makadamska, na določenih odsekih smo se celo prepustili asistenčnim sistemom. Odpravili smo se tudi na sever Anglije, v mesto Sunderland, kjer ima Nissan eno najbolj produktivnih tovarn na svetu. Dovoljeno nam je bilo snemati vse delovne procese in kotičke v tovarni, sestavili smo celo baterijo hibridnega qashqaia. In preizkusili smo hondo ZR-V, ki bi se pravzaprav morala imenovati civic SUV. Ta trditev pa hkrati že namiguje, o čem je v tem delu oddaje največ časa tekla beseda.
Po slovenskih cestah se kar se da varno vozi dobrih sto tisoč voznikov. Njihovo vožnjo namreč nadzira računalniška igrica, ki vožnjo na koncu oceni. Kje pa ti vozniki množično delajo prekrške? So to cestni odseki, kjer obstaja neka cestna nelogičnost? Pogledali in pokomentirali smo tri takšne odseke. Vozili smo renaulta rafale, ki s svojo obliko spominja na predvojno letalo, z rojakom Robertom Lešnikom, glavnim oblikovalcem pri Mercedesu, pa smo poklepetali o prihajajočih modelih s precej drugačnim oblikovalskim jezikom.
Po slovenskih cestah se kar se da varno vozi dobrih sto tisoč voznikov. Njihovo vožnjo namreč nadzira računalniška igrica, ki vožnjo na koncu oceni. Kje pa ti vozniki množično delajo prekrške? So to cestni odseki, kjer obstaja neka cestna nelogičnost? Pogledali in pokomentirali smo tri takšne odseke. Vozili smo renaulta rafale, ki s svojo obliko spominja na predvojno letalo, z rojakom Robertom Lešnikom, glavnim oblikovalcem pri Mercedesu, pa smo poklepetali o prihajajočih modelih s precej drugačnim oblikovalskim jezikom.
V tokratni oddaji se že spogledujemo s poletnimi počitnicami. Poročamo, kako je potovati v Nemčijo z električnim peugeotom e-3008; to naj bi bil eden bolj avtocestnih električnih avtov. Prav tako električno - Nissanovo ariyo - smo zapeljali na krajši izlet na Obalo. Med drugim nas je tam navdušila tudi s samodejnim parkiranjem. Z Berlina pa poročamo o Volkswagnovem kombiju, ki je čez vikend tudi avtodom. Seveda govorimo o legendarni californiji. Pri Volkswagnu trdijo, da je z novo generacijo california postala 3-sobni počitniški apartma.
V tokratni oddaji se že spogledujemo s poletnimi počitnicami. Poročamo, kako je potovati v Nemčijo z električnim peugeotom e-3008; to naj bi bil eden bolj avtocestnih električnih avtov. Prav tako električno - Nissanovo ariyo - smo zapeljali na krajši izlet na Obalo. Med drugim nas je tam navdušila tudi s samodejnim parkiranjem. Z Berlina pa poročamo o Volkswagnovem kombiju, ki je čez vikend tudi avtodom. Seveda govorimo o legendarni californiji. Pri Volkswagnu trdijo, da je z novo generacijo california postala 3-sobni počitniški apartma.
V tokratni Avtomobilnosti se seznanimo z najbolj svežimi novostmi in vtisi z avtomobilskega salona v Pekingu, gremo na vožnjo s fordom tourneo custom in spoznamo čisto svežo škodo kodiaq - letnik 2024. V kvizu pa odgovorimo na vprašanje, kaj se ustavi prej: avto ali motor!
V tokratni Avtomobilnosti se seznanimo z najbolj svežimi novostmi in vtisi z avtomobilskega salona v Pekingu, gremo na vožnjo s fordom tourneo custom in spoznamo čisto svežo škodo kodiaq - letnik 2024. V kvizu pa odgovorimo na vprašanje, kaj se ustavi prej: avto ali motor!
V tokratni Avtomobilnosti bomo tako na štirih kot na dveh kolesih. Pri slednjih bomo spoznali teorijo in prakso zaviranja ter se podali v svet najnaprednejših asistenčnih sistemov, ti s svojim delovanjem posegajo tudi na področje tehnike zaviranja motocikla. Ker brez dobre pnevmatike ni učinkovitega zaviranja spoznamo tudi priporočila za kar kakovostno izbiro moto-pnevmatik. Ponudimo vam malo šolo avtomobilskih menjalnikov in pojasnimo, zakaj so hibridni menjalnik bistveno varčnejši. Pika na i je premiera nissana qashqaija, na kateri so povedali nekaj izredno smelih obljub.
V tokratni Avtomobilnosti bomo tako na štirih kot na dveh kolesih. Pri slednjih bomo spoznali teorijo in prakso zaviranja ter se podali v svet najnaprednejših asistenčnih sistemov, ti s svojim delovanjem posegajo tudi na področje tehnike zaviranja motocikla. Ker brez dobre pnevmatike ni učinkovitega zaviranja spoznamo tudi priporočila za kar kakovostno izbiro moto-pnevmatik. Ponudimo vam malo šolo avtomobilskih menjalnikov in pojasnimo, zakaj so hibridni menjalnik bistveno varčnejši. Pika na i je premiera nissana qashqaija, na kateri so povedali nekaj izredno smelih obljub.
Sezona počitnic je pred vrati, tako smo se posvetili počitniškim vozilom, najprej avtodomom. Poklepetali smo s servisnim svetovalcem o tem, katere okvare pogosto povzročijo avtodomarji začetniki. Sklopke namreč še zdaleč niso edina težava. Na primeru dacie jogger, opremljene s posteljo in šotorom, smo preverili, kje v Sloveniji smemo prespati v avtu izven kampa oziroma kje smemo kampirati. Postelje pa smo lahko deležni tudi v priljubljenem terencu dacia duster; preizkusili smo predstavnika nove generacije, ki ga uporabljajo tudi gorski reševalci.
Sezona počitnic je pred vrati, tako smo se posvetili počitniškim vozilom, najprej avtodomom. Poklepetali smo s servisnim svetovalcem o tem, katere okvare pogosto povzročijo avtodomarji začetniki. Sklopke namreč še zdaleč niso edina težava. Na primeru dacie jogger, opremljene s posteljo in šotorom, smo preverili, kje v Sloveniji smemo prespati v avtu izven kampa oziroma kje smemo kampirati. Postelje pa smo lahko deležni tudi v priljubljenem terencu dacia duster; preizkusili smo predstavnika nove generacije, ki ga uporabljajo tudi gorski reševalci.
V tokratni oddaji preizkusimo novo generacijo Volkswagnovega passata, avta z več kot 50-letno zgodovino in primerjamo kultiviranost treh na pogled enakih, a tehnično zelo različnih peugeotov 208, potem pa v delavnici spoznamo delovanje blagega hibrida. Oddajo zaokroži električni volvo EX99, serijsko opremljen z lidarjem, napravo, s katero avto bistveno hitreje in natančno zazna stoječe in premikajoče predmete, hkrati pa omogoča tudi samodejno vožnjo.
V tokratni oddaji preizkusimo novo generacijo Volkswagnovega passata, avta z več kot 50-letno zgodovino in primerjamo kultiviranost treh na pogled enakih, a tehnično zelo različnih peugeotov 208, potem pa v delavnici spoznamo delovanje blagega hibrida. Oddajo zaokroži električni volvo EX99, serijsko opremljen z lidarjem, napravo, s katero avto bistveno hitreje in natančno zazna stoječe in premikajoče predmete, hkrati pa omogoča tudi samodejno vožnjo.
Tokrat smo v Avtomobilnosti vozili novo generacijo škode superb, ki lahko večji del poti opravi z zgolj dvema motornima valjema. Po zaslugi malega elektromotor-čka, dodanega klasičnemu bencinskemu motorju. Preizkusili smo tudi hibridno toyoto, ki lahko vse dnevne vožnje opravi kar v celoti, izključno na elektriko. Ampak, ko potrebujemo družinski avto za vse možne potrebe, je dizel še vedno najboljša izbira. To je dokazal najnovejši renault kangoo.
Tokrat smo v Avtomobilnosti vozili novo generacijo škode superb, ki lahko večji del poti opravi z zgolj dvema motornima valjema. Po zaslugi malega elektromotor-čka, dodanega klasičnemu bencinskemu motorju. Preizkusili smo tudi hibridno toyoto, ki lahko vse dnevne vožnje opravi kar v celoti, izključno na elektriko. Ampak, ko potrebujemo družinski avto za vse možne potrebe, je dizel še vedno najboljša izbira. To je dokazal najnovejši renault kangoo.
Majhnih avtomobilov s štirikolesnim pogonom na trgu ni prav veliko. Tokrat smo vozili suzukija, ki že dolga leta navdušuje tudi po cestah slovenskega hribovja, pa ne samo s tem, ker zmore, temveč tudi, ker je hkrati zabaven. Protiutež malemu suzukiju je veliki toyota land cruiser. Avto, ki pelje po prav vseh cestah sveta. Mi smo ga preizkusili v škotskem narodnem parku; tistemu, ki navdušuje tudi kraljevo družino. Tam namreč takšne robustneže uporabljajo vsakodnevno. Oddajo zaključi mala Oplova corsa. Pogledali smo v zgodovino corsinega marketinga, obudili smo namreč namišljeno rock skupino CMON.
Majhnih avtomobilov s štirikolesnim pogonom na trgu ni prav veliko. Tokrat smo vozili suzukija, ki že dolga leta navdušuje tudi po cestah slovenskega hribovja, pa ne samo s tem, ker zmore, temveč tudi, ker je hkrati zabaven. Protiutež malemu suzukiju je veliki toyota land cruiser. Avto, ki pelje po prav vseh cestah sveta. Mi smo ga preizkusili v škotskem narodnem parku; tistemu, ki navdušuje tudi kraljevo družino. Tam namreč takšne robustneže uporabljajo vsakodnevno. Oddajo zaključi mala Oplova corsa. Pogledali smo v zgodovino corsinega marketinga, obudili smo namreč namišljeno rock skupino CMON.
Preizkusili smo električno limuzino, ki je pokazala, da se avtomobilski proizvajalci dejansko učijo iz svojih napak. To je pokazalo tudi avtocestno potovanje do Splita. V Valenciji smo nabrali prve vtise o avtu, ki je videti kot japonski kolaček, upravljamo pa ga tako, kot bi jezdili konja. Po belokranjskem makadamu pa smo jezdili ameriškega konja, ki se ne pusti ukrotiti in brca z zadnjimi kopiti.
Preizkusili smo električno limuzino, ki je pokazala, da se avtomobilski proizvajalci dejansko učijo iz svojih napak. To je pokazalo tudi avtocestno potovanje do Splita. V Valenciji smo nabrali prve vtise o avtu, ki je videti kot japonski kolaček, upravljamo pa ga tako, kot bi jezdili konja. Po belokranjskem makadamu pa smo jezdili ameriškega konja, ki se ne pusti ukrotiti in brca z zadnjimi kopiti.
Na predstavitvi peugeota 3008 se je prvič zgodilo, da smo vtise sprva nabirali ponoči. Razlog? Lebdeča armaturna plošča, ki nam je vzbujala zanimive občutke. Na Finskem smo preizkusili, kako lahko Nissanova elektronika pomaga odpraviti ali pa celo spodbuditi drsenje zadka oziroma driftanje. Na dvorišču velenjskega gradu pa smo primerjali novi Mercedesov kupe s starodobnim predhodnikom, ki zadnja leta skokovito pridobiva na vrednosti.
Na predstavitvi peugeota 3008 se je prvič zgodilo, da smo vtise sprva nabirali ponoči. Razlog? Lebdeča armaturna plošča, ki nam je vzbujala zanimive občutke. Na Finskem smo preizkusili, kako lahko Nissanova elektronika pomaga odpraviti ali pa celo spodbuditi drsenje zadka oziroma driftanje. Na dvorišču velenjskega gradu pa smo primerjali novi Mercedesov kupe s starodobnim predhodnikom, ki zadnja leta skokovito pridobiva na vrednosti.
Za prvo spomladansko Avtomobilnost smo se odpravili v Ženevo, na legendarni avtomobilski salon, a žal ugotovili, da je samo še bleda senca nekdanjega blišča. Od velikih znamk je nastopil le Renault. A pripeljal je zvezdo, novo petko! Poglejte jo z nami, od blizu. Seveda smo v Ženevi Renault pobarali tudi glede prihodnosti Revoza. Zanimalo nas je, če bo proizvajal novega twinga. Iz te tovarne pa smo skupaj z gledalci Avtomobilnosti na pot pospremili najbolj slovenskega clia, tistega z oznako I feel Slovenia. Pika na i tokratne oddaje pa je volvo EX30. Avto, s katerim se je Volvo povsem usmeril v trajnostno poslovanje.
Za prvo spomladansko Avtomobilnost smo se odpravili v Ženevo, na legendarni avtomobilski salon, a žal ugotovili, da je samo še bleda senca nekdanjega blišča. Od velikih znamk je nastopil le Renault. A pripeljal je zvezdo, novo petko! Poglejte jo z nami, od blizu. Seveda smo v Ženevi Renault pobarali tudi glede prihodnosti Revoza. Zanimalo nas je, če bo proizvajal novega twinga. Iz te tovarne pa smo skupaj z gledalci Avtomobilnosti na pot pospremili najbolj slovenskega clia, tistega z oznako I feel Slovenia. Pika na i tokratne oddaje pa je volvo EX30. Avto, s katerim se je Volvo povsem usmeril v trajnostno poslovanje.
254. Avtomobilnost je zadnja oddaja v letu 2023. Tudi letošnje leto zaokrožuje izbor slovenskega avta leta. Zbrali smo torej vseh pet finalistov in se odpeljali na izlet, kjer smo osvežili vtise o njih. V oddaji vam predstavimo tudi prenovljeno škodo enyaq in testiramo atraktivno toyoto prius. Odpravimo se tudi na Slovaško, v skladišče, kjer zbirajo slovenske sestavne dele citroënov, ki so primerni za obnovo. Pika na i pa so vinjete. Prisedli smo v vozilo Darsove patrulje in se seznanili, kako lovijo neplačnike cestnine. Po drugi strani pa smo še preverili, kako se plačilu lahko izognemo.
254. Avtomobilnost je zadnja oddaja v letu 2023. Tudi letošnje leto zaokrožuje izbor slovenskega avta leta. Zbrali smo torej vseh pet finalistov in se odpeljali na izlet, kjer smo osvežili vtise o njih. V oddaji vam predstavimo tudi prenovljeno škodo enyaq in testiramo atraktivno toyoto prius. Odpravimo se tudi na Slovaško, v skladišče, kjer zbirajo slovenske sestavne dele citroënov, ki so primerni za obnovo. Pika na i pa so vinjete. Prisedli smo v vozilo Darsove patrulje in se seznanili, kako lovijo neplačnike cestnine. Po drugi strani pa smo še preverili, kako se plačilu lahko izognemo.
Za 253. Avtomobilnost smo sedli v povsem novi peugeot 3008, vsebuje namreč takoimenovani i-cockpit nove generacije. Gre za Peugeotovo inovativno ureditev voznikovega delovnega prostora z majhnim volanom, tako voznik na merilnike gleda čezenj in ne skozi. Vozili smo se tudi po tokijski obvoznici, v Nissanovi električni ariyi, in sicer brez uporabe rok. A naj vas ne zavedemo, to še ni avtonomna vožnja. V Bruslju smo se seznanili s Toyotino električno prihodnostjo. Na razpolago bodo štiri različni tipi baterij, tudi takšni za cenejše avtomobile. Ne bomo pa jih kupovali, temveč najemali.
Za 253. Avtomobilnost smo sedli v povsem novi peugeot 3008, vsebuje namreč takoimenovani i-cockpit nove generacije. Gre za Peugeotovo inovativno ureditev voznikovega delovnega prostora z majhnim volanom, tako voznik na merilnike gleda čezenj in ne skozi. Vozili smo se tudi po tokijski obvoznici, v Nissanovi električni ariyi, in sicer brez uporabe rok. A naj vas ne zavedemo, to še ni avtonomna vožnja. V Bruslju smo se seznanili s Toyotino električno prihodnostjo. Na razpolago bodo štiri različni tipi baterij, tudi takšni za cenejše avtomobile. Ne bomo pa jih kupovali, temveč najemali.
Za 252. Avtomobilnost smo se aktivno pridružili mednarodnemu dnevu prostovoljstva, namreč, novinar Miha Merljak je postal Prostofer. Torej voznik, ki prostovoljno opravlja prevoze starejših občanov. Prispevek je seveda tudi povabilo, da se Prostoferstvu morebiti tudi pridružite. Pri odločitvi vam v prispevku odgovorimo na najbolj pogosta vprašanja. V oddaji smo nabrali prve vtise tudi z novim Toyotinim kupejem C-HR, pri katerem izredno drzna oblika nikakor ni glavna odlika. Po slovenskih cestah pa smo ovinkarili z ogromnim električnim mercedesom, ki s svojimi voznimi lastnostmi zavrača naša pričakovanja. Primerjali smo dva rezervna dela znamke Mopar, tovarniškega in tovarniško obnovljenega. Ali smo našli razlike, poglejte v tokratni oddaji.
Za 252. Avtomobilnost smo se aktivno pridružili mednarodnemu dnevu prostovoljstva, namreč, novinar Miha Merljak je postal Prostofer. Torej voznik, ki prostovoljno opravlja prevoze starejših občanov. Prispevek je seveda tudi povabilo, da se Prostoferstvu morebiti tudi pridružite. Pri odločitvi vam v prispevku odgovorimo na najbolj pogosta vprašanja. V oddaji smo nabrali prve vtise tudi z novim Toyotinim kupejem C-HR, pri katerem izredno drzna oblika nikakor ni glavna odlika. Po slovenskih cestah pa smo ovinkarili z ogromnim električnim mercedesom, ki s svojimi voznimi lastnostmi zavrača naša pričakovanja. Primerjali smo dva rezervna dela znamke Mopar, tovarniškega in tovarniško obnovljenega. Ali smo našli razlike, poglejte v tokratni oddaji.
V tokratni oddaji poročamo o dveh novostih glede nakupnega procesa avtomobilov. V vseh primerih je digitalen, pa naj gre za sestavljanje avta doma prek spleta in poznejši nakup v prodajnem salonu, ali pa celoten spletni nakup iz domačega naslanjača. Slednji je na razpolago tudi pri nakupu malega citroenovega amija, vozilca, ki med počasno vožnjo po conah 30 obrača glave, zato si ga je za svojo promocijo kupilo tudi podjetje z reševalnimi vozili. Zdaj iščejo način, kako bi na amija namestili avtomatski defibrilator. Oddajo zaznamuje tudi šarm novega mercedesa razreda E, v katerem se skriva najmodernejša tehnologija. Piko na i pa sta dodala dva primera Audijevih okoljskih projektov; s prvim opozarjajo na onesnaževanje z izsuševanjem močvirij, Audijev slovenski eko-projekt pa je ponudil iz smeti izdelane luksuzne potovalne torbe.
V tokratni oddaji poročamo o dveh novostih glede nakupnega procesa avtomobilov. V vseh primerih je digitalen, pa naj gre za sestavljanje avta doma prek spleta in poznejši nakup v prodajnem salonu, ali pa celoten spletni nakup iz domačega naslanjača. Slednji je na razpolago tudi pri nakupu malega citroenovega amija, vozilca, ki med počasno vožnjo po conah 30 obrača glave, zato si ga je za svojo promocijo kupilo tudi podjetje z reševalnimi vozili. Zdaj iščejo način, kako bi na amija namestili avtomatski defibrilator. Oddajo zaznamuje tudi šarm novega mercedesa razreda E, v katerem se skriva najmodernejša tehnologija. Piko na i pa sta dodala dva primera Audijevih okoljskih projektov; s prvim opozarjajo na onesnaževanje z izsuševanjem močvirij, Audijev slovenski eko-projekt pa je ponudil iz smeti izdelane luksuzne potovalne torbe.
V jubilejni 250. oddaji smo se zopet družili z gledalci Avtomobilnosti. Uživali smo na idiličnem sončnem jesenskem izletu; po gozdnih cestah smo se mimo Krvave Peči nad Iškim Vintgarjem povzpeli na Slivnico. Cilj je bil preveriti, ali je jeep s samo prednjim pogonom sploh pravi jeep, pa tudi, kako se pri “dovoljeni" terenski vožnji izkaže električni pogon. V oddaji smo tudi delali; električno baterijo Fordovega električnega kombija smo izkoristili za napajanje električnih strojev. Katere stroje je priključil mizar, lastnik legendarnega forda T? In kaj je “vštekal” skakalni as Jurij Tepeš? Med vožnjo pa smo spoznali tudi povsem novega električnega volkswagna ID.7. Torej model, ki v električni dobi pomeni enako kot doslej priljubljeni passat.
V jubilejni 250. oddaji smo se zopet družili z gledalci Avtomobilnosti. Uživali smo na idiličnem sončnem jesenskem izletu; po gozdnih cestah smo se mimo Krvave Peči nad Iškim Vintgarjem povzpeli na Slivnico. Cilj je bil preveriti, ali je jeep s samo prednjim pogonom sploh pravi jeep, pa tudi, kako se pri “dovoljeni" terenski vožnji izkaže električni pogon. V oddaji smo tudi delali; električno baterijo Fordovega električnega kombija smo izkoristili za napajanje električnih strojev. Katere stroje je priključil mizar, lastnik legendarnega forda T? In kaj je “vštekal” skakalni as Jurij Tepeš? Med vožnjo pa smo spoznali tudi povsem novega električnega volkswagna ID.7. Torej model, ki v električni dobi pomeni enako kot doslej priljubljeni passat.
DARS se je za novo zimsko sezono opremil z novimi stroji za pluženje. Seznanili smo se torej o izrednih tehničnih podatkih novih plugov, navdušil pa nas je že sam ritem pluženja. Posuti 625 kilometrov avtocest v eni uri namreč zahteva izredne sposobnosti planiranja. Skupaj z gledalci Avtomobilnosti smo sedli v nove volkswagne amaroke in se z njimi zapeljali med vinogradi Goriških Brd. Na dan snemanja je močno deževalo, zato so bile briške stezice povsem razmočene, a v tokratnem primeru smo se dežja razveselili. Na primeru alfe tonale pa smo primerjali, kako hitro iz ovinka potegne električni in kako bencinski motor. Hibridno in bencinsko alfo smo zato priključili na računalnik, dinamično odpeljali nekaj ovinkov in primerjali grafe na računalniku.
DARS se je za novo zimsko sezono opremil z novimi stroji za pluženje. Seznanili smo se torej o izrednih tehničnih podatkih novih plugov, navdušil pa nas je že sam ritem pluženja. Posuti 625 kilometrov avtocest v eni uri namreč zahteva izredne sposobnosti planiranja. Skupaj z gledalci Avtomobilnosti smo sedli v nove volkswagne amaroke in se z njimi zapeljali med vinogradi Goriških Brd. Na dan snemanja je močno deževalo, zato so bile briške stezice povsem razmočene, a v tokratnem primeru smo se dežja razveselili. Na primeru alfe tonale pa smo primerjali, kako hitro iz ovinka potegne električni in kako bencinski motor. Hibridno in bencinsko alfo smo zato priključili na računalnik, dinamično odpeljali nekaj ovinkov in primerjali grafe na računalniku.
Ekipa Avtomobilnosti se je tokrat udeležila premiere malega in poceni električnega avtomobila iz Evrope. Narejen je na novih, bistveno bolj robustnih baterijah, ki naj bi zdržale bistveno dalj časa, povrhu pa so tudi cenejše. V 248. oddaji torej med drugim predstavljamo avto, ki ima velik potencial, da elektromobilnost resnično približa tudi širšim množicam, ne le bogatejšim.
Ekipa Avtomobilnosti se je tokrat udeležila premiere malega in poceni električnega avtomobila iz Evrope. Narejen je na novih, bistveno bolj robustnih baterijah, ki naj bi zdržale bistveno dalj časa, povrhu pa so tudi cenejše. V 248. oddaji torej med drugim predstavljamo avto, ki ima velik potencial, da elektromobilnost resnično približa tudi širšim množicam, ne le bogatejšim.
Lansko leto smo na osvežitvenih vožnjah za starejše opazili nekatere napake voznikov v zrelih letih. Le-te se lahko odpravi tudi z elektronskimi asistenčnimi sistemi v modernih avtomobilih. Izbrali smo torej šest avtomobilov s takimi sistemi in se s seniorji odpeljali, ne na osvežitveno, temveč na seznanitveno vožnjo.
Lansko leto smo na osvežitvenih vožnjah za starejše opazili nekatere napake voznikov v zrelih letih. Le-te se lahko odpravi tudi z elektronskimi asistenčnimi sistemi v modernih avtomobilih. Izbrali smo torej šest avtomobilov s takimi sistemi in se s seniorji odpeljali, ne na osvežitveno, temveč na seznanitveno vožnjo.
246. oddajo Avtomobilnost smo posneli na strehi stanovanjskega bloka v Ljubljani, prvega, na katerem so postavili sončno elektrarno za pokrivanje potreb po elektriki stanovalcev tega bloka. Kaj to pomeni za elektro-mobilnost teh stanovalcev?
246. oddajo Avtomobilnost smo posneli na strehi stanovanjskega bloka v Ljubljani, prvega, na katerem so postavili sončno elektrarno za pokrivanje potreb po elektriki stanovalcev tega bloka. Kaj to pomeni za elektro-mobilnost teh stanovalcev?
Tina Maze je na snemanju 245. oddaje Avtomobilnost prvič vozila starodobni avtomobil, legendarno žabo DS iz leta 1970. Nato je sedla v moderen DS avtomobil in med stožci postavila referenčen čas proge za gledalce Avtomobilnosti. Ta čas so gledalci ujeli le, če so pravilno rokovali z volanom in kar se da tekoče upravljali s stopalko za plin. Kdo je na preizkusu zmagal? Poglejte…
Tina Maze je na snemanju 245. oddaje Avtomobilnost prvič vozila starodobni avtomobil, legendarno žabo DS iz leta 1970. Nato je sedla v moderen DS avtomobil in med stožci postavila referenčen čas proge za gledalce Avtomobilnosti. Ta čas so gledalci ujeli le, če so pravilno rokovali z volanom in kar se da tekoče upravljali s stopalko za plin. Kdo je na preizkusu zmagal? Poglejte…
Vozili smo avto, ki samodejno prehiteva: pogleda naokrog, vključi smerokaz, prehiti in se vrne nazaj na vozni pas. Spoznali smo tudi električni avtomobil z dosegom 700 kilometrov, a tudi dokazali, da se klasični bencinski oziroma bencinsko - električni hibridni avtomobili zlepa ne bodo umaknili električnim.
Vozili smo avto, ki samodejno prehiteva: pogleda naokrog, vključi smerokaz, prehiti in se vrne nazaj na vozni pas. Spoznali smo tudi električni avtomobil z dosegom 700 kilometrov, a tudi dokazali, da se klasični bencinski oziroma bencinsko - električni hibridni avtomobili zlepa ne bodo umaknili električnim.
Prvo jesensko Avtomobilnost smo posneli na največji avtomobilski razstavi te jeseni, na avtomobilskem salonu v Münchnu. Pravzaprav je šlo za dva sejma. V samem centru mesta so poskrbeli za stik z množicami, ki so lahko neposredno poklepetale celo z inženirji iz razvojnih oddelkov. Na sejmišču pa je potekal kongres za profesionalce, kjer je bilo govora predvsem o trendih, večina katerih prihaja iz Kitajske. Poglejte, kaj smo izvedeli.
Prvo jesensko Avtomobilnost smo posneli na največji avtomobilski razstavi te jeseni, na avtomobilskem salonu v Münchnu. Pravzaprav je šlo za dva sejma. V samem centru mesta so poskrbeli za stik z množicami, ki so lahko neposredno poklepetale celo z inženirji iz razvojnih oddelkov. Na sejmišču pa je potekal kongres za profesionalce, kjer je bilo govora predvsem o trendih, večina katerih prihaja iz Kitajske. Poglejte, kaj smo izvedeli.
Oddaja Avtomobilnost gledalcem in spletnim uporabnikom prinaša kakovostne servisno-informativne prispevke, voznike pa na sproščen, moderen in strokovno neoporečen način informira o novostih s področja prometa, prometne varnosti, sodobnih tehnologij, ekologije, kot tudi avtomobilih in motociklih, torej o mobilnosti v najširšem pomenu. Spletna stran: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost
Oddaja Avtomobilnost gledalcem in spletnim uporabnikom prinaša kakovostne servisno-informativne prispevke, voznike pa na sproščen, moderen in strokovno neoporečen način informira o novostih s področja prometa, prometne varnosti, sodobnih tehnologij, ekologije, kot tudi avtomobilih in motociklih, torej o mobilnosti v najširšem pomenu. Spletna stran: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost
24-urna dirka Le Mans praznuje 100. obletnico. Odpravili smo se torej na praznovanje, vendar na prav poseben način - po zraku, a ne z letalom, temveč s prav posebnim orjaškim balonom, ki je že desetletja ključen sestavni del vseh velikih svetovnih dirk - z Goodyearovim blimpom.
24-urna dirka Le Mans praznuje 100. obletnico. Odpravili smo se torej na praznovanje, vendar na prav poseben način - po zraku, a ne z letalom, temveč s prav posebnim orjaškim balonom, ki je že desetletja ključen sestavni del vseh velikih svetovnih dirk - z Goodyearovim blimpom.
Dirka po Sloveniji je sicer kolesarska, vendar na njej igrajo pomembno vlogo tudi motorizirana vozila. Tista s samo enim parom vrat ponavadi prevažajo snemalce, tista s štirimi in karavanskim zadkom vozijo večinoma na strehi rezervna kolesa, za direktorja dirke in njegov dober pogled na dogajanje pa je potrebno vozilo, pri katerem lahko odstremo streho. Poglobili smo se v zgodbo avtomobilov na kolesarski dirki.
Dirka po Sloveniji je sicer kolesarska, vendar na njej igrajo pomembno vlogo tudi motorizirana vozila. Tista s samo enim parom vrat ponavadi prevažajo snemalce, tista s štirimi in karavanskim zadkom vozijo večinoma na strehi rezervna kolesa, za direktorja dirke in njegov dober pogled na dogajanje pa je potrebno vozilo, pri katerem lahko odstremo streho. Poglobili smo se v zgodbo avtomobilov na kolesarski dirki.
Otroci, starši, gibčni in gibalno ovirani, tisti, ki se vozijo z električnim pogonom in tisti z nožnim, v mestnem jedru se srečamo vsi. In v takšnem mestnem jedru hitro postane jasno, da prometna pravila pogosto niso prav dosti zanesljiva, temveč se je pogosto treba znajti, prilagoditi. Z zdravo pametjo, predvsem pa s sočutjem. Skupaj z otroki Osnovne šole Šenčur in mimoidočimi Kranjčani smo torej trenirali sočutje v prometu.
Otroci, starši, gibčni in gibalno ovirani, tisti, ki se vozijo z električnim pogonom in tisti z nožnim, v mestnem jedru se srečamo vsi. In v takšnem mestnem jedru hitro postane jasno, da prometna pravila pogosto niso prav dosti zanesljiva, temveč se je pogosto treba znajti, prilagoditi. Z zdravo pametjo, predvsem pa s sočutjem. Skupaj z otroki Osnovne šole Šenčur in mimoidočimi Kranjčani smo torej trenirali sočutje v prometu.
Oddaja Avtomobilnost gledalcem in spletnim uporabnikom prinaša kakovostne servisno-informativne prispevke, voznike pa na sproščen, moderen in strokovno neoporečen način informira o novostih s področja prometa, prometne varnosti, sodobnih tehnologij, ekologije, kot tudi avtomobilih in motociklih, torej o mobilnosti v najširšem pomenu. Spletna stran: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost
Oddaja Avtomobilnost gledalcem in spletnim uporabnikom prinaša kakovostne servisno-informativne prispevke, voznike pa na sproščen, moderen in strokovno neoporečen način informira o novostih s področja prometa, prometne varnosti, sodobnih tehnologij, ekologije, kot tudi avtomobilih in motociklih, torej o mobilnosti v najširšem pomenu. Spletna stran: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/avtomobilnost
Oblikovanje ni več stvar navdiha, ampak stvar številk, inženirski pristop je gonilo modernega oblikovanja. Zaradi ekologije, seveda. In to je bilo osrednje sporočilo milanskega tedna oblikovanja, ki je bil letos močno prepreden tudi z avtomobilskimi znamkami. V oddaji si pogledamo nekaj primerov trajnostnega obkovanja v avtomobilizmu.
Oblikovanje ni več stvar navdiha, ampak stvar številk, inženirski pristop je gonilo modernega oblikovanja. Zaradi ekologije, seveda. In to je bilo osrednje sporočilo milanskega tedna oblikovanja, ki je bil letos močno prepreden tudi z avtomobilskimi znamkami. V oddaji si pogledamo nekaj primerov trajnostnega obkovanja v avtomobilizmu.
Vsako leto ponavaljamo iste nasvete, saj motoristi hitro pozabijo, da se je na novo motoristično sezono treba pripraviti, preden sploh zapeljemo na cesto. Torej, motoristi, letos pa res odpeljemo tistih nekaj osmic, v oddaji pa ponujamo še nekaj drugih vaj, ki jih izvedemo še pred vžigom motocikla.
Vsako leto ponavaljamo iste nasvete, saj motoristi hitro pozabijo, da se je na novo motoristično sezono treba pripraviti, preden sploh zapeljemo na cesto. Torej, motoristi, letos pa res odpeljemo tistih nekaj osmic, v oddaji pa ponujamo še nekaj drugih vaj, ki jih izvedemo še pred vžigom motocikla.
Kako skočiti z avtomobilom? No, najprej moramo imeti avto, ki bo prenesel vse udarce, ki pri tem nastanejo. Ki bo torej imel dovolj trdno zgradbo, pa tudi ustrezno vzmetenje. Tak avto smo pripeljali v Slovenijo, ime mu je ford raptor, se odpravili na poligon pri Muzeju vojaške zgodovine… in skočili.
Kako skočiti z avtomobilom? No, najprej moramo imeti avto, ki bo prenesel vse udarce, ki pri tem nastanejo. Ki bo torej imel dovolj trdno zgradbo, pa tudi ustrezno vzmetenje. Tak avto smo pripeljali v Slovenijo, ime mu je ford raptor, se odpravili na poligon pri Muzeju vojaške zgodovine… in skočili.
Ko kitajski avtomobili pridejo v Evropo z bencinskim motorjem, so deležni slabega slovesa. Ko Kitajci pripeljejo električni avto, v Evropi rečemo, da so nam pripeljali visoko tehnologijo. No, tokrat smo sedli za volan “visoke tehnologije”. Avto ima angleški pedigre, imenuje pa se MG4.
Ko kitajski avtomobili pridejo v Evropo z bencinskim motorjem, so deležni slabega slovesa. Ko Kitajci pripeljejo električni avto, v Evropi rečemo, da so nam pripeljali visoko tehnologijo. No, tokrat smo sedli za volan “visoke tehnologije”. Avto ima angleški pedigre, imenuje pa se MG4.
Kočevske družine, ki so od javnega prevoza odmaknjene za več kot pa razdaljo, ki jo ponavadi prehodimo, so minulo leto uporabljale storitev Toyota GO, ki jim je zagotavljala kombi prevoze na zahtevo. S tem so bili rešeni prevozi na verouk, treninge, tečaje, pa tudi na družabna srečanja. Ampak, kočevska občina je storitev zdaj ukinila. Kaj so bili razlogi, da je bilo projekt bolj smiselno prekiniti, kot pa ga popraviti?
Kočevske družine, ki so od javnega prevoza odmaknjene za več kot pa razdaljo, ki jo ponavadi prehodimo, so minulo leto uporabljale storitev Toyota GO, ki jim je zagotavljala kombi prevoze na zahtevo. S tem so bili rešeni prevozi na verouk, treninge, tečaje, pa tudi na družabna srečanja. Ampak, kočevska občina je storitev zdaj ukinila. Kaj so bili razlogi, da je bilo projekt bolj smiselno prekiniti, kot pa ga popraviti?
Da bi v praksi razumeli tegobe starejših voznikov, smo našega najmlajšega člana uredništva Luko Gregoriča oblekli v posebno opravo, ki ga je postarala za štirideset let. Z utežmi, ki so upoščasnile telesne reakcije, s trakovi in oporami, ki so oteževale premikanje, predvsem pa z očali in čepki, ki so poslabšale vid in sluh. Učili smo se torej medgeneracijske empatije v prometu.
Da bi v praksi razumeli tegobe starejših voznikov, smo našega najmlajšega člana uredništva Luko Gregoriča oblekli v posebno opravo, ki ga je postarala za štirideset let. Z utežmi, ki so upoščasnile telesne reakcije, s trakovi in oporami, ki so oteževale premikanje, predvsem pa z očali in čepki, ki so poslabšale vid in sluh. Učili smo se torej medgeneracijske empatije v prometu.
V prvi pomladanski oddaji preizkusimo Volkswagnov električni kombi, s katerim na parkirišču nismo imeli miru. Predstavimo vam lexusa z volanskim obročem, ki ni več okrogel. Mercedesa zaklenemo s telefonom. Primerjamo prvega in petega priusa, oddajo pa zaokroži električni nissan na bencin.
V prvi pomladanski oddaji preizkusimo Volkswagnov električni kombi, s katerim na parkirišču nismo imeli miru. Predstavimo vam lexusa z volanskim obročem, ki ni več okrogel. Mercedesa zaklenemo s telefonom. Primerjamo prvega in petega priusa, oddajo pa zaokroži električni nissan na bencin.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Električni avtomobili so sicer glavni cilj, a v obdobju pomanjkanja surovin je smiselno okolju pomagati tako, da omejeno zalogo razpoložljivih baterij raje razdelimo med čim večje število hibridnih avtomobilov, kot pa da vse baterije namenimo mali skupini električnih avtov z dolgim dosegom. To dokazujejo izračuni Toyotinih raziskovalcev. V tokratni Avtomobilnosti si poglejte ta izračun.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Električni avtomobili so sicer glavni cilj, a v obdobju pomanjkanja surovin je smiselno okolju pomagati tako, da omejeno zalogo razpoložljivih baterij raje razdelimo med čim večje število hibridnih avtomobilov, kot pa da vse baterije namenimo mali skupini električnih avtov z dolgim dosegom. To dokazujejo izračuni Toyotinih raziskovalcev. V tokratni Avtomobilnosti si poglejte ta izračun.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Honda civic v enajsti generaciji ponuja hibridni, torej tišji pogonski sklop. Vsebuje tudi CVT menjalnik, torej menjalnik, ki nima klasičnih prestav. Ampak civic tudi kot hibrid po športno zarohni, hibridni menjalnik pa brez prestav še vedno prestavlja. Sliši se nesmiselno, zato je ta nova tehnična rešitev morala dobiti epilog na letališki pisti. Skupaj z gledalci Avtomobilnosti!
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Honda civic v enajsti generaciji ponuja hibridni, torej tišji pogonski sklop. Vsebuje tudi CVT menjalnik, torej menjalnik, ki nima klasičnih prestav. Ampak civic tudi kot hibrid po športno zarohni, hibridni menjalnik pa brez prestav še vedno prestavlja. Sliši se nesmiselno, zato je ta nova tehnična rešitev morala dobiti epilog na letališki pisti. Skupaj z gledalci Avtomobilnosti!
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Tokrat smo hrumeli na dva različna načina: z orjaškim V8 motorjem v legendarnem ameriškem mišičnjaku, ki že 56 let sliši na ime mustang. Protiutež pa je bil moderni mustang, električni mustang mach-E, ki tudi zarohni, ampak samo vozniku, ne mimoidočim. V oba smo posedli gledalce Avtomobilnosti in šli na izlet na Vipavsko. Kakšni so bili občutki? Poglejte …
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Tokrat smo hrumeli na dva različna načina: z orjaškim V8 motorjem v legendarnem ameriškem mišičnjaku, ki že 56 let sliši na ime mustang. Protiutež pa je bil moderni mustang, električni mustang mach-E, ki tudi zarohni, ampak samo vozniku, ne mimoidočim. V oba smo posedli gledalce Avtomobilnosti in šli na izlet na Vipavsko. Kakšni so bili občutki? Poglejte …
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Transport bo treba elektrificirati; ali z baterijami ali pa z gorivnimi celicami. Proces bo seveda dolgotrajen, a ne bo dovolj, da zamenjamo tovornjake. O vsem tem govorimo v tokratni oddaji, prav tako pa tudi pogledamo, kako se na električne tovornjake pripravljajo slovenski prevozniki in kakšne ideje nam ponujajo proizvajalci tovornjakov.
Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore na izzive sodobne osebne multimodalnostne mobilnosti v pretežno urbanih okoljih, se z avtom popeljali v lepe spomine in čase, ko smo se znali odpeljati po lepih lokalnih cestah do tudi Googlu skritih domačih naravnih kotičkov. Pogledali bomo v prihodnost slovenske vozniške umetne inteligence, nadaljevali z našimi preventivnimi pobudami, testirali bomo nove zanimive avtomobile, govorili s tistimi, ki so jih zasnovali, izdelali, in tistimi, ki jih morajo prodati. S pomladjo pa prihaja pred gledalce TV Slovenija in bralce spletnega portala rtvslo.si, še nekaj prav posebnih vsebin in novosti, ki pa naj za zdaj ostanejo še presenečenje. Transport bo treba elektrificirati; ali z baterijami ali pa z gorivnimi celicami. Proces bo seveda dolgotrajen, a ne bo dovolj, da zamenjamo tovornjake. O vsem tem govorimo v tokratni oddaji, prav tako pa tudi pogledamo, kako se na električne tovornjake pripravljajo slovenski prevozniki in kakšne ideje nam ponujajo proizvajalci tovornjakov.