Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Sodobno, eksperimentalno, radiofonsko - s temi pojmi predstavljamo najnovejša zvočna iskanja, se pogovarjamo s slovenskimi skladateljicami in skladatelji ter izvajalkami in izvajalci.
4 epizod
Sodobno, eksperimentalno, radiofonsko - s temi pojmi predstavljamo najnovejša zvočna iskanja, se pogovarjamo s slovenskimi skladateljicami in skladatelji ter izvajalkami in izvajalci.
Simfonični orkester RTV Slovenija in dirigent Steven Loy 12. novembra 2025 ob 20.00 Studio 26 Radia Slovenija Spored: Tadeja Vulc: Selva oscura (Temačni gozd) Toru Takemicu: Kako počasen je veter (How slow the wind) Paul Clift: landscape (overexposed), novo delo Program Ars in Simfonični orkester RTV Slovenija na studijskih koncertih sodobne glasbe Odkritja26 ponujata posebno glasbeno doživetje. Koncerti ustvarjanje sodobnih avtorjev, ki izkoriščajo zvočne možnosti orkestra, posredujejo v sproščenem in neformalnem okolju Studia 26 in radovednim poslušalcem v njihovih domovih. Na petem koncertu iz cikla Simfonični orkester RTV Slovenija vodi Steven Loy, eden ključnih ustvarjalcev serije. Koncert cikla Odkritja 26 ponuja delo slovenske skladateljice, klasika nove glasbe in novost, ustvarjeno prav za ta večer. Temačni gozd Tadeje Vulc za godalni orkester je skladateljičino sugestivno premišljevanje verzov iz Dantejeve Božanske komedije. Tudi Toru Takemicu se je pri ustvarjanju skladbe Kako počasen je veter oprl na literaturo, poezijo Emily Dickinson, in z njo razkril svoj občutljivi odnos do sveta. Paul Clift pa se v delu landscape (overexposed) na svoj način sklicuje na glasbeno tradicijo in spomin na znano. V različnih delih novega dela se enkrat v ospredju, drugič pa prekrita z barvami, svetlobo in zvočnim senčenjem prikazuje in umika glasba Adagia iz Beethovnove Četrte simfonije.
42 min 12. 11. 2025
Poslušamo koncert z letošnjih Dnevov nove komorne glasbe Witten. Festival že 57 let prireja Zahodnonemški radio in gre za enega najpomembnejših festivalov sodobne glasbe v Evropi, ki je do danes tudi že presegel okvire komorne glasbe. Tudi koncert, ki ga bomo poslušali na posnetku, je izvedel Simfonični orkester Zahodnonemškega radia. Na programu so bila dela skladateljic Lise Illean, Malike Kišino in osrednje umetnice letošnjega festivala Cassandre Miller, ki je novo delo, sklepno točko večera, soustvarila in izvedla z violinistko, skladateljico in improvizatorko Silvio Tarozzi.
71 min 5. 11. 2025
Gostimo multiinstrumentalista, raziskovalca glasbil, zvočil, improvizatorja Sama Kutina, glasbenika, ki velik del svojih improvizacij in zvočnih iskanj opravi s srednjeveškim glasbilom hurdy-gurdy, prilagojenim za sodobno improvizacijsko in eksperimentalno rabo. Kutin vstopa v razne žanre, v zadnjih tednih tudi na novih izdajah od kantavtorskega ansambla Bakalina Velika, do eksperiemtalnega improvizacijskega kvarteta Tepih in tria Širom, ki s svojo imaginarno ljudsko muziko postaja mednarodno prepoznavna zasedba. Izbor: Pascal Battus / Samo Kutin: Čakajoč na znak (Living Bridges, Inexhaustible Editions, 2020) Tepih: Copy in Progress, Fehlerhafte Ausrichtung (Šablona, Zavod Sploh/Bruit Asso, 2025) Širom: Male rosne eksplozije škrtajo ljubko, Up zadostnega vsemirja, Rabljeva senca petnajst let pozneje (V vetru noči šepetajo trdopadla zaklinjanja, Glitterbeat/Tak:til, 2025)
104 min 22. 10. 2025
Premierno poslušamo ploščo Bare, Unfolding, ki jo je s svojim mednarodnim oktetom posnela vodja zasedbe, skladateljica in pianistka Kaja Draksler, ki bo tudi gostja Ateljeja. Ploščo so glasbeniki posneli v Studiu 26 Radia Slovenija, izšla bo v začetku novega leta, ob koncu tega tedna pa bodo repertoar predstavili tudi na uglednem festivalu v Donaueschingenu.
84 min 15. 10. 2025