Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Ars
Catherine King, harfistka Frances Kelly in gambistka Asako Morikawa so v Radovljici predstavile izbor vokalne komorne glasbe od 12. do 21. stoletja.
Oddajo Ženske v svetu glasbe prvič posvečamo izvrstni britanski mezzosopranistki Cathering King, ki je v drugem obdobju Festivala Radovljica večkrat nastopila na komornih koncertih in izvedla pester izbor vokalnih in vokalno-instrumentalnih skladb od srednjega veka in renesanse do najnovejših skladb 21. stoletja. Študirala je na fakulteti Trinity College univerze v Cambridgeu in na akademiji Guildhall School of Music and Drama v Londonu. Redno nastopa kot solistka, njen repertoar pa obsega glasbo od 11. stoletja do sedanjosti, vključno s številnimi novimi deli sodobnih skladateljev.
Mezzosopranistka Catherine King je nastopila v triu na 22. Festivalu Radovljica 2004, ki je bil posvečen glasbeni ustvarjalnosti in poustvarjalnosti žensk. V triu s harfistko Frances Kelly in z gambistko Asako Morikawa je izvedla pestro sestavljen in inventiven koncertni spored La Cecchina / Ptica pevka in v njem predstavila skladbe Hildegarde iz Bingna iz 12. stoletja in Francesce Caccini, ki je ustvarjala v 1. polovici 17. stoletja. Predstavili jih bomo v prvi oddaji, prihodnji teden pa se bomo posvetili sodobni glasbi in posnetkom prvih izvedb naročenih skladb slovenskih in angleških skladateljev.
Tjaša Krajnc
Catherine King, harfistka Frances Kelly in gambistka Asako Morikawa so v Radovljici predstavile izbor vokalne komorne glasbe od 12. do 21. stoletja.
Oddajo Ženske v svetu glasbe prvič posvečamo izvrstni britanski mezzosopranistki Cathering King, ki je v drugem obdobju Festivala Radovljica večkrat nastopila na komornih koncertih in izvedla pester izbor vokalnih in vokalno-instrumentalnih skladb od srednjega veka in renesanse do najnovejših skladb 21. stoletja. Študirala je na fakulteti Trinity College univerze v Cambridgeu in na akademiji Guildhall School of Music and Drama v Londonu. Redno nastopa kot solistka, njen repertoar pa obsega glasbo od 11. stoletja do sedanjosti, vključno s številnimi novimi deli sodobnih skladateljev.
Mezzosopranistka Catherine King je nastopila v triu na 22. Festivalu Radovljica 2004, ki je bil posvečen glasbeni ustvarjalnosti in poustvarjalnosti žensk. V triu s harfistko Frances Kelly in z gambistko Asako Morikawa je izvedla pestro sestavljen in inventiven koncertni spored La Cecchina / Ptica pevka in v njem predstavila skladbe Hildegarde iz Bingna iz 12. stoletja in Francesce Caccini, ki je ustvarjala v 1. polovici 17. stoletja. Predstavili jih bomo v prvi oddaji, prihodnji teden pa se bomo posvetili sodobni glasbi in posnetkom prvih izvedb naročenih skladb slovenskih in angleških skladateljev.
Tjaša Krajnc
Vse epizode