Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Umetnost poslušanja
Umetnost poslušanja

Petra Strahovnik: Prana

13 min 10.09.2023

Petra Strahovnik: Prana

13 min 10.09.2023

Simfonični orkester RTV Slovenija, dirigent Rossen Milanov

Leta 2019, v Argentini (San Carlos de Bariloche) Petra Strahovnik s svojo Prano osvoji še zadnji neosvojeni vrh tribune Rostrum: izbor (selection) v splošni kategoriji. Simfonično delo, neizprosno dosledno v smislu odpovedi zunanji obliki, v popolni odsotnosti dramatične forme poganja množica notranjih zvočnih procesov. Ta preplet zahteva od poslušalca radikalno spremembo slušišča. Poslušati eno kot mnogo in v mnogem neprestano čutiti eno, to je v resnici - izziv duhovne narave. Zanimivo je, da skladbe na tribuni ne prezrejo; to bi se namreč, zaradi njenega neizprosnega umetniškega stališča, kaj lahko zgodilo. Igra na vse ali nič. In dejstvo, da prejme vse, govori o tem, da se svet spreminja, z njim pa tudi način našega poslušanja.

Zapiski:

Ars

Prikaži več
Prikaži manj

Umetnost poslušanja- stran oddaje

Opis epizode

Simfonični orkester RTV Slovenija, dirigent Rossen Milanov

Leta 2019, v Argentini (San Carlos de Bariloche) Petra Strahovnik s svojo Prano osvoji še zadnji neosvojeni vrh tribune Rostrum: izbor (selection) v splošni kategoriji. Simfonično delo, neizprosno dosledno v smislu odpovedi zunanji obliki, v popolni odsotnosti dramatične forme poganja množica notranjih zvočnih procesov. Ta preplet zahteva od poslušalca radikalno spremembo slušišča. Poslušati eno kot mnogo in v mnogem neprestano čutiti eno, to je v resnici - izziv duhovne narave. Zanimivo je, da skladbe na tribuni ne prezrejo; to bi se namreč, zaradi njenega neizprosnega umetniškega stališča, kaj lahko zgodilo. Igra na vse ali nič. In dejstvo, da prejme vse, govori o tem, da se svet spreminja, z njim pa tudi način našega poslušanja.

Zapiski:

Ars

36. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine Play