Pojdite na predvajalnik Pojdite v osnovni meni

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Kratki Programi Oddaje Podkasti Moj 365
Studio ob 17.00
Studio ob 17.00

Se bodo osnovnošolci po prenovljenem učnem načrtu ulomkov in računanja z decimalnimi števili učili prej?

Prvi

11.12.2025 58 min

Se bodo osnovnošolci po prenovljenem učnem načrtu ulomkov in računanja z decimalnimi števili učili prej?

Prvi

11.12.2025 58 min


V ponovljeni mednarodni raziskavi TIMSS, v kateri je sodelovalo devet držav, so slovenski petošolci pokazali največjo rast znanja matematike in naravoslovja. Kaj kaže ta rezultat naših 11-letnikov? Velike razlike v znanju med učenci iz različnih držav poglabljajo učni načrti; naši učenci se pri matematiki nekatere vsebine učijo v višjih razredih kot najbolj uspešni učenci, sodelujoči v raziskavi, v drugih državah. Ali bo prenovljen učni načrt za matematiko za osnovno šolo premaknil računanje z ulomki in decimalnimi števili v nižji razred? Zakaj imajo matematiko dečki raje kot deklice? Zakaj se naši učenci v šoli počutijo slabše kot njihovi vrstniki iz drugih držav? O tem v tokratnem Studiu ob 17-ih.

Gostje:

Barbara Japelj Pavešič, nacionalna koordinatorico raziskave TIMSS, Pedagoški inštitut;
Janja Zupančič, državna sekretarko na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje;
mag. Mojca Suban, koordinatorica predmetne kurikukularne komisije za prenovo učnega načrta za matematiko, zavod za šolstvo;
Sašo Božič, ravnatelj Osnovne šole Mengeš.



Avtorica oddaje Nataša Lang.

Radio Slovenija - 1. program

Prikaži več
Prikaži manj

Studio ob 17.00

Opis epizode


V ponovljeni mednarodni raziskavi TIMSS, v kateri je sodelovalo devet držav, so slovenski petošolci pokazali največjo rast znanja matematike in naravoslovja. Kaj kaže ta rezultat naših 11-letnikov? Velike razlike v znanju med učenci iz različnih držav poglabljajo učni načrti; naši učenci se pri matematiki nekatere vsebine učijo v višjih razredih kot najbolj uspešni učenci, sodelujoči v raziskavi, v drugih državah. Ali bo prenovljen učni načrt za matematiko za osnovno šolo premaknil računanje z ulomki in decimalnimi števili v nižji razred? Zakaj imajo matematiko dečki raje kot deklice? Zakaj se naši učenci v šoli počutijo slabše kot njihovi vrstniki iz drugih držav? O tem v tokratnem Studiu ob 17-ih.

Gostje:

Barbara Japelj Pavešič, nacionalna koordinatorico raziskave TIMSS, Pedagoški inštitut;
Janja Zupančič, državna sekretarko na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje;
mag. Mojca Suban, koordinatorica predmetne kurikukularne komisije za prenovo učnega načrta za matematiko, zavod za šolstvo;
Sašo Božič, ravnatelj Osnovne šole Mengeš.



Avtorica oddaje Nataša Lang.

Radio Slovenija - 1. program

Vse epizode

2543. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine