Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Studio ob 17.00
Studio ob 17.00

O pomenu bralne pismenosti v digitalni dobi

54 min 16.09.2024

O pomenu bralne pismenosti v digitalni dobi

54 min 16.09.2024

September je v naši državi mesec skupnega branja, letos je v znamenju branja v javnem prostoru. Knjižnice, bralna društva, strokovna združenja in številni partnerji, ki sodelujejo v tej največji akciji bralne kulture, želijo to jesen branje pripeljati izza zidov domov, knjižnic in šol v galerije, muzeje, nakupovalna središča, parke, tudi v gozdove, in tako spodbujati prebivalke in prebivalce k branju in okrepitvi njihove bralne pismenosti. Ta pa - kot razgrinjajo raziskave - upada pri mladostnikih in odraslih. Zakaj? Kako motivirati otroke in odrasle k dolgoročnemu branju v digitalni dobi? O tem središčnem vprašanju bomo premišljevali v tokratnem Studiu ob 17-ih.

Gostje:

dr. Igor Saksida, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani;
dr. Petra Javrh, Andragoški center Republike Slovenije;
Nada Požar Matijašič, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje;
dr. Klaudija Šterman Ivančič, Pedagoški inštitut;
Alenka Urh, KUD Sodobnost International.

Nataša Lang

Prikaži več
Prikaži manj

Studio ob 17.00

Opis epizode

September je v naši državi mesec skupnega branja, letos je v znamenju branja v javnem prostoru. Knjižnice, bralna društva, strokovna združenja in številni partnerji, ki sodelujejo v tej največji akciji bralne kulture, želijo to jesen branje pripeljati izza zidov domov, knjižnic in šol v galerije, muzeje, nakupovalna središča, parke, tudi v gozdove, in tako spodbujati prebivalke in prebivalce k branju in okrepitvi njihove bralne pismenosti. Ta pa - kot razgrinjajo raziskave - upada pri mladostnikih in odraslih. Zakaj? Kako motivirati otroke in odrasle k dolgoročnemu branju v digitalni dobi? O tem središčnem vprašanju bomo premišljevali v tokratnem Studiu ob 17-ih.

Gostje:

dr. Igor Saksida, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani;
dr. Petra Javrh, Andragoški center Republike Slovenije;
Nada Požar Matijašič, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje;
dr. Klaudija Šterman Ivančič, Pedagoški inštitut;
Alenka Urh, KUD Sodobnost International.

Nataša Lang

Vse epizode

2559. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine