Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Ars
Aida je redek primer tako imenovane reprezentančne opere, ki kljub velikim scenskim efektom ne izključuje nežnosti in intimnosti.
Pod Verdijevo genialno roko sta se blišč in sijaj slepeče zgodbe spremenila v močno doživeto človeškost. Značaji se oblikujejo in spopadajo v osupljivih kantilenah, drama in glasba sta popolnoma združeni.
Izhajajoč iz Verdijeve kompozicijske sinteze, ki se je že zaradi vključenih plesnih točk spogledovala s francosko, zlasti Meyerbeerjevo formo velike opere, je režiser uprizoritve Pier Francesco Maestrini zapisal, da ga "prej kot recikliranje standardnih klišejev, ki po navadi 'preganjajo' sleherno novo produkcijo Verdijeve Aide, zanima raziskovanje takratnega življenja, ki nam kljub vsem razpoložljivim zgodovinskim virom ostaja še vedno velik misterij".
Aida je opera z veliko zasedbo. S prodornimi fanfarami, pavkami in trobentami, razdeljenimi zbori, pisanimi kostumi (kostumograf Luca dall'Alpi) in živahnim baletom (koreograf Edward Clug) zasnovani drugi finale pa je dramatski vrh, ne samo apoteoza mojstrsko oblikovane velike opere, temveč bleščeče zamišljena in izoblikovana glasbena stvaritev (scenograf Alfredo Troisi).
Zbor in orkester mariborske opere bo vodil Francesco Rosa, nastopajo pa: sopranistka Rebeka Lokar v vlogi naslovne junakinje, tenorist Oscar Marin kot Radames, Irena Petkova kot Amneris, Luka Ortar kot Ramfis, Jaki Jurgec kot Amonasro, Alfonz Kodrič kot Egipčanski kralj, Valentina Čuden koz Svečenica in Bogdan Stopar kot Sel.
V prvem odmoru (ob 21.00) lahko prisluhnete tudi pogovoru z interpretko naslovne vloge Rebeko Lokar in umetniškim vodjo mariborske opere Simonom Krečičem, ki nam bo razkril nekaj podrobnosti iz letošnje sezone.
Dejan Juravić
Aida je redek primer tako imenovane reprezentančne opere, ki kljub velikim scenskim efektom ne izključuje nežnosti in intimnosti.
Pod Verdijevo genialno roko sta se blišč in sijaj slepeče zgodbe spremenila v močno doživeto človeškost. Značaji se oblikujejo in spopadajo v osupljivih kantilenah, drama in glasba sta popolnoma združeni.
Izhajajoč iz Verdijeve kompozicijske sinteze, ki se je že zaradi vključenih plesnih točk spogledovala s francosko, zlasti Meyerbeerjevo formo velike opere, je režiser uprizoritve Pier Francesco Maestrini zapisal, da ga "prej kot recikliranje standardnih klišejev, ki po navadi 'preganjajo' sleherno novo produkcijo Verdijeve Aide, zanima raziskovanje takratnega življenja, ki nam kljub vsem razpoložljivim zgodovinskim virom ostaja še vedno velik misterij".
Aida je opera z veliko zasedbo. S prodornimi fanfarami, pavkami in trobentami, razdeljenimi zbori, pisanimi kostumi (kostumograf Luca dall'Alpi) in živahnim baletom (koreograf Edward Clug) zasnovani drugi finale pa je dramatski vrh, ne samo apoteoza mojstrsko oblikovane velike opere, temveč bleščeče zamišljena in izoblikovana glasbena stvaritev (scenograf Alfredo Troisi).
Zbor in orkester mariborske opere bo vodil Francesco Rosa, nastopajo pa: sopranistka Rebeka Lokar v vlogi naslovne junakinje, tenorist Oscar Marin kot Radames, Irena Petkova kot Amneris, Luka Ortar kot Ramfis, Jaki Jurgec kot Amonasro, Alfonz Kodrič kot Egipčanski kralj, Valentina Čuden koz Svečenica in Bogdan Stopar kot Sel.
V prvem odmoru (ob 21.00) lahko prisluhnete tudi pogovoru z interpretko naslovne vloge Rebeko Lokar in umetniškim vodjo mariborske opere Simonom Krečičem, ki nam bo razkril nekaj podrobnosti iz letošnje sezone.
Dejan Juravić
Vse epizode