Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Prvi
Slovenščina je na maturi edini predmet, pri katerem vsi kandidati pišejo izpit na višji ravni. Pisna dela sta dva – prvega, esej, so letošnji maturanti že odpisali v začetku maja, drugi - razčlemba izhodiščnega besedila, čaka nanje 31. maja.
V naslednjih minutah se bomo osredotočili na razčlembo, ki prinaša 30 % končne ocene, na to, kje dijaki pri tem delu izgubljajo največ točk in kako naj si dobro razporedijo čas pisanja ter na ustni del, ki prinaša 20 % celotne ocene in od kandidatov zahteva glasno branje in odgovore na vprašanja in naloge ob predloženem literarnem/polliterarnem besedilu ali odlomku.
Tadeja Bizilj je pred mikrofon povabila profesorico slovenščine na ljutomerski Gimnaziji Franca Miklošiča, Ireno Štuhec.
Izpitna pola II. pri slovenščini čaka na letošnje matraunte 31. maja
Slovenščina je na maturi edini predmet, pri katerem vsi kandidati pišejo izpit na višji ravni. Pisna dela sta dva – prvega, esej, so letošnji maturanti že odpisali v začetku maja, drugi - razčlemba izhodiščnega besedila, čaka nanje 31. maja.
V naslednjih minutah se bomo osredotočili na razčlembo, ki prinaša 30 % končne ocene, na to, kje dijaki pri tem delu izgubljajo največ točk in kako naj si dobro razporedijo čas pisanja ter na ustni del, ki prinaša 20 % celotne ocene in od kandidatov zahteva glasno branje in odgovore na vprašanja in naloge ob predloženem literarnem/polliterarnem besedilu ali odlomku.
Tadeja Bizilj je pred mikrofon povabila profesorico slovenščine na ljutomerski Gimnaziji Franca Miklošiča, Ireno Štuhec, ki opozarja maturante na naslednje:
Dijaki radi pozabijo na končna ločila, tudi vejice, včasih zamešajo nekatere termine, ker jih nenatančno preberejo, radi tudi kaj zamenjajo, na primer besedotvorni način, zlaganje, kaj je tvorjenka, ki jo dobimo, zloženka ... Vedeti morajo, kako pišemo izpeljanke, da so vse z malo, recimo norveški gozdovi ...
Zelo pomembna je zadnja naloga - zanjo kandidatom ne sme zmanjkati časa, saj prinaša veliko število točk. Ni prav, da jo napišejo na hitro, da potem še črtajo in popravljajo in je vse nerazločno. Obenem se namreč lahko pri tej nalogi točke tudi zelo hitro odštevajo. Pozorni morajo biti na zgradbo besedilne vrste, na to, kaj od njih zahteva, kako je z naslovnikom, sporočevalcem, imenom besedilne vrste - na vse to morajo biti pri pisanju zelo pozorni.
Tadeja Bizilj
Slovenščina je na maturi edini predmet, pri katerem vsi kandidati pišejo izpit na višji ravni. Pisna dela sta dva – prvega, esej, so letošnji maturanti že odpisali v začetku maja, drugi - razčlemba izhodiščnega besedila, čaka nanje 31. maja.
V naslednjih minutah se bomo osredotočili na razčlembo, ki prinaša 30 % končne ocene, na to, kje dijaki pri tem delu izgubljajo največ točk in kako naj si dobro razporedijo čas pisanja ter na ustni del, ki prinaša 20 % celotne ocene in od kandidatov zahteva glasno branje in odgovore na vprašanja in naloge ob predloženem literarnem/polliterarnem besedilu ali odlomku.
Tadeja Bizilj je pred mikrofon povabila profesorico slovenščine na ljutomerski Gimnaziji Franca Miklošiča, Ireno Štuhec.
Izpitna pola II. pri slovenščini čaka na letošnje matraunte 31. maja
Slovenščina je na maturi edini predmet, pri katerem vsi kandidati pišejo izpit na višji ravni. Pisna dela sta dva – prvega, esej, so letošnji maturanti že odpisali v začetku maja, drugi - razčlemba izhodiščnega besedila, čaka nanje 31. maja.
V naslednjih minutah se bomo osredotočili na razčlembo, ki prinaša 30 % končne ocene, na to, kje dijaki pri tem delu izgubljajo največ točk in kako naj si dobro razporedijo čas pisanja ter na ustni del, ki prinaša 20 % celotne ocene in od kandidatov zahteva glasno branje in odgovore na vprašanja in naloge ob predloženem literarnem/polliterarnem besedilu ali odlomku.
Tadeja Bizilj je pred mikrofon povabila profesorico slovenščine na ljutomerski Gimnaziji Franca Miklošiča, Ireno Štuhec, ki opozarja maturante na naslednje:
Dijaki radi pozabijo na končna ločila, tudi vejice, včasih zamešajo nekatere termine, ker jih nenatančno preberejo, radi tudi kaj zamenjajo, na primer besedotvorni način, zlaganje, kaj je tvorjenka, ki jo dobimo, zloženka ... Vedeti morajo, kako pišemo izpeljanke, da so vse z malo, recimo norveški gozdovi ...
Zelo pomembna je zadnja naloga - zanjo kandidatom ne sme zmanjkati časa, saj prinaša veliko število točk. Ni prav, da jo napišejo na hitro, da potem še črtajo in popravljajo in je vse nerazločno. Obenem se namreč lahko pri tej nalogi točke tudi zelo hitro odštevajo. Pozorni morajo biti na zgradbo besedilne vrste, na to, kaj od njih zahteva, kako je z naslovnikom, sporočevalcem, imenom besedilne vrste - na vse to morajo biti pri pisanju zelo pozorni.
Tadeja Bizilj
Vse epizode