Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Ars
Gustav Mahler nas v zadnjem, najdaljšem stavku svoje Simfonije št. 2 v c-molu, ‘Vstajenje’ sooči z vprašanji posmrtnega življenja z besedami “In kaj zdaj? Kaj je to življenje – in ta smrt? So to le nejasne sanje, ali imata življenje in smrt pomen?” Njegov zapis opisuje apokalipso, pa tudi vstajenje, ki se razkrije v vrhuncu Finala: “Umrl bom, da lahko živim!” Monumentalno Mahlerjevo partituro so 4. aprila letos v Berwaldovi dvorani v Stockholmu izvedli sopranistka Johanna Wallroth, mezzosopranistka Avery Amereau, zbor Orfeó Català, ki je sicer iz Barcelone, in Simfonični orkester Švedskega radia. Nastopajoče je vodil ugledni britanski dirigent Daniel Harding.
Mihael Kozjek
Gustav Mahler nas v zadnjem, najdaljšem stavku svoje Simfonije št. 2 v c-molu, ‘Vstajenje’ sooči z vprašanji posmrtnega življenja z besedami “In kaj zdaj? Kaj je to življenje – in ta smrt? So to le nejasne sanje, ali imata življenje in smrt pomen?” Njegov zapis opisuje apokalipso, pa tudi vstajenje, ki se razkrije v vrhuncu Finala: “Umrl bom, da lahko živim!” Monumentalno Mahlerjevo partituro so 4. aprila letos v Berwaldovi dvorani v Stockholmu izvedli sopranistka Johanna Wallroth, mezzosopranistka Avery Amereau, zbor Orfeó Català, ki je sicer iz Barcelone, in Simfonični orkester Švedskega radia. Nastopajoče je vodil ugledni britanski dirigent Daniel Harding.
Mihael Kozjek
Vse epizode