Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Tokrat se z novim nizom oddaj selimo v skrajne zvočne višave, h glasbilu, ki je tako zelo nepogrešljivo v vsakem orkestru in tudi godbah. Ki seže tako z zvenom kot tudi s samim položajem v vrh tako partiture kot orkestrskega zvena. Glasbilo, ki je na videz tako drobno, da ga glasbenik lahko spravi v varžet, a po zvenu tako predirno, da brez težav preglasi vse pod sabo. Seveda je govor o pikolu, tej najmanjši flavti, tem žvrgolečem pevcu med glasbili, tem najbolj okretnem od vseh, tem nezgrešljivem, a po drugi strani nepričakovano prezrtem, ko je govor o glasbi zunaj njegove običajne vloge v orkestru. Najprej bomo pikolo spoznali skozi Sonato za pikolo in klavir Rudija Tasa in Variacije na temo Guillaumeja de Machatua "Dame, ne regardes pas". Glavni izvajalec je pikolist Peter Verhoyen.
Igor Krivokapić
Tokrat se z novim nizom oddaj selimo v skrajne zvočne višave, h glasbilu, ki je tako zelo nepogrešljivo v vsakem orkestru in tudi godbah. Ki seže tako z zvenom kot tudi s samim položajem v vrh tako partiture kot orkestrskega zvena. Glasbilo, ki je na videz tako drobno, da ga glasbenik lahko spravi v varžet, a po zvenu tako predirno, da brez težav preglasi vse pod sabo. Seveda je govor o pikolu, tej najmanjši flavti, tem žvrgolečem pevcu med glasbili, tem najbolj okretnem od vseh, tem nezgrešljivem, a po drugi strani nepričakovano prezrtem, ko je govor o glasbi zunaj njegove običajne vloge v orkestru. Najprej bomo pikolo spoznali skozi Sonato za pikolo in klavir Rudija Tasa in Variacije na temo Guillaumeja de Machatua "Dame, ne regardes pas". Glavni izvajalec je pikolist Peter Verhoyen.
Igor Krivokapić
Vse epizode