Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Mednarodno uveljavljeni pianist Simon Trpčeski je 9. aprila izvedel 5. koncert komornega abonmaja Cankarjevega doma in navdušil s pestro zasnovanim izvajalsko zahtevnim solističnim recitalom ter s kar petimi klavirskimi dodatki.
V Komornem studiu predstavljamo komentirane posnetke koncerta večkrat nagrajenega izjemnega pianista Simona Trpčeskega iz Severne Makedonije, priljubljenega gosta slovenskih koncertnih odrov. Že petindvajset let razvija bleščečo mednarodno solistično glasbeno pot, predano se posveča tudi komorni glasbi, ob tem pa pogosto predstavlja glasbeno izročilo svoje domovine. V letih od 2001 do 2003 se je mednarodno uveljavil na koncertih v sklopu Nove generacije umetnikov Radia BBC 3, leta 2003 pa je prejel nagrado Kraljevega filharmoničnega društva.
Simon Trpčeski pogosto nastopa z vodilnimi simfoničnimi orkestri, kot so Concertgebouw v Amsterdamu, simfonični orkester Zahodnonemškega radia, Narodni orkester Francije, Newyorški filharmoniki, Filharmonični orkester Kitajske in Simfonični orkester iz Sydneyja. Od debija v londonski dvorani Wigmore leta 2001 je reden gost tega izjemnega koncertnega prizorišča, solistične klavirske recitale izvaja v vrsti evropskih držav in ZDA.
Pianist Simon Trpčeski je na koncertu Srebrnega abonmaja predstavil pester spored klavirskih skladb iz 19. in prve polovice 20. stoletja: štiri Mazurke, op. 24, klavirskega virtuoza in skladatelja Frédérica Chopina, suito Iz Holbergovega časa, op. 40, Edvarda Griega, v drugem delu pa Koncertno suito iz baleta Hrestač Petra Iljiča Čajkovskega v priredbi Mihaila Pletnjova in Sonato št. 7 v B-duru, op. 83, Sergeja Prokofjeva. O tem tudi pripoveduje v pogovoru urednice Tjaše Krajnc.
Foto: Katja Kodba, https://www.cd-cc.si/
Tjaša Krajnc
Mednarodno uveljavljeni pianist Simon Trpčeski je 9. aprila izvedel 5. koncert komornega abonmaja Cankarjevega doma in navdušil s pestro zasnovanim izvajalsko zahtevnim solističnim recitalom ter s kar petimi klavirskimi dodatki.
V Komornem studiu predstavljamo komentirane posnetke koncerta večkrat nagrajenega izjemnega pianista Simona Trpčeskega iz Severne Makedonije, priljubljenega gosta slovenskih koncertnih odrov. Že petindvajset let razvija bleščečo mednarodno solistično glasbeno pot, predano se posveča tudi komorni glasbi, ob tem pa pogosto predstavlja glasbeno izročilo svoje domovine. V letih od 2001 do 2003 se je mednarodno uveljavil na koncertih v sklopu Nove generacije umetnikov Radia BBC 3, leta 2003 pa je prejel nagrado Kraljevega filharmoničnega društva.
Simon Trpčeski pogosto nastopa z vodilnimi simfoničnimi orkestri, kot so Concertgebouw v Amsterdamu, simfonični orkester Zahodnonemškega radia, Narodni orkester Francije, Newyorški filharmoniki, Filharmonični orkester Kitajske in Simfonični orkester iz Sydneyja. Od debija v londonski dvorani Wigmore leta 2001 je reden gost tega izjemnega koncertnega prizorišča, solistične klavirske recitale izvaja v vrsti evropskih držav in ZDA.
Pianist Simon Trpčeski je na koncertu Srebrnega abonmaja predstavil pester spored klavirskih skladb iz 19. in prve polovice 20. stoletja: štiri Mazurke, op. 24, klavirskega virtuoza in skladatelja Frédérica Chopina, suito Iz Holbergovega časa, op. 40, Edvarda Griega, v drugem delu pa Koncertno suito iz baleta Hrestač Petra Iljiča Čajkovskega v priredbi Mihaila Pletnjova in Sonato št. 7 v B-duru, op. 83, Sergeja Prokofjeva. O tem tudi pripoveduje v pogovoru urednice Tjaše Krajnc.
Foto: Katja Kodba, https://www.cd-cc.si/
Tjaša Krajnc
Vse epizode