Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Jazz avenija
Jazz avenija

Hasaan Ibn Ali

Ars

46 min 09.12.2022

Hasaan Ibn Ali

Ars

46 min 09.12.2022

Leto 2021 je bilo za prezrtega pianista prelomno, saj sta izšla kar dva albuma z njegovimi posnetki. V času življenja je sicer zelo aktiven pianist Hasaan Ibn Ali dočakal eno samo ploščo. Izšla je pod imenom precej bolj znanega bobnarja Maxa Roacha, čeprav je Ali prispeval vseh sedem skladb. Njegov slog se je precej razlikoval od vseh ostalih pianistov tistega obdobja. Bil je predan izključno glasbi in njegovo obnašanje se je večini zdelo čudaško, ekscentrično in nesprejemljivo celo za jazziste. Ali je sicer igral nenehno in povsod, kjer se mu je ponudila priložnost: nadomeščal je manjkajoče pianiste v klubih, sodeloval na jam sessionih ter pogosto, predvsem ponoči improviziral pri Roachu doma. nekaj tega igranja je Roach tudi posnel. Ko so pozneje te posnetke poslušali jazzovski kritiki, so menili, da zvenijo kot nove skladbe Jasona Morana. Igranje Ibn Alija je bilo tako dovršeno, kompleksno in zapleteno, da se je mnogo glasbenikov rajši izognilo igranju z njim. Če je v klubu zaslišal pianista, ki ni zmogel odigrati težjih pasaž, ga je vrgel s stola in igral namesto njega. Alijevo igranje je nekoliko spominjalo na Monka ali Herbieja Nicholsa, a je bilo vseskozi izvirno in drugačno.

Marko Kumer

Prikaži več
Prikaži manj

Jazz avenija

Opis epizode

Leto 2021 je bilo za prezrtega pianista prelomno, saj sta izšla kar dva albuma z njegovimi posnetki. V času življenja je sicer zelo aktiven pianist Hasaan Ibn Ali dočakal eno samo ploščo. Izšla je pod imenom precej bolj znanega bobnarja Maxa Roacha, čeprav je Ali prispeval vseh sedem skladb. Njegov slog se je precej razlikoval od vseh ostalih pianistov tistega obdobja. Bil je predan izključno glasbi in njegovo obnašanje se je večini zdelo čudaško, ekscentrično in nesprejemljivo celo za jazziste. Ali je sicer igral nenehno in povsod, kjer se mu je ponudila priložnost: nadomeščal je manjkajoče pianiste v klubih, sodeloval na jam sessionih ter pogosto, predvsem ponoči improviziral pri Roachu doma. nekaj tega igranja je Roach tudi posnel. Ko so pozneje te posnetke poslušali jazzovski kritiki, so menili, da zvenijo kot nove skladbe Jasona Morana. Igranje Ibn Alija je bilo tako dovršeno, kompleksno in zapleteno, da se je mnogo glasbenikov rajši izognilo igranju z njim. Če je v klubu zaslišal pianista, ki ni zmogel odigrati težjih pasaž, ga je vrgel s stola in igral namesto njega. Alijevo igranje je nekoliko spominjalo na Monka ali Herbieja Nicholsa, a je bilo vseskozi izvirno in drugačno.

Marko Kumer

Vse epizode

12. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine