Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi.
Predvajamo
Heinrich von Herzogenberg: 3 Legende, op. 62
Peter Cornelius: Uvertura opere Bagdadski brivec
Robert Fuchs: Serenada za godalni orkester v e-molu, op. 21
Hector Berlioz: Fantastična simfonija, stavek Sanjarjenja
Marko Šetinc
V drugi polovici devetnajstega stoletja je v nemško govorečem okolju potekal estetski razkol skladateljev, ki so ga nekateri glasbeni zgodovinopisci poimenovali Vojna romantikov. Na eni strani sta bila Clara Schumann in Johaness Brahms kot zagovornika absolutne glasbe in klasičnih glasbenih oblik, na drugi pa Franz Liszt in njegovi podporniki, ki so si prizadevali za razširjanje meja harmonskih struktur in za nove glasbene oblike, pogosto v povezavi z zunajglasbenimi programi.
Predvajamo
Heinrich von Herzogenberg: 3 Legende, op. 62
Peter Cornelius: Uvertura opere Bagdadski brivec
Robert Fuchs: Serenada za godalni orkester v e-molu, op. 21
Hector Berlioz: Fantastična simfonija, stavek Sanjarjenja
Marko Šetinc
Vse epizode