Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Frankfurtski knjižni sejem
Frankfurtski knjižni sejem

Okrogla miza o Alamutu in pogovor o Mussoliniju in Hitlerju na freskah cerkva

Ars

1 min 20.10.2023

Okrogla miza o Alamutu in pogovor o Mussoliniju in Hitlerju na freskah cerkva

Ars

1 min 20.10.2023

Program našega častnega gostovanje je osvetlil tudi prikrito kritiko totalitarističnih režimov v delih dveh različnih umetnikov – Vladimira Bartola in Toneta Kralja. Bartolov filozofski in zgodovinski roman Alamut lahko kljub temu, da se dogaja v Perziji 11. stoletja, razumemo kot kritiko fašizma, smo slišali na okrogli mizi, ki je pred večernim nastopom skupine Laibach razgrnila ozadje romana. Osrednji lik Hasan ibn Saba namreč v boju proti sovražniku uporablja manipulativne taktike, zato ga lahko razumemo kot metaforo treh diktatorjev, je povedal pisatelj Miran Košuta.
Podobno kritično je Tone Kralj med drugo svetovno vojno v poslikave cerkva vključil like, podobne recimo Mussoliniju. O tem je govoril Egon Pelikan, ki je na sejmu predstavil svoj film in nemško izdajo knjige o Kralju.

Slika: Mohorjeva

Izidora Pevec

Prikaži več
Prikaži manj

Frankfurtski knjižni sejem

Opis epizode

Program našega častnega gostovanje je osvetlil tudi prikrito kritiko totalitarističnih režimov v delih dveh različnih umetnikov – Vladimira Bartola in Toneta Kralja. Bartolov filozofski in zgodovinski roman Alamut lahko kljub temu, da se dogaja v Perziji 11. stoletja, razumemo kot kritiko fašizma, smo slišali na okrogli mizi, ki je pred večernim nastopom skupine Laibach razgrnila ozadje romana. Osrednji lik Hasan ibn Saba namreč v boju proti sovražniku uporablja manipulativne taktike, zato ga lahko razumemo kot metaforo treh diktatorjev, je povedal pisatelj Miran Košuta.
Podobno kritično je Tone Kralj med drugo svetovno vojno v poslikave cerkva vključil like, podobne recimo Mussoliniju. O tem je govoril Egon Pelikan, ki je na sejmu predstavil svoj film in nemško izdajo knjige o Kralju.

Slika: Mohorjeva

Izidora Pevec

Vse epizode

32. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine