Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Cikel filmske glasbe na temo 2. svetovne vojne nadaljujemo z glasbo k filmu Dunkirk Hansa Zimmerja. Film popisuje bitko, ki je potekala v okolici francoskega pristanišča Dunkirk, med zavezniki in nacistično Nemčijo. Ko so zavezniki izgubljali bitko za Francijo na zahodni fronti, je bitka pri Dunkirku predstavljala obrambo in evakuacijo britanskih in drugih zavezniških sil. Drzna reševalna akcija je trajala od 26. maja do 4. junija 1940. Med evakuacijo je umrlo približno 16.000 francoskih in 1000 britanskih vojakov, med bitko je bilo uničenih 90 odstotkov Dunkirka.
Nepogrešljivi del vsakega, še posebej pa vojnega filma, je glasba. Režiser Christopher Nolan je k sodelovanju povabil Hansa Zimmerja, s katerim sta do takrat sodelovala že vsaj pri šestih filmih. Takole je skladatelj opisal njuno sodelovanje: “Rad delam z Nolanom. Na glasbo misli že v času, ko scenarij šele nastaja … Poslal mi je posnetek tik-takanja ure, ki sem ga uporabil za osnovno temo, na kateri sem gradil izvirno glasbo k filmu.”
Tina Ogrin
Cikel filmske glasbe na temo 2. svetovne vojne nadaljujemo z glasbo k filmu Dunkirk Hansa Zimmerja. Film popisuje bitko, ki je potekala v okolici francoskega pristanišča Dunkirk, med zavezniki in nacistično Nemčijo. Ko so zavezniki izgubljali bitko za Francijo na zahodni fronti, je bitka pri Dunkirku predstavljala obrambo in evakuacijo britanskih in drugih zavezniških sil. Drzna reševalna akcija je trajala od 26. maja do 4. junija 1940. Med evakuacijo je umrlo približno 16.000 francoskih in 1000 britanskih vojakov, med bitko je bilo uničenih 90 odstotkov Dunkirka.
Nepogrešljivi del vsakega, še posebej pa vojnega filma, je glasba. Režiser Christopher Nolan je k sodelovanju povabil Hansa Zimmerja, s katerim sta do takrat sodelovala že vsaj pri šestih filmih. Takole je skladatelj opisal njuno sodelovanje: “Rad delam z Nolanom. Na glasbo misli že v času, ko scenarij šele nastaja … Poslal mi je posnetek tik-takanja ure, ki sem ga uporabil za osnovno temo, na kateri sem gradil izvirno glasbo k filmu.”
Tina Ogrin
Vse epizode