Pojdite na predvajalnik Pojdite v osnovni meni

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Botrstvo
Botrstvo

Nekateri v 5. razredu ne znajo poštevanke, a časa za sanacijo napak v šolah ni

Val202

13.03.2023 11 min

Nekateri v 5. razredu ne znajo poštevanke, a časa za sanacijo napak v šolah ni

Val202

13.03.2023 11 min

Predvsem začetni dve leti epidemije sta zaznamovali številne otroke, še posebej pa najstnike na prehodu v srednje šole in na fakultete, zaznan je bil porast duševnih težav in težav z gibalnimi sposobnostmi. V tem šolskem letu v šolah vidnih znakov kot so maske, ločevanje po mehurčkih in nenehno razkuževanja morda res ni več, a nekatere posledice nikakor niso izbrisane.

Čeprav je bila po poročilu Evropske komisije Slovenija po številu tednov šolanja na daljavo četrta država v Evropi, po številu tednov z delnim odprtjem pa sedma, še do danes ni dokončana celovita študija, ki jo o posledicah z vidika socialno-čustvenega odzivanja izvaja konzorcij treh pedagoških fakultet. Medtem ko čakamo na študijo, ki bo s predlaganimi ukrepi nedvomno zamudila vsaj nekaj generacij otrok, ki bodo šolanje vmes že končali. 

Sogovornice:

  • socialna delavka in svetovalna delavka na OŠ Dobrova Marjana Bajc;
  • vodja programa za krepitev duševnega zdravja "Dobro sem" Monika Erjavec Bizjak
  • učiteljica zgodovine in domovinske vzgoje, pomočnica ravnateljice na OŠ Dobrova in terapevtka otrok pri ZPM Moste Polje Ksenija Pišljar

Jana Vidic

Prikaži več
Prikaži manj

Botrstvo

Opis epizode

Predvsem začetni dve leti epidemije sta zaznamovali številne otroke, še posebej pa najstnike na prehodu v srednje šole in na fakultete, zaznan je bil porast duševnih težav in težav z gibalnimi sposobnostmi. V tem šolskem letu v šolah vidnih znakov kot so maske, ločevanje po mehurčkih in nenehno razkuževanja morda res ni več, a nekatere posledice nikakor niso izbrisane.

Čeprav je bila po poročilu Evropske komisije Slovenija po številu tednov šolanja na daljavo četrta država v Evropi, po številu tednov z delnim odprtjem pa sedma, še do danes ni dokončana celovita študija, ki jo o posledicah z vidika socialno-čustvenega odzivanja izvaja konzorcij treh pedagoških fakultet. Medtem ko čakamo na študijo, ki bo s predlaganimi ukrepi nedvomno zamudila vsaj nekaj generacij otrok, ki bodo šolanje vmes že končali. 

Sogovornice:

  • socialna delavka in svetovalna delavka na OŠ Dobrova Marjana Bajc;
  • vodja programa za krepitev duševnega zdravja "Dobro sem" Monika Erjavec Bizjak
  • učiteljica zgodovine in domovinske vzgoje, pomočnica ravnateljice na OŠ Dobrova in terapevtka otrok pri ZPM Moste Polje Ksenija Pišljar

Jana Vidic

Vse epizode

467. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine