Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Botrstvo
Botrstvo

Nimamo vsi mladi enakega dostopa do poklica

Val202

18.04.2022 6 min

Nimamo vsi mladi enakega dostopa do poklica

Val202

18.04.2022 6 min

Zakaj se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?

Udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost opozarjajo, da se zaradi razslojevanja v času izobraževanja krepijo razlike med dostopnostjo različnih gimnazij, srednjih šol in univerz, kar vpliva na izbiro poklica. O skrbeh za poklicno prihodnost po epidemiji, ki izhajajo tudi iz neenake dostopnosti šolanja, razmišljajo Filip Demšar, Iva Čurković in Jon Lampej.

Udeleženke in udeleženci 32. Otroškega parlamenta opozarjajo na razslojevanje med izobraževanjem, ki lahko vpliva na izbiro in pot do poklica

Udeleženke in udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost so v Državnem zboru debatirali o poklicni prihodnosti. Poglobili so se v pričakovanja in skrbi poklicne prihodnosti, razmišljali o karieri doma in v tujini ter o vplivu covida-19 na izbiro poklica. Zakaj pa se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki? 

"Mislim, da nimajo vsi enakih pogojev za izbiro poklica. Rad bi opozoril na socialne razlike. Odvisno je, če imaš doma spodbudno okolje za šolanje, kar se definitivno pozna." - Filip Demšar, udeleženec Otroškega parlamenta

 

Kaja Ravnak

Prikaži več
Prikaži manj

Botrstvo

Opis epizode

Zakaj se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?

Udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost opozarjajo, da se zaradi razslojevanja v času izobraževanja krepijo razlike med dostopnostjo različnih gimnazij, srednjih šol in univerz, kar vpliva na izbiro poklica. O skrbeh za poklicno prihodnost po epidemiji, ki izhajajo tudi iz neenake dostopnosti šolanja, razmišljajo Filip Demšar, Iva Čurković in Jon Lampej.

Udeleženke in udeleženci 32. Otroškega parlamenta opozarjajo na razslojevanje med izobraževanjem, ki lahko vpliva na izbiro in pot do poklica

Udeleženke in udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost so v Državnem zboru debatirali o poklicni prihodnosti. Poglobili so se v pričakovanja in skrbi poklicne prihodnosti, razmišljali o karieri doma in v tujini ter o vplivu covida-19 na izbiro poklica. Zakaj pa se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki? 

"Mislim, da nimajo vsi enakih pogojev za izbiro poklica. Rad bi opozoril na socialne razlike. Odvisno je, če imaš doma spodbudno okolje za šolanje, kar se definitivno pozna." - Filip Demšar, udeleženec Otroškega parlamenta

 

Kaja Ravnak

Vse epizode

468. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine